Ik heb weleens tegen zijn zoon gehonkbald. Hij is idolaat van zijn kinderen. Ben je daar over begonnen? Het is wel een klootzak hoor. Echt een narcist.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het even een dagje laten bezinken na het interview, anders was het helemaal een naar stuk geworden. Nu doe ik mijn best om hem nog ietwat sympathiek af te schilderen. Verdomde moeilijk.
De kop boven het artikel? Smeets: Sterruf Jonguh!
Om toch een beetje on topic te doen.
Ze zijn al eens samen uitgeweest en hebben met zijn 3tjes (nena huub en hedda) in 1 bed geslapen toen Huub er uit was gegooid vanwege het NL incident.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:19 schreef Dark het volgende:
Hedda gaat morgen Nena ontmoeten.
Lijkt wel of die 100 jaar is stil blijven staan in de tijd,quote:
haha!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:22 schreef blomst het volgende:
Natasja houdt haar tieten binnen bij het bezoek van Huub, wat zullen die opgelucht zijn.
Neenee, Joris mag ze straks zien!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:22 schreef blomst het volgende:
Natasja houdt haar tieten binnen bij het bezoek van Huub, wat zullen die opgelucht zijn.
Oh, oh, oh, wat is Natas weer grappigquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:22 schreef SiRojK het volgende:
Natasia: ,, Leuk dat u er bent, geniet even van de uren met dat ongewenste kind van U "
Hedda is typetje Albert Heijn cassiere, dom maar wel beleefd.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:22 schreef riri het volgende:
[..]
Lijkt wel of die 100 jaar is stil blijven staan in de tijd,
erg ouderwets ziet ze er uit
Wat is dat nou weer voor onzin?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:22 schreef riri het volgende:
[..]
Lijkt wel of die 100 jaar is stil blijven staan in de tijd,
erg ouderwets ziet ze er uit
Als ik voor iemand bewondering heb gekregen is dat wel voor Lieke.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke pakt het goed aan en laat Huub even rustig met z'n bezoek praten.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:23 schreef Gert het volgende:
Hedda heeft in de verte wel iets weg van Gaby.
Lieke probeert de strijd aan te gaan, door haar rok heel charmant tot ver boven haar navel op te trekken. Die heeft echt to-táál geen benul hoe ze zich een beetje leuk kan kleden hè.![]()
Inderdaad!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:23 schreef Gert het volgende:
Lieke probeert de strijd aan te gaan, door haar rok heel charmant tot ver boven haar navel op te trekken. Die heeft echt to-táál geen benul hoe ze zich een beetje leuk kan kleden hè.![]()
Dat is niet de schuld van Lieke maar van Miss Lillibit.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:23 schreef Gert het volgende:
Die man is zó vol van zichzelf, stuitend. Een soort Andries Knevel, alleen denkt Mart dat hij gróter dan God is.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:21 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Het is wel een klootzak hoor. Echt een narcist.
En dan briefjes in de klaagmuur stoppenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:25 schreef mootie het volgende:
Chassidische Amanda, zwarte hoed op en klaar is ze!
Dus nietquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:28 schreef mootie het volgende:
Nu weer opdonderen, Natasja en Zwabber.........
Hahhaa, die Heks gaat nu naar haar echt vriend zitten (Joris)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:27 schreef ericahysterica het volgende:
wat stond tassiebassie tegen joris aan te rijden terwijl ze hem aflikte
Gelijk heeft ze, lekker menneke die Joris, zou hem graag een homerun zien slaanquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:27 schreef ericahysterica het volgende:
wat stond tassiebassie tegen joris aan te rijden terwijl ze hem aflikte
Vergelijk haar met Amanda:quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:30 schreef Day het volgende:
Ik vind Hedda wel beter passen bij Huub dan Lieke.
En ach, het is geen schoonheid (een staartje in d'r haar was leuker geweest) maar dat is Lieke ook niet. Ze heeft wel wel een lief koppie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |