Jij bent bevooroordeeldquote:
Dat zullen we zo zien...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:09 schreef Copycat het volgende:
Wat een leuk, fris meisje om te zien, die Hedda.
Hoe is ze qua doen en laten?
Ze lijkt me erg vriendelijk, ik hou je op de hoogte.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:09 schreef Copycat het volgende:
Wat een leuk, fris meisje om te zien, die Hedda.
Hoe is ze qua doen en laten?
Thanks babe! Ga ik ondertussen mijn interview met Mart -ik ben een arrogante eikel- Smeets uitwerkenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:12 schreef beequeen het volgende:
Ze lijkt me erg vriendelijk, ik hou je op de hoogte.
ja...ik idem ditoquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:08 schreef koejoeloek het volgende:
Ik vind Hedda dus echt 10000x niets, snap wel de keuze van Huub voor Lieke
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Thanks babe! Ga ik ondertussen mijn interview met Mart -ik ben een arrogante eikel- Smeets uitwerken.
Is dat een Ballegooij zus?quote:
Logisch toch!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:13 schreef Kinga het volgende:
Lieke kijkt totaal niet ongemakkelijk. Hedda wel.
Ik snap precies wat je bedoeld, als ik op de Uni zit en die posts hier lees, hilarisch, moet me altijd kapot lachen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:14 schreef LoveProfusion het volgende:
Haha ik zit gewoon mee te genieten op mjin werk. Daarom vind ik de cos altijd zo heerlijk...het is net alsof ik streams krijg. Vaak wordt het hier ook leuker weergegeven dat het daadwerkelijk is.
Dat is een understatement.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:15 schreef Day het volgende:
Wat een ongemakkelijke situatie!
Ik heb het even een dagje laten bezinken na het interview, anders was het helemaal een naar stuk geworden. Nu doe ik mijn best om hem nog ietwat sympathiek af te schilderen. Verdomde moeilijk.quote:
9 uur.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:16 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoe lang mogen ze blijven?
Lijkt me inderdaad een moeilijke situatie. Ben benieuwd wanneer de ex van Brian een keer langskomt..dan vind ik het ook wel sneu voor Amanda, want Brian geeft veel meer om Tamara.
9 uur en strak plan trouwens, laat Tamara maar komen!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:16 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoe lang mogen ze blijven?
Lijkt me inderdaad een moeilijke situatie. Ben benieuwd wanneer de ex van Brian een keer langskomt..dan vind ik het ook wel sneu voor Amanda, want Brian geeft veel meer om Tamara.
Soms lach ik zo hard dat mijn collega's opkijken..:)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:16 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik snap precies wat je bedoeld, als ik op de Uni zit en die posts hier lees, hilarisch, moet me altijd kapot lachen.
Deze week gezakt voor het VMBO examen.quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het even een dagje laten bezinken na het interview, anders was het helemaal een naar stuk geworden. Nu doe ik mijn best om hem nog ietwat sympathiek af te schilderen. Verdomde moeilijk.
De kop boven het artikel? Smeets: Sterruf Jonguh!
Om toch een beetje on topic te doen.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:11 schreef pronkjewail het volgende:
Huub heeft best een knappe broer!
Jajaaaaaaa kom op, stuur Tamara ook maar eens langs! Kijken hoe grappig ie het dan nog vindt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:17 schreef pullup het volgende:
Brian zit zich te verkneukelen over de situatie met hedda en Lieke tegenover Amanda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |