quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:56 schreef mootie het volgende:
Amanda lijkt echt wel 10 jaar ouder in haar gezicht dan toen ze voor het eerst de kooi instapte.
Wat maakt het uit?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar was ze nog een meisje, nu ziet ze er uit als een vrouw van middelbare leeftijd.![]()
Waarom?Weet ze gelijk waar ze aan toe is tochquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:04 schreef mootie het volgende:
Ik vind het zielig voor Lieke.
Huub straalt, en Hedda lichtelijk nerveusquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik kan Hedda niet zien want zit op mijn werk. Maar is ze leuk, mooi? Straalt ze? Is ze nerveus? En Huub?
Gewoon een leuk meisje, niks bijzonders verder.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik kan Hedda niet zien want zit op mijn werk. Maar is ze leuk, mooi? Straalt ze? Is ze nerveus? En Huub?
Huub straalt maar Hedda ziet er erg nerveus uit.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Nerveusquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoe kan je die conclusie nou weer trekken zo snel???quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:08 schreef koejoeloek het volgende:
Ik vind Hedda dus echt 10000x niets, snap wel de keuze van Huub voor Lieke
Dat gaat meestal hier zoquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:09 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Hoe kan je die conclusie nou weer trekken zo snel???
Nietszeggende Texelse schapenkop.quote:
Jij bent bevooroordeeldquote:
Dat zullen we zo zien...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:09 schreef Copycat het volgende:
Wat een leuk, fris meisje om te zien, die Hedda.
Hoe is ze qua doen en laten?
Ze lijkt me erg vriendelijk, ik hou je op de hoogte.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:09 schreef Copycat het volgende:
Wat een leuk, fris meisje om te zien, die Hedda.
Hoe is ze qua doen en laten?
Thanks babe! Ga ik ondertussen mijn interview met Mart -ik ben een arrogante eikel- Smeets uitwerkenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:12 schreef beequeen het volgende:
Ze lijkt me erg vriendelijk, ik hou je op de hoogte.
ja...ik idem ditoquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:08 schreef koejoeloek het volgende:
Ik vind Hedda dus echt 10000x niets, snap wel de keuze van Huub voor Lieke
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Thanks babe! Ga ik ondertussen mijn interview met Mart -ik ben een arrogante eikel- Smeets uitwerken.
Is dat een Ballegooij zus?quote:
Logisch toch!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:13 schreef Kinga het volgende:
Lieke kijkt totaal niet ongemakkelijk. Hedda wel.
Ik snap precies wat je bedoeld, als ik op de Uni zit en die posts hier lees, hilarisch, moet me altijd kapot lachen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:14 schreef LoveProfusion het volgende:
Haha ik zit gewoon mee te genieten op mjin werk. Daarom vind ik de cos altijd zo heerlijk...het is net alsof ik streams krijg. Vaak wordt het hier ook leuker weergegeven dat het daadwerkelijk is.
Dat is een understatement.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:15 schreef Day het volgende:
Wat een ongemakkelijke situatie!
Ik heb het even een dagje laten bezinken na het interview, anders was het helemaal een naar stuk geworden. Nu doe ik mijn best om hem nog ietwat sympathiek af te schilderen. Verdomde moeilijk.quote:
9 uur.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:16 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoe lang mogen ze blijven?
Lijkt me inderdaad een moeilijke situatie. Ben benieuwd wanneer de ex van Brian een keer langskomt..dan vind ik het ook wel sneu voor Amanda, want Brian geeft veel meer om Tamara.
9 uur en strak plan trouwens, laat Tamara maar komen!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:16 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoe lang mogen ze blijven?
Lijkt me inderdaad een moeilijke situatie. Ben benieuwd wanneer de ex van Brian een keer langskomt..dan vind ik het ook wel sneu voor Amanda, want Brian geeft veel meer om Tamara.
Soms lach ik zo hard dat mijn collega's opkijken..:)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:16 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik snap precies wat je bedoeld, als ik op de Uni zit en die posts hier lees, hilarisch, moet me altijd kapot lachen.
Deze week gezakt voor het VMBO examen.quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het even een dagje laten bezinken na het interview, anders was het helemaal een naar stuk geworden. Nu doe ik mijn best om hem nog ietwat sympathiek af te schilderen. Verdomde moeilijk.
De kop boven het artikel? Smeets: Sterruf Jonguh!
Om toch een beetje on topic te doen.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:11 schreef pronkjewail het volgende:
Huub heeft best een knappe broer!
Jajaaaaaaa kom op, stuur Tamara ook maar eens langs! Kijken hoe grappig ie het dan nog vindt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:17 schreef pullup het volgende:
Brian zit zich te verkneukelen over de situatie met hedda en Lieke tegenover Amanda.
Ik heb weleens tegen zijn zoon gehonkbald. Hij is idolaat van zijn kinderen. Ben je daar over begonnen? Het is wel een klootzak hoor. Echt een narcist.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het even een dagje laten bezinken na het interview, anders was het helemaal een naar stuk geworden. Nu doe ik mijn best om hem nog ietwat sympathiek af te schilderen. Verdomde moeilijk.
De kop boven het artikel? Smeets: Sterruf Jonguh!
Om toch een beetje on topic te doen.
Ze zijn al eens samen uitgeweest en hebben met zijn 3tjes (nena huub en hedda) in 1 bed geslapen toen Huub er uit was gegooid vanwege het NL incident.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:19 schreef Dark het volgende:
Hedda gaat morgen Nena ontmoeten.
Lijkt wel of die 100 jaar is stil blijven staan in de tijd,quote:
haha!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:22 schreef blomst het volgende:
Natasja houdt haar tieten binnen bij het bezoek van Huub, wat zullen die opgelucht zijn.
Neenee, Joris mag ze straks zien!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:22 schreef blomst het volgende:
Natasja houdt haar tieten binnen bij het bezoek van Huub, wat zullen die opgelucht zijn.
Oh, oh, oh, wat is Natas weer grappigquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:22 schreef SiRojK het volgende:
Natasia: ,, Leuk dat u er bent, geniet even van de uren met dat ongewenste kind van U "
Hedda is typetje Albert Heijn cassiere, dom maar wel beleefd.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:22 schreef riri het volgende:
[..]
Lijkt wel of die 100 jaar is stil blijven staan in de tijd,
erg ouderwets ziet ze er uit
Wat is dat nou weer voor onzin?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:22 schreef riri het volgende:
[..]
Lijkt wel of die 100 jaar is stil blijven staan in de tijd,
erg ouderwets ziet ze er uit
Als ik voor iemand bewondering heb gekregen is dat wel voor Lieke.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke pakt het goed aan en laat Huub even rustig met z'n bezoek praten.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:23 schreef Gert het volgende:
Hedda heeft in de verte wel iets weg van Gaby.
Lieke probeert de strijd aan te gaan, door haar rok heel charmant tot ver boven haar navel op te trekken. Die heeft echt to-táál geen benul hoe ze zich een beetje leuk kan kleden hè.![]()
Inderdaad!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:23 schreef Gert het volgende:
Lieke probeert de strijd aan te gaan, door haar rok heel charmant tot ver boven haar navel op te trekken. Die heeft echt to-táál geen benul hoe ze zich een beetje leuk kan kleden hè.![]()
Dat is niet de schuld van Lieke maar van Miss Lillibit.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:23 schreef Gert het volgende:
Die man is zó vol van zichzelf, stuitend. Een soort Andries Knevel, alleen denkt Mart dat hij gróter dan God is.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:21 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Het is wel een klootzak hoor. Echt een narcist.
En dan briefjes in de klaagmuur stoppenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:25 schreef mootie het volgende:
Chassidische Amanda, zwarte hoed op en klaar is ze!
Dus nietquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:28 schreef mootie het volgende:
Nu weer opdonderen, Natasja en Zwabber.........
Hahhaa, die Heks gaat nu naar haar echt vriend zitten (Joris)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:27 schreef ericahysterica het volgende:
wat stond tassiebassie tegen joris aan te rijden terwijl ze hem aflikte
Gelijk heeft ze, lekker menneke die Joris, zou hem graag een homerun zien slaanquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:27 schreef ericahysterica het volgende:
wat stond tassiebassie tegen joris aan te rijden terwijl ze hem aflikte
Vergelijk haar met Amanda:quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:30 schreef Day het volgende:
Ik vind Hedda wel beter passen bij Huub dan Lieke.
En ach, het is geen schoonheid (een staartje in d'r haar was leuker geweest) maar dat is Lieke ook niet. Ze heeft wel wel een lief koppie.
ja idd zou het bezoek behoefte hebben aan die schreeuwerds?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:29 schreef Clank het volgende:
Uh.. wat moeten de andere miljonairs daar nu weer bij?? Laat ze even lekker alleen.
Hufterig, maar ook begrijpelijk, tis een spel.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:32 schreef beequeen het volgende:
Ik ben bang dat Huub weinig tijd krijgt alleen met zijn familie. Waarschijnlijk pakken ze hem zo terug uit wraak voor het verpesten van de date's van Eric.
maak je wel foto s!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:30 schreef SiRojK het volgende:
Morgen de hele dag op Defqon vaag om me heen kijken of ik Nena en Hedda zie... Hahahhah
Als ik ze zie en ik kan mijn camera nog vinden doe ik het!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:34 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
maak je wel foto s!!!!!!!!!!!!!!!
Haar met Amanda vergelijken is onzin.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:32 schreef FdW het volgende:
[..]
Vergelijk haar met Amanda:
Bolle lelijke kop, laag IQ, laat zich slaan door vriendje....
ja en ze heeft zich inmiddels aangemeld voor sondevoeding wegens haar ondergewichtquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:32 schreef Mokum020 het volgende:
Schakel net in: Nasty is 40 kilo afgevallen zegt ze stoer tegen de familie van Huub
het word gvd steeds meer....![]()
Direkt bij de voordeur nam Huub even snel Joris apart en seinde hem in dat het risico bestond dat Eric iets zou gaan doen. Joris begreep Huub meteen, hij zal Eric dan een forse beuk geven omdat Huub het niet mag.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:32 schreef beequeen het volgende:
Ik ben bang dat Huub weinig tijd krijgt alleen met zijn familie. Waarschijnlijk pakken ze hem zo terug uit wraak voor het verpesten van de date's van Eric.
Eri durft dat toch niet als hij het alleen moet doen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Direkt bij de voordeur nam Huub even snel Joris apart en seinde hem in dat het risico bestond dat Eric iets zou gaan doen. Joris begreep Huub meteen, hij zal Eric dan een forse beuk geven omdat Huub het niet mag.
Pfff. je zult maar een wijf hebben dat je constant moet corrigeren in haar kledingkeuze. En als je dan een keer niet tegelijkertijd van huis gaat maar elkaar in de stad onmoet, dat je je dan doodschaamt. Lieke heeft tóch al een uitgekiende kledingkeuze nodig, omdat ze er al heel snel lomp en/of mannelijk uit ziet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is niet de schuld van Lieke maar van Miss Lillibit.![]()
Dates is iets heel anders als familie die op bezoek komt.... dan hebben ze elkaar altijd met rust gelaten.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:34 schreef FdW het volgende:
[..]
Hufterig, maar ook begrijpelijk, tis een spel.![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Direkt bij de voordeur nam Huub even snel Joris apart en seinde hem in dat het risico bestond dat Eric iets zou gaan doen. Joris begreep Huub meteen, hij zal Eric dan een forse beuk geven omdat Huub het niet mag.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Daar wacht ik dan maar op, verheug me nu al.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een nietszeggende domme bolle kop is een nietszeggende domme bolle kop.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:35 schreef blomst het volgende:
[..]
Haar met Amanda vergelijken is onzin.
Ze ziet er uit als een fris jong meisje, en zo ziet Amanda er echt niet uit.
Vreemd dat velen zo snel een negatief beeld van iemand kunnen hebben na 5 min te hebben gekeken.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:14 schreef LoveProfusion het volgende:
Haha ik zit gewoon mee te genieten op mjin werk. Daarom vind ik de cos altijd zo heerlijk...het is net alsof ik streams krijg. Vaak wordt het hier ook leuker weergegeven dat het daadwerkelijk is.
Het lijkt me niet dat Huub daar dan zomaar mee wegkomt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Welterustenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:37 schreef FdW het volgende:
[..]
Een nietszeggende domme bolle kop is een nietszeggende bolle kop.
Beide hebben zich laten slaan doo hun vriend.
Dat zijn FEITEN.
Het is altijd nog actie reactie, als Huub niets bij Brian doet kunnen ze op dat moment ook niets makenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat Huub daar dan zomaar mee wegkomt.
Want dan kan Brian ook wel wat vrienden uitnodigen om Huub total loss te meppen.
hedda maar 1 keer ................!dellie zoekt juist vriendjes die agressief zijn dat vindt zij aantrekkelijkquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:37 schreef FdW het volgende:
[..]
Een nietszeggende domme bolle kop is een nietszeggende bolle kop.
Beide hebben zich laten slaan doo hun vriend.
Dat zijn FEITEN.
+ dat Hedda Huub schopte en hij daarom terug sloeg.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:38 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
hedda maar 1 keer ................!dellie zoekt juist vriendjes die agressief zijn dat vindt zij aantrekkelijk
Ben ik ook wel benieuwd naar jou nietszeggende kop.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:37 schreef FdW het volgende:
[..]
Een nietszeggende domme bolle kop is een nietszeggende domme bolle kop.
Beide hebben zich laten slaan door hun vriend.
Dat zijn FEITEN.
Dat is jouw aanname...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:38 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
hedda maar 1 keer ................!dellie zoekt juist vriendjes die agressief zijn dat vindt zij aantrekkelijk
Ze is 40 kilo afgevallen volgens haarzelf dus dan mag het.....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:37 schreef De_Moester het volgende:
en uiteraard slaat natas de taart weer niet af![]()
Mijn zoon ookquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:30 schreef SiRojK het volgende:
Morgen de hele dag op Defqon vaag om me heen kijken of ik Nena en Hedda zie... Hahahhah
Natasja kan haarzelf goed voor de gek houden.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ze is 40 kilo afgevallen volgens haarzelf dus dan mag het.....![]()
Ik snap de styliste dan ook totaal niet. Die moeten ze ontslaan!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Pfff. je zult maar een wijf hebben dat je constant moet corrigeren in haar kledingkeuze. En als je dan een keer niet tegelijkertijd van huis gaat maar elkaar in de stad onmoet, dat je je dan doodschaamt. Lieke heeft tóch al een uitgekiende kledingkeuze nodig, omdat ze er al heel snel lomp en/of mannelijk uit ziet.
niks aanname FEITEN; dit heeft dellie gewoon verklaart en trouwens huub komt er gewoon voor uit dat hij fout is geweest dat heb ik het vriendje van dellie nog niet zien doenquote:
Dit is de COS, wij reageren hier op de streams....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:39 schreef blomst het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar jou nietszeggende kop.
wie is dellie?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:42 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
niks aanname FEITEN; dit heeft dellie gewoon verklaart en trouwens huub komt er gewoon voor uit dat hij fout is geweest dat heb ik het vriendje van dellie nog niet zien doen
Echt wel .....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:40 schreef pronkjewail het volgende:
Heeft Huub al enige aandacht aan Hedda gegeven?
en neem Palma mee....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:44 schreef blomst het volgende:
Amanda, Eric de taart is op, jullie kunnen nu wel gaan.
Op vrijdag 15 juni 2007 14:38 schreef ericahysterica het volgende:quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:42 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
niks aanname FEITEN; dit heeft dellie gewoon verklaart en trouwens huub komt er gewoon voor uit dat hij fout is geweest dat heb ik het vriendje van dellie nog niet zien doen
3 maal is scheepsrechtquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:53 schreef Disana het volgende:
Hedda vindt Lieke niet zo'n leuke meid. Ze vindt haar niets voor Huub, en dat weet Huub zelf ook wel. Lieke is veel te bijdehand.
Inderdaadquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:55 schreef Mokum020 het volgende:
Ik denk dat we een record aan COSsen gaan krijgen vandaag.....
Hedda zegt nogal wat...........![]()
Nasty is bezig met een charme offensief en omhelst Hedda....
(Hedda is een hoer, Hedda is een hoer...je moederrrrrrrrrrrr)
wat was die dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:56 schreef beequeen het volgende:
Cc, ik weet dat je meeleest. Mijn inschatting van Hedda was niet helemaal juist dus.
Een bewijs temeer hoe ongelooflijk simpel en dom die Hedda is.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:51 schreef Disana het volgende:
Hedda: Eric is een leuke jongen.
Huub: Dat is hij echt niet.
Hedda: Ik denk het wel.
Huub: [Jaap]
Hedda: Ik denk dat die nog veel valser kan zijn.
Ik geloof toch niet dat hij iets met die Ericinfo doet, dat zou me zwaaaaaar tegenvallen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:56 schreef Disana het volgende:
[..]
InderdaadIk denk ook dat dit voor grote verwarring bij Huub kan gaan zorgen. Ik vraag me af wat hij met haar boodschappen doet (Lieke niets voor hem, Eric aardige jongen).
Bekken... dat woord heb ik niet meer gehoord sinds groep 8quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:56 schreef Vage_Duif het volgende:
Die gaan bekken
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:56 schreef Vage_Duif het volgende:
Die gaan bekken
Ze vindt Natasia lief?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:56 schreef beequeen het volgende:
Cc, ik weet dat je meeleest. Mijn inschatting van Hedda was niet helemaal juist dus.
Volgens mij kan Lieke heel wat beter tegengas geven dan Heddaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:57 schreef pronkjewail het volgende:
Volgens mij zijn die 2 stapelgek op elkaar. Vind Huub ook veel leuker in combi met Hedda dan met Lieke
[..]
Tja of ze kijkt geen streams en alleen tvquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:57 schreef FdW het volgende:
[..]
Een bewijs temeer hoe ongelooflijk simpel en dom die Hedda is.![]()
![]()
Ik heb het idee dat haar ideeen op beelden/berichten van langere tijd terug zijn gebaseerd. Alsof ze niet weet hoe het nu met Eric ligt, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:57 schreef FdW het volgende:
[..]
Een bewijs temeer hoe ongelooflijk simpel en dom die Hedda is.![]()
![]()
en visa versaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:56 schreef ericahysterica het volgende:
hedda is volgens mij nog gek op hupie
Huppeltje heeft veel liever een slaafs dom trutje als Hedda, maar dat was al duidelijk....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:52 schreef mootie het volgende:
Hedda vindt Lieke niet zo'n leuke meid en niks voor Huub. Veel te bijdehand.
in welke groep zit je nu?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:57 schreef Liess het volgende:
[..]
Bekken... dat woord heb ik niet meer gehoord sinds groep 8
En wat zei die kabouter toen:" kostte me wel 800 Euris of hij het kan of niet"quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:57 schreef Mokum020 het volgende:
Huub: "Dit is Brian zijn nieuwe gitaar"
Hedda: "Hij kan het nog niet echt toch?"
![]()
Ik vind bijdehand en intelligent nou niet echt een negatief punt inderdaad.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:59 schreef FdW het volgende:
[..]
Huppeltje heeft veel liever een slaafs dom trutje als Hedda, maar dat was al duidelijk....![]()
en lieke neemt genoegen met hupie omdat het haar op dit moment goed uitkomt?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:59 schreef FdW het volgende:
[..]
Huppeltje heeft veel liever een slaafs dom trutje als Hedda, maar dat was al duidelijk....![]()
Ze kijkt geen beelden vertelde ze net..ze leest alleen terug wat er gebeurd is...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:58 schreef Liess het volgende:
[..]
Tja of ze kijkt geen streams en alleen tv![]()
Yep, Eric ook, en Japio is vals.quote:
Ja. Ben het met je eens.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:59 schreef FdW het volgende:
[..]
]quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:59 schreef FdW het volgende:
Dat vind ik best eng...... Moet Lieke volgens Hedda als een puppie achter Huub aanhollen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:00 schreef Disana het volgende:
Hedda is dus van de lieve vrouwtjes: Lieke is soms veel te bijdehand.
Gaat ie toch lekker mee met de auto de poort uitquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:58 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
en visa versa
huub is dalijk kapot als ze weggaat
Ik zit anders te genieten.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vind ik best eng...... Moet Lieke volgens Hedda als een puppie achter Huub aanhollen?
Tis gewoon zwaar onverstandig dat Hedda gaat lopen 'stoken'. Daar heeft niemand iets aan.
Stoken is het woord niet, ze heeft een duidelijke mening...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vind ik best eng...... Moet Lieke volgens Hedda als een puppie achter Huub aanhollen?
Tis gewoon zwaar onverstandig dat Hedda gaat lopen 'stoken'. Daar heeft niemand iets aan.
Ze leest, is er net gezegdquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:02 schreef mootie het volgende:
Hedda keek toch bijna niet meer? Waarom denkt ze dan alles te weten?
Ja, hier kunnen problemen van komen. Een twijfelende Huub die Lieke aan de tand gaat voelen is ten nadele van hemzelf (goedmaken met Eric zou misschien wel iets zijn). Ik krijg de indruk dat dit meisje niet bijster slim is en Huubs welzijn niet voorop heeft staan.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Die valt dus meteen niet meer serieus te nemen.quote:
Gouden kooi wsquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Ligt er dan ook weer aan waar je leest.![]()
Ik zie ook een hele slaafse Lieke t.o.v. Huub, hoor.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:59 schreef FdW het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |