ja idd zou het bezoek behoefte hebben aan die schreeuwerds?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:29 schreef Clank het volgende:
Uh.. wat moeten de andere miljonairs daar nu weer bij?? Laat ze even lekker alleen.
Hufterig, maar ook begrijpelijk, tis een spel.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:32 schreef beequeen het volgende:
Ik ben bang dat Huub weinig tijd krijgt alleen met zijn familie. Waarschijnlijk pakken ze hem zo terug uit wraak voor het verpesten van de date's van Eric.
maak je wel foto s!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:30 schreef SiRojK het volgende:
Morgen de hele dag op Defqon vaag om me heen kijken of ik Nena en Hedda zie... Hahahhah
Als ik ze zie en ik kan mijn camera nog vinden doe ik het!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:34 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
maak je wel foto s!!!!!!!!!!!!!!!
Haar met Amanda vergelijken is onzin.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:32 schreef FdW het volgende:
[..]
Vergelijk haar met Amanda:
Bolle lelijke kop, laag IQ, laat zich slaan door vriendje....
ja en ze heeft zich inmiddels aangemeld voor sondevoeding wegens haar ondergewichtquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:32 schreef Mokum020 het volgende:
Schakel net in: Nasty is 40 kilo afgevallen zegt ze stoer tegen de familie van Huub
het word gvd steeds meer....![]()
Direkt bij de voordeur nam Huub even snel Joris apart en seinde hem in dat het risico bestond dat Eric iets zou gaan doen. Joris begreep Huub meteen, hij zal Eric dan een forse beuk geven omdat Huub het niet mag.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:32 schreef beequeen het volgende:
Ik ben bang dat Huub weinig tijd krijgt alleen met zijn familie. Waarschijnlijk pakken ze hem zo terug uit wraak voor het verpesten van de date's van Eric.
Eri durft dat toch niet als hij het alleen moet doen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Direkt bij de voordeur nam Huub even snel Joris apart en seinde hem in dat het risico bestond dat Eric iets zou gaan doen. Joris begreep Huub meteen, hij zal Eric dan een forse beuk geven omdat Huub het niet mag.
Pfff. je zult maar een wijf hebben dat je constant moet corrigeren in haar kledingkeuze. En als je dan een keer niet tegelijkertijd van huis gaat maar elkaar in de stad onmoet, dat je je dan doodschaamt. Lieke heeft tóch al een uitgekiende kledingkeuze nodig, omdat ze er al heel snel lomp en/of mannelijk uit ziet.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is niet de schuld van Lieke maar van Miss Lillibit.![]()
Dates is iets heel anders als familie die op bezoek komt.... dan hebben ze elkaar altijd met rust gelaten.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:34 schreef FdW het volgende:
[..]
Hufterig, maar ook begrijpelijk, tis een spel.![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Direkt bij de voordeur nam Huub even snel Joris apart en seinde hem in dat het risico bestond dat Eric iets zou gaan doen. Joris begreep Huub meteen, hij zal Eric dan een forse beuk geven omdat Huub het niet mag.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Daar wacht ik dan maar op, verheug me nu al.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Een nietszeggende domme bolle kop is een nietszeggende domme bolle kop.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:35 schreef blomst het volgende:
[..]
Haar met Amanda vergelijken is onzin.
Ze ziet er uit als een fris jong meisje, en zo ziet Amanda er echt niet uit.
Vreemd dat velen zo snel een negatief beeld van iemand kunnen hebben na 5 min te hebben gekeken.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:14 schreef LoveProfusion het volgende:
Haha ik zit gewoon mee te genieten op mjin werk. Daarom vind ik de cos altijd zo heerlijk...het is net alsof ik streams krijg. Vaak wordt het hier ook leuker weergegeven dat het daadwerkelijk is.
Het lijkt me niet dat Huub daar dan zomaar mee wegkomt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |