Yep, Eric ook, en Japio is vals.quote:
Ja. Ben het met je eens.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:59 schreef FdW het volgende:
[..]
Huppeltje heeft veel liever een slaafs dom trutje als Hedda, maar dat was al duidelijk....![]()
]quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:59 schreef FdW het volgende:
Huppeltje heeft veel liever een slaafs dom trutje als Hedda, maar dat was al duidelijk....![]()
Dat vind ik best eng...... Moet Lieke volgens Hedda als een puppie achter Huub aanhollen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:00 schreef Disana het volgende:
Hedda is dus van de lieve vrouwtjes: Lieke is soms veel te bijdehand.
Gaat ie toch lekker mee met de auto de poort uitquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:58 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
en visa versa
huub is dalijk kapot als ze weggaat
Ik zit anders te genieten.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vind ik best eng...... Moet Lieke volgens Hedda als een puppie achter Huub aanhollen?
Tis gewoon zwaar onverstandig dat Hedda gaat lopen 'stoken'. Daar heeft niemand iets aan.
Stoken is het woord niet, ze heeft een duidelijke mening...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vind ik best eng...... Moet Lieke volgens Hedda als een puppie achter Huub aanhollen?
Tis gewoon zwaar onverstandig dat Hedda gaat lopen 'stoken'. Daar heeft niemand iets aan.
Ze leest, is er net gezegdquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:02 schreef mootie het volgende:
Hedda keek toch bijna niet meer? Waarom denkt ze dan alles te weten?
Ja, hier kunnen problemen van komen. Een twijfelende Huub die Lieke aan de tand gaat voelen is ten nadele van hemzelf (goedmaken met Eric zou misschien wel iets zijn). Ik krijg de indruk dat dit meisje niet bijster slim is en Huubs welzijn niet voorop heeft staan.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Die valt dus meteen niet meer serieus te nemen.quote:
Gouden kooi wsquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Ligt er dan ook weer aan waar je leest.![]()
Ik zie ook een hele slaafse Lieke t.o.v. Huub, hoor.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:59 schreef FdW het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |