wat was die dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:56 schreef beequeen het volgende:
Cc, ik weet dat je meeleest. Mijn inschatting van Hedda was niet helemaal juist dus.
Een bewijs temeer hoe ongelooflijk simpel en dom die Hedda is.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:51 schreef Disana het volgende:
Hedda: Eric is een leuke jongen.
Huub: Dat is hij echt niet.
Hedda: Ik denk het wel.
Huub: [Jaap]
Hedda: Ik denk dat die nog veel valser kan zijn.
Ik geloof toch niet dat hij iets met die Ericinfo doet, dat zou me zwaaaaaar tegenvallen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:56 schreef Disana het volgende:
[..]
InderdaadIk denk ook dat dit voor grote verwarring bij Huub kan gaan zorgen. Ik vraag me af wat hij met haar boodschappen doet (Lieke niets voor hem, Eric aardige jongen).
Bekken... dat woord heb ik niet meer gehoord sinds groep 8quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:56 schreef Vage_Duif het volgende:
Die gaan bekken
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:56 schreef Vage_Duif het volgende:
Die gaan bekken
Ze vindt Natasia lief?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:56 schreef beequeen het volgende:
Cc, ik weet dat je meeleest. Mijn inschatting van Hedda was niet helemaal juist dus.
Volgens mij kan Lieke heel wat beter tegengas geven dan Heddaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:57 schreef pronkjewail het volgende:
Volgens mij zijn die 2 stapelgek op elkaar. Vind Huub ook veel leuker in combi met Hedda dan met Lieke
[..]
Tja of ze kijkt geen streams en alleen tvquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:57 schreef FdW het volgende:
[..]
Een bewijs temeer hoe ongelooflijk simpel en dom die Hedda is.![]()
![]()
Ik heb het idee dat haar ideeen op beelden/berichten van langere tijd terug zijn gebaseerd. Alsof ze niet weet hoe het nu met Eric ligt, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:57 schreef FdW het volgende:
[..]
Een bewijs temeer hoe ongelooflijk simpel en dom die Hedda is.![]()
![]()
en visa versaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:56 schreef ericahysterica het volgende:
hedda is volgens mij nog gek op hupie
Huppeltje heeft veel liever een slaafs dom trutje als Hedda, maar dat was al duidelijk....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:52 schreef mootie het volgende:
Hedda vindt Lieke niet zo'n leuke meid en niks voor Huub. Veel te bijdehand.
in welke groep zit je nu?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:57 schreef Liess het volgende:
[..]
Bekken... dat woord heb ik niet meer gehoord sinds groep 8
En wat zei die kabouter toen:" kostte me wel 800 Euris of hij het kan of niet"quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:57 schreef Mokum020 het volgende:
Huub: "Dit is Brian zijn nieuwe gitaar"
Hedda: "Hij kan het nog niet echt toch?"
![]()
Ik vind bijdehand en intelligent nou niet echt een negatief punt inderdaad.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:59 schreef FdW het volgende:
[..]
Huppeltje heeft veel liever een slaafs dom trutje als Hedda, maar dat was al duidelijk....![]()
en lieke neemt genoegen met hupie omdat het haar op dit moment goed uitkomt?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:59 schreef FdW het volgende:
[..]
Huppeltje heeft veel liever een slaafs dom trutje als Hedda, maar dat was al duidelijk....![]()
Ze kijkt geen beelden vertelde ze net..ze leest alleen terug wat er gebeurd is...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:58 schreef Liess het volgende:
[..]
Tja of ze kijkt geen streams en alleen tv![]()
Yep, Eric ook, en Japio is vals.quote:
Ja. Ben het met je eens.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:59 schreef FdW het volgende:
[..]
]quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:59 schreef FdW het volgende:
Dat vind ik best eng...... Moet Lieke volgens Hedda als een puppie achter Huub aanhollen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:00 schreef Disana het volgende:
Hedda is dus van de lieve vrouwtjes: Lieke is soms veel te bijdehand.
Gaat ie toch lekker mee met de auto de poort uitquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:58 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
en visa versa
huub is dalijk kapot als ze weggaat
Ik zit anders te genieten.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vind ik best eng...... Moet Lieke volgens Hedda als een puppie achter Huub aanhollen?
Tis gewoon zwaar onverstandig dat Hedda gaat lopen 'stoken'. Daar heeft niemand iets aan.
Stoken is het woord niet, ze heeft een duidelijke mening...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vind ik best eng...... Moet Lieke volgens Hedda als een puppie achter Huub aanhollen?
Tis gewoon zwaar onverstandig dat Hedda gaat lopen 'stoken'. Daar heeft niemand iets aan.
Ze leest, is er net gezegdquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:02 schreef mootie het volgende:
Hedda keek toch bijna niet meer? Waarom denkt ze dan alles te weten?
Ja, hier kunnen problemen van komen. Een twijfelende Huub die Lieke aan de tand gaat voelen is ten nadele van hemzelf (goedmaken met Eric zou misschien wel iets zijn). Ik krijg de indruk dat dit meisje niet bijster slim is en Huubs welzijn niet voorop heeft staan.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Die valt dus meteen niet meer serieus te nemen.quote:
Gouden kooi wsquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Ligt er dan ook weer aan waar je leest.![]()
Ik zie ook een hele slaafse Lieke t.o.v. Huub, hoor.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:59 schreef FdW het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |