wanneer vielen die te zien? zijn ze nog te zien..............???quote:Op maandag 18 juni 2007 19:17 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Genoeg vervangers heb je die audities niet gezien.

dat het warm is.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:18 schreef beequeen het volgende:
Wat zou Annet zeggen van een volkomen rood hoofd?

Heb jij al vervangers gezien, buiten Lieke om?quote:Op maandag 18 juni 2007 19:17 schreef Adothehague het volgende:
[..]

quote:Op maandag 18 juni 2007 19:18 schreef klarelucht het volgende:
[..]
wanneer vielen die te zien? zijn ze nog te zien..............???

quote:Op maandag 18 juni 2007 19:17 schreef Adothehague het volgende:
[..]

Komt er ook een achter... Was toch al lang duidelijk of niet?quote:Op maandag 18 juni 2007 19:19 schreef Rotterdammert het volgende:
en nu komt huub opeens op voor erik
wat een hypocriet die kut kabouter!

Dat zal wel vanwege de kotsactie van Jaap zijn, Jaap is ook weer mee.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:22 schreef Dark het volgende:
Heb me net de jeweetwel zitten lezen, Eric gaat, vind ik wel okee, maarehhhhh, Palma komt toch niet als nieuwe? (dan kap ik echt!)
Dit ivm bezoek aan Jensen?

quote:Op maandag 18 juni 2007 19:22 schreef Dark het volgende:
Heb me net de jeweetwel zitten lezen, Eric gaat, vind ik wel okee, maarehhhhh, Palma komt toch niet als nieuwe? (dan kap ik echt!)

Dat wordt ze al vanaf dag 1 dat ze erin zit man. Maar Lieke is veel sterker dan Eric.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:10 schreef lillkiss het volgende:
een voordeel: misschien wordt lieke nu gebashed

quote:Op maandag 18 juni 2007 19:22 schreef Dark het volgende:

Hij was de aanstichter en hij was de enige échte vriend van Eric. Hij moet zich kapotschamen dat het zo gaat. En volgens mij doet hij dat ook. Hij probeert het alleen te verschuilen door zich er weer uit te lullen.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:20 schreef 2live het volgende:
[..]
dat geldt toch eigenlijk voor allemaal.

Wat doet die Opperzwabber anders bij Jensen, ze is toch geen miljonair?quote:

Dat zou echt terror zijn.... Natasia, Jaap en Palma achterhouden en de rest Jensen laten kijken.. En daar bekend maken dat Palma er in komt...quote:

omdat uiteindelijk Huub achter haar staat.......want anders was ze al wegquote:Op maandag 18 juni 2007 19:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat wordt ze al vanaf dag 1 dat ze erin zit man. Maar Lieke is veel sterker dan Eric.

Zo is Huub, overal mooie verhaaltjes omheenbreien en vooral nooit zichzelf eens kritisch aankijken....quote:Op maandag 18 juni 2007 19:24 schreef Day het volgende:
[..]
Hij was de aanstichter en hij was de enige échte vriend van Eric. Hij moet zich kapotschamen dat het zo gaat. En volgens mij doet hij dat ook. Hij probeert het alleen te verschuilen door zich er weer uit te lullen.

Bart was een maatje van Brian hoor, iig speltechnisch. Met Huub had hij in het huis weinig tot niets. Nena was ook geen maatje, hij geilde slechts op haarquote:Op maandag 18 juni 2007 19:25 schreef scanman01 het volgende:
Alle maatjes van Huub gaan eruit. Dat is wel duidelijk (Nena, Bart, Sylvia, Ilona, Eric)
Ik denk wel dat Lieke het langer vol gaat houden.

typisch de zielige Huub met zijn te grote EGO.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:25 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Zo is Huub, overal mooie verhaaltjes omheenbreien en vooral nooit zichzelf eens kritisch aankijken....

Dat is juist de hele opzet. Eric 'mag' er niet uit worden gestemd omdat er dan 'volgens de regels' geen nieuwe bij mag komen. Het programma begint nu geloof ik net een beetje op te bloeien en de overname naar RTL zit er aan te komen. Heb de miljonairs de laatste dagen geregeld opmerkingen horen maken dat het programma nog wel eens héél lang kan gaan duren.. dat moet natuurlijk wel met zo veel mogelijk en spraakmakende miljonairs. Eric's rol is uitgespeeld.. de pesterijen zijn een (verborgen) toneelhaak.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:15 schreef Adothehague het volgende:
Komt er een vervanger voor Eric?

Zo lang ze braaf Huub's bevelen opvolgt, wel ja.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:25 schreef scanman01 het volgende:
Alle maatjes van Huub gaan eruit. Dat is wel duidelijk (Nena, Bart, Sylvia, Ilona, Eric)
Ik denk wel dat Lieke het langer vol gaat houden.

daar heb je wel gelijk in,quote:Op maandag 18 juni 2007 19:24 schreef Day het volgende:
[..]
Hij was de aanstichter en hij was de enige échte vriend van Eric. Hij moet zich kapotschamen dat het zo gaat. En volgens mij doet hij dat ook. Hij probeert het alleen te verschuilen door zich er weer uit te lullen.

Huub is al behoorlijk aan de beurt geweest. Brian is nog nooit mikpunt geweest.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:17 schreef klarelucht het volgende:
feest vierders....besef één van jullie is de volgende.....waarschijnlijk weer Brian...wanneer ziet H in dat het niet gaat lukken bij Brian..........
wanneer is H aan de beurt....????

In het begin ja. De laatste paar weken zeer zeker niet meer. Hij zei naderhand ook dat hij hoopt dat Huub wint.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:26 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Bart was een maatje van Brian hoor, iig speltechnisch. Met Huub had hij in het huis weinig tot niets.

Make my day en laat het nu echt eens Brian zijn die de lul is en blijft.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Huub is al behoorlijk aan de beurt geweest. Brian is nog nooit mikpunt geweest.

alsof dat nog gaat lukken........never nooit niet...............quote:Op maandag 18 juni 2007 19:26 schreef robert2006 het volgende:
huub: zo vals is eric niet
wat is huub nou aan het doen: damage-control voor zijn imago

Toen Bart eruit ging was hij Brian spuugzat, hij ging toen veel meer met Huub om, die kreeg zelfs zijn cp's.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:26 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Bart was een maatje van Brian hoor, iig speltechnisch. Met Huub had hij in het huis weinig tot niets. Nena was ook geen maatje, hij geilde slechts op haar

Huub is best oprecht volgens mij, hij vindt dit ook niet makkelijk, Eric was een goede vriend.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:30 schreef klarelucht het volgende:
[..]
alsof dat nog gaat lukken........never nooit niet...............
Ik vind het hypocriet dat Huub daar zo stilletjes zit...moet hij niet de okee-stemming van Erik verpesten...het is toch pesten tot aan de poort, Huub....loser...hypo..nepkast....bah.....
ben consequent...........

Wat precies? Dat hij nu even uitlegt hoe DGK werkt voor hem?quote:Op maandag 18 juni 2007 19:32 schreef easysatellite het volgende:
dit doet huub ze imago nie goed wat n l0ser, ik was in t begin grote fan van huub tot dat SHE uit elkaar viel, en nu vind ik huub definitief n sukkel

Daar zou ik ook heel blij mee zijn!quote:Op maandag 18 juni 2007 19:29 schreef Yollie het volgende:
[..]
Make my day en laat het nu echt eens Brian zijn die de lul is en blijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |