En ook geen uitgerangeerde oud-bb bewoners of andere d-sterren...quote:Op maandag 18 juni 2007 20:03 schreef itsme het volgende:
[..]
helemaal mee eens. Geen familie of vrienden en zeker geen personeel![]()
Het kan nog 2 jaar duren, totaal. Het komt goed.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:00 schreef DrsH het volgende:
Rat praat weer in zichzelf kan iemand horen wat hij zegt?
Hij wil dat de heilige geest aka tupac op hem neerdaalt?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:03 schreef Dark het volgende:
Brian - kommaar, kommaar, kommaar..............
ik vind het ook niet normaal....en als het zo is dan moet Erik zijn geld terug krijgen....anders is het echt belachelijk.......quote:Op maandag 18 juni 2007 20:02 schreef itsme het volgende:
vandaar dat hij dus niet naar jensen ging. Wat een walgelijke soap is dit toch . Echt geen reality show![]()
Dat jij nu ook al aan dat soort onzinkreten meedoet.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:00 schreef itsme het volgende:
[..]
WTF. Net las ik nog dat hij zijn 24 uur had aangevraagd en nu lees ik op de 10 site dat hij weg gaat.
Duidelijk. Toneelhaak!!!!
Neeeeeeeeeeee, hij wil klaar komen.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij wil dat de heilige geest aka tupac op hem neerdaalt?![]()
vooropgesteld dat hij dat ook daadwerkelijk heeft moeten betalenquote:Op maandag 18 juni 2007 20:04 schreef klarelucht het volgende:
[..]
ik vind het ook niet normaal....en als het zo is dan moet Erik zijn geld terug krijgen....anders is het echt belachelijk.......
Daar zullen vooraf best afspraken over gemaakt zijn. Zo iemand moet ook wel leveren voor zn geld, het is in principe gewoon een baan.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:04 schreef klarelucht het volgende:
[..]
ik vind het ook niet normaal....en als het zo is dan moet Erik zijn geld terug krijgen....anders is het echt belachelijk.......
Waarschijnlijk krijgt hij dat ook terug.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:04 schreef klarelucht het volgende:
[..]
Hij is bang dat Mitch komt, dan raakt hij zijn neukertje kwijt.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:03 schreef Dark het volgende:
Brian - kommaar, kommaar, kommaar..............
Een oud-BB'er mag van mij welquote:Op maandag 18 juni 2007 20:03 schreef mootie het volgende:
[..]
En ook geen uitgerangeerde oud-bb bewoners of andere d-sterren...
Volgens mij is het gewoon chicken tonight kip-kerriequote:Op maandag 18 juni 2007 20:05 schreef Day het volgende:
Lieke heeft toch gewoon kipkerrie met rijst en doperwtjes klaargemaakt? Is best een lekker gerecht hoor, alleen jammer van de ananas. Persoonlijk hou ik niet van vlees + vruchten in 1 gerecht.
Het lijkt mij ook een heel normale maaltijd, en ze krijgt complimenten.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:05 schreef Day het volgende:
Lieke heeft toch gewoon kipkerrie met rijst en doperwtjes klaargemaakt? Is best een lekker gerecht hoor, alleen jammer van de ananas. Persoonlijk hou ik niet van vlees + vruchten in 1 gerecht.
Je vergist je, dat zijn de kwakende kikkertjesquote:Op maandag 18 juni 2007 20:00 schreef DrsH het volgende:
Rat praat weer in zichzelf kan iemand horen wat hij zegt?
Het was al duidelijk dat hij eruit ging, anders had hij idd mee gemogen naar Jensen.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:06 schreef itsme het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijgt hij dat ook terug.
Deze laatste dagen waren een groot toneelstuk.
Lekker juistquote:Op maandag 18 juni 2007 20:05 schreef Day het volgende:
en de kikker praat terugquote:Op maandag 18 juni 2007 20:06 schreef klarelucht het volgende:
de kikker praat tegen Brian...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |