Maar het is Lieke hè. Dat is al reden genoeg voor sommigen om dat gerecht de grond in te boren.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:05 schreef Day het volgende:
Lieke heeft toch gewoon kipkerrie met rijst en doperwtjes klaargemaakt? Is best een lekker gerecht hoor, alleen jammer van de ananas. Persoonlijk hou ik niet van vlees + vruchten in 1 gerecht.
Altijd nog beter dan tegen het doucheputje.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Het was al duidelijk dat hij eruit ging, anders had hij idd mee gemogen naar Jensen.
Brian praat met kikkers.![]()
ik hoop op nastasia.........dan betaal ik nog wel 2 maanden hoor!quote:Op maandag 18 juni 2007 20:07 schreef Rotterdammert het volgende:
wie zal de volgende zijn die de toneelhaak krijgt?
Mag mootie Brian dan?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:06 schreef klarelucht het volgende:
de kikker praat tegen Brian...
You've got a point,quote:Op maandag 18 juni 2007 20:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan tegen het doucheputje.![]()
Ze staat wel alleen nu, brian en zij hebben afstand genomen!quote:Op maandag 18 juni 2007 20:08 schreef DrsH het volgende:
[..]
ik hoop op nastasia.........dan betaal ik nog wel 2 maanden hoor!
hij kijkt anders wel als HANGMANquote:Op maandag 18 juni 2007 20:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat jij nu ook al aan dat soort onzinkreten meedoet.
Er speelt nog voldoende rondom Eric. Er wordt op fora heel veel over hem gesproken.... dus alles BEHALVE een toneelhaak.
Dat accent staat jou niet wijffie...quote:Op maandag 18 juni 2007 20:11 schreef petraa het volgende:
Ze gaat een glaasie neme he, want ze ken um hebbe
Doe mij maar Amsterdam, dat is mooier dan Parijs.quote:
Van Syl is het toch ook wel behoorlijk duidelijk? Daar worden genoeg toespelingen op gemaakt.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:11 schreef scanman01 het volgende:
Dat toneelhaak gelul van iedereen. hoe komen jullie daar toch bij??? Die dates van hem zijn uitgebreid op tv geweest (door het pesten van Jaap en Huub welliswaar, maar zonder Eric was dat niet gebeurd). De heibel die er is met Huub. De heibel die er is met de andere miljonairs. Het alleen slapen van Eric. Als er iemand is die absoluut géén toneelhaak zou krijgen op dit moment is het Eric wel. Tot nu toe heeft alleen Angelique de toneelhaak gehad en dat was openlijk en zeer terecht.
Tssss lullo, dan maar weer in me rotterdams.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:11 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat accent staat jou niet wijffie...![]()
Vind je het gek? Hij wordt al een paar weken helemaal gek gemaakt (véél tv momenten).quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 20:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doe Geef mij maar Amsterdam, dat is mooier dan Parijs.
welke streams kijk jij?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze staat wel alleen nu, brian en zij hebben afstand genomen!
Ik pakte mijn koffers en ging, maar er zal wel iets in het contract staan. WTF, ze konden van mij de schijt krijgen.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:11 schreef mootie het volgende:
Het lijkt me overigens wel flippen dat je nog 24 uur moet blijven zitten.
Absoluut niet. Het was heel erg duidelijk dat Sylvia zelf weg wilde. Maar op FOK is alles een complot enzo... en roepen er een paar dat het een toneelhaak is. Dan neemt de rest het zo over als zijnde een feit.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Van Syl is het toch ook wel behoorlijk duidelijk? Daar worden genoeg toespelingen op gemaakt.
Dezelfde als jou, Natas irriteert zich aan Brian en vice versa.quote:
Oepsquote:
tjah scan zo gaat dat met die domme fokkers hequote:Op maandag 18 juni 2007 20:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Absoluut niet. Het was heel erg duidelijk dat Sylvia zelf weg wilde. Maar op FOK is alles een complot enzo... en roepen er een paar dat het een toneelhaak is. Dan neemt de rest het zo over als zijnde een feit.
neequote:Op maandag 18 juni 2007 20:14 schreef easysatellite het volgende:
is die rooie de nieuwe bewoner????
dat is Elly de butler attenooye ik ken um hebbe Spectraquote:Op maandag 18 juni 2007 20:14 schreef easysatellite het volgende:
is die rooie de nieuwe bewoner????
Niet alles geloven wat daar gezegt word. Jensen wordt vandaag gewoon om 22:30 uitgezonden.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:13 schreef DrsH het volgende:
22.50 uur wordt jensen uitgezonden vanavond
Ze willen volgens mij graag geloven dat het allemaal nep is ofzo.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:14 schreef DrsH het volgende:
[..]
tjah scan zo gaat dat met die domme fokkers he![]()
Je doet je naam eer aanquote:Op maandag 18 juni 2007 20:16 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Niet alles geloven wat daar gezegt word. Jensen wordt vandaag gewoon om 22:30 uitgezonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |