Ja dat snap ik maar gaat wel aan zijn hart.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, hij kan niet meer terug, na al zijn uitspraken. Zijn gesprekje met Anita duurde denk ik 5 minuten.
Vast wel vrij veel, want veel mensen gaan erg graag om met bekende nederlanders.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Welke kerel zou hem nu nog als toyboy willen hebben ?
Is ze toen sopraan geworden?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:33 schreef mazaru het volgende:
Ellie heeft last gehad van haar altvleesklier
quote:
Rotterdam heeft toch ook wel een gay-scene?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:33 schreef petraa het volgende:
[..]
gerard joling of spongquote:Op maandag 18 juni 2007 20:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Je capt mooi Scan, ik hoop dat dit de laatste is van Eric Engerd.quote:
Ik zou het niet weten, ik vertoef daar niet inquote:Op maandag 18 juni 2007 20:36 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Rotterdam heeft toch ook wel een gay-scene?![]()
Lange Potenquote:
Als er één is die niets van Erik moet weten is het LP wel!!!!quote:
Kun jij liplezen schat?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:42 schreef beequeen het volgende:
Ellie: Veel kijker vinden dat het jammer is dat je weggaat.![]()
daaromquote:Op maandag 18 juni 2007 20:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Als er één is die niets van Erik moet weten is het LP wel!!!!
Ik zou het niet jammer vinden als Ellie weggaat en zeker niet jammer dat Erik weg gaat. Ze gaat toch gvd niet proberen hem om te lullen he.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:42 schreef beequeen het volgende:
Ellie: Veel kijker vinden dat het jammer is dat je weggaat.![]()
Gvd.: Ik heb vierkante ogen.quote:
Je moest eens weten waar ik zin in heb...quote:Op maandag 18 juni 2007 20:43 schreef noekje het volgende:
Ook al vind ik de manier waarop walgelijk, ik heb wel zin in een nieuwe bewoner.
Mogen ze beide weg?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:49 schreef noekje het volgende:
Kan Elly niet komen ipv Palma?
Twee mensen die het beide in zich hebben om heel veel kijkers weg te jagen.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:49 schreef noekje het volgende:
Kan Elly niet komen ipv Palma?
Nouhou...quote:Op maandag 18 juni 2007 20:49 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je moest eens weten waar ik zin in heb...![]()
![]()
Elly is wel een streamer..ze weet alles
Zou het ?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:51 schreef Clank het volgende:
Elly tegen Eric: Je bent wel een geliefd persoon buiten de kooi hoor..
Eric : I know
Helemaal mee eensch.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Twee mensen die het beide in zich hebben om heel veel kijkers weg te jagen.
ze is veel te aardig en gezellig, komt nep overquote:Op maandag 18 juni 2007 20:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Nouhou...![]()
Mook, wat vind jij? Elly erin, Palma eruit.
Ik vind haar wel een leuk wijf, echt. Zit geen negativiteit in. Leuk!
Palma speelt teveel toneel...Elly is tenminste zichzelfquote:Op maandag 18 juni 2007 20:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De fietskettingen liggen al klaar.quote:
Nee want ik vind Elly 100x leuker dan Palma. Zij is tenminste wel aardig in tegenstelling tot Palma. Naar iedereen toe. Ik vind haar zelfs leuker dan Melissa.quote:
Die had ik nog niet gezien. Idd leuk jaquote:Op maandag 18 juni 2007 20:50 schreef F04 het volgende:
Deze is nog steeds echt geweldig.
http://www.youtube.com/watch?v=08lASDAn3FI
Sure, vandaar het inlikken bij Natasjaquote:Op maandag 18 juni 2007 20:54 schreef Clank het volgende:
Eric: Ik heb vriendschappen hier altijd belangrijker gevonden dan het spel.. anderen dachten anders hierover.
Dat zegt me nou niks wat de kijkers daarvan vinden. Ik ga dan uit van wie ikzelf leuk vind of niet. Dat vond men in het begin ook van Lieke en toen vond ik haar wel oprecht aardig.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet weer!!!!!!!!!!! Had je deze nou niet even kunnen spoileren?!?!?!?! Ik heb het EEN hele dag niet in mijn hoofd gehad!!!quote:Op maandag 18 juni 2007 20:50 schreef F04 het volgende:
Deze is nog steeds echt geweldig.
http://www.youtube.com/watch?v=08lASDAn3FI
Snap ik, maar waar hebben we het over?. Een miljonairsvilla met een stel Jordaneese bultlers?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee want ik vind Elly 100x leuker dan Palma. Zij is tenminste wel aardig in tegenstelling tot Palma. Naar iedereen toe. Ik vind haar zelfs leuker dan Melissa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |