Op haar eerste werkdag werd ze om 11 uur afgeserveerd omdat ze knijterlam was.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:16 schreef LoveProfusion het volgende:
IK HOU VAN DIE VROUW! GEWELDIG! ZO LIEF!
ik denk dat het deels nep is (gescript) en deels echt kan dat ook denk je?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze willen volgens mij graag geloven dat het allemaal nep is ofzo.
ALLES wat nep is gaat echt uiitkomen later.... en dat kunnen de makers echt niet hebben. Daarom zal er dus heel erg weinig nep zijn. Wel wordt er gestuurd ja, omdat er wel dingen moeten gebeuren, maar verder denk ik dat het allemaal 100% echt is. Als er iemand getoneelhaakt wordt, wordt dat bekend gemaakt (zoals met Angelique).
Scan heeft een probleem met het woord gescript, gestuurd is een beter woordquote:Op maandag 18 juni 2007 20:17 schreef DrsH het volgende:
[..]
ik denk dat het deels nep is (gescript) en deels echt kan dat ook denk je?
En niemand snapt zequote:
ja, maar nooit genoeg om elkaar uit te stemmenquote:Op maandag 18 juni 2007 20:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Dezelfde als jou, Natas irriteert zich aan Brian en vice versa.
dan hou ik ook van jou....quote:Op maandag 18 juni 2007 20:16 schreef LoveProfusion het volgende:
IK HOU VAN DIE VROUW! GEWELDIG! ZO LIEF!
Tuurlijk kan dat. Ik werk daar niet, dus weet het niet zeker. Alleen denk ik niet dat er echt dingen nep zijn omdat het om veel geld gaat en dat alles wat nep is later altijd zal uitkomen. Bij BB riepen ook veel mensen dat er vanalles nep was... en ook daar is nooit iets van gebleken later. De redactie maakt ze bewust van het feit dat er tv moet worden gemaakt. Daar stopt het wel zo'n beetje (denk ik).quote:Op maandag 18 juni 2007 20:17 schreef DrsH het volgende:
[..]
ik denk dat het deels nep is (gescript) en deels echt kan dat ook denk je?
niemand lacht uitbundigquote:Op maandag 18 juni 2007 20:18 schreef LoveProfusion het volgende:
hahahahahahahahah de keuken..zo flauw..maar dat Amanda hem niet snapte is echt geweldig..
Fijn, geblindeerde liefde.quote:
Heb ik dat gezegd ???? Maar Natas gaat zich wel ongelukkig voelen, want ze wilt graag aandacht en dat krijgt ze niet of weinig.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:19 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, maar nooit genoeg om elkaar uit te stemmen
Het maakt me niet uit, als er maar iemand inkomt die Brian Para kan maken.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:20 schreef noltje het volgende:
Liever Dimitri als nieuwe bewoner.
Mitch is een watje en verbaal niet erg sterk.![]()
Dimitri kan Amanda beter versieren zodat Brian Para wordt.![]()
Voor mij zijn de momenten dat Brainless Para wordt nog altijd de hoogtepunten van DGK.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |