Ik heb even de links in je sig gecheckt.quote:Op zondag 17 juni 2007 17:00 schreef kleinzusje het volgende:
op volgt
De jaloersheid van Nasty naar Dellie gaat echt de hele verkeerde kant op (of de goede)...quote:Op zondag 17 juni 2007 17:07 schreef Prospera het volgende:
Achterlijk kutkind schreeuwt Natasia tegen Amanda, die er wat van zei dat ze vanmorgen te luidruchtig praatte tegen Eric.
[afbeelding]
[afbeelding]
was er nog 1quote:Op zondag 17 juni 2007 17:12 schreef akveor het volgende:
Gaan we hier verder???
Dat was het plan ja. Maar hoer Natasia heeft dat meteen doorgeluld aan Eric.quote:Op zondag 17 juni 2007 17:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Dus Huub en Natasja hebben afgesproken dat Natasja, later in een gesprek, gaat aangeven dat ze niks van de armband af wist.
Tijdens de urenlange terror van vannacht was Natasia nou óók niet bepaald een steun voor Eric.quote:Op zondag 17 juni 2007 17:12 schreef Kinga het volgende:
Ow ja, Eric is morgen alleen omdat Natasia naar Jensen moet
Geweldig!!!!
Natasia had spierverslappers genomen... vandaar dat ze ook vrij snel naar de gameroom ging.quote:Op zondag 17 juni 2007 17:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Tijdens de urenlange terror van vannacht was Natasia nou óók niet bepaald een steun voor Eric.
Toen sliep ik, dus heb geen idee waar je het over hebt. Maar dan nog, hij kan morgen niet wegrennen naar mamma tasia...quote:Op zondag 17 juni 2007 17:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Tijdens de urenlange terror van vannacht was Natasia nou óók niet bepaald een steun voor Eric.
Toen liep die ook op zijn laatste beetjes.quote:Op zondag 17 juni 2007 17:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Kutquote:Op zondag 17 juni 2007 17:17 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat was het plan ja. Maar hoer Natasia heeft dat meteen doorgeluld aan Eric.
Ik denk dat de febo erg blij zal zijn met een vrijwillige exit ipv een ontslag. Dan hebben ze weer 2 troeven.quote:Op zondag 17 juni 2007 17:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Toen liep die ook op zijn laatste beetjes.
Zelfs de buren wilden hem niet helpen na een noodkreet.
En vanmorgen zag hij er ook al niet al te best uit.
Maar nu, na de steun van Natasja, zie je dat die weer praatjes krijgt.
2 troeven?quote:Op zondag 17 juni 2007 17:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat de febo erg blij zal zijn met een vrijwillige exit ipv een ontslag. Dan hebben ze weer 2 troeven.
Die Polen die ze nog steeds zoeken of Malice en Nitch?quote:
eric weet wat doorzettingsvermogen is... waarom zou je na 1000 man stoppen? je laat je gewoon nog een keer naaien...quote:Op zondag 17 juni 2007 17:24 schreef akveor het volgende:
Huub: Eric is allang gebroken: Jaap: Waarom sputtert ie nog tegen dan?
Och het is zondag middag, misschien kijken haar kindjes ook nog wel. Leuk zo'n viswijf als moeder (loeder?)quote:Op zondag 17 juni 2007 17:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia tegen Amanda : "He 19-jarige puber, dat jij je ongestelde kut wilt wassen in de douche die ik heb schoongemaakt, moet je zelf weten. Maar ik wil geen commentaar van je"
Antwoord van Huub: instinct. "Ook al weet je dat je het niet gaat redden, je blijft tot op het laatst vechten voor je leven."quote:Op zondag 17 juni 2007 17:24 schreef akveor het volgende:
Huub: Eric is allang gebroken: Jaap: Waarom sputtert ie nog tegen dan?
De febo heeft dan weer 2 nieuwelingen die ze in kunnen brengen.quote:
Nee die lopen in het Sprookjesbos met Melisa vandaag...ze zijn VIPquote:Op zondag 17 juni 2007 17:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Och het is zondag middag, misschien kijken haar kindjes ook nog wel. Leuk zo'n viswijf als moeder (loeder?)
genoeg vip gezien in de efteling maar niet de 2 kindjes en die kutbutlerquote:Op zondag 17 juni 2007 17:33 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nee die lopen in het Sprookjesbos met Melisa vandaag...ze zijn VIP![]()
da's misschien maar goed ook... wanneer natasja met de kindjes daar was geweest hadden ze haar daar gehouden als reserve heks...quote:Op zondag 17 juni 2007 17:33 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Die zijn al lang weer terug. De Party had de Efteling 'afgehuurd' is het verhaal. Maar merk op dat ze om 08:00 aanwezig moesten zijn. Dan hebben ze 1-2 uurtjes de Efteling exclusief, maar echt niet meer. In het seizoen kun je De Efteling niet afhuren, op de gewone tijd gaat de poort open voor het publiek .... Je denkt toch niet dat bij de afslag van de snelwegen een bordje staat "Doorrijden, Efteling gesloten".quote:Op zondag 17 juni 2007 17:33 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
in OP gezetquote:Op zondag 17 juni 2007 17:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Antwoord van Huub: instinct. "Ook al weet je dat je het niet gaat redden, je blijft tot op het laatst vechten voor je leven."
Jaap: "Laat 'm lekker naar huis gaan. Van de zomer genieten. In september weer naar school. Je hebt een paar maanden Gouden Kooi op je CV staan.. sommige bedrijven zullen dat helemaal niks vinden, maar andere juist wèl."
Huub: "Amanda vertelde daarstraks tegen Eric dat terror niet haar manier is, maar dat ze hem zeker niet zou helpen. Volgens Amanda keek Eric toen nogal verdrietig."
Volgens Huub vindt Natasia de huidige verdeling in het huis ook maar niks. "Ze heeft wel dekking, maar ze heeft geen vast vriendje. Ik heb jou en Lieke, Brian heeft Amanda. Natasia heeft eigenlijk niemand."
Jaap: Zou Natasia jaloers zijn op Amanda?"
Huub: "Daar komt het wel op neer ja."
Dank je , echt lief om te horenquote:
dank jequote:Op zondag 17 juni 2007 17:43 schreef Copycat het volgende:
Wat een prachtige OpeningsPost!
Eric is een gvoelsmens en heeft het blijkbaar prima naar z'n zin.quote:Op zondag 17 juni 2007 17:41 schreef farceman het volgende:
Heeft Eric nu al zijn 24 aangevraagd?
Of gaat achter/Stijn hem helpen en steunen?
Weg met die glibberende slijm nicht
Het is sowiesó al enorm stom dat ze hem weg willen treiteren ipv ontslaan.quote:Op zondag 17 juni 2007 17:35 schreef schatje het volgende:
Huub, stomme mongool, dat plannetje gaat niet werken. Natasia heeft het al aan Eric verteld.
Eric weet dat die acties juist bedoeld zijn om hem weg te jagen, dus hij zal het zo lang mogelijk willen volhouden. Echte ruzies zouden meer effect hebben.quote:Op zondag 17 juni 2007 17:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Eric is een gvoelsmens en heeft het blijkbaar prima naar z'n zin.![]()
Dat vraag ik al een tijdje af, waarom treiteren ipv ontslaan. Gevoelsmatig zeg ik ontslaan omdat dan niet vervangen kan worden. Maar ik kan me niet voorstellen dat Huub+Japio+Lieke dat niet kunnen bedenken. Er zal nog wel iets anders meespelen.quote:Op zondag 17 juni 2007 17:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is sowiesó al enorm stom dat ze hem weg willen treiteren ipv ontslaan.
Dan laat je emoties de overhand nemen. Of.. ze moeten het van achter. DGK is leuker met meer mensen.
Dat snap ik. Die acties zijn alleen bedoelt om hem unheimlich te laten voelen. Maar dat is ie al weken.quote:Op zondag 17 juni 2007 17:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Eric weet dat die acties juist bedoeld zijn om hem weg te jagen, dus hij zal het zo lang mogelijk willen volhouden. Echte ruzies zouden meer effect hebben.
Wat slikt jouw avatar allemaal voor pillen?!?
Ze willen niet dat hij zijn 10.000 euro terug krijgt.quote:Op zondag 17 juni 2007 17:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat vraag ik al een tijdje af, waarom treiteren ipv ontslaan. Gevoelsmatig zeg ik ontslaan omdat dan niet vervangen kan worden. Maar ik kan me niet voorstellen dat Huub+Japio+Lieke dat niet kunnen bedenken. Er zal nog wel iets anders meespelen.
Brian doet ook mee en dat maakt het verdacht in mijn ogen.quote:Op zondag 17 juni 2007 17:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan laat je emoties de overhand nemen. Of.. ze moeten het van achter. DGK is leuker met meer mensen.
Dat kan nooit het grote argument zijn. Ze zitten allemaal met slecht 1 enkel doel : WINNEN. Of iemand anders dan wel-of-niet 10.000 zal verliezen is niet van belang, peanuts.quote:Op zondag 17 juni 2007 17:57 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ze willen niet dat hij zijn 10.000 euro terug krijgt.
Tsja, wat ik nog kan bedenken is dat de febo toch echt alles regelt daar. Misschien weten ze dat ze Eric niet weg krijgen door een normale ontslagronde, misschien wil de febo Eric nog wat langer houden, of houdt Natasia hem erin. Als ze het dus op de treitertour zetten en hij wil ZELF weg, moeten ze hem wel laten gaan.... ontslagrondes zijn zo afhankelijk van anderen...quote:Op zondag 17 juni 2007 17:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat kan nooit het grote argument zijn. Ze zitten allemaal met slecht 1 enkel doel : WINNEN. Of iemand anders dan wel-of-niet 10.000 zal verliezen is niet van belang, peanuts.
Wakker worden: 2 niewe bewoners !!!!! Pomptiedomptiequote:Op zondag 17 juni 2007 17:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Het volgende verhaal komt van een vriendin van een collega van mijn vriendin. Het is dus bijna uit eerste hand. Zij heeft zich aangemeld als DGK-kandidate en moest uitgebreid vragen beantwoorden.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:04 schreef Kinga het volgende:
[..]
Tsja, wat ik nog kan bedenken is dat de febo toch echt alles regelt daar. Misschien weten ze dat ze Eric niet weg krijgen door een normale ontslagronde, misschien wil de febo Eric nog wat langer houden, of houdt Natasia hem erin. Als ze het dus op de treitertour zetten en hij wil ZELF weg, moeten ze hem wel laten gaan.... ontslagrondes zijn zo afhankelijk van anderen...
quote:Op zondag 17 juni 2007 18:12 schreef robert2006 het volgende:
WAAR IS AMANDAAAAAAAAAAA????????????????????
ik denk dat natasia een heel lucratieve deal met DGK heeft afgesloten vandaar dat die hele hoofdprijs haar geen ruk kan schelenquote:Op zondag 17 juni 2007 18:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Natasja wil de buikwandcorrectie voor ze de hut uit gaat. Ik zeg CANCELLEN die kostenverslindende operatie. Veel euro's van het budget af en als ze eruit is maakt ze geen tv meer. Dus waarom dat door laten gaan?
Omdat ze daardoor nog een véél betere mama wordtquote:Op zondag 17 juni 2007 18:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Natasja wil de buikwandcorrectie voor ze de hut uit gaat. Ik zeg CANCELLEN die kostenverslindende operatie. Veel euro's van het budget af en als ze eruit is maakt ze geen tv meer. Dus waarom dat door laten gaan?
Ik heb ook op jouw sig gekliktquote:Op zondag 17 juni 2007 18:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Onderschat de verveling niet, tis ook een soort van bezigheidstherapie dat getreiter.quote:Op zondag 17 juni 2007 17:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat vraag ik al een tijdje af, waarom treiteren ipv ontslaan. knip. Er zal nog wel iets anders meespelen.
Ik moet bekennen dat ik hetzelfde heb.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:16 schreef fladdie het volgende:
elke keer als Huub en Amanda, Fries uitlaten hoop ik toch zo dat hij Huub een beste rot trap verkocht
die rot mongool
Binnenkort gaat Teasers weer openen dan kun je naar -tig van dat soort kijkenquote:Op zondag 17 juni 2007 18:12 schreef robert2006 het volgende:
oh, ik zie haar al, leuk
Pssttt ze hoort je niet hoorquote:Op zondag 17 juni 2007 18:17 schreef robert2006 het volgende:
amandaatje, je ziet er vandaag weer goed uit poppie
Natasia heeft gezegd voortaan rekening met de anderen die slapen te houden, als Amanda voortaan niet meer zal hijgenquote:Op zondag 17 juni 2007 17:58 schreef akveor het volgende:
Het is alweer goed tussen Natasia en Amanda. Natasia belooft beterschap.
quote:Op zondag 17 juni 2007 18:20 schreef robert2006 het volgende:
[..]
weet ik, vind ik gewoon leuk om te melden, ze ziet er geweldig uit niet, neuk prinsesje
Rotmongool durf je wel te zeggen, maar teringlijer niet?quote:Op zondag 17 juni 2007 18:20 schreef fladdie het volgende:
ik vind Huub zooooooo vieze kwal, vieze te...lijer bah
Het gevaar bestaat dat Eric opstapt vóórdat de ontslagronde plaatsvindt. Dat is speltechnisch niet in het belang van de bewoners, want dan komt er weer een nieuwe in.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:18 schreef NietVerkeerd het volgende:
[..]
Onderschat de verveling niet, tis ook een soort van bezigheidstherapie dat getreiter.
En eruit stemmen is niet simpel, dat is onderhand wel duidelijk.
Mensen dmv getreiter impopulair bij zoveel mogelijk mensen maken is een stap in de richting van eruit stemmen.
Een soort van voortbereiding - the next best thing.
quote:Op zondag 17 juni 2007 18:26 schreef robert2006 het volgende:
prinsesjes neuken ook, heb je overigens gezien dat zij bij het treiteren van eric niet heeft meegedaan, zij heeft tenminste manieren
Gebed zonder end dit spel, Bart zei het steeds alquote:Op zondag 17 juni 2007 18:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Het gevaar bestaat dat Eric opstapt vóórdat de ontslagronde plaatsvindt. Dat is speltechnisch niet in het belang van de bewoners, want dan komt er weer een nieuwe in.
Er zijn dus twee mogelijkheden:
1. Ze hebben zo de schurft aan Eric dat ze hem 10.000 euro door de neus willen boren (Huub heeft dat al eens gezegd).
2. De Febo wil liever dat Eric zelf opstapt, zodat ze er weer een nieuwe bewoner in kunnen stoppen; dat is immers potentieel interessanter voor het programma.
Ik kan me haast niet voorstellen dat de bewoners het spel-element ondergeschikt maken aan het naaien van Eric door hem 10K door de neus te boren. Dus zal dit allemaal wel in opdracht van de Febo zijn: "Jongens, jullie krijgen carte blanche om Eric weg te zieken, maar we staan niet toe dat hij wordt weggestemd."
Het zal er in dat programma nog wel van komen dat Lieke en Hupert en Brian en Amanda zich in de echt laten verbinden...puur en alleen om een backup te houden.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:27 schreef Disana het volgende:
Murmelgesprekje tussen Huub en Lieke over vertrouwen. Lieke is blij dat Huub haar vertrouwt... hij kan haar ook vertrouwen.
quote:Op zondag 17 juni 2007 18:17 schreef robert2006 het volgende:
amandaatje, je ziet er vandaag weer goed uit poppie
De vriend van ERic ?quote:Op zondag 17 juni 2007 18:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Gebed zonder end dit spel, Bart zei het steeds al
Ach linksom of rechtsom ze laat het bekostigen vanuit de algemene middelen dus wij betalen met z n alle voor een zinloze operatie omdat ze met haar eetgedrag het effect over 3 jaar niet meer te zien is.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Soms heb ik best moeite met je lange tekstenquote:Op zondag 17 juni 2007 18:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Het gevaar bestaat dat Eric opstapt vóórdat de ontslagronde plaatsvindt. Dat is speltechnisch niet in het belang van de bewoners, want dan komt er weer een nieuwe in.
Er zijn dus twee mogelijkheden:
1. Ze hebben zo de schurft aan Eric dat ze hem 10.000 euro door de neus willen boren (Huub heeft dat al eens gezegd).
2. De Febo wil liever dat Eric zelf opstapt, zodat ze er weer een nieuwe bewoner in kunnen stoppen; dat is immers potentieel interessanter voor het programma.
Ik kan me haast niet voorstellen dat de bewoners het spel-element ondergeschikt maken aan het naaien van Eric door hem 10K door de neus te boren. Dus zal dit allemaal wel in opdracht van de Febo zijn: "Jongens, jullie krijgen carte blanche om Eric weg te zieken, maar we staan niet toe dat hij wordt weggestemd."
Het ligt bovendien nogal voor de hand dat de show zal stoppen zodra het aantal bewoners onder een bepaald minimum komt. Met drie bewoners wordt het wel érg lastig om een interessante dagelijkse uitzending te maken. Het zou dus weleens héél belangrijk kunnen zijn om populair te zijn en te blijven bij de kijkers, want een SMS-scenario om de show te beëindigen is m.i. zeker niet onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Gebed zonder end dit spel, Bart zei het steeds al
O.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Soms heb ik best moeite met je lange teksten![]()
Zullen wij dat ons gewoon weer lekker veranderen in jij en ik ?quote:Op zondag 17 juni 2007 18:34 schreef robert2006 het volgende:
[..]
amanda kan op ons, de amanda-fans trots zijn, hulde aan ons, haha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft die fanfare homo ook al iets aan zn nieren ?quote:
Sterker: ik denk dat DGK zeer waarschijnlijk gaat eindigen met zo'n SMS-scenario. Hell, wie weet waag ik er zelf wel een SMSje aanquote:Op zondag 17 juni 2007 18:34 schreef Gert het volgende:
Het zou dus weleens héél belangrijk kunnen zijn om populair te zijn en te blijven bij de kijkers, want een SMS-scenario om de show te beëindigen is m.i. zeker niet onwaarschijnlijk.
Zelfs zo'n punt leest lastigquote:
ik denk dat dat er wel meer zijn, die zijn alleen wat anoniemerquote:Op zondag 17 juni 2007 18:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zullen wij dat ons gewoon weer lekker veranderen in jij en ik ?![]()
Dit stuk boeit mequote:Op zondag 17 juni 2007 18:36 schreef Clank het volgende:
blablabla...
quote:Op zondag 17 juni 2007 18:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heeft die fanfare homo ook al iets aan zn nieren ?
ja ik denk het ook zo zal het eindigen in een sms -vol -nowlive- fokactie op tv zal het tzt al niet meer gevolgd worden vrees ikquote:Op zondag 17 juni 2007 18:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sterker: ik denk dat DGK zeer waarschijnlijk gaat eindigen met zo'n SMS-scenario. Hell, wie weet waag ik er zelf wel een SMSje aan.
Wouw, echte mannen................... misschien even hardloopwedstrijdje ?quote:Op zondag 17 juni 2007 18:39 schreef DrsH het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nou eerlijk gezegd wordt ik ook behoorlijk hitsig van Amanda dus Robert heeft een geduchte tegenspeler
![]()
![]()
![]()
![]()
Vraagteken vergeten ?quote:Op zondag 17 juni 2007 18:40 schreef DrsH het volgende:
Lekker neuken omdat het gezellig is Citaat van Huub
Als er een punt hoort tussen fokactie en op, dan snap ik 'm.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:40 schreef ericahysterica het volgende:
ja ik denk het ook zo zal het eindigen in een sms -vol -nowlive- fokactie op tv zal het tzt al niet meer gevolgd worden vrees ik
dat kan ik mij goed voorstellen..........dkg volgen is al schaamteloos maar iets in amanda zien tsjah dat zou ik nooit durven zeggen.....gelukkig hoef ik dat ook niet want ik vind het helemaal nietsquote:Op zondag 17 juni 2007 18:38 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik denk dat dat er wel meer zijn, die zijn alleen wat anoniemer
Watje, ik schreeuw het van de dakenquote:Op zondag 17 juni 2007 18:41 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dat kan ik mij goed voorstellen..........dkg volgen is al schaamteloos maar iets in amanda zien tsjah dat zou ik nooit durven zeggen.....gelukkig hoef ik dat ook niet want ik vind het helemaal niets
Ik dacht het al!quote:Op zondag 17 juni 2007 18:41 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dat kan ik mij goed voorstellen..........dkg volgen is al schaamteloos maar iets in amanda zien tsjah dat zou ik nooit durven zeggen.....gelukkig hoef ik dat ook niet want ik vind het helemaal niets
het geeft ook aan dat amanda-fans geen meelopers zijn, en niet bang zijn om hun mening te verkondigen.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:41 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Nou niet persoonlijk worden hoorquote:
Zeker in bedquote:Op zondag 17 juni 2007 18:44 schreef robert2006 het volgende:
[..]
het geeft ook aan dat amanda-fans geen meelopers zijn, en niet bang zijn om hun mening te verkondigen.
amanda-fans zijn ook aardige goedgemanierde mensen,dat weet je toch![]()
dus kunnen jij en robert je wij noemen?quote:Op zondag 17 juni 2007 18:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Watje, ik schreeuw het van de daken![]()
![]()
![]()
Dat ben ik wel met je eens.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Het ligt bovendien nogal voor de hand dat de show zal stoppen zodra het aantal bewoners onder een bepaald minimum komt. Met drie bewoners wordt het wel érg lastig om een interessante dagelijkse uitzending te maken.
quote:Op zondag 17 juni 2007 18:45 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dus kunnen jij en robert je wij noemen?![]()
ik zou het niet weten....dit fenomeen ben ik in jou als forummurrrrr voor het eerst tegengekomen.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:44 schreef robert2006 het volgende:
[..]
het geeft ook aan dat amanda-fans geen meelopers zijn, en niet bang zijn om hun mening te verkondigen.
amanda-fans zijn ook aardige goedgemanierde mensen,dat weet je toch![]()
Heb je deze week wat te doen ?quote:Op zondag 17 juni 2007 18:45 schreef DrsH het volgende:
Uiteindelijk wil ik ook wel eens een SOA oplopen als ervaring
Vandaar dat Erica Hysterica vanmorgen drie maal aan de beurt was..............quote:Op zondag 17 juni 2007 18:39 schreef DrsH het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nou eerlijk gezegd wordt ik ook behoorlijk hitsig van Amanda dus Robert heeft een geduchte tegenspeler
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 18:46 schreef Disana het volgende:
Huub wijst naar een mooie wolk, en de cameramensen zijn zo aardig de wolk even op stream 1 te zetten![]()
weet ik niet, moet je aan mijn vriendinnetje vragen, mijn ouders hebben me altijd geleerd bescheiden te blijven ten alle tijden, dus ik ga niet van de daken schreeuwen hoe goed ik ben in bed.quote:
Nou Ik wil met jpu best een so(a)cratisch gesprek voerenquote:
gebruik jij ook een servet in bed?quote:Op zondag 17 juni 2007 18:48 schreef robert2006 het volgende:
[..]
weet ik niet, moet je aan mijn vriendinnetje vragen, mijn ouders hebben me altijd geleerd bescheiden te blijven ten alle tijden, dus ik ga niet van de daken schreeuwen hoe goed ik ben in bed.
nee, ik hou niet van fanclubs en ben ook nooit lid geweest, vandaar dat ik ook lacherig reageerde op akties/petities/optochten voor de bewonersquote:Op zondag 17 juni 2007 18:46 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik zou het niet weten....dit fenomeen ben ik in jou als forummurrrrr voor het eerst tegengekomen.
btw heb je al een fanclub opgericht?
Tuurlijk johquote:Op zondag 17 juni 2007 18:49 schreef eeff het volgende:
[..]
hihi het komt allemaal goed met die caps van mij ;-)
nee, ik eet nooit in bedquote:Op zondag 17 juni 2007 18:49 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
gebruik jij ook een servet in bed?
opmerkelijk robert dat je niet lacherig reageert op Dellie ik lig dubbel om dat wichtjequote:Op zondag 17 juni 2007 18:50 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee, ik hou niet van fanclubs en ben ook nooit lid geweest, vandaar dat ik ook lacherig reageerde op akties/petities/optochten voor de bewoners
Edit: Zus en kind komen naar de kooi en die worden vanaf daar naar huis gebracht.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:52 schreef Disana het volgende:
De kinderen hebben het super gehad. Melissa komt straks, ze moet eerst de kinderen van Natasia naar huis brengen. Daarna moet ze haar zus en eigen kindje ophalen en naar huis brengen, dus dan is ze om een uur of negen in de Kooi.
Belachelijk...
Brian viel mij heel erg tegen vannacht.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:52 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
opmerkelijk robert dat je niet lacherig reageert op Dellie ik lig dubbel om dat wichtje![]()
Als Huub er tegen die tijd nog inzit, lijkt me dat volstrekt nutteloos.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:38 schreef Copycat het volgende:
. Hell, wie weet waag ik er zelf wel een SMSje aan.
Uh, oh, nou dat heb ik dan verkeerd begrepen. Dan begrijp ik niet waarom Melissa er zo laat is.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Edit: Zus en kind komen naar de kooi en die worden vanaf daar naar huis gebracht.
Dat heet (B)edwerken In de (B)eftelingquote:Op zondag 17 juni 2007 18:53 schreef ericahysterica het volgende:
Melissa heeft weer flink kunnen netwerken in de Efteling![]()
zeker van plaatsvervangende schaamtequote:Op zondag 17 juni 2007 18:54 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Brian viel mij heel erg tegen vannacht.
Amanda deed niet mee en had traantjes in d' r ogen.
Ik moest niet lachen. Ik kreeg zelf bijna traantjes in mijn ogen en werd helemaal week van binnen.
nee, mijn prinsesje houdt ook niet van ontbijten op bed, als ze blijft slapen gaan we meestal naar de mac/bagel of zo.quote:
Sowieso, ze moesten om 8 uur vanmorgen in de Efteling zijn?quote:Op zondag 17 juni 2007 18:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Uh, oh, nou dat heb ik dan verkeerd begrepen. Dan begrijp ik niet waarom Melissa er zo laat is.
Jouw kindertjes zaten al voor de tv?quote:Op zondag 17 juni 2007 18:56 schreef Disana het volgende:
Weer geen tijd voor het voorleespraatje dus. Eigen kindjes onderweg, dus de rest kan ook doodvallen.
Godzijdank is het nog niet zover dat het voorleespraatje standaard op tv is.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:58 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Jouw kindertjes zaten al voor de tv?
Nou, in elk geval was het dus langer dan BSOL meldde, die dacht dat de VIPS voor de reguliere bezoekers zouden komen (vandaar zo vroeg). Melissa zal wel bekaf zijn als ze arriveert.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Sowieso, ze moesten om 8 uur vanmorgen in de Efteling zijn?![]()
Van Kaatsheuvel naar Almere is wel een uurtje of 2 tuffen denk ik. En daar zijn ze nu nog niet eens blijkbaar. Wie redt het nou 10 uur in de Efteling!
japio laat zijn sporen in onze prive ernstig naquote:Op zondag 17 juni 2007 18:58 schreef DrsH het volgende:
Owwwwwwwwwwwwww Ik moet ontzettend poepen heb gisteren Hachee gegeten
True. Dan helpt die ene stem van mij voor Brian ook geen fluitquote:Op zondag 17 juni 2007 18:54 schreef Gert het volgende:
Als Huub er tegen die tijd nog inzit, lijkt me dat volstrekt nutteloos.
quote:Al zal op de avond van de grote finale uiteráárd ineens blijken dat de percentages bloedstollend dicht bij elkaar liggen.
Melissa zou al om 6.00 uur gaan rijden toen lag die zwarte heks nog lekker in bed. Tja het moederschap is zwaar wat je allemaal niet moet regelen om te kunnen delegerenquote:Op zondag 17 juni 2007 18:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, in elk geval was het dus langer dan BSOL meldde, die dacht dat de VIPS voor de reguliere bezoekers zouden komen (vandaar zo vroeg). Melissa zal wel bekaf zijn als ze arriveert.
But who cares![]()
![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 19:00 schreef Disana het volgende:
Ben een uurtje extra-lange uitzending kijken![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 18:58 schreef DrsH het volgende:
Owwwwwwwwwwwwww Ik moet ontzettend poepen heb gisteren Hachee gegeten
Goedkoop prinsesjequote:Op zondag 17 juni 2007 18:55 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee, mijn prinsesje houdt ook niet van ontbijten op bed, als ze blijft slapen gaan we meestal naar de mac/bagel of zo.
Brian wil jouw prinsesje wel want Amanda vindt hij te duurquote:Op zondag 17 juni 2007 19:06 schreef robert2006 het volgende:
[..]
wij zijn ook maar arme studentjes, jij misschien niet
Neuh, Natasja had Eric al verteld dat deze discussie zou komen.quote:Op zondag 17 juni 2007 19:09 schreef akveor het volgende:ric moet door het stof... Natasia baalt dat ie haar de schuld heeft gegeven van het wegmaken van Lieke's armband.
Eric had de armband in de tas van Natrasha gedaan.quote:Op zondag 17 juni 2007 19:09 schreef Haunter het volgende:
Zo irritant dat ze het steeds over Natrasha hebben
Dat dusquote:Op zondag 17 juni 2007 19:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Eric had de armband in de tas van Natrasha gedaan.![]()
Maw....... ik stopte het in mn eigen tas.
ik denk dat mijn prinsesje brian niet wil, haha, niet haar typequote:Op zondag 17 juni 2007 19:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Brian wil jouw prinsesje wel want Amanda vindt hij te duur
Groeten van Pietpuntenel.quote:Op zondag 17 juni 2007 19:09 schreef Haunter het volgende:
Zo irritant dat ze het steeds over Natrasha hebben
Ik bespeur geen tegenstelling.quote:Op zondag 17 juni 2007 19:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Neuh, Natasja had Eric al verteld dat deze discussie zou komen.![]()
en wat voor mij ook duidelijk is dat dellie laf isquote:Op zondag 17 juni 2007 19:14 schreef ericahysterica het volgende:
het is heel duidelijk dat Nasty een superslang is
hoe bedoel je?quote:Op zondag 17 juni 2007 19:16 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
en wat voor mij ook duidelijk is dat dellie laf is
dellie nam de benen naar de kapsalon om geen kleur te hoeven bekennen en dat gaat haar opbreken. Maar inmiddels ga ik mijn woorden wat nuancerenquote:
dat dacht ik!quote:Op zondag 17 juni 2007 19:20 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dellie nam de benen naar de kapsalon om geen kleur te hoeven bekennen en dat gaat haar opbreken. Maar inmiddels ga ik mijn woorden wat nuanceren![]()
tis hier vele malen spannender denk ikquote:Op zondag 17 juni 2007 19:17 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Is iemand nu aan het kijken naar DGK op TV ( xtra ) ?? Leuke aflevering namelijk.
ik begrip dat nog steeds niet, volgens mij had hij daarna, na de zogenaamde aanranding verklaart dat hij het leuk vond maar gewoon liever als vrienden doorging, of was dat nepquote:Op zondag 17 juni 2007 19:23 schreef akveor het volgende:
Huub wrijft het er bijric nog maar eens in: De reden dat we geen vrienden zijn is ongeveer dezelfde reden waarom Nicolaas geen vriend meer met je wil zijn.
stel je eens voor dat je in zo n spel zit en dat dit je overkomt........wat zou jij dan doen?quote:Op zondag 17 juni 2007 19:25 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik begrip dat nog steeds niet, volgens mij had hij daarna, na de zogenaamde aanranding verklaart dat hij het leuk vond maar gewoon liever als vrienden doorging, of was dat nep
weet ik niet, ik zou nooit in DGK willen, zou het niet trekkenquote:Op zondag 17 juni 2007 19:26 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
stel je eens voor dat je in zo n spel zit en dat dit je overkomt........wat zou jij dan doen?
precies dus huub is daar de enige die daar antwoord op kan geven denk ikquote:Op zondag 17 juni 2007 19:28 schreef robert2006 het volgende:
[..]
weet ik niet, ik zou nooit in DGK willen, zou het niet trekken
nee hoor deed hij zelf ook met veel plezier en meerdere malenquote:Op zondag 17 juni 2007 19:30 schreef Margo37 het volgende:
Ben geen fan van Eric, maar dit vind ik walgelijk, iemand met zijn allen aanvallen terwijl ze zelf allemaal hetzelfde doen![]()
precies...te zielig voor woorden...STEM mensen eruit.. dit is gewoon heeel erg debielquote:Op zondag 17 juni 2007 19:30 schreef Margo37 het volgende:
Ben geen fan van Eric, maar dit vind ik walgelijk, iemand met zijn allen aanvallen terwijl ze zelf allemaal hetzelfde doen![]()
Toen Lieke helemaal gek werd gemaakt stond hij ook vooraan te blèren hoorquote:Op zondag 17 juni 2007 19:33 schreef klarelucht het volgende:
[..]
precies...te zielig voor woorden...STEM mensen eruit.. dit is gewoon heeel erg debiel![]()
![]()
En dat is natuurlijk het echte spel: hoe ver zijn de spelers bereid te gaan?quote:Op zondag 17 juni 2007 19:30 schreef Margo37 het volgende:
Nou de feiten zijn toch echt anders...als jij ze wil verbloemen moet je dat zelf weten,waarschijnlijk lijk je zelf dan ook in je gedrag op ericquote:Op zondag 17 juni 2007 19:28 schreef klarelucht het volgende:
wat een gelul allemaal...de enige die draait en draait is Huub...eerst gebruik maken van Erik en dan alles draaien zodat het tegen hem gebruikt kan worden.......
Huub is echt een smerige smiechterige eikel....psychische spelletjes...bah bah
daar zit ook wel weer wat in...het blijft moeilijk...maar omdat dan steeds te doen????quote:Op zondag 17 juni 2007 19:32 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nee hoor deed hij zelf ook met veel plezier en meerdere malen
Dat was steeds in groepjes van 3 of 4, maar het is nu allemaal tegen Eric en volgens mij is hij gewoon eerlijk, en die vieze sneakerd Brian maar lullen over eerlijkheid en recht voor de raap zijn bah bah.quote:Op zondag 17 juni 2007 19:32 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nee hoor deed hij zelf ook met veel plezier en meerdere malen
klopt...en lieke heeft op eigen kracht steeds tegen de hele groep zich verweert zonder te liegen en te draaien.quote:Op zondag 17 juni 2007 19:34 schreef Haunter het volgende:
[..]
Toen Lieke helemaal gek werd gemaakt stond hij ook vooraan te blèren hoor![]()
verbloemen? feiten? nee hoor, ik vind deze manier van belagen niet normaal...ik weet dat ook Erik domme dingen heeft gedaan, en mee relt...maar de feiten liggen toch iets anders dan nu gebracht wordt, er zijn genoeg invalshoeken om het te bekijken.......en nee ik lijk niet op Erik..jij lijkt op Huub??quote:Op zondag 17 juni 2007 19:34 schreef riri het volgende:
[..]
Nou de feiten zijn toch echt anders...als jij ze wil verbloemen moet je dat zelf weten,waarschijnlijk lijk je zelf dan ook in je gedrag op eric
lieke is meerdere malen belaagd door 4 man en wil je weten wie er dan voorop stond met zijn grote kwetsende bek.............juist erik dus kielhalen die eikel . 50 meter lopen en 50 klanten verder en dan is het probleem toch opgelost?quote:Op zondag 17 juni 2007 19:36 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Dat was steeds in groepjes van 3 of 4, maar het is nu allemaal tegen Eric en volgens mij is hij gewoon eerlijk, en die vieze sneakerd Brian maar lullen over eerlijkheid en recht voor de raap zijn bah bah.
Ik raad iedereen aan nog eens te kijken naar het gesprek tussen Huub en Erik over het voorval.quote:Op zondag 17 juni 2007 19:39 schreef CoT het volgende:
Huub is volgens mij nog steeds pissed door die vermeende verkrachting door Eric
BS zal ik eens een dikke lul in je hol proppen als je slaapt. Godsammequote:Op zondag 17 juni 2007 19:39 schreef CoT het volgende:
Huub is volgens mij nog steeds pissed door die vermeende verkrachting door Eric
dat leek inderdaad al meer op verkrachting... een dronken meisje pakken...hoe zielig ben je...nuchter lukt dat niet....quote:Op zondag 17 juni 2007 19:43 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ik raad iedereen aan nog eens te kijken naar het gesprek tussen Huub en Erik over het voorval.
Als dat een aanranding was, dan kan Amanda Huubs befactie straks ook als aanranding gebruiken.
Youtube.comquote:Op zondag 17 juni 2007 19:44 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
TOPLESS MODDERWORSTELEN AMANDA & LIEKE NU OP TV!!ik herhaal: TOPLESS MODDERWORSTELEN AMANDA & LIEKE NU OP TV!!
UPDATE: Sorry, het is net reclame
Betaal eens om de streams te kijken, Is NIET gebeurd.quote:Op zondag 17 juni 2007 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
BS zal ik eens een dikke lul in je hol proppen als je slaapt. Godsamme![]()
onzin..hij heeft dit vorige week ook al aangekaart.. dus niet overdrijven... hij hoeft met niemand mee te lopen en dat doet ie ook nietquote:Op zondag 17 juni 2007 19:46 schreef CoT het volgende:
Brain is ook een meelopertje
Blij dat hij geen target is
Betaal al joker...quote:Op zondag 17 juni 2007 19:47 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Betaal eens om de streams te kijken, Is NIET gebeurd.
Dus Eric is "slechter" dan de rest?quote:Op zondag 17 juni 2007 19:41 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
lieke is meerdere malen belaagd door 4 man en wil je weten wie er dan voorop stond met zijn grote kwetsende bek.............juist erik dus kielhalen die eikel . 50 meter lopen en 50 klanten verder en dan is het probleem toch opgelost?
Welke strean kijk jij? Stream 5?quote:Op zondag 17 juni 2007 19:48 schreef klarelucht het volgende:
[..]
onzin..hij heeft dit vorige week ook al aangekaart.. dus niet overdrijven... hij hoeft met niemand mee te lopen en dat doet ie ook niet
Jawel, wat gaat er gebeuren de 24e?quote:Op zondag 17 juni 2007 19:50 schreef farscapevr6 het volgende:
heb ik een keer wat, wil niemand het horen![]()
![]()
Huub is de king of mensen te kwetsen en het liefst zo diep mogelijk in de ziel van iemand...goed zo jongen...alles voor het geld, hèquote:Op zondag 17 juni 2007 19:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus Eric is "slechter" dan de rest?
Huub kwetst niét extreem, bijvoorbeeld?
Iedereen was aardig voor elkaar, tótdat Eric in het huis kwam?
Ik begrijp het ook niet precies.... alleen weet ik wel dat Huub behoorlijk dronken was... het zou met niets verbazen dat Huub zelf ook niet weet wat er precies gebeurt is... maar langzaam maar zeker heeft Huub steeds smeer info gekregen en is zijn beeld bijgesteld richting waarheid. Ik denk dat Eric zeer handtastelijk kan zijn. Maar als een een echte draaikont zalquote:Op zondag 17 juni 2007 19:25 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik begrip dat nog steeds niet, volgens mij had hij daarna, na de zogenaamde aanranding verklaart dat hij het leuk vond maar gewoon liever als vrienden doorging, of was dat nep
idd!quote:Op zondag 17 juni 2007 19:48 schreef CoT het volgende:
Wordt tijd dat die nicht opstapt
Tijd voor een nieuwe miljonair
Eigenlijk gaat deze hele ruzie over EERLIJKHEID.quote:Op zondag 17 juni 2007 19:52 schreef akveor het volgende: Maar als een een echte draaikont zalric nooit rechtstreeks de waarheid vertellen. Beetje Brian stijl.
hehe eindelijkquote:
Ik denk dat hij eerder van binnen huilt.quote:Op zondag 17 juni 2007 19:57 schreef Clank het volgende:
Wel knap van Eric dat hij zo rustig blijft.. van buiten. Ik denk dat hij van binnen kookt.
Dat vind ik niet raar.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:02 schreef Clank het volgende:
Het rare is dat ik echt niet met Eric te doen heb...
Ik ook niet. Je ziet ook dat hij niet meer wat waar hij het moet zoeken, die blik zegt genoeg.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:02 schreef Clank het volgende:
Het rare is dat ik echt niet met Eric te doen heb...
quote:Op zondag 17 juni 2007 19:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Eigenlijk gaat deze hele ruzie over EERLIJKHEID.
De andere bewoners zijn allemaal goudeerlijk. Eric valt daarbij uit de toon. En zijn leugens vallen des te meer op, tussen deze integere, eerlijke mensen.
Maar verder geniet je wel van je leven?quote:Op zondag 17 juni 2007 20:03 schreef fladdie het volgende:
wou echt dat die vieze brain,huub en die vet zak alle drie ter plekke dood vielen.
Omdat ze nu doen bij Eric wat Eric ook graag bij anderen doet?quote:Op zondag 17 juni 2007 20:03 schreef fladdie het volgende:
wou echt dat die vieze brain,huub en die vet zak alle drie ter plekke dood vielen.
quote:Op zondag 17 juni 2007 20:03 schreef Adothehague het volgende:
Huub zegt dat hij niet meer rustig aan tegen eric hoeft te doen van achter. Maar die vraag van brian over zn moeder die dood is vind ik wel veelste ver gaan
Ga dan lekker naar volquote:Op zondag 17 juni 2007 20:06 schreef Peter6000 het volgende:
O jee, Eric zit onveilig , dus niet bij Natasia.
En 2 COS-sers hebben een persoonlijk bericht gehad.
Ik hoop dat die smerige aanvallen op mij nu afgelopen zijn.
Hij heeft geen andere opties meer.....quote:Op zondag 17 juni 2007 20:06 schreef robert2006 het volgende:
eric blijft wel heel rustig, vind dat wel bewonderenswaardig
WAT zeg jij nou??? is dat zo????quote:Op zondag 17 juni 2007 20:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
dan even een nieuwtje - Zijn moeder is nog springlevend. Het is onderdeel van z'n emomasker dat totaal verzonnen is.
Dat ga je niet menen?quote:Op zondag 17 juni 2007 20:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
dan even een nieuwtje - Zijn moeder is nog springlevend. Het is onderdeel van z'n emomasker dat totaal verzonnen is.
quote:Op zondag 17 juni 2007 20:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 juni 2007 20:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
wie zei dat dan?quote:Op zondag 17 juni 2007 20:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Oeh, ben je gelukkig Erik? Ja
Zweer je dat op je moeder?
YES!quote:Op zondag 17 juni 2007 20:11 schreef beequeen het volgende:
De Febo wil dat Natasja Eric los gaat laten.
Brian geloof ikquote:
dus eric kan zijn koffers pakken en is ook wellicht de reden dat hij niet in jensen komtquote:Op zondag 17 juni 2007 20:11 schreef beequeen het volgende:
Ja en Eric lijkt het helemaal te begrijpen.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:11 schreef beequeen het volgende:
Wat zei ze precies?quote:Op zondag 17 juni 2007 20:11 schreef beequeen het volgende:
Yep, maat ze zegt dat het aan haar is om dat te bepalen. Duidelijk is dat de FEBO grote invloed heeft op dit moment, meer dan normaal.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:12 schreef mootie het volgende:
Zegt Natasja nu ook dat ze Eric moet loslaten van achter, of alleen van de bewoners?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |