Eric is een gvoelsmens en heeft het blijkbaar prima naar z'n zin.quote:Op zondag 17 juni 2007 17:41 schreef farceman het volgende:
Heeft Eric nu al zijn 24 aangevraagd?
Of gaat achter/Stijn hem helpen en steunen?
Weg met die glibberende slijm nicht
Het is sowiesó al enorm stom dat ze hem weg willen treiteren ipv ontslaan.quote:Op zondag 17 juni 2007 17:35 schreef schatje het volgende:
Huub, stomme mongool, dat plannetje gaat niet werken. Natasia heeft het al aan Eric verteld.
Eric weet dat die acties juist bedoeld zijn om hem weg te jagen, dus hij zal het zo lang mogelijk willen volhouden. Echte ruzies zouden meer effect hebben.quote:Op zondag 17 juni 2007 17:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Eric is een gvoelsmens en heeft het blijkbaar prima naar z'n zin.![]()
Dat vraag ik al een tijdje af, waarom treiteren ipv ontslaan. Gevoelsmatig zeg ik ontslaan omdat dan niet vervangen kan worden. Maar ik kan me niet voorstellen dat Huub+Japio+Lieke dat niet kunnen bedenken. Er zal nog wel iets anders meespelen.quote:Op zondag 17 juni 2007 17:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is sowiesó al enorm stom dat ze hem weg willen treiteren ipv ontslaan.
Dan laat je emoties de overhand nemen. Of.. ze moeten het van achter. DGK is leuker met meer mensen.
Dat snap ik. Die acties zijn alleen bedoelt om hem unheimlich te laten voelen. Maar dat is ie al weken.quote:Op zondag 17 juni 2007 17:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Eric weet dat die acties juist bedoeld zijn om hem weg te jagen, dus hij zal het zo lang mogelijk willen volhouden. Echte ruzies zouden meer effect hebben.
Wat slikt jouw avatar allemaal voor pillen?!?
Ze willen niet dat hij zijn 10.000 euro terug krijgt.quote:Op zondag 17 juni 2007 17:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat vraag ik al een tijdje af, waarom treiteren ipv ontslaan. Gevoelsmatig zeg ik ontslaan omdat dan niet vervangen kan worden. Maar ik kan me niet voorstellen dat Huub+Japio+Lieke dat niet kunnen bedenken. Er zal nog wel iets anders meespelen.
Brian doet ook mee en dat maakt het verdacht in mijn ogen.quote:Op zondag 17 juni 2007 17:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan laat je emoties de overhand nemen. Of.. ze moeten het van achter. DGK is leuker met meer mensen.
Dat kan nooit het grote argument zijn. Ze zitten allemaal met slecht 1 enkel doel : WINNEN. Of iemand anders dan wel-of-niet 10.000 zal verliezen is niet van belang, peanuts.quote:Op zondag 17 juni 2007 17:57 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ze willen niet dat hij zijn 10.000 euro terug krijgt.
Tsja, wat ik nog kan bedenken is dat de febo toch echt alles regelt daar. Misschien weten ze dat ze Eric niet weg krijgen door een normale ontslagronde, misschien wil de febo Eric nog wat langer houden, of houdt Natasia hem erin. Als ze het dus op de treitertour zetten en hij wil ZELF weg, moeten ze hem wel laten gaan.... ontslagrondes zijn zo afhankelijk van anderen...quote:Op zondag 17 juni 2007 17:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat kan nooit het grote argument zijn. Ze zitten allemaal met slecht 1 enkel doel : WINNEN. Of iemand anders dan wel-of-niet 10.000 zal verliezen is niet van belang, peanuts.
Wakker worden: 2 niewe bewoners !!!!! Pomptiedomptiequote:Op zondag 17 juni 2007 17:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Het volgende verhaal komt van een vriendin van een collega van mijn vriendin. Het is dus bijna uit eerste hand. Zij heeft zich aangemeld als DGK-kandidate en moest uitgebreid vragen beantwoorden.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:04 schreef Kinga het volgende:
[..]
Tsja, wat ik nog kan bedenken is dat de febo toch echt alles regelt daar. Misschien weten ze dat ze Eric niet weg krijgen door een normale ontslagronde, misschien wil de febo Eric nog wat langer houden, of houdt Natasia hem erin. Als ze het dus op de treitertour zetten en hij wil ZELF weg, moeten ze hem wel laten gaan.... ontslagrondes zijn zo afhankelijk van anderen...
quote:Op zondag 17 juni 2007 18:12 schreef robert2006 het volgende:
WAAR IS AMANDAAAAAAAAAAA????????????????????
ik denk dat natasia een heel lucratieve deal met DGK heeft afgesloten vandaar dat die hele hoofdprijs haar geen ruk kan schelenquote:Op zondag 17 juni 2007 18:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Natasja wil de buikwandcorrectie voor ze de hut uit gaat. Ik zeg CANCELLEN die kostenverslindende operatie. Veel euro's van het budget af en als ze eruit is maakt ze geen tv meer. Dus waarom dat door laten gaan?
Omdat ze daardoor nog een véél betere mama wordtquote:Op zondag 17 juni 2007 18:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Natasja wil de buikwandcorrectie voor ze de hut uit gaat. Ik zeg CANCELLEN die kostenverslindende operatie. Veel euro's van het budget af en als ze eruit is maakt ze geen tv meer. Dus waarom dat door laten gaan?
Ik heb ook op jouw sig gekliktquote:Op zondag 17 juni 2007 18:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Onderschat de verveling niet, tis ook een soort van bezigheidstherapie dat getreiter.quote:Op zondag 17 juni 2007 17:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat vraag ik al een tijdje af, waarom treiteren ipv ontslaan. knip. Er zal nog wel iets anders meespelen.
Ik moet bekennen dat ik hetzelfde heb.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:16 schreef fladdie het volgende:
elke keer als Huub en Amanda, Fries uitlaten hoop ik toch zo dat hij Huub een beste rot trap verkocht
die rot mongool
Binnenkort gaat Teasers weer openen dan kun je naar -tig van dat soort kijkenquote:Op zondag 17 juni 2007 18:12 schreef robert2006 het volgende:
oh, ik zie haar al, leuk
Pssttt ze hoort je niet hoorquote:Op zondag 17 juni 2007 18:17 schreef robert2006 het volgende:
amandaatje, je ziet er vandaag weer goed uit poppie
Natasia heeft gezegd voortaan rekening met de anderen die slapen te houden, als Amanda voortaan niet meer zal hijgenquote:Op zondag 17 juni 2007 17:58 schreef akveor het volgende:
Het is alweer goed tussen Natasia en Amanda. Natasia belooft beterschap.
quote:Op zondag 17 juni 2007 18:20 schreef robert2006 het volgende:
[..]
weet ik, vind ik gewoon leuk om te melden, ze ziet er geweldig uit niet, neuk prinsesje
Rotmongool durf je wel te zeggen, maar teringlijer niet?quote:Op zondag 17 juni 2007 18:20 schreef fladdie het volgende:
ik vind Huub zooooooo vieze kwal, vieze te...lijer bah
Het gevaar bestaat dat Eric opstapt vóórdat de ontslagronde plaatsvindt. Dat is speltechnisch niet in het belang van de bewoners, want dan komt er weer een nieuwe in.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:18 schreef NietVerkeerd het volgende:
[..]
Onderschat de verveling niet, tis ook een soort van bezigheidstherapie dat getreiter.
En eruit stemmen is niet simpel, dat is onderhand wel duidelijk.
Mensen dmv getreiter impopulair bij zoveel mogelijk mensen maken is een stap in de richting van eruit stemmen.
Een soort van voortbereiding - the next best thing.
quote:Op zondag 17 juni 2007 18:26 schreef robert2006 het volgende:
prinsesjes neuken ook, heb je overigens gezien dat zij bij het treiteren van eric niet heeft meegedaan, zij heeft tenminste manieren
Gebed zonder end dit spel, Bart zei het steeds alquote:Op zondag 17 juni 2007 18:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Het gevaar bestaat dat Eric opstapt vóórdat de ontslagronde plaatsvindt. Dat is speltechnisch niet in het belang van de bewoners, want dan komt er weer een nieuwe in.
Er zijn dus twee mogelijkheden:
1. Ze hebben zo de schurft aan Eric dat ze hem 10.000 euro door de neus willen boren (Huub heeft dat al eens gezegd).
2. De Febo wil liever dat Eric zelf opstapt, zodat ze er weer een nieuwe bewoner in kunnen stoppen; dat is immers potentieel interessanter voor het programma.
Ik kan me haast niet voorstellen dat de bewoners het spel-element ondergeschikt maken aan het naaien van Eric door hem 10K door de neus te boren. Dus zal dit allemaal wel in opdracht van de Febo zijn: "Jongens, jullie krijgen carte blanche om Eric weg te zieken, maar we staan niet toe dat hij wordt weggestemd."
Het zal er in dat programma nog wel van komen dat Lieke en Hupert en Brian en Amanda zich in de echt laten verbinden...puur en alleen om een backup te houden.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:27 schreef Disana het volgende:
Murmelgesprekje tussen Huub en Lieke over vertrouwen. Lieke is blij dat Huub haar vertrouwt... hij kan haar ook vertrouwen.
quote:Op zondag 17 juni 2007 18:17 schreef robert2006 het volgende:
amandaatje, je ziet er vandaag weer goed uit poppie
De vriend van ERic ?quote:Op zondag 17 juni 2007 18:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Gebed zonder end dit spel, Bart zei het steeds al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |