Ach linksom of rechtsom ze laat het bekostigen vanuit de algemene middelen dus wij betalen met z n alle voor een zinloze operatie omdat ze met haar eetgedrag het effect over 3 jaar niet meer te zien is.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Natasja wil de buikwandcorrectie voor ze de hut uit gaat. Ik zeg CANCELLEN die kostenverslindende operatie. Veel euro's van het budget af en als ze eruit is maakt ze geen tv meer. Dus waarom dat door laten gaan?
Soms heb ik best moeite met je lange tekstenquote:Op zondag 17 juni 2007 18:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Het gevaar bestaat dat Eric opstapt vóórdat de ontslagronde plaatsvindt. Dat is speltechnisch niet in het belang van de bewoners, want dan komt er weer een nieuwe in.
Er zijn dus twee mogelijkheden:
1. Ze hebben zo de schurft aan Eric dat ze hem 10.000 euro door de neus willen boren (Huub heeft dat al eens gezegd).
2. De Febo wil liever dat Eric zelf opstapt, zodat ze er weer een nieuwe bewoner in kunnen stoppen; dat is immers potentieel interessanter voor het programma.
Ik kan me haast niet voorstellen dat de bewoners het spel-element ondergeschikt maken aan het naaien van Eric door hem 10K door de neus te boren. Dus zal dit allemaal wel in opdracht van de Febo zijn: "Jongens, jullie krijgen carte blanche om Eric weg te zieken, maar we staan niet toe dat hij wordt weggestemd."
Het ligt bovendien nogal voor de hand dat de show zal stoppen zodra het aantal bewoners onder een bepaald minimum komt. Met drie bewoners wordt het wel érg lastig om een interessante dagelijkse uitzending te maken. Het zou dus weleens héél belangrijk kunnen zijn om populair te zijn en te blijven bij de kijkers, want een SMS-scenario om de show te beëindigen is m.i. zeker niet onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Gebed zonder end dit spel, Bart zei het steeds al
O.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Soms heb ik best moeite met je lange teksten![]()
Zullen wij dat ons gewoon weer lekker veranderen in jij en ik ?quote:Op zondag 17 juni 2007 18:34 schreef robert2006 het volgende:
[..]
amanda kan op ons, de amanda-fans trots zijn, hulde aan ons, haha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft die fanfare homo ook al iets aan zn nieren ?quote:
Sterker: ik denk dat DGK zeer waarschijnlijk gaat eindigen met zo'n SMS-scenario. Hell, wie weet waag ik er zelf wel een SMSje aanquote:Op zondag 17 juni 2007 18:34 schreef Gert het volgende:
Het zou dus weleens héél belangrijk kunnen zijn om populair te zijn en te blijven bij de kijkers, want een SMS-scenario om de show te beëindigen is m.i. zeker niet onwaarschijnlijk.
Zelfs zo'n punt leest lastigquote:
ik denk dat dat er wel meer zijn, die zijn alleen wat anoniemerquote:Op zondag 17 juni 2007 18:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zullen wij dat ons gewoon weer lekker veranderen in jij en ik ?![]()
Dit stuk boeit mequote:Op zondag 17 juni 2007 18:36 schreef Clank het volgende:
blablabla...
quote:Op zondag 17 juni 2007 18:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heeft die fanfare homo ook al iets aan zn nieren ?
ja ik denk het ook zo zal het eindigen in een sms -vol -nowlive- fokactie op tv zal het tzt al niet meer gevolgd worden vrees ikquote:Op zondag 17 juni 2007 18:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sterker: ik denk dat DGK zeer waarschijnlijk gaat eindigen met zo'n SMS-scenario. Hell, wie weet waag ik er zelf wel een SMSje aan.
Wouw, echte mannen................... misschien even hardloopwedstrijdje ?quote:Op zondag 17 juni 2007 18:39 schreef DrsH het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nou eerlijk gezegd wordt ik ook behoorlijk hitsig van Amanda dus Robert heeft een geduchte tegenspeler
![]()
![]()
![]()
![]()
Vraagteken vergeten ?quote:Op zondag 17 juni 2007 18:40 schreef DrsH het volgende:
Lekker neuken omdat het gezellig is Citaat van Huub
Als er een punt hoort tussen fokactie en op, dan snap ik 'm.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:40 schreef ericahysterica het volgende:
ja ik denk het ook zo zal het eindigen in een sms -vol -nowlive- fokactie op tv zal het tzt al niet meer gevolgd worden vrees ik
dat kan ik mij goed voorstellen..........dkg volgen is al schaamteloos maar iets in amanda zien tsjah dat zou ik nooit durven zeggen.....gelukkig hoef ik dat ook niet want ik vind het helemaal nietsquote:Op zondag 17 juni 2007 18:38 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik denk dat dat er wel meer zijn, die zijn alleen wat anoniemer
Watje, ik schreeuw het van de dakenquote:Op zondag 17 juni 2007 18:41 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dat kan ik mij goed voorstellen..........dkg volgen is al schaamteloos maar iets in amanda zien tsjah dat zou ik nooit durven zeggen.....gelukkig hoef ik dat ook niet want ik vind het helemaal niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |