Eigenlijk gaat deze hele ruzie over EERLIJKHEID.quote:Op zondag 17 juni 2007 19:52 schreef akveor het volgende: Maar als een een echte draaikont zalric nooit rechtstreeks de waarheid vertellen. Beetje Brian stijl.
hehe eindelijkquote:
Ik denk dat hij eerder van binnen huilt.quote:Op zondag 17 juni 2007 19:57 schreef Clank het volgende:
Wel knap van Eric dat hij zo rustig blijft.. van buiten. Ik denk dat hij van binnen kookt.
Dat vind ik niet raar.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:02 schreef Clank het volgende:
Het rare is dat ik echt niet met Eric te doen heb...
Ik ook niet. Je ziet ook dat hij niet meer wat waar hij het moet zoeken, die blik zegt genoeg.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:02 schreef Clank het volgende:
Het rare is dat ik echt niet met Eric te doen heb...
quote:Op zondag 17 juni 2007 19:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Eigenlijk gaat deze hele ruzie over EERLIJKHEID.
De andere bewoners zijn allemaal goudeerlijk. Eric valt daarbij uit de toon. En zijn leugens vallen des te meer op, tussen deze integere, eerlijke mensen.
Maar verder geniet je wel van je leven?quote:Op zondag 17 juni 2007 20:03 schreef fladdie het volgende:
wou echt dat die vieze brain,huub en die vet zak alle drie ter plekke dood vielen.
Omdat ze nu doen bij Eric wat Eric ook graag bij anderen doet?quote:Op zondag 17 juni 2007 20:03 schreef fladdie het volgende:
wou echt dat die vieze brain,huub en die vet zak alle drie ter plekke dood vielen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |