dellie nam de benen naar de kapsalon om geen kleur te hoeven bekennen en dat gaat haar opbreken. Maar inmiddels ga ik mijn woorden wat nuancerenquote:
dat dacht ik!quote:Op zondag 17 juni 2007 19:20 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dellie nam de benen naar de kapsalon om geen kleur te hoeven bekennen en dat gaat haar opbreken. Maar inmiddels ga ik mijn woorden wat nuanceren![]()
tis hier vele malen spannender denk ikquote:Op zondag 17 juni 2007 19:17 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Is iemand nu aan het kijken naar DGK op TV ( xtra ) ?? Leuke aflevering namelijk.
ik begrip dat nog steeds niet, volgens mij had hij daarna, na de zogenaamde aanranding verklaart dat hij het leuk vond maar gewoon liever als vrienden doorging, of was dat nepquote:Op zondag 17 juni 2007 19:23 schreef akveor het volgende:
Huub wrijft het er bijric nog maar eens in: De reden dat we geen vrienden zijn is ongeveer dezelfde reden waarom Nicolaas geen vriend meer met je wil zijn.
stel je eens voor dat je in zo n spel zit en dat dit je overkomt........wat zou jij dan doen?quote:Op zondag 17 juni 2007 19:25 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik begrip dat nog steeds niet, volgens mij had hij daarna, na de zogenaamde aanranding verklaart dat hij het leuk vond maar gewoon liever als vrienden doorging, of was dat nep
weet ik niet, ik zou nooit in DGK willen, zou het niet trekkenquote:Op zondag 17 juni 2007 19:26 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
stel je eens voor dat je in zo n spel zit en dat dit je overkomt........wat zou jij dan doen?
precies dus huub is daar de enige die daar antwoord op kan geven denk ikquote:Op zondag 17 juni 2007 19:28 schreef robert2006 het volgende:
[..]
weet ik niet, ik zou nooit in DGK willen, zou het niet trekken
nee hoor deed hij zelf ook met veel plezier en meerdere malenquote:Op zondag 17 juni 2007 19:30 schreef Margo37 het volgende:
Ben geen fan van Eric, maar dit vind ik walgelijk, iemand met zijn allen aanvallen terwijl ze zelf allemaal hetzelfde doen![]()
precies...te zielig voor woorden...STEM mensen eruit.. dit is gewoon heeel erg debielquote:Op zondag 17 juni 2007 19:30 schreef Margo37 het volgende:
Ben geen fan van Eric, maar dit vind ik walgelijk, iemand met zijn allen aanvallen terwijl ze zelf allemaal hetzelfde doen![]()
Toen Lieke helemaal gek werd gemaakt stond hij ook vooraan te blèren hoorquote:Op zondag 17 juni 2007 19:33 schreef klarelucht het volgende:
[..]
precies...te zielig voor woorden...STEM mensen eruit.. dit is gewoon heeel erg debiel![]()
![]()
En dat is natuurlijk het echte spel: hoe ver zijn de spelers bereid te gaan?quote:Op zondag 17 juni 2007 19:30 schreef Margo37 het volgende:
Nou de feiten zijn toch echt anders...als jij ze wil verbloemen moet je dat zelf weten,waarschijnlijk lijk je zelf dan ook in je gedrag op ericquote:Op zondag 17 juni 2007 19:28 schreef klarelucht het volgende:
wat een gelul allemaal...de enige die draait en draait is Huub...eerst gebruik maken van Erik en dan alles draaien zodat het tegen hem gebruikt kan worden.......
Huub is echt een smerige smiechterige eikel....psychische spelletjes...bah bah
daar zit ook wel weer wat in...het blijft moeilijk...maar omdat dan steeds te doen????quote:Op zondag 17 juni 2007 19:32 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nee hoor deed hij zelf ook met veel plezier en meerdere malen
Dat was steeds in groepjes van 3 of 4, maar het is nu allemaal tegen Eric en volgens mij is hij gewoon eerlijk, en die vieze sneakerd Brian maar lullen over eerlijkheid en recht voor de raap zijn bah bah.quote:Op zondag 17 juni 2007 19:32 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nee hoor deed hij zelf ook met veel plezier en meerdere malen
klopt...en lieke heeft op eigen kracht steeds tegen de hele groep zich verweert zonder te liegen en te draaien.quote:Op zondag 17 juni 2007 19:34 schreef Haunter het volgende:
[..]
Toen Lieke helemaal gek werd gemaakt stond hij ook vooraan te blèren hoor![]()
verbloemen? feiten? nee hoor, ik vind deze manier van belagen niet normaal...ik weet dat ook Erik domme dingen heeft gedaan, en mee relt...maar de feiten liggen toch iets anders dan nu gebracht wordt, er zijn genoeg invalshoeken om het te bekijken.......en nee ik lijk niet op Erik..jij lijkt op Huub??quote:Op zondag 17 juni 2007 19:34 schreef riri het volgende:
[..]
Nou de feiten zijn toch echt anders...als jij ze wil verbloemen moet je dat zelf weten,waarschijnlijk lijk je zelf dan ook in je gedrag op eric
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |