abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50552385
quote:
Op zondag 17 juni 2007 19:16 schreef robert2006 het volgende:

[..]

hoe bedoel je?
dellie nam de benen naar de kapsalon om geen kleur te hoeven bekennen en dat gaat haar opbreken. Maar inmiddels ga ik mijn woorden wat nuanceren
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
  zondag 17 juni 2007 @ 19:23:30 #202
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_50552470
Huub wrijft het er bij ric nog maar eens in: De reden dat we geen vrienden zijn is ongeveer dezelfde reden waarom Nicolaas geen vriend meer met je wil zijn.
pi_50552482
quote:
Op zondag 17 juni 2007 19:20 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

dellie nam de benen naar de kapsalon om geen kleur te hoeven bekennen en dat gaat haar opbreken. Maar inmiddels ga ik mijn woorden wat nuanceren
dat dacht ik!
amanda is echt de meest onpartijdige persoon in het huis
pi_50552496
quote:
Op zondag 17 juni 2007 19:17 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Is iemand nu aan het kijken naar DGK op TV ( xtra ) ?? Leuke aflevering namelijk.
tis hier vele malen spannender denk ik
pi_50552549
quote:
Op zondag 17 juni 2007 19:23 schreef akveor het volgende:
Huub wrijft het er bij ric nog maar eens in: De reden dat we geen vrienden zijn is ongeveer dezelfde reden waarom Nicolaas geen vriend meer met je wil zijn.
ik begrip dat nog steeds niet, volgens mij had hij daarna, na de zogenaamde aanranding verklaart dat hij het leuk vond maar gewoon liever als vrienden doorging, of was dat nep
pi_50552558
Jaap wil anders weer stront op Eric gooien. Natasia sputtert dat ze het net heeft schoongemaakt. 'Doe het dan buiten!'
Van je vriendinnen moet je het hebben!
Go hard or go home
pi_50552588
quote:
Op zondag 17 juni 2007 19:25 schreef robert2006 het volgende:

[..]

ik begrip dat nog steeds niet, volgens mij had hij daarna, na de zogenaamde aanranding verklaart dat hij het leuk vond maar gewoon liever als vrienden doorging, of was dat nep
stel je eens voor dat je in zo n spel zit en dat dit je overkomt........wat zou jij dan doen?
pi_50552629
wat een gelul allemaal...de enige die draait en draait is Huub...eerst gebruik maken van Erik en dan alles draaien zodat het tegen hem gebruikt kan worden.......
Huub is echt een smerige smiechterige eikel....psychische spelletjes...bah bah
pi_50552644
quote:
Op zondag 17 juni 2007 19:26 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

stel je eens voor dat je in zo n spel zit en dat dit je overkomt........wat zou jij dan doen?
weet ik niet, ik zou nooit in DGK willen, zou het niet trekken
pi_50552672
quote:
Op zondag 17 juni 2007 19:28 schreef robert2006 het volgende:

[..]

weet ik niet, ik zou nooit in DGK willen, zou het niet trekken
precies dus huub is daar de enige die daar antwoord op kan geven denk ik
pi_50552692
Ben geen fan van Eric, maar dit vind ik walgelijk, iemand met zijn allen aanvallen terwijl ze zelf allemaal hetzelfde doen
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_50552777
quote:
Op zondag 17 juni 2007 19:30 schreef Margo37 het volgende:
Ben geen fan van Eric, maar dit vind ik walgelijk, iemand met zijn allen aanvallen terwijl ze zelf allemaal hetzelfde doen
nee hoor deed hij zelf ook met veel plezier en meerdere malen
pi_50552782
Ben weer terug
Terror tegen fagboy gaat nog steeds door
pi_50552787
En Lieke die door blerht... bllll wat is het ook een walchelijk wijf
pi_50552793
quote:
precies...te zielig voor woorden...STEM mensen eruit.. dit is gewoon heeel erg debiel
  zondag 17 juni 2007 @ 19:34:19 #217
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_50552828
quote:
Op zondag 17 juni 2007 19:33 schreef klarelucht het volgende:

[..]

precies...te zielig voor woorden...STEM mensen eruit.. dit is gewoon heeel erg debiel
Toen Lieke helemaal gek werd gemaakt stond hij ook vooraan te blèren hoor
pi_50552836
quote:
En dat is natuurlijk het echte spel: hoe ver zijn de spelers bereid te gaan?

Er zijn dus hier een aantal volwassen mensen (al dan niet in opdracht) bezig om iemand huilend de poort uit te krijgen.
Allemaal verliezers als je het mij vraagt.
Fuck Henk en Ingrid
pi_50552840
quote:
Op zondag 17 juni 2007 19:28 schreef klarelucht het volgende:
wat een gelul allemaal...de enige die draait en draait is Huub...eerst gebruik maken van Erik en dan alles draaien zodat het tegen hem gebruikt kan worden.......
Huub is echt een smerige smiechterige eikel....psychische spelletjes...bah bah
Nou de feiten zijn toch echt anders...als jij ze wil verbloemen moet je dat zelf weten,waarschijnlijk lijk je zelf dan ook in je gedrag op eric
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_50552871
quote:
Op zondag 17 juni 2007 19:32 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

daar zit ook wel weer wat in...het blijft moeilijk...maar omdat dan steeds te doen????
pi_50552889
redaktie, geef eric gewoon geld mee, en laat hem vanavond vertrekken, is beter voor hem.
het wordt wel zielig
pi_50552890
quote:
Op zondag 17 juni 2007 19:32 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

Dat was steeds in groepjes van 3 of 4, maar het is nu allemaal tegen Eric en volgens mij is hij gewoon eerlijk, en die vieze sneakerd Brian maar lullen over eerlijkheid en recht voor de raap zijn bah bah.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_50552935
quote:
Op zondag 17 juni 2007 19:34 schreef Haunter het volgende:

[..]

Toen Lieke helemaal gek werd gemaakt stond hij ook vooraan te blèren hoor
klopt...en lieke heeft op eigen kracht steeds tegen de hele groep zich verweert zonder te liegen en te draaien.
Laat dat nou precies het verschil zijn en dat is dus de reden dat eric het niet red...het voortdurende liegen,draaien en zich inlikken bij een ander om er zelf voordeel mee te behalen
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_50552964
Huub is volgens mij nog steeds pissed door die vermeende verkrachting door Eric
pi_50552972
quote:
Op zondag 17 juni 2007 19:34 schreef riri het volgende:

[..]

Nou de feiten zijn toch echt anders...als jij ze wil verbloemen moet je dat zelf weten,waarschijnlijk lijk je zelf dan ook in je gedrag op eric
verbloemen? feiten? nee hoor, ik vind deze manier van belagen niet normaal...ik weet dat ook Erik domme dingen heeft gedaan, en mee relt...maar de feiten liggen toch iets anders dan nu gebracht wordt, er zijn genoeg invalshoeken om het te bekijken.......en nee ik lijk niet op Erik..jij lijkt op Huub??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')