quote:Op zondag 17 juni 2007 20:03 schreef Adothehague het volgende:
Huub zegt dat hij niet meer rustig aan tegen eric hoeft te doen van achter. Maar die vraag van brian over zn moeder die dood is vind ik wel veelste ver gaan
Ga dan lekker naar volquote:Op zondag 17 juni 2007 20:06 schreef Peter6000 het volgende:
O jee, Eric zit onveilig , dus niet bij Natasia.
En 2 COS-sers hebben een persoonlijk bericht gehad.
Ik hoop dat die smerige aanvallen op mij nu afgelopen zijn.
Hij heeft geen andere opties meer.....quote:Op zondag 17 juni 2007 20:06 schreef robert2006 het volgende:
eric blijft wel heel rustig, vind dat wel bewonderenswaardig
WAT zeg jij nou??? is dat zo????quote:Op zondag 17 juni 2007 20:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
dan even een nieuwtje - Zijn moeder is nog springlevend. Het is onderdeel van z'n emomasker dat totaal verzonnen is.
Dat ga je niet menen?quote:Op zondag 17 juni 2007 20:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
dan even een nieuwtje - Zijn moeder is nog springlevend. Het is onderdeel van z'n emomasker dat totaal verzonnen is.
quote:Op zondag 17 juni 2007 20:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 juni 2007 20:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
wie zei dat dan?quote:Op zondag 17 juni 2007 20:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Oeh, ben je gelukkig Erik? Ja
Zweer je dat op je moeder?
YES!quote:Op zondag 17 juni 2007 20:11 schreef beequeen het volgende:
De Febo wil dat Natasja Eric los gaat laten.
Brian geloof ikquote:
dus eric kan zijn koffers pakken en is ook wellicht de reden dat hij niet in jensen komtquote:Op zondag 17 juni 2007 20:11 schreef beequeen het volgende:
Ja en Eric lijkt het helemaal te begrijpen.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:11 schreef beequeen het volgende:
Wat zei ze precies?quote:Op zondag 17 juni 2007 20:11 schreef beequeen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |