Ja.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Appelsap?
Moet ik nou juf spelen of wannabe mod!?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:48 schreef mootie het volgende:
Errrrrrrrm hulpjuf....... geen ijsjes uitdelen, een sapje of een stukje fruit.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:49 schreef Veulen het volgende:
Zeg juf mootie mag ik onder je rokje kijken?
Als je de tussendoortjes maar gezond houd vind ik alles goed!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Moet ik nou juf spelen of wannabe mod!?
* Ian doet appelsap overhandigen en geeft er een vrolijk rietje bij met van die leuke gele sprietjesquote:
Ja welke juf loopt er nou zo geil bij hequote:
Ik vertrouw op je goede contacten.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:51 schreef kleinzusje het volgende:
Ian, zodra ik achter heb gelobbyd, ga ik er werk van maken. Nu slaapt iedereen, sorry lieverd![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja welke juf loopt er nou zo geil bij he![]()
*Trekt rietje uit beker en gooit beker appelsap om en spetterd Ian half nat*quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:52 schreef Ian_Nick het volgende:
* Ian doet appelsap overhandigen en geeft er een vrolijk rietje bij met van die leuke gele sprietjes
Tuurlijk, schatquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
*Trekt rietje uit beker en gooit beker appelsap om en spetterd Ian half nat*
Neeh, ik wil limo.
Maar ik hoorde mama dat gisteren tegen papa zeggenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:53 schreef mootie het volgende:
Dat soort praat wil ik niet horen, als je straks opgehaald worden zal ik even met papa en mama praten.
![]()
En toen werd je moeder kwaad neem ik aan?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Maar ik hoorde mama dat gisteren tegen papa zeggen![]()
quote:Ja welke juf loopt er nou zo geil bij he
Ik wil het hier niet meer horen in elk geval.......quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Maar ik hoorde mama dat gisteren tegen papa zeggen![]()
Gert ?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vertrouw op je goede contacten.
Maarrre...
Als ik mod ben...
Wie zorgt er dan voor dat de SC blijft lopen!?![]()
Euj, nog wat op de streams de laatste tijd?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:48 schreef Kinga het volgende:
Heeej luitjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |