lieke is meerdere malen belaagd door 4 man en wil je weten wie er dan voorop stond met zijn grote kwetsende bek.............juist erik dus kielhalen die eikel . 50 meter lopen en 50 klanten verder en dan is het probleem toch opgelost?quote:Op zondag 17 juni 2007 19:36 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Dat was steeds in groepjes van 3 of 4, maar het is nu allemaal tegen Eric en volgens mij is hij gewoon eerlijk, en die vieze sneakerd Brian maar lullen over eerlijkheid en recht voor de raap zijn bah bah.
Ik raad iedereen aan nog eens te kijken naar het gesprek tussen Huub en Erik over het voorval.quote:Op zondag 17 juni 2007 19:39 schreef CoT het volgende:
Huub is volgens mij nog steeds pissed door die vermeende verkrachting door Eric
BS zal ik eens een dikke lul in je hol proppen als je slaapt. Godsammequote:Op zondag 17 juni 2007 19:39 schreef CoT het volgende:
Huub is volgens mij nog steeds pissed door die vermeende verkrachting door Eric
dat leek inderdaad al meer op verkrachting... een dronken meisje pakken...hoe zielig ben je...nuchter lukt dat niet....quote:Op zondag 17 juni 2007 19:43 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ik raad iedereen aan nog eens te kijken naar het gesprek tussen Huub en Erik over het voorval.
Als dat een aanranding was, dan kan Amanda Huubs befactie straks ook als aanranding gebruiken.
Youtube.comquote:Op zondag 17 juni 2007 19:44 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
TOPLESS MODDERWORSTELEN AMANDA & LIEKE NU OP TV!!ik herhaal: TOPLESS MODDERWORSTELEN AMANDA & LIEKE NU OP TV!!
UPDATE: Sorry, het is net reclame
Betaal eens om de streams te kijken, Is NIET gebeurd.quote:Op zondag 17 juni 2007 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
BS zal ik eens een dikke lul in je hol proppen als je slaapt. Godsamme![]()
onzin..hij heeft dit vorige week ook al aangekaart.. dus niet overdrijven... hij hoeft met niemand mee te lopen en dat doet ie ook nietquote:Op zondag 17 juni 2007 19:46 schreef CoT het volgende:
Brain is ook een meelopertje
Blij dat hij geen target is
Betaal al joker...quote:Op zondag 17 juni 2007 19:47 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Betaal eens om de streams te kijken, Is NIET gebeurd.
Dus Eric is "slechter" dan de rest?quote:Op zondag 17 juni 2007 19:41 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
lieke is meerdere malen belaagd door 4 man en wil je weten wie er dan voorop stond met zijn grote kwetsende bek.............juist erik dus kielhalen die eikel . 50 meter lopen en 50 klanten verder en dan is het probleem toch opgelost?
Welke strean kijk jij? Stream 5?quote:Op zondag 17 juni 2007 19:48 schreef klarelucht het volgende:
[..]
onzin..hij heeft dit vorige week ook al aangekaart.. dus niet overdrijven... hij hoeft met niemand mee te lopen en dat doet ie ook niet
Jawel, wat gaat er gebeuren de 24e?quote:Op zondag 17 juni 2007 19:50 schreef farscapevr6 het volgende:
heb ik een keer wat, wil niemand het horen![]()
![]()
Huub is de king of mensen te kwetsen en het liefst zo diep mogelijk in de ziel van iemand...goed zo jongen...alles voor het geld, hèquote:Op zondag 17 juni 2007 19:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus Eric is "slechter" dan de rest?
Huub kwetst niét extreem, bijvoorbeeld?
Iedereen was aardig voor elkaar, tótdat Eric in het huis kwam?
Ik begrijp het ook niet precies.... alleen weet ik wel dat Huub behoorlijk dronken was... het zou met niets verbazen dat Huub zelf ook niet weet wat er precies gebeurt is... maar langzaam maar zeker heeft Huub steeds smeer info gekregen en is zijn beeld bijgesteld richting waarheid. Ik denk dat Eric zeer handtastelijk kan zijn. Maar als een een echte draaikont zalquote:Op zondag 17 juni 2007 19:25 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik begrip dat nog steeds niet, volgens mij had hij daarna, na de zogenaamde aanranding verklaart dat hij het leuk vond maar gewoon liever als vrienden doorging, of was dat nep
idd!quote:Op zondag 17 juni 2007 19:48 schreef CoT het volgende:
Wordt tijd dat die nicht opstapt
Tijd voor een nieuwe miljonair
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |