quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:13 schreef Esraa het volgende:
Heidi en Leni![]()
Brad en Pax
Wyclef Jean en zijn geadopteerde dochtertje Angelina Claudinelle
Meg Ryan en Daisy True![]()
Will Smith en Jaden
David Charvet en Heaven Rain
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:37 schreef Liejannuh het volgende:
Patrick Dempsey en Talula
Hugh Jackman en Ava
Jude Law en Iris
quote:
Sowieso bij al die celebrity koters wel denk ik. Lijkt me vrij kutquote:Op zondag 17 juni 2007 14:29 schreef liesell het volgende:
Hoe zou de perceptie van de wereld zijn van die kinderen van Angelina zeg. Ook al zeg je tegen ze dat het rare mensjes zijn die foto`s willen maken en dat ze er niet zoveel op moeten letten, het moet een enorme impact hebben.
Neh, ik niet. Brooklyn lijkt op Victoria.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:48 schreef Koningin het volgende:
De mannen in de Beckham familie hebben dezelfde kapper
Ik vind ze alle drie op David lijken.
Vind ik ook, op de tweede foto zie je het heel duidelijkquote:Op maandag 18 juni 2007 14:23 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Neh, ik niet. Brooklyn lijkt op Victoria.
Ik vind deze foto zo eng!quote:
Jammer dat Katie haar haar kort geknipt heeft... dat zie je vaker zodra een vrouw moeder is geworden dat er een stuk van het haar af gaat! Zo zonde!quote:
Ze heeft het volgens mij afgeknipt omdat ze Victoria Beckham speelt in een film over David Beckham. Overigens heeft Suri wel fantastisch mooie ogen zegquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:14 schreef Starlie het volgende:
[..]
Jammer dat Katie haar haar kort geknipt heeft... dat zie je vaker zodra een vrouw moeder is geworden dat er een stuk van het haar af gaat! Zo zonde!
Laten we maar hopen dat ze het daarna weer laat groeien!quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:28 schreef Étoile het volgende:
[..]
Ze heeft het volgens mij afgeknipt omdat ze Victoria Beckham speelt in een film over David Beckham. Overigens heeft Suri wel fantastisch mooie ogen zeg
Suri Cruise, Apple en Moses Martin, Ryder Robinson, de Beckham kids, Kaia en Presley Gerber, Coco Arquette, Shiloh Jolie-Pitt, Kingston Rossdale, Violet Affleck, Mia Hewitt (Lleyton Hewitts dochter) en zo zijn er vast nog wel meer kinderen te noemen... Ik denk dat het grootste gedeelte toch echt biologisch is.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:45 schreef zhe-devilll het volgende:
ehm zijn er ook nog kinderen die niet geadopteerd zijn? pffffffff
Zo ja welke niet.
pfffffffff ja genoeg hoor, slaapkop!!!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:45 schreef zhe-devilll het volgende:
ehm zijn er ook nog kinderen die niet geadopteerd zijn? pffffffff
Zo ja welke niet.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:52 schreef kvd het volgende:
oh oh...dezelfde
Suri heeft wel een dikke kontquote:
Misschien eet ze wel onwijs veel, maar helpt het gewoon niet. Sommige mensen kunnen zich tijdens of na stress-situaties helemaal klem eten, zonder dat je er resultaat van ziet.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:40 schreef Malahide het volgende:
Die Larry moet nu echt ophouden met het exploiteren van dat kind gatverdamme. Die moet nu een stabiele, rustige jeugd krijgen, wil ze niet net zo eindigen als die getikte moeder van haar.
En Angelina... eet een paar boterhammen met leverworst, pleaasssseeee.
Laten we die discussie maar achterwege latenquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:54 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Misschien eet ze wel onwijs veel, maar helpt het gewoon niet. Sommige mensen kunnen zich tijdens of na stress-situaties helemaal klem eten, zonder dat je er resultaat van ziet.
Goed idee, het komt waarschijnlijk door alles wat ze dit jaar heeft meegemaakt.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:56 schreef Malahide het volgende:
[..]
Laten we die discussie maar achterwege laten![]()
![]()
Hmmm, dus omdat hij twee keer met zijn dochter in een blad heeft gestaan exploiteert hij haar? Of heb ik een tweede keer gemist en is dit de derde repo?quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:40 schreef Malahide het volgende:
Die Larry moet nu echt ophouden met het exploiteren van dat kind gatverdamme. Die moet nu een stabiele, rustige jeugd krijgen, wil ze niet net zo eindigen als die getikte moeder van haar.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:40 schreef kvd het volgende:
[..]
tsja...dat is het nadeel van die luiertjes
Volgens mij is dit al de zoveelste keer. En Malahide heeft wel gelijk, een beetje minder publiciteitsgeil mag welquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:56 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Hmmm, dus omdat hij twee keer met zijn dochter in een blad heeft gestaan exploiteert hij haar? Of heb ik een tweede keer gemist en is dit de derde repo?
Dit is zeker de derde in korte tijd en er is dus geen andere reden waarom hij dit zou dan dan publiciteitsgeilheid en poenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:56 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Hmmm, dus omdat hij twee keer met zijn dochter in een blad heeft gestaan exploiteert hij haar? Of heb ik een tweede keer gemist en is dit de derde repo?
Hmmm ja ok. En ja, hij kan ook nog ietsquote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:36 schreef Malahide het volgende:
[..]
Dit is zeker de derde in korte tijd en er is dus geen andere reden waarom hij dit zou dan dan publiciteitsgeilheid en poen. Komt op mij over alsof hij carrière wil maken (waarin eigenlijk, kon die gozer ook nog iets?) over de rug van dat lieve kind.
Awww, wat lief. De ruwe bolster, blanke pit.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:25 schreef KinkyGiraf het volgende:
Russel Crowe en Charlie
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Vanwege haar ogen denk ik bij het zien van Suri altijd eerst dat het een Aziatisch kind is, en daarna komt weer het besef dat ze een Cruise/Holmes-spruit is.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:06 schreef Knarf het volgende:
Nou, Suri vind ik ook geen beauty hoor
Ben ik het niet helemaal mee eens. Ze heeft grote lippen idd, maar ze is ook weer geen zuluquote:Op maandag 25 juni 2007 00:55 schreef Smirre het volgende:
Nu vind ik Angelina Jolie best een mooie vrouw, maar zodra ze met die lippen een klein kinderhoofdje dreigt te kussen....Het beslaat bijkans het hele gezichtje van die dreumes. Scary...
Hij is nu al meer pimp dan zijn vader ooit zal zijnquote:Op maandag 25 juni 2007 11:55 schreef superhero87 het volgende:
Sean Preston rides in style![]()
[afbeelding]
Gelukkig maarquote:Op maandag 25 juni 2007 11:38 schreef Franneh het volgende:
Frances lijkt echt op haar vader.
Ik wou net zeggenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:03 schreef Spees_Eend het volgende:
Die van Shiloh is nu al een keer of 33 voorbij gekomen...
Astuquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:13 schreef Vivi het volgende:
Linkje met heul veel koters en celebs, kan veel plaatjes helaas niet linken
klik
En nog 1 van Shiloh [afbeelding]
Jezus, dat kind is precies d'r vader maar dan in vrouwelijke vormquote:
Echt hè, die grijns is precies hem...quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:05 schreef rena het volgende:
[..]
Jezus, dat kind is precies d'r vader maar dan in vrouwelijke vorm![]()
Danny heeft sterke genenquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:07 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Echt hè, die grijns is precies hem...
Wie zijn die eerste 2 Rianne?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:41 schreef Rianne84 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
de eerste is kerri russell, de tweede mel bquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:28 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wie zijn die eerste 2 Rianne?
Johnny Knoxville ofzo en...?
Het is bijna eng gewoonquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:07 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Echt hè, die grijns is precies hem...
De man lijkt een beetje op Orlando Bloom, dus ik dacht al 'huh, sinds wanneer heeft die een kind?' Maar Keri Russell verklaart een hoopquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:31 schreef kvd het volgende:
[..]
de eerste is kerri russell, de tweede mel b
Inderdaad!!quote:Op maandag 25 juni 2007 11:38 schreef Franneh het volgende:
Frances lijkt echt op haar vader.
Beetje tiepies misschien, maar het manneke doet me beswel aan Mike Myers denkenquote:
Volgens mij ook, alleen heeft 1 van hen rood haar. Weet alleen niet of het nou Phinnaeus/Finn of Hazel is.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:52 schreef Skaai het volgende:
Julia Roberts en Hazel/Phinnaus. Volgens mij hebben ze allebei lang haar.
[afbeelding]
Wie is de vaderquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:29 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Phoenix Chi heeft veel weg van haar vader...
Jimmy Gulzar, ooit achtergronddanser. Geen idee wat-ie nu doet.quote:
De 1e, 4e en 5e zijn me onduidelijkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:52 schreef Rianne84 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
1e Jaime Pressly met kind, 4e is Liv Tyler met Milo en laatste is Mariska Hagirtay met August en het zoontje van Debra Messing.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:07 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
De 1e, 4e en 5e zijn me onduidelijk
Suriquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:52 schreef Rianne84 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Uhm, verkeerde topic?quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:08 schreef carpediem23 het volgende:
Yup, She Is!
Filed under: Baby Blabber > Christina Aguilera
xtinnna.jpg
Christina Aguilera is 100% pregnant, E! News has confirmed.
Congrats!
Blugh, ik vind dit echt geen leuk plaatje. Dit hoort Courteney/David zelf te doen, en niet de nanny.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:35 schreef kvd het volgende:
Courteney Cox, Davi Arquette, Coco en nanny
[afbeelding]
Ach waarom ze mag toch ook wel dollen met de Nanny?! Er zijn zat foto's dat Courteney en David met haar bezig zijn!quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:06 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Blugh, ik vind dit echt geen leuk plaatje. Dit hoort Courteney/David zelf te doen, en niet de nanny.
Hmja, oké dat is ook wel zo. Ik kreeg er alleen effe rare gedachten bij.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:59 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ach waarom ze mag toch ook wel dollen met de Nanny?! Er zijn zat foto's dat Courteney en David met haar bezig zijn!
Beckham is goddelijk. Inderdaad jammer van zijn nieuwe kapsel en kleur. Ik hoop dat ie het weer langer laat groeienquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:40 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Ieeeuw, hij is eng geworden met dat haar zo. Alsof iemand er overheen heeft gezeken![]()
At last her dream came truequote:Op maandag 9 juli 2007 22:57 schreef Esraa het volgende:
Leontien, Michael en Indy!
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo vertederend idd, ik heb geen kinderwens maar deze foto brengt me wel even aan het twijfelen hoorquote:Op maandag 9 juli 2007 21:09 schreef KRS het volgende:
[..]
Aahh deze is leuk!![]()
Je ziét ze gewoon supertrots zijn!
Niet te geloven, zij is op 9 juni bevallen. Er is *niets* van te zien!?!quote:Op maandag 9 juli 2007 22:34 schreef Esraa het volgende:
Keri Russell en River
Het kan. Mijn nichtje is 21 mei bevallen en die is ook gewoon weer superslank! Het zal de bouw wel zijn ofzo?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:13 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Niet te geloven, zij is op 9 juni bevallen. Er is *niets* van te zien!?!
[afbeelding]
Tja, ze zouden eens ongezien iets doen. Dat kan natuurlijk niet voor Vicky...quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:33 schreef kvd het volgende:
En natuurlijk de Beckhams die in Amerika aankomen
[afbeelding]
Daar kan zij toch niks aan doenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:55 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Tja, ze zouden eens ongezien iets doen. Dat kan natuurlijk niet voor Vicky...
Ze zoekt ook zelf echt wel de pers op hoor, niet alles wat van hen in de bladen verschijnt is vrijwillig geschotenquote:
Zij lijkt op deze:quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:26 schreef Kizim het volgende:
Aan de rechterkant de familie Schwarzenegger
[afbeelding]
Inderdaad, je zou niet zeggen dat hij pas vier maanden oud isquote:
Arme Brooklynquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:26 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Romeo en Cruz lijken op David, maar Brooklyn heeft toch echt het meeste weg van Victoria.
Dat is helemaal nergens voor nodig, die blijven zo wel rechtop staan....quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:35 schreef Ici-Paris het volgende:
die Victoria mag wel eens een BH aantrekken
my thoughts exactlyquote:Op donderdag 19 juli 2007 07:11 schreef lady-wrb het volgende:
wat een afschuwelijke foto's van de beckhams.
die kinderen zijn heerlijk zichzelfmaar jeetjevictoria ziet eruit alsof de kinderen haar accesoires zijn.
Meen je dat of ben je sarcastisch (ken ik je niet goed genoeg voorquote:Op donderdag 19 juli 2007 07:16 schreef Toeps het volgende:
OMG je zou er maar hip uit moeten zien als je met je kinderen naar het lokale grasveldje wil gaan! Lijkt me hels!
Ik meende het hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2007 08:16 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Meen je dat of ben je sarcastisch (ken ik je niet goed genoeg voor)
Maar ik vind het juist leuk als iemand aandacht blijft besteden aan haar uiterlijk, ook als je met de kinderen op stap gaat!
als ik victoria was, zou het me een biet zijn als mij desigerpakje grasvlekken zou hebben van het stoeien met mijn kids.quote:Op donderdag 19 juli 2007 08:16 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Meen je dat of ben je sarcastisch (ken ik je niet goed genoeg voor)
Maar ik vind het juist leuk als iemand aandacht blijft besteden aan haar uiterlijk, ook als je met de kinderen op stap gaat!
en over wie ben jij zo complimenteus?quote:Op donderdag 19 juli 2007 08:35 schreef Laton het volgende:
jezus je hoort er echt niet meer bij zonder zo'n sukkelig adoptie negertje he
Als je het over Heidi Klum hebt, dat is haar eigen zoon hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2007 08:35 schreef Laton het volgende:
jezus je hoort er echt niet meer bij zonder zo'n sukkelig adoptie negertje he
Ik vind het een vreselijk eng kind om te zien eigenlijk en niet al te snugger.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:47 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik ook, ik vind Suri verreweg het mooiste celebrity-kindje dat er rondloopt!
zij is toch met seal?quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:03 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Als je het over Heidi Klum hebt, dat is haar eigen zoon hoor.![]()
Alsof ze zich schikt in haar lot bedoel je? Zo van "ik wil dit eigenlijk niet, maar ik heb er zelf voor gekozen dus ik leg me erbij neer"?quote:Op zondag 22 juli 2007 15:35 schreef Diorchanel het volgende:
En op een of andere manier vind ik Katie Holmes er niet gelukkig uitzient. Ze heeft iets triest over zich heen, al een hele lange tijd. Is iemand dit met me eens?
Yep, zo'n afwezige, verdrietige blik. Echt een nogal groot verschil met hoe ze een aantal jaar geleden was, zelfs toen ze al net met Tom was. En ik vond haar juist altijd heel charmant. De tabloids zeggen dat Tom nogal erg streng is voor zn vrouw, mss toch iets van waar.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:35 schreef Diorchanel het volgende:
En op een of andere manier vind ik Katie Holmes er niet gelukkig uitzient. Ze heeft iets triest over zich heen, al een hele lange tijd. Is iemand dit met me eens?
Toch wel duidelijk dat Suri op haar moeder lijkt!!!quote:Op zondag 22 juli 2007 19:13 schreef Étoile het volgende:
[..]
Yep, zo'n afwezige, verdrietige blik. Echt een nogal groot verschil met hoe ze een aantal jaar geleden was, zelfs toen ze al net met Tom was. En ik vond haar juist altijd heel charmant. De tabloids zeggen dat Tom nogal erg streng is voor zn vrouw, mss toch iets van waar.
Ik vond trouwens al googlend een fotootje van Katie als kind
[afbeelding]
Dat zou je in dit geval wel denkenquote:Op zondag 22 juli 2007 20:10 schreef Diorchanel het volgende:
Vroeg me al af of ik de enige was die dat vond. Ik dacht altijd dat ze vrij druk en enthousiast enzo door het leven ging. Maar nu lijkt ze timide en rustig. Niet erg als iemand opeens verandert, als het maar niet door iemand anders (partner) komt.
Je hebt Suri ontmoet en een gesprek met haar gevoerd? Ze kwam niet al te slim over dus? Vertel...quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:50 schreef GM het volgende:
[..]
Ik vind het een vreselijk eng kind om te zien eigenlijk en niet al te snugger.
Katie was toch al jaren "verliefd" op Tom (toen ze tiener was al)...misschien had ze zoiets van "Yes, ik kan hem krijgen eindelijk" en is ze snel met em getrouwd om haar vroegere droom waar te maken. Achteraf blijkt het getrouwde leven met Tom toch iets minder rooskleurig als ze vroeger (kwijlend bij de posters aan haar muur) had voorgesteldquote:Op zondag 22 juli 2007 20:10 schreef Diorchanel het volgende:
Vroeg me al af of ik de enige was die dat vond. Ik dacht altijd dat ze vrij druk en enthousiast enzo door het leven ging. Maar nu lijkt ze timide en rustig. Niet erg als iemand opeens verandert, als het maar niet door iemand anders (partner) komt.
Lezen wat er staat graag... en niet gaan interpreterenquote:Op zondag 22 juli 2007 21:24 schreef Malahide het volgende:
[..]
Je hebt Suri ontmoet en een gesprek met haar gevoerd? Ze kwam niet al te slim over dus? Vertel...
![]()
![]()
En later zullen alle jongens met Toy spelenquote:Op donderdag 26 juli 2007 08:38 schreef Esraa het volgende:
Ruud de Wild, vriendin en Toy Travis
[afbeelding]
tjee, Tatum de 2dequote:Op donderdag 26 juli 2007 08:38 schreef Esraa het volgende:
Ruud de Wild, vriendin en Toy Travis
[afbeelding]
Nou ze ziet er niet uit als een prinsesje iigquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:16 schreef cinnamongirl het volgende:
Jordan en Princess Tiaamii:
[afbeelding]
Papa Peter Andre en Princess:
[afbeelding]
[afbeelding]
Kind is net 2 dagen oud en hoppa gelijk een fotosessie!!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:44 schreef Franneh het volgende:
[..]
Nou ze ziet er niet uit als een prinsesje iig![]()
Nou dat andere kind van hen (Junior) lijkt ook op zijn vader en dat is anders een prachtig kind. En daarmee zeg ik niet dat Peter André lekker isquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:00 schreef alors het volgende:
Oh die fotosessie's met pasgeboren kinderenEn dat paps en mams lekker gefotoshopt zodat het ook nog wat lijkt
Die Princess Tiaami (wat een naam) die lijk echt gruwelijk veel op dr vader, het is bijna zielig.
Dit is een meisje.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:45 schreef Malahide het volgende:
[..]
Nou dat andere kind van hen (Junior) lijkt ook op zijn vader en dat is anders een prachtig kind. En daarmee zeg ik niet dat Peter André lekker is.
Ik vind hem cool. Die van Peter Andre lijkt op ETquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:48 schreef Vivi het volgende:
Ik vind die Kingston er maar uitzien als een klein asootje
Niet als het precies vader zn hoofd is, nee.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:36 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ja, en? Kunnen/mogen meisjes niet op hun vader lijken?
Nou, dan heb ik een groot probleem. Ik lijk namelijk sprekend op mijn vader. Wat een onzin zegquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Niet als het precies vader zn hoofd is, nee.
Het gaat denk ik meer om de "grofheid" van het gezicht van de baby. Dat ziet er net zo uit als van zijn vader. Hij heeft dus geen typisch baby gezicht.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:24 schreef Malahide het volgende:
[..]
Nou, dan heb ik een groot probleem. Ik lijk namelijk sprekend op mijn vader. Wat een onzin zeg.
De baby is een meisje. Bovendien was dat kind een paar dagen oud op de foto. Dan zien negen van de tien baby's eruit alsof ze... eh... net naar buiten zijn geperstquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:27 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Het gaat denk ik meer om de "grofheid" van het gezicht van de baby. Dat ziet er net zo uit als van zijn vader. Hij heeft dus geen typisch baby gezicht.
Ze heeft de uitstraling vanquote:Op donderdag 19 juli 2007 07:11 schreef lady-wrb het volgende:
wat een afschuwelijke foto's van de beckhams.
die kinderen zijn heerlijk zichzelfmaar jeetjevictoria ziet eruit alsof de kinderen haar accesoires zijn.
IK hoop echt wel dat het alleen in het begin is!! Anders zijn die kinderen net zo mislukt als die pa van hunquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:59 schreef Vivi het volgende:
Dit vind ik toch weer een leuke foto hoor, en dat mutsje van Jayden
En trouwens, kinderen lijken in het begin heel vaak op hun vader, biologisch enzo, zodat de man een band voelt met het kind en er voor wil zorgen enzo. Kan allemaal nog goed komen
Ik denk niet dat het veel anders zal zijn als ze wel op hun moeder gaan lijken.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:58 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
IK hoop echt wel dat het alleen in het begin is!! Anders zijn die kinderen net zo mislukt als die pa van hun
Wat een schatje, hij ziet er echt uit als zo'n vrolijkerdquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:22 schreef Esraa het volgende:
Naomi Watts, Liev Schreiber en Alexander
Tori & Liam
Geinig kereltje inderdaad!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:23 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Wat een schatje, hij ziet er echt uit als zo'n vrolijkerd![]()
Volgens mij heeft Britney geen rolladebuik maar is dit gezichtsbedrog door het jurkje (dikkere stukjes stof waardoor de stof donkerder is)quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:48 schreef Toeps het volgende:
Ik dacht bijna dat Brit Katie was. Totdat ik omlaag scrollde en die rolladebuik zag. Bíjna goed Brit, bíjna!
Liam bedoel je?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:51 schreef Ici-Paris het volgende:
moet je na gaan dat die eerst vet lelijkw as!!
Ik bedoelde het touwtjesmodel hoor, niet de rollen of zo.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:49 schreef Harajuku. het volgende:
Nou, als Britney al een rolladebuik heeft.. Drijf even over zeg.
Ahquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:56 schreef kvd het volgende:
Marcia Cross met Eden en Savannah
[afbeelding]
Samen rekken en trekken en derbij blijven...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:00 schreef Esraa het volgende:
Michiel Huisman, Tara Elders & Hazel
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:34 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Samen rekken en trekken en derbij blijven...
Gezegde van een oud-cabaretier die volgens mij ook al is overleden. In dit geval wilde ik ermee zeggen dat het ouderschap, getuige deze foto's, best vermoeiend kan zijn.quote:
Tara ziet er wel moe uit ja...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:12 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Gezegde van een oud-cabaretier die volgens mij ook al is overleden. In dit geval wilde ik ermee zeggen dat het ouderschap, getuige deze foto's, best vermoeiend kan zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |