Volgens mij ook, alleen heeft 1 van hen rood haar. Weet alleen niet of het nou Phinnaeus/Finn of Hazel is.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:52 schreef Skaai het volgende:
Julia Roberts en Hazel/Phinnaus. Volgens mij hebben ze allebei lang haar.
[afbeelding]
Wie is de vaderquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:29 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Phoenix Chi heeft veel weg van haar vader...
Jimmy Gulzar, ooit achtergronddanser. Geen idee wat-ie nu doet.quote:
De 1e, 4e en 5e zijn me onduidelijkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:52 schreef Rianne84 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
1e Jaime Pressly met kind, 4e is Liv Tyler met Milo en laatste is Mariska Hagirtay met August en het zoontje van Debra Messing.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:07 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
De 1e, 4e en 5e zijn me onduidelijk
Suriquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:52 schreef Rianne84 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Uhm, verkeerde topic?quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:08 schreef carpediem23 het volgende:
Yup, She Is!
Filed under: Baby Blabber > Christina Aguilera
xtinnna.jpg
Christina Aguilera is 100% pregnant, E! News has confirmed.
Congrats!
Blugh, ik vind dit echt geen leuk plaatje. Dit hoort Courteney/David zelf te doen, en niet de nanny.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:35 schreef kvd het volgende:
Courteney Cox, Davi Arquette, Coco en nanny
[afbeelding]
Ach waarom ze mag toch ook wel dollen met de Nanny?! Er zijn zat foto's dat Courteney en David met haar bezig zijn!quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:06 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Blugh, ik vind dit echt geen leuk plaatje. Dit hoort Courteney/David zelf te doen, en niet de nanny.
Hmja, oké dat is ook wel zo. Ik kreeg er alleen effe rare gedachten bij.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:59 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ach waarom ze mag toch ook wel dollen met de Nanny?! Er zijn zat foto's dat Courteney en David met haar bezig zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |