quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:13 schreef Esraa het volgende:
Heidi en Leni![]()
Brad en Pax
Wyclef Jean en zijn geadopteerde dochtertje Angelina Claudinelle
Meg Ryan en Daisy True![]()
Will Smith en Jaden
David Charvet en Heaven Rain
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:37 schreef Liejannuh het volgende:
Patrick Dempsey en Talula
Hugh Jackman en Ava
Jude Law en Iris
quote:
Sowieso bij al die celebrity koters wel denk ik. Lijkt me vrij kutquote:Op zondag 17 juni 2007 14:29 schreef liesell het volgende:
Hoe zou de perceptie van de wereld zijn van die kinderen van Angelina zeg. Ook al zeg je tegen ze dat het rare mensjes zijn die foto`s willen maken en dat ze er niet zoveel op moeten letten, het moet een enorme impact hebben.
Neh, ik niet. Brooklyn lijkt op Victoria.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:48 schreef Koningin het volgende:
De mannen in de Beckham familie hebben dezelfde kapper
Ik vind ze alle drie op David lijken.
Vind ik ook, op de tweede foto zie je het heel duidelijkquote:Op maandag 18 juni 2007 14:23 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Neh, ik niet. Brooklyn lijkt op Victoria.
Ik vind deze foto zo eng!quote:
Jammer dat Katie haar haar kort geknipt heeft... dat zie je vaker zodra een vrouw moeder is geworden dat er een stuk van het haar af gaat! Zo zonde!quote:
Ze heeft het volgens mij afgeknipt omdat ze Victoria Beckham speelt in een film over David Beckham. Overigens heeft Suri wel fantastisch mooie ogen zegquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:14 schreef Starlie het volgende:
[..]
Jammer dat Katie haar haar kort geknipt heeft... dat zie je vaker zodra een vrouw moeder is geworden dat er een stuk van het haar af gaat! Zo zonde!
Laten we maar hopen dat ze het daarna weer laat groeien!quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:28 schreef Étoile het volgende:
[..]
Ze heeft het volgens mij afgeknipt omdat ze Victoria Beckham speelt in een film over David Beckham. Overigens heeft Suri wel fantastisch mooie ogen zeg
Suri Cruise, Apple en Moses Martin, Ryder Robinson, de Beckham kids, Kaia en Presley Gerber, Coco Arquette, Shiloh Jolie-Pitt, Kingston Rossdale, Violet Affleck, Mia Hewitt (Lleyton Hewitts dochter) en zo zijn er vast nog wel meer kinderen te noemen... Ik denk dat het grootste gedeelte toch echt biologisch is.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:45 schreef zhe-devilll het volgende:
ehm zijn er ook nog kinderen die niet geadopteerd zijn? pffffffff
Zo ja welke niet.
pfffffffff ja genoeg hoor, slaapkop!!!!quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:45 schreef zhe-devilll het volgende:
ehm zijn er ook nog kinderen die niet geadopteerd zijn? pffffffff
Zo ja welke niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |