Gelukkig maarquote:Op maandag 25 juni 2007 11:38 schreef Franneh het volgende:
Frances lijkt echt op haar vader.
Ik wou net zeggenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:03 schreef Spees_Eend het volgende:
Die van Shiloh is nu al een keer of 33 voorbij gekomen...
Astuquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:13 schreef Vivi het volgende:
Linkje met heul veel koters en celebs, kan veel plaatjes helaas niet linken
klik
En nog 1 van Shiloh [afbeelding]
Jezus, dat kind is precies d'r vader maar dan in vrouwelijke vormquote:
Echt hè, die grijns is precies hem...quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:05 schreef rena het volgende:
[..]
Jezus, dat kind is precies d'r vader maar dan in vrouwelijke vorm![]()
Danny heeft sterke genenquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:07 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Echt hè, die grijns is precies hem...
Wie zijn die eerste 2 Rianne?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:41 schreef Rianne84 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
de eerste is kerri russell, de tweede mel bquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:28 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wie zijn die eerste 2 Rianne?
Johnny Knoxville ofzo en...?
Het is bijna eng gewoonquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:07 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Echt hè, die grijns is precies hem...
De man lijkt een beetje op Orlando Bloom, dus ik dacht al 'huh, sinds wanneer heeft die een kind?' Maar Keri Russell verklaart een hoopquote:Op woensdag 27 juni 2007 21:31 schreef kvd het volgende:
[..]
de eerste is kerri russell, de tweede mel b
Inderdaad!!quote:Op maandag 25 juni 2007 11:38 schreef Franneh het volgende:
Frances lijkt echt op haar vader.
Beetje tiepies misschien, maar het manneke doet me beswel aan Mike Myers denkenquote:
Volgens mij ook, alleen heeft 1 van hen rood haar. Weet alleen niet of het nou Phinnaeus/Finn of Hazel is.quote:Op maandag 2 juli 2007 20:52 schreef Skaai het volgende:
Julia Roberts en Hazel/Phinnaus. Volgens mij hebben ze allebei lang haar.
[afbeelding]
Wie is de vaderquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:29 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Phoenix Chi heeft veel weg van haar vader...
Jimmy Gulzar, ooit achtergronddanser. Geen idee wat-ie nu doet.quote:
De 1e, 4e en 5e zijn me onduidelijkquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:52 schreef Rianne84 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
1e Jaime Pressly met kind, 4e is Liv Tyler met Milo en laatste is Mariska Hagirtay met August en het zoontje van Debra Messing.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:07 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
De 1e, 4e en 5e zijn me onduidelijk
Suriquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:52 schreef Rianne84 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Uhm, verkeerde topic?quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:08 schreef carpediem23 het volgende:
Yup, She Is!
Filed under: Baby Blabber > Christina Aguilera
xtinnna.jpg
Christina Aguilera is 100% pregnant, E! News has confirmed.
Congrats!
Blugh, ik vind dit echt geen leuk plaatje. Dit hoort Courteney/David zelf te doen, en niet de nanny.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:35 schreef kvd het volgende:
Courteney Cox, Davi Arquette, Coco en nanny
[afbeelding]
Ach waarom ze mag toch ook wel dollen met de Nanny?! Er zijn zat foto's dat Courteney en David met haar bezig zijn!quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:06 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Blugh, ik vind dit echt geen leuk plaatje. Dit hoort Courteney/David zelf te doen, en niet de nanny.
Hmja, oké dat is ook wel zo. Ik kreeg er alleen effe rare gedachten bij.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:59 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ach waarom ze mag toch ook wel dollen met de Nanny?! Er zijn zat foto's dat Courteney en David met haar bezig zijn!
Beckham is goddelijk. Inderdaad jammer van zijn nieuwe kapsel en kleur. Ik hoop dat ie het weer langer laat groeienquote:Op zaterdag 7 juli 2007 20:40 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Ieeeuw, hij is eng geworden met dat haar zo. Alsof iemand er overheen heeft gezeken![]()
At last her dream came truequote:Op maandag 9 juli 2007 22:57 schreef Esraa het volgende:
Leontien, Michael en Indy!
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo vertederend idd, ik heb geen kinderwens maar deze foto brengt me wel even aan het twijfelen hoorquote:Op maandag 9 juli 2007 21:09 schreef KRS het volgende:
[..]
Aahh deze is leuk!![]()
Je ziét ze gewoon supertrots zijn!
Niet te geloven, zij is op 9 juni bevallen. Er is *niets* van te zien!?!quote:Op maandag 9 juli 2007 22:34 schreef Esraa het volgende:
Keri Russell en River
Het kan. Mijn nichtje is 21 mei bevallen en die is ook gewoon weer superslank! Het zal de bouw wel zijn ofzo?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:13 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Niet te geloven, zij is op 9 juni bevallen. Er is *niets* van te zien!?!
[afbeelding]
Tja, ze zouden eens ongezien iets doen. Dat kan natuurlijk niet voor Vicky...quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:33 schreef kvd het volgende:
En natuurlijk de Beckhams die in Amerika aankomen
[afbeelding]
Daar kan zij toch niks aan doenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:55 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Tja, ze zouden eens ongezien iets doen. Dat kan natuurlijk niet voor Vicky...
Ze zoekt ook zelf echt wel de pers op hoor, niet alles wat van hen in de bladen verschijnt is vrijwillig geschotenquote:
Zij lijkt op deze:quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:26 schreef Kizim het volgende:
Aan de rechterkant de familie Schwarzenegger
[afbeelding]
Inderdaad, je zou niet zeggen dat hij pas vier maanden oud isquote:
Arme Brooklynquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:26 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Romeo en Cruz lijken op David, maar Brooklyn heeft toch echt het meeste weg van Victoria.
Dat is helemaal nergens voor nodig, die blijven zo wel rechtop staan....quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:35 schreef Ici-Paris het volgende:
die Victoria mag wel eens een BH aantrekken
my thoughts exactlyquote:Op donderdag 19 juli 2007 07:11 schreef lady-wrb het volgende:
wat een afschuwelijke foto's van de beckhams.
die kinderen zijn heerlijk zichzelfmaar jeetjevictoria ziet eruit alsof de kinderen haar accesoires zijn.
Meen je dat of ben je sarcastisch (ken ik je niet goed genoeg voorquote:Op donderdag 19 juli 2007 07:16 schreef Toeps het volgende:
OMG je zou er maar hip uit moeten zien als je met je kinderen naar het lokale grasveldje wil gaan! Lijkt me hels!
Ik meende het hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2007 08:16 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Meen je dat of ben je sarcastisch (ken ik je niet goed genoeg voor)
Maar ik vind het juist leuk als iemand aandacht blijft besteden aan haar uiterlijk, ook als je met de kinderen op stap gaat!
als ik victoria was, zou het me een biet zijn als mij desigerpakje grasvlekken zou hebben van het stoeien met mijn kids.quote:Op donderdag 19 juli 2007 08:16 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Meen je dat of ben je sarcastisch (ken ik je niet goed genoeg voor)
Maar ik vind het juist leuk als iemand aandacht blijft besteden aan haar uiterlijk, ook als je met de kinderen op stap gaat!
en over wie ben jij zo complimenteus?quote:Op donderdag 19 juli 2007 08:35 schreef Laton het volgende:
jezus je hoort er echt niet meer bij zonder zo'n sukkelig adoptie negertje he
Als je het over Heidi Klum hebt, dat is haar eigen zoon hoor.quote:Op donderdag 19 juli 2007 08:35 schreef Laton het volgende:
jezus je hoort er echt niet meer bij zonder zo'n sukkelig adoptie negertje he
Ik vind het een vreselijk eng kind om te zien eigenlijk en niet al te snugger.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:47 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik ook, ik vind Suri verreweg het mooiste celebrity-kindje dat er rondloopt!
zij is toch met seal?quote:Op donderdag 19 juli 2007 09:03 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Als je het over Heidi Klum hebt, dat is haar eigen zoon hoor.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |