Alsof ze zich schikt in haar lot bedoel je? Zo van "ik wil dit eigenlijk niet, maar ik heb er zelf voor gekozen dus ik leg me erbij neer"?quote:Op zondag 22 juli 2007 15:35 schreef Diorchanel het volgende:
En op een of andere manier vind ik Katie Holmes er niet gelukkig uitzient. Ze heeft iets triest over zich heen, al een hele lange tijd. Is iemand dit met me eens?
Yep, zo'n afwezige, verdrietige blik. Echt een nogal groot verschil met hoe ze een aantal jaar geleden was, zelfs toen ze al net met Tom was. En ik vond haar juist altijd heel charmant. De tabloids zeggen dat Tom nogal erg streng is voor zn vrouw, mss toch iets van waar.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:35 schreef Diorchanel het volgende:
En op een of andere manier vind ik Katie Holmes er niet gelukkig uitzient. Ze heeft iets triest over zich heen, al een hele lange tijd. Is iemand dit met me eens?
Toch wel duidelijk dat Suri op haar moeder lijkt!!!quote:Op zondag 22 juli 2007 19:13 schreef Étoile het volgende:
[..]
Yep, zo'n afwezige, verdrietige blik. Echt een nogal groot verschil met hoe ze een aantal jaar geleden was, zelfs toen ze al net met Tom was. En ik vond haar juist altijd heel charmant. De tabloids zeggen dat Tom nogal erg streng is voor zn vrouw, mss toch iets van waar.
Ik vond trouwens al googlend een fotootje van Katie als kind
[afbeelding]
Dat zou je in dit geval wel denkenquote:Op zondag 22 juli 2007 20:10 schreef Diorchanel het volgende:
Vroeg me al af of ik de enige was die dat vond. Ik dacht altijd dat ze vrij druk en enthousiast enzo door het leven ging. Maar nu lijkt ze timide en rustig. Niet erg als iemand opeens verandert, als het maar niet door iemand anders (partner) komt.
Je hebt Suri ontmoet en een gesprek met haar gevoerd? Ze kwam niet al te slim over dus? Vertel...quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:50 schreef GM het volgende:
[..]
Ik vind het een vreselijk eng kind om te zien eigenlijk en niet al te snugger.
Katie was toch al jaren "verliefd" op Tom (toen ze tiener was al)...misschien had ze zoiets van "Yes, ik kan hem krijgen eindelijk" en is ze snel met em getrouwd om haar vroegere droom waar te maken. Achteraf blijkt het getrouwde leven met Tom toch iets minder rooskleurig als ze vroeger (kwijlend bij de posters aan haar muur) had voorgesteldquote:Op zondag 22 juli 2007 20:10 schreef Diorchanel het volgende:
Vroeg me al af of ik de enige was die dat vond. Ik dacht altijd dat ze vrij druk en enthousiast enzo door het leven ging. Maar nu lijkt ze timide en rustig. Niet erg als iemand opeens verandert, als het maar niet door iemand anders (partner) komt.
Lezen wat er staat graag... en niet gaan interpreterenquote:Op zondag 22 juli 2007 21:24 schreef Malahide het volgende:
[..]
Je hebt Suri ontmoet en een gesprek met haar gevoerd? Ze kwam niet al te slim over dus? Vertel...
![]()
![]()
En later zullen alle jongens met Toy spelenquote:Op donderdag 26 juli 2007 08:38 schreef Esraa het volgende:
Ruud de Wild, vriendin en Toy Travis
[afbeelding]
tjee, Tatum de 2dequote:Op donderdag 26 juli 2007 08:38 schreef Esraa het volgende:
Ruud de Wild, vriendin en Toy Travis
[afbeelding]
Nou ze ziet er niet uit als een prinsesje iigquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:16 schreef cinnamongirl het volgende:
Jordan en Princess Tiaamii:
[afbeelding]
Papa Peter Andre en Princess:
[afbeelding]
[afbeelding]
Kind is net 2 dagen oud en hoppa gelijk een fotosessie!!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:44 schreef Franneh het volgende:
[..]
Nou ze ziet er niet uit als een prinsesje iig![]()
Nou dat andere kind van hen (Junior) lijkt ook op zijn vader en dat is anders een prachtig kind. En daarmee zeg ik niet dat Peter André lekker isquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:00 schreef alors het volgende:
Oh die fotosessie's met pasgeboren kinderenEn dat paps en mams lekker gefotoshopt zodat het ook nog wat lijkt
Die Princess Tiaami (wat een naam) die lijk echt gruwelijk veel op dr vader, het is bijna zielig.
Dit is een meisje.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:45 schreef Malahide het volgende:
[..]
Nou dat andere kind van hen (Junior) lijkt ook op zijn vader en dat is anders een prachtig kind. En daarmee zeg ik niet dat Peter André lekker is.
Ik vind hem cool. Die van Peter Andre lijkt op ETquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:48 schreef Vivi het volgende:
Ik vind die Kingston er maar uitzien als een klein asootje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |