Niet als het precies vader zn hoofd is, nee.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:36 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ja, en? Kunnen/mogen meisjes niet op hun vader lijken?
Nou, dan heb ik een groot probleem. Ik lijk namelijk sprekend op mijn vader. Wat een onzin zegquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Niet als het precies vader zn hoofd is, nee.
Het gaat denk ik meer om de "grofheid" van het gezicht van de baby. Dat ziet er net zo uit als van zijn vader. Hij heeft dus geen typisch baby gezicht.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:24 schreef Malahide het volgende:
[..]
Nou, dan heb ik een groot probleem. Ik lijk namelijk sprekend op mijn vader. Wat een onzin zeg.
De baby is een meisje. Bovendien was dat kind een paar dagen oud op de foto. Dan zien negen van de tien baby's eruit alsof ze... eh... net naar buiten zijn geperstquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:27 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Het gaat denk ik meer om de "grofheid" van het gezicht van de baby. Dat ziet er net zo uit als van zijn vader. Hij heeft dus geen typisch baby gezicht.
Ze heeft de uitstraling vanquote:Op donderdag 19 juli 2007 07:11 schreef lady-wrb het volgende:
wat een afschuwelijke foto's van de beckhams.
die kinderen zijn heerlijk zichzelfmaar jeetjevictoria ziet eruit alsof de kinderen haar accesoires zijn.
IK hoop echt wel dat het alleen in het begin is!! Anders zijn die kinderen net zo mislukt als die pa van hunquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:59 schreef Vivi het volgende:
Dit vind ik toch weer een leuke foto hoor, en dat mutsje van Jayden
En trouwens, kinderen lijken in het begin heel vaak op hun vader, biologisch enzo, zodat de man een band voelt met het kind en er voor wil zorgen enzo. Kan allemaal nog goed komen
Ik denk niet dat het veel anders zal zijn als ze wel op hun moeder gaan lijken.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:58 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
IK hoop echt wel dat het alleen in het begin is!! Anders zijn die kinderen net zo mislukt als die pa van hun
Wat een schatje, hij ziet er echt uit als zo'n vrolijkerdquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:22 schreef Esraa het volgende:
Naomi Watts, Liev Schreiber en Alexander
Tori & Liam
Geinig kereltje inderdaad!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 12:23 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Wat een schatje, hij ziet er echt uit als zo'n vrolijkerd![]()
Volgens mij heeft Britney geen rolladebuik maar is dit gezichtsbedrog door het jurkje (dikkere stukjes stof waardoor de stof donkerder is)quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:48 schreef Toeps het volgende:
Ik dacht bijna dat Brit Katie was. Totdat ik omlaag scrollde en die rolladebuik zag. Bíjna goed Brit, bíjna!
Liam bedoel je?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 14:51 schreef Ici-Paris het volgende:
moet je na gaan dat die eerst vet lelijkw as!!
Ik bedoelde het touwtjesmodel hoor, niet de rollen of zo.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:49 schreef Harajuku. het volgende:
Nou, als Britney al een rolladebuik heeft.. Drijf even over zeg.
Ahquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:56 schreef kvd het volgende:
Marcia Cross met Eden en Savannah
[afbeelding]
Samen rekken en trekken en derbij blijven...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:00 schreef Esraa het volgende:
Michiel Huisman, Tara Elders & Hazel
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:34 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Samen rekken en trekken en derbij blijven...
Gezegde van een oud-cabaretier die volgens mij ook al is overleden. In dit geval wilde ik ermee zeggen dat het ouderschap, getuige deze foto's, best vermoeiend kan zijn.quote:
Tara ziet er wel moe uit ja...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:12 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Gezegde van een oud-cabaretier die volgens mij ook al is overleden. In dit geval wilde ik ermee zeggen dat het ouderschap, getuige deze foto's, best vermoeiend kan zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |