Mod vragen of die hem er ff in wil plakkenquote:
Dankjequote:Op zondag 17 juni 2007 18:22 schreef Misstique het volgende:
OP aangepast.
Hij is prachtigquote:Op zondag 17 juni 2007 19:18 schreef Bakakame het volgende:
Merci beaucoup!![]()
Hij is wel mooi hè? *hint*![]()
Goed idee.quote:Op zondag 17 juni 2007 19:55 schreef Bravebart het volgende:
Misschien is het lachen om op die google kaart aan te geven waar iedereen woont
Uhuhquote:Op zondag 17 juni 2007 20:53 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Goed idee.
Maar dan sta ik er tot nu toe alleen op?
Iddquote:Op zondag 17 juni 2007 21:45 schreef Bakakame het volgende:
Nou ik kan 't zelf ook wel, maar dat staat zo sad.
Waar is de rest?![]()
![]()
Dit is toch veel tovver?quote:Op zondag 17 juni 2007 21:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd
Ja, de rest heeft allemaal wel een tof leven
Neequote:
Bah.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee
Het is dat ik al de hele aan dat verslag zit, anders was ik ook lekker ergens aan het terras crashen
Ja ach, middelbare school he, toen kon dat nogquote:Op zondag 17 juni 2007 22:14 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Bah.
Ik heb eigenlijk gewoon niks te doen, vandaar. Ja lerenMaargoed, dat gaat met pauzes. Of eigenlijk. Pauzes met soms leren tussendoor
![]()
Ik geniet er echt helemaal van. Ik doe het hele jaar niks en een dag voor de toets lees ik het even door.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ach, middelbare school he, toen kon dat nog
[/opa vertelt]
quote:Op zondag 17 juni 2007 22:21 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik geniet er echt helemaal van. Ik doe het hele jaar niks en een dag voor de toets lees ik het even door.
Héérlijk. En als ik dit op Havo of VMBO zou doen...![]()
quote:
Hehequote:Op maandag 18 juni 2007 01:34 schreef Jojoortje het volgende:
Best wel... Ik vroeg me al af waarom niemand in het Hengelo topic postte, maar die was dus al vol![]()
Hoe laat gaat morgen je wekker?
Wat voor toets ?quote:Op maandag 18 juni 2007 01:38 schreef Jojoortje het volgende:
Nou, ik heb om 14.30 een toets dus ik zet mijn wekker om 13.00
En ja... ik hou van uitslapen, dus ik moet wel een wekker zetten![]()
Haha ok, relaxtquote:Op maandag 18 juni 2007 01:42 schreef Jojoortje het volgende:
Rekenen/Wiskunde toets! Ik denk dat ik het wel ken.. Gelukkig krijgen we direct de uitslag, want het is een computertoets wohooo
Trouwens lekker dat het regent!Kan ik zometeen goed van slapen
Same here, gelukkig zit ik onder de dakgoot, dus regen komt niet naar binnenquote:Op maandag 18 juni 2007 01:50 schreef Jojoortje het volgende:
Heb mijn raam hier wijd open... Tis nog wel benauwd buiten hoar![]()
Heb jij nog last gehad van die gekke roek trouwensZo'n vogel die zichzelf ziet in de reflectie van donkere auto's
Dat beest tripped dan helemaal want die denkt dat hij een concurrent ziet
Gaat die vogel helemaal hard op die auto pikken. Meerdere auto's hebben hier in de buurt al schade opgelopen! Ik zag dat beest gisteren nog wel helemaal hard gaan op zo'n busje hier in de straat...
Hé, die auto die ken ikquote:Op maandag 18 juni 2007 01:57 schreef Jojoortje het volgende:!! Best wel een lachwekkend gezicht als je dat beest zo tekeer ziet gaan
Stomme roek
Ohooh boefje!quote:Op maandag 18 juni 2007 02:01 schreef Bravebart het volgende:
Hé, die auto die ken ikDaar heb ik volgens mij nog eens een deuk ingeschoten
![]()
Tevens, OP geupdatetiet
quote:Op maandag 18 juni 2007 02:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ohooh boefje!![]()
OP geupdate? Sinds net? Sinds vanmiddag?
Ja, echt te slechtquote:Op maandag 18 juni 2007 02:11 schreef Jojoortje het volgende:
Ah zo
Ja onze klassenfoto's waren ook niet heel erg goed. Bij 1 klassenfoto kwam de zon van de zijkant dus je ziet hele lelijke schaduwen op iedereen zn gezicht en iedereen die half met zn ogen dicht zit![]()
Dan houden we het voorlopig op Piet's Pasfoto'squote:Op maandag 18 juni 2007 02:16 schreef Jojoortje het volgende:
Jup, ik laat mijn pasfoto's ook niet meer bij hem maken, maar bij die ene vlakbij 't stadhuis. Ik werd geholpen door een hele lieve oude manEn zijn zoon was nu de eigenaar ofzo... Weet de naam ff niet meer... Komt omdat het 2 uur 's nachts is geweest
Ik ga ook nu naar mijn bedje... Lekker slapen![]()
![]()
Tot mogguh!
Middagquote:
In de goede zin van het word ?quote:
Bohquote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 15:13 schreef Jojoortje het volgende:
Jeeej toets gehaald ---> Een 8.3
Nu ben ik dus wild op de goeie manier!![]()
Hier ookquote:Op maandag 18 juni 2007 17:39 schreef Bravebart het volgende:
Wat voor weer is het daar ?
Hier in Delft plenst het als de tyves
Ok, dan is het goedquote:
quote:In de ochtend trekt de eventueel aanwezige mist op en breekt de zon goed door. De oostelijke wind voert warme lucht aan en met een middagtemperatuur die rond de 25 graden komt te liggen, wordt het op veel plaatsen zomers warm. Pas in de loop van de avond neemt in het zuidwesten de kans op onweersbuien toe.
70% kans op zonneschijn
20% kans op regen
25 graden
Dankuquote:
Jepquote:
Slaapsequote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:20 schreef Bakakame het volgende:
Nouja, ik zie het morgen wel weer, ik ga slapen!
Truste!
Duhquote:
Waarom leest niemand wat ik postquote:
Pas op he, of ik plaats je in het weilandquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:41 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
"dus als je er ook op wil, zet het in het topic"
![]()
![]()
Moet je eerst langs mij dudequote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Pas op he, of ik plaats je in het weiland![]()
![]()
Wat gaan we dan doen? Koeien melken?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Pas op he, of ik plaats je in het weiland![]()
![]()
quote:
Ik weet een binnendoorwegquote:
Nee, schaapjes tellenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat gaan we dan doen? Koeien melken?
Zeker nuquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maar saekerhett woont nog dichter bij mij dan jij![]()
Yoo LDPquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:46 schreef LilDutchPrincess het volgende:
hee zeg spammers.. het is bijna bedtijd hoor
Iedereen woont gewoon in Groot Driene!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Yoonodig je de hele straat uit ofzo Jojo?
en ben je nog bij Genux geweest? was d'r nog weer controle of lieten ze het afweten?
Trustequote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:07 schreef LilDutchPrincess het volgende:
sportdag klinkt gezellig ja...veel plezier dan!
slaap lekker allemaal!
Lerenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 07:58 schreef Bakakame het volgende:
Goedemorgen
Het is echt mooi weer nu
Zal ik nog even leren of gewoon gaan ontbijten en niksdoen?
Wat ben jij zielig..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:47 schreef Bakakame het volgende:
Frans was echt vreemd en ANW. Tsjah. ANW
Nu moet ik wiskunde en informatica leren en gitaar oefenen..
En het is zulk mooi weer
Maar ik heb de lekkerste koffie die er is!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:51 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Mund halten
Jij zit op stage en ik zit lekker thuis!![]()
Ach, ik pak straks ijstheequote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:52 schreef bierbart het volgende:
[..]
Maar ik heb de lekkerste koffie die er is!![]()
Ik ook wel! thuis.. aaargh!quote:
Gosh, sucks.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:00 schreef Bravebart het volgende:
En toen was ik ziek
Komt mooi uit met een tentamen vrijdag
Honingdrop helpt tegen keelpijn en tis nog lekker ookquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:23 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben ook (half) ziek... Ben serieus strontverkouden en ik heb keelpijn
Bleh!!
![]()
Beterschap Bartje!
Ja ga naar de winkel dan en haal een zak drop voor mijquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:29 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Honingdrop helpt tegen keelpijn en tis nog lekker ook![]()
![]()
Jij ook beterschap![]()
Dankje, naja ik ga maar gewoon aan de gang, misschien onthoud ik nog ietsquote:
Buh, dat zuigtquote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:23 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben ook (half) ziek... Ben serieus strontverkouden en ik heb keelpijn
Bleh!!
![]()
Beterschap Bartje!
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:18 schreef jeweetsch het volgende:
zomggggggggggggggggg een hengelooooooooo topic!!!
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:18 schreef jeweetsch het volgende:
zomggggggggggggggggg een hengelooooooooo topic!!!
Ja, dat verwacht je niet hequote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:21 schreef jeweetsch het volgende:
[..]
w000ttt allemaal mensjes uit Hengelo.![]()
pwndquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:25 schreef bierbart het volgende:
goedemorgen mede hengeloërs!![]()
Ik zit op stage.. nog iemand ideeën om op zakelijke wijze de mond te snoeren van vervelende administratief medewerkers?word hier gek! vooral ook omdat ik koppijn heb (eigen schuld, gisterenavond heeel gezellig) maar dat geeft hun het recht nog niet om mij nog meer koppijn te bezorgen..
![]()
Ik ga eens verder!![]()
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:44 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Anyway, nee geen ideeën en ik kreeg een frisbee!
Waar de ingang van Grand Café XL zat, staat nu een groot Orange-ding, met koptelefoons eruit.
Kan je muziek luisteren en toen ik dat deed, kwamen er twee Orange-mensen aan, of ik iets in wilde vullen en kans wilde maken op gratis naar het Live Earth concert ofzo. Gedaan (vergeet het "Ik wil niet op de hoogte gehouden worden van acties van Orange"-hokje niet aan te vinken), moesten we het blaadje inleveren bij de Orange-winkel, kregen we een frisbee!
![]()
![]()
Hij is best lelijk, eigenlijk. Maar het is een frisbee!![]()
Er was afgelopen zaterdag bij Genux geen strenge controle. Ondanks dit was het was er vrij rustig en saai.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:
en ben je nog bij Genux geweest? was d'r nog weer controle of lieten ze het afweten?
ahh kut.. echt zonde van genux..quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:52 schreef tomttt het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
[..]
Er was afgelopen zaterdag bij Genux geen strenge controle. Ondanks dit was het was er vrij rustig en saai.
Alle mensen van 16 en 17 jaar hoeven zich dus geen zorgen meer te maken![]()
genux was heel leuk! goede dj enzo... maar de laatste tijd lopen er zoveel 16 jarigen dat alle ouderen em gesmeert zijn.. niet echt gezellig..quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:33 schreef Bakakame het volgende:
Is het zo erg ja?
Ik ga er nooit heen, maar ik hoor wel van mensen die er heen gaan dat 't leuk is
Niet wederzijds?
Vind Goodfellows ook altijd wel goed te doen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
dan houden we dus nog merlijn (23+) en de 3 (geen minimum leeftijd volgens mij? maar veel ouderen) over... pfff![]()
hehequote:Op woensdag 20 juni 2007 17:46 schreef tomttt het volgende:
[..]
Vind Goodfellows ook altijd wel goed te doen.![]()
Wtfquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:09 schreef Jojoortje het volgende:
Bohh heb van 12.30 tot 17.00 geslapen
En zometeen mooi Jong Oranje kijken... wohooo! Daar knap ik toch wel iets van op
oeh! ik woon best dichtbij Jojoortje en Bravebartquote:
Eng hequote:Op woensdag 20 juni 2007 18:26 schreef bierbart het volgende:
[..]
oeh! ik woon best dichtbij Jojoortje en Bravebart
Goed! Ik heb nu officieel vakantiequote:
Jaaaquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:26 schreef bierbart het volgende:
oeh! ik woon best dichtbij Jojoortje en Bravebart
Nicequote:Op woensdag 20 juni 2007 18:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Goed! Ik heb nu officieel vakantieMijn opleider zei dat ze erg tevreden was over mijn ontwikkeling
Ik moet nog wel wat portfolio's inleveren, maar dat komt wel goed
Nee, ik wou zeggenquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:07 schreef Jojoortje het volgende:
Van Jong Oranje knap ik trouwens niet echt van op
Wat begrijp je er niet aan ?quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:25 schreef LilDutchPrincess het volgende:
ik kan van dat kaartje echt niks maken hoor....
kaartje snap ik wel... maar pff weet ik veel waar mijn straat is johquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:02 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
kaartje snap ik wel... maar pff weet ik veel waar mijn straat is joh
veel te klein (en ja ik weet dat ie nog stukje uitvergroot)
Ik zat letterlijk op de bank geplakt..quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:23 schreef Jojoortje het volgende:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik ben zo blijEn ik had gewoon koppijn van de spanning
Mijn vader was zoo zenuwachtig! Ging de hele tijd heen en weer lopen!quote:
Ga jij eens leren, jongeman!quote:
Doe dat eens!quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:45 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Joh, ik heb nog een uur.
...
Goed idee, ik begin wel
Zeg dan niet dat ik moet gaan leren, maar dat ik met jou moet pratenquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:00 schreef bierbart het volgende:
[..]
Doe dat eens!
ik verveeeeeeeeeeeeeeeeeeel me hier![]()
Ik doe het ook niet!quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
da's zonde joh......
Eindelijk een beetje verstand?quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:21 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet!
Iedereen denkt meteen dat, als ik dat zeg, ik het ook ga doen![]()
Maar ik kán een 1 halen, wat inhoudt dat ik er niet hele avonden voor hoef te leren, maar dat het genoeg is als ik het ongeveer ken
Ik ben niet zo stom dat ik nu voor al m'n vakken een 1 ga halen "omdat het kan", want ik moet nog 2 jaar door met deze cijfers![]()
Je moet verstandig zijn wanneer het je goed uitkomt!quote:Op donderdag 21 juni 2007 11:36 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja, eindelijk![]()
Maar met vlagen, niet altijd hoor![]()
Middagquote:
Ja, dat bedoel ikquote:
Hoest weer nou in Hengeloquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:31 schreef Jojoortje het volgende:
Hey!het moet wel over 'Hengelo' gaan hoor slowchatters!
![]()
Moet ik nodig zeggen![]()
Dan is het beter dan in Delftquote:
Ik moest net met de hond wandelenquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan is het beter dan in DelftWat een tyvesweer zeg
Geen onweer enzo nog ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:04 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik moest net met de hond wandelen
Maar het viel wel mee, maar als ik zo uit het raam kijk, lijkt 't vet hard te regenen![]()
Nop, gewoon regen!quote:
Als jij voor mij voor een droge vrijdagnacht in Duitsland wil duimen.. duim ik voor een droge zondag in Nijmegen!quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:24 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nop, gewoon regen!
Hopen dat 't in Friesland íéts beter wordt, maar aan de weersverwachting te zien gebeurt dat niet.. Nu maar hopen dat er niet ook nog eens onweer bij komt.. En zondag moet de zon in Nijmegen schijnen![]()
![]()
Oké, gelijk oversteken?quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:23 schreef bierbart het volgende:
[..]
Als jij voor mij voor een droge vrijdagnacht in Duitsland wil duimen.. duim ik voor een droge zondag in Nijmegen!
Ook een mooi ideequote:Op donderdag 21 juni 2007 18:37 schreef Bravebart het volgende:
Beter blijft het gewoon de komende 3 maanden droog
Jaquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:18 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ook een mooi idee![]()
Mét zon, dus hè!![]()
Ik ben wel uitgeleerd onderhandquote:
quote:
Jij ookquote:
ach.. geschiedenisquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:21 schreef Bakakame het volgende:
Moggûh.
Ik heb geschiedenis niet zo goed gemaakt
Maar nu ben ik wel van m'n toetsweek af! Straks naar Friesland en zondag lekker RHCP![]()
Merci, merci.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:32 schreef bierbart het volgende:
[..]
ach.. geschiedenis![]()
jij hebt lekker vakantie ja...ik moet nog 2 weken!
maar ik mag vanmiddag wel naar huis
en vanavond lekker visjes vangen!
nu een lekker kopje koffie.. en dan ga ik wel wallpapers zoeken ofzo![]()
have fun bij RHCP!
vakantie..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:42 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Merci, merci.![]()
Maar echt vakantie is het nog niet, maandag van 8 tot 10 cijfers ophalen.. 8 tot 10!![]()
![]()
En 3 juli m'n boeken inleveren![]()
Maar afgezien daarvan, ja, dan heb ik vakantie![]()
![]()
gehaald dus?quote:
Haha, tuurlijkquote:
Lekker!!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:20 schreef Jojoortje het volgende:
En voor de mensen die de toetsen goed hebben gemaakt:![]()
En voor de mensen die de toetsen niet zo goed hebben gemaakt:
[afbeelding]
![]()
Ik heb gisteren gekloot met de boot bestanden.. alles weg -,- voor maandag niet Fokkenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:19 schreef Jojoortje het volgende:![]()
Mijn computer is kapot! Gisteren was ik ff lekker aan het Fokken, gaat mijn computer opeens uit!!![]()
Ik kijken of er per ongeluk een stekkertje uit is, maar nee hoor!! Alles zit er nog in! Ik.. niet... snap!![]()
Deed mijn broer net enquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:32 schreef bierbart het volgende:
Ik heb gisteren gekloot met de boot bestanden.. alles weg -,- voor maandag niet Fokken
Maar ik studeer ICTTrek de stroomtoevoer een keer uit de kast en druk hem er weer in en start dan eens op!
Uhuh, automagische beveiligingquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:59 schreef Jojoortje het volgende:Hij deed het weer voor even. Blijkt dat een stekkertje van de ventilator kapot was ofzo en mijn computer heeeeeeul heet werd
Daarom ging die de hele tijd uit
Maar mijn broer heeft het gefixt, weejewel![]()
![]()
wat moesten we toch zonder broersquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:59 schreef Jojoortje het volgende:Hij deed het weer voor even. Blijkt dat een stekkertje van de ventilator kapot was ofzo en mijn computer heeeeeeul heet werd
Daarom ging die de hele tijd uit
Maar mijn broer heeft het gefixt, weejewel![]()
![]()
Een handige pa hebbenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:43 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
wat moesten we toch zonder broers![]()
die heb ik ook... maar die zegt altijd "moet dat nu direct dan?"quote:
flurrrrrrrrrryquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:20 schreef Jojoortje het volgende:
En voor de mensen die de toetsen goed hebben gemaakt:![]()
En voor de mensen die de toetsen niet zo goed hebben gemaakt:
[afbeelding]
![]()
Ja haha, herkenbaarquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:26 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
die heb ik ook... maar die zegt altijd "moet dat nu direct dan?"
da's zo'n gedram want tuurlijk moet het direct...
Jaa zoiets zei hij jaquote:
Echt he!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:43 schreef LilDutchPrincess het volgende:
wat moesten we toch zonder broers![]()
Mijn pa is handig, maar niet met computersquote:
Wees blij dat die beveiliging erop zit, anders had je nu een nieuwe processor kunnen gana kopenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jaa zoiets zei hij ja![]()
[..]
Echt he!![]()
[..]
Mijn pa is handig, maar niet met computers![]()
Het blijven vaders hequote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:52 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ohw ik dacht dat alleen die van mij zo eigenwijs was.....
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:22 schreef Bravebart het volgende:
Wees blij dat die beveiliging erop zit, anders had je nu een nieuwe processor kunnen gana kopen
Zomers warm in je kamer zekerquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
![]()
Mijn computer was 80 gradenHeeeet!
Nu issie weer cool ehh koel!
Beter dan het weer buiten iigquote:
Iddquote:
Same herequote:Op zondag 24 juni 2007 13:34 schreef bierbart het volgende:
Goedemiddag Hengeloërs!
wat een nacht zeg..![]()
en nu![]()
![]()
ik ga mn bed maar weer in!![]()
Ik hoef voor mn stage gelukkig niet zoveel te doenquote:Op zondag 24 juni 2007 13:39 schreef LilDutchPrincess het volgende:
ik kom er net uit
heerlijk ff ontbijten en dan "SLB" maken... gatverdemme
daar is de paracetamol voor uitgevonden..quote:
Ja ik weet, maar daar wordt ik weer zo duf vanquote:Op zondag 24 juni 2007 14:49 schreef bierbart het volgende:
[..]
daar is de paracetamol voor uitgevonden..![]()
ik moet vanavond nog film kijken met iemand..![]()
Ook nog..quote:Op zondag 24 juni 2007 14:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ik weet, maar daar wordt ik weer zo duf vanEn ik moet nog verslag maken
Haha, nee, valt mee bij jouquote:Op zondag 24 juni 2007 14:55 schreef bierbart het volgende:
[..]
Ook nog..en ik nog wel denken dat ik het zwaar heb!
![]()
ik zit nog 2 hele weken op stagequote:
Ik heb nog 3 weken tentamensquote:Op zondag 24 juni 2007 15:05 schreef bierbart het volgende:
[..]
ik zit nog 2 hele weken op stagegod sta me bij! (iemand anders is ook goed trouwens)
quote:Op zondag 24 juni 2007 15:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb nog 3 weken tentamensAllah help
![]()
Jep, dat is het goeie nieuwsquote:Op zondag 24 juni 2007 15:10 schreef bierbart het volgende:
[..]
![]()
![]()
jezus!
maaaaaaar! jong nederland kampioen!![]()
Ik heb het laatste kwartier gemist.. half 11 ergens afgesprokenquote:
Ik heb helemaal niks gezien omdat ik feest hadquote:Op zondag 24 juni 2007 15:25 schreef bierbart het volgende:
[..]
Ik heb het laatste kwartier gemist.. half 11 ergens afgesprokenen toen hoorde ik dat t 4-1 was.. in een kwartiertje van 3-0 naar 4-1
![]()
zou ik ook hebben.. maar godzijdank heeft hij afgezegd, kon ik mooi voetbal kijken..quote:Op zondag 24 juni 2007 15:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks gezien omdat ik feest had
quote:Op zondag 24 juni 2007 15:28 schreef bierbart het volgende:
[..]
zou ik ook hebben.. maar godzijdank heeft hij afgezegd, kon ik mooi voetbal kijken..![]()
ik ga nog em slapen!
Ik nietquote:Op zondag 24 juni 2007 16:43 schreef bierbart het volgende:![]()
Dat was eventjes lekker!
Heb nu alweer zin in volgend weekend!![]()
aaaahquote:Op zondag 24 juni 2007 17:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik nietSaai kutweekend
Eerst vrijdag diplomauitreiking van mn broertje, rest van het weekend leren
Owjaquote:Op zondag 24 juni 2007 17:29 schreef bierbart het volgende:
[..]
aaaah![]()
heb zwaar medelijden met je!![]()
![]()
het weekend erna Tropical Night!![]()
Thuisquote:
Joquote:
Succes alvastquote:
Thx, maar ik zou bij god niet weten wat ik moet verwachten, of het te doen is of niet.quote:
Ooow, dat is relaxtquote:Op maandag 25 juni 2007 13:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Thx, maar ik zou bij god niet weten wat ik moet verwachten, of het te doen is of niet.
Het is wel allemaal meerkeuze, dus wat dat betreft...
Hahah gefeli!!!!quote:Op maandag 25 juni 2007 16:01 schreef Bakakame het volgende:
Hoi!
Mijn weekend was fantástisch!Eerst gezeild in Friesland en zondag vanuit Friesland meteen door naar Nijmegen, daar een prachtige show gezien!
Vandaag (te laat
) op school komen, cijfers ophalen (en de helft vergeten) en je realiseren dat je over bent!
![]()
En nu net een 1.2L bak vdP-ijs op met z'n drieën
Alleen nu moet ik morgen leren voor m'n herkansing op woensdag. Nét de dag dat ik het ontzettend druk heb.. Maar ach, dat ik vrijdag naar een verjaardag in A'dam ga en zaterdag waarschijnlijk weer een feest heb, maakt het wel goed
En hoe wordt jullie week?![]()
![]()
Ja tering, dan heb ik al een feestje van een fok-er staanquote:
Dan zeg je maar af! daarna lekker naar tropical nightquote:Op maandag 25 juni 2007 21:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja tering, dan heb ik al een feestje van een fok-er staan
Neequote:Op maandag 25 juni 2007 21:15 schreef bierbart het volgende:
[..]
Dan zeg je maar af! daarna lekker naar tropical night
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 25 juni 2007 21:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee
Ik ga naar het eerste wat staatAnders krijg je voortrekken enzo, en daar doe ik niet aan
We moeten wel eens een Hengelo meet gaan fixen
Ja, maar beter wel in het weekend, anders ben ik er nietquote:Op maandag 25 juni 2007 21:21 schreef bierbart het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!![]()
maar dan denk ik wel een keer na de vakantie.. dan is iedereen er, ga ik toch van uit!![]()
Nou.. ik ga t weekend over 3 weken weg.. Bakakame ook, ik zit bij hemquote:Op maandag 25 juni 2007 21:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar beter wel in het weekend, anders ben ik er niet
Hoewel, over een week of 2 is toch ook nog niet iedereen weg ?
quote:Op maandag 25 juni 2007 21:25 schreef bierbart het volgende:
[..]
Nou.. ik ga t weekend over 3 weken weg.. Bakakame ook, ik zit bij hem,maarja.. dat regelen we dan wel!
![]()
As I said, ik ben d'r!quote:
Doen we!quote:Op maandag 25 juni 2007 21:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee
Ik ga naar het eerste wat staatAnders krijg je voortrekken enzo, en daar doe ik niet aan
We moeten wel eens een Hengelo meet gaan fixen
Ok, doen we datquote:Op maandag 25 juni 2007 22:01 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Doen we!Maar beste wel na de vakantie ja
![]()
Gewoon ergens trashen, veel bier drinken en veel slap lullenquote:
Dat is vaak ook wel het leukste om te doen.. vooral dat bier drinken staat me wel aan en veel al helemaal!quote:Op maandag 25 juni 2007 22:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gewoon ergens trashen, veel bier drinken en veel slap lullen
Zo doen we dat in Delft iig![]()
Zuiperdquote:Op maandag 25 juni 2007 22:34 schreef bierbart het volgende:
[..]
Dat is vaak ook wel het leukste om te doen.. vooral dat bier drinken staat me wel aan en veel al helemaal!![]()
maar ik ga eens slapen! morgen weer vroeg op![]()
Hmm, lijkt me opzich wel leuke film, maar niet om voor naar de bios te gaanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:30 schreef Jojoortje het volgende:
Bakakakame!!
Niet veel eigenlijk! Volgende week wel naar Die Hard 4
met zuipen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:38 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hmm, lijkt me opzich wel leuke film, maar niet om voor naar de bios te gaan![]()
Ik heb het echt fucking druk.![]()
Nou, nog niet, komt nog.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
met zuipen?
Shrek3 is ook best lachen trouwens, leuker dan shrek2....![]()
Ik ookquote:
Lekkerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ook
Wel weer genoeg bier gezopen voor vanavondMorgen weer wekker om 8 uur
Ik kan ook wel uitslapen, maar ik probeer mezelf voor te houden dat ik zelfdiscipline hebquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:23 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Lekker
Succes, ik kan lekker uitslapen!![]()
![]()
Ja dat probeer ik ook altijd.. Lukt me nooitquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik kan ook wel uitslapen, maar ik probeer mezelf voor te houden dat ik zelfdiscipline heb
Ik was er gewoon om 8 uur al uitquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:19 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik ook altijd.. Lukt me nooit![]()
Moggûh!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik was er gewoon om 8 uur al uitGoedzo! Ik zou het niet kunnen, zo doorslapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik stond lekker om 11 uur op![]()
Deel 3!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |