Thuisquote:
Joquote:
Succes alvastquote:
Thx, maar ik zou bij god niet weten wat ik moet verwachten, of het te doen is of niet.quote:
Ooow, dat is relaxtquote:Op maandag 25 juni 2007 13:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Thx, maar ik zou bij god niet weten wat ik moet verwachten, of het te doen is of niet.
Het is wel allemaal meerkeuze, dus wat dat betreft...
Hahah gefeli!!!!quote:Op maandag 25 juni 2007 16:01 schreef Bakakame het volgende:
Hoi!
Mijn weekend was fantástisch!Eerst gezeild in Friesland en zondag vanuit Friesland meteen door naar Nijmegen, daar een prachtige show gezien!
Vandaag (te laat
) op school komen, cijfers ophalen (en de helft vergeten) en je realiseren dat je over bent!
![]()
En nu net een 1.2L bak vdP-ijs op met z'n drieën
Alleen nu moet ik morgen leren voor m'n herkansing op woensdag. Nét de dag dat ik het ontzettend druk heb.. Maar ach, dat ik vrijdag naar een verjaardag in A'dam ga en zaterdag waarschijnlijk weer een feest heb, maakt het wel goed
En hoe wordt jullie week?![]()
![]()
Ja tering, dan heb ik al een feestje van een fok-er staanquote:
Dan zeg je maar af! daarna lekker naar tropical nightquote:Op maandag 25 juni 2007 21:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja tering, dan heb ik al een feestje van een fok-er staan
Neequote:Op maandag 25 juni 2007 21:15 schreef bierbart het volgende:
[..]
Dan zeg je maar af! daarna lekker naar tropical night
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 25 juni 2007 21:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee
Ik ga naar het eerste wat staatAnders krijg je voortrekken enzo, en daar doe ik niet aan
We moeten wel eens een Hengelo meet gaan fixen
Ja, maar beter wel in het weekend, anders ben ik er nietquote:Op maandag 25 juni 2007 21:21 schreef bierbart het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!![]()
maar dan denk ik wel een keer na de vakantie.. dan is iedereen er, ga ik toch van uit!![]()
Nou.. ik ga t weekend over 3 weken weg.. Bakakame ook, ik zit bij hemquote:Op maandag 25 juni 2007 21:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar beter wel in het weekend, anders ben ik er niet
Hoewel, over een week of 2 is toch ook nog niet iedereen weg ?
quote:Op maandag 25 juni 2007 21:25 schreef bierbart het volgende:
[..]
Nou.. ik ga t weekend over 3 weken weg.. Bakakame ook, ik zit bij hem,maarja.. dat regelen we dan wel!
![]()
As I said, ik ben d'r!quote:
Doen we!quote:Op maandag 25 juni 2007 21:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee
Ik ga naar het eerste wat staatAnders krijg je voortrekken enzo, en daar doe ik niet aan
We moeten wel eens een Hengelo meet gaan fixen
Ok, doen we datquote:Op maandag 25 juni 2007 22:01 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Doen we!Maar beste wel na de vakantie ja
![]()
Gewoon ergens trashen, veel bier drinken en veel slap lullenquote:
Dat is vaak ook wel het leukste om te doen.. vooral dat bier drinken staat me wel aan en veel al helemaal!quote:Op maandag 25 juni 2007 22:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gewoon ergens trashen, veel bier drinken en veel slap lullen
Zo doen we dat in Delft iig![]()
Zuiperdquote:Op maandag 25 juni 2007 22:34 schreef bierbart het volgende:
[..]
Dat is vaak ook wel het leukste om te doen.. vooral dat bier drinken staat me wel aan en veel al helemaal!![]()
maar ik ga eens slapen! morgen weer vroeg op![]()
Hmm, lijkt me opzich wel leuke film, maar niet om voor naar de bios te gaanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:30 schreef Jojoortje het volgende:
Bakakakame!!
Niet veel eigenlijk! Volgende week wel naar Die Hard 4
met zuipen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:38 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hmm, lijkt me opzich wel leuke film, maar niet om voor naar de bios te gaan![]()
Ik heb het echt fucking druk.![]()
Nou, nog niet, komt nog.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 01:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
met zuipen?
Shrek3 is ook best lachen trouwens, leuker dan shrek2....![]()
Ik ookquote:
Lekkerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ook
Wel weer genoeg bier gezopen voor vanavondMorgen weer wekker om 8 uur
Ik kan ook wel uitslapen, maar ik probeer mezelf voor te houden dat ik zelfdiscipline hebquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:23 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Lekker
Succes, ik kan lekker uitslapen!![]()
![]()
Ja dat probeer ik ook altijd.. Lukt me nooitquote:Op dinsdag 26 juni 2007 02:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik kan ook wel uitslapen, maar ik probeer mezelf voor te houden dat ik zelfdiscipline heb
Ik was er gewoon om 8 uur al uitquote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:19 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik ook altijd.. Lukt me nooit![]()
Moggûh!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |