gehaald dus?quote:
Haha, tuurlijkquote:
Lekker!!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:20 schreef Jojoortje het volgende:
En voor de mensen die de toetsen goed hebben gemaakt:![]()
En voor de mensen die de toetsen niet zo goed hebben gemaakt:
[afbeelding]
![]()
Ik heb gisteren gekloot met de boot bestanden.. alles weg -,- voor maandag niet Fokkenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:19 schreef Jojoortje het volgende:![]()
Mijn computer is kapot! Gisteren was ik ff lekker aan het Fokken, gaat mijn computer opeens uit!!![]()
Ik kijken of er per ongeluk een stekkertje uit is, maar nee hoor!! Alles zit er nog in! Ik.. niet... snap!![]()
Deed mijn broer net enquote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:32 schreef bierbart het volgende:
Ik heb gisteren gekloot met de boot bestanden.. alles weg -,- voor maandag niet Fokken
Maar ik studeer ICTTrek de stroomtoevoer een keer uit de kast en druk hem er weer in en start dan eens op!
Uhuh, automagische beveiligingquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:59 schreef Jojoortje het volgende:Hij deed het weer voor even. Blijkt dat een stekkertje van de ventilator kapot was ofzo en mijn computer heeeeeeul heet werd
Daarom ging die de hele tijd uit
Maar mijn broer heeft het gefixt, weejewel![]()
![]()
wat moesten we toch zonder broersquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:59 schreef Jojoortje het volgende:Hij deed het weer voor even. Blijkt dat een stekkertje van de ventilator kapot was ofzo en mijn computer heeeeeeul heet werd
Daarom ging die de hele tijd uit
Maar mijn broer heeft het gefixt, weejewel![]()
![]()
Een handige pa hebbenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:43 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
wat moesten we toch zonder broers![]()
die heb ik ook... maar die zegt altijd "moet dat nu direct dan?"quote:
flurrrrrrrrrryquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:20 schreef Jojoortje het volgende:
En voor de mensen die de toetsen goed hebben gemaakt:![]()
En voor de mensen die de toetsen niet zo goed hebben gemaakt:
[afbeelding]
![]()
Ja haha, herkenbaarquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:26 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
die heb ik ook... maar die zegt altijd "moet dat nu direct dan?"
da's zo'n gedram want tuurlijk moet het direct...
Jaa zoiets zei hij jaquote:
Echt he!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:43 schreef LilDutchPrincess het volgende:
wat moesten we toch zonder broers![]()
Mijn pa is handig, maar niet met computersquote:
Wees blij dat die beveiliging erop zit, anders had je nu een nieuwe processor kunnen gana kopenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jaa zoiets zei hij ja![]()
[..]
Echt he!![]()
[..]
Mijn pa is handig, maar niet met computers![]()
Het blijven vaders hequote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:52 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ohw ik dacht dat alleen die van mij zo eigenwijs was.....
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:22 schreef Bravebart het volgende:
Wees blij dat die beveiliging erop zit, anders had je nu een nieuwe processor kunnen gana kopen
Zomers warm in je kamer zekerquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
![]()
Mijn computer was 80 gradenHeeeet!
Nu issie weer cool ehh koel!
Beter dan het weer buiten iigquote:
Iddquote:
Same herequote:Op zondag 24 juni 2007 13:34 schreef bierbart het volgende:
Goedemiddag Hengeloërs!
wat een nacht zeg..![]()
en nu![]()
![]()
ik ga mn bed maar weer in!![]()
Ik hoef voor mn stage gelukkig niet zoveel te doenquote:Op zondag 24 juni 2007 13:39 schreef LilDutchPrincess het volgende:
ik kom er net uit
heerlijk ff ontbijten en dan "SLB" maken... gatverdemme
daar is de paracetamol voor uitgevonden..quote:
Ja ik weet, maar daar wordt ik weer zo duf vanquote:Op zondag 24 juni 2007 14:49 schreef bierbart het volgende:
[..]
daar is de paracetamol voor uitgevonden..![]()
ik moet vanavond nog film kijken met iemand..![]()
Ook nog..quote:Op zondag 24 juni 2007 14:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ik weet, maar daar wordt ik weer zo duf vanEn ik moet nog verslag maken
Haha, nee, valt mee bij jouquote:Op zondag 24 juni 2007 14:55 schreef bierbart het volgende:
[..]
Ook nog..en ik nog wel denken dat ik het zwaar heb!
![]()
ik zit nog 2 hele weken op stagequote:
Ik heb nog 3 weken tentamensquote:Op zondag 24 juni 2007 15:05 schreef bierbart het volgende:
[..]
ik zit nog 2 hele weken op stagegod sta me bij! (iemand anders is ook goed trouwens)
quote:Op zondag 24 juni 2007 15:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb nog 3 weken tentamensAllah help
![]()
Jep, dat is het goeie nieuwsquote:Op zondag 24 juni 2007 15:10 schreef bierbart het volgende:
[..]
![]()
![]()
jezus!
maaaaaaar! jong nederland kampioen!![]()
Ik heb het laatste kwartier gemist.. half 11 ergens afgesprokenquote:
Ik heb helemaal niks gezien omdat ik feest hadquote:Op zondag 24 juni 2007 15:25 schreef bierbart het volgende:
[..]
Ik heb het laatste kwartier gemist.. half 11 ergens afgesprokenen toen hoorde ik dat t 4-1 was.. in een kwartiertje van 3-0 naar 4-1
![]()
zou ik ook hebben.. maar godzijdank heeft hij afgezegd, kon ik mooi voetbal kijken..quote:Op zondag 24 juni 2007 15:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks gezien omdat ik feest had
quote:Op zondag 24 juni 2007 15:28 schreef bierbart het volgende:
[..]
zou ik ook hebben.. maar godzijdank heeft hij afgezegd, kon ik mooi voetbal kijken..![]()
ik ga nog em slapen!
Ik nietquote:Op zondag 24 juni 2007 16:43 schreef bierbart het volgende:![]()
Dat was eventjes lekker!
Heb nu alweer zin in volgend weekend!![]()
aaaahquote:Op zondag 24 juni 2007 17:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik nietSaai kutweekend
Eerst vrijdag diplomauitreiking van mn broertje, rest van het weekend leren
Owjaquote:Op zondag 24 juni 2007 17:29 schreef bierbart het volgende:
[..]
aaaah![]()
heb zwaar medelijden met je!![]()
![]()
het weekend erna Tropical Night!![]()
Forum Opties | |
---|---|