Mod vragen of die hem er ff in wil plakkenquote:
Dankjequote:Op zondag 17 juni 2007 18:22 schreef Misstique het volgende:
OP aangepast.
Hij is prachtigquote:Op zondag 17 juni 2007 19:18 schreef Bakakame het volgende:
Merci beaucoup!![]()
Hij is wel mooi hè? *hint*![]()
Goed idee.quote:Op zondag 17 juni 2007 19:55 schreef Bravebart het volgende:
Misschien is het lachen om op die google kaart aan te geven waar iedereen woont
Uhuhquote:Op zondag 17 juni 2007 20:53 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Goed idee.
Maar dan sta ik er tot nu toe alleen op?
Iddquote:Op zondag 17 juni 2007 21:45 schreef Bakakame het volgende:
Nou ik kan 't zelf ook wel, maar dat staat zo sad.
Waar is de rest?![]()
![]()
Dit is toch veel tovver?quote:Op zondag 17 juni 2007 21:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd
Ja, de rest heeft allemaal wel een tof leven
Neequote:
Bah.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee
Het is dat ik al de hele aan dat verslag zit, anders was ik ook lekker ergens aan het terras crashen
Ja ach, middelbare school he, toen kon dat nogquote:Op zondag 17 juni 2007 22:14 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Bah.
Ik heb eigenlijk gewoon niks te doen, vandaar. Ja lerenMaargoed, dat gaat met pauzes. Of eigenlijk. Pauzes met soms leren tussendoor
![]()
Ik geniet er echt helemaal van. Ik doe het hele jaar niks en een dag voor de toets lees ik het even door.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ach, middelbare school he, toen kon dat nog
[/opa vertelt]
quote:Op zondag 17 juni 2007 22:21 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik geniet er echt helemaal van. Ik doe het hele jaar niks en een dag voor de toets lees ik het even door.
Héérlijk. En als ik dit op Havo of VMBO zou doen...![]()
quote:
Hehequote:Op maandag 18 juni 2007 01:34 schreef Jojoortje het volgende:
Best wel... Ik vroeg me al af waarom niemand in het Hengelo topic postte, maar die was dus al vol![]()
Hoe laat gaat morgen je wekker?
Wat voor toets ?quote:Op maandag 18 juni 2007 01:38 schreef Jojoortje het volgende:
Nou, ik heb om 14.30 een toets dus ik zet mijn wekker om 13.00
En ja... ik hou van uitslapen, dus ik moet wel een wekker zetten![]()
Haha ok, relaxtquote:Op maandag 18 juni 2007 01:42 schreef Jojoortje het volgende:
Rekenen/Wiskunde toets! Ik denk dat ik het wel ken.. Gelukkig krijgen we direct de uitslag, want het is een computertoets wohooo
Trouwens lekker dat het regent!Kan ik zometeen goed van slapen
Same here, gelukkig zit ik onder de dakgoot, dus regen komt niet naar binnenquote:Op maandag 18 juni 2007 01:50 schreef Jojoortje het volgende:
Heb mijn raam hier wijd open... Tis nog wel benauwd buiten hoar![]()
Heb jij nog last gehad van die gekke roek trouwensZo'n vogel die zichzelf ziet in de reflectie van donkere auto's
Dat beest tripped dan helemaal want die denkt dat hij een concurrent ziet
Gaat die vogel helemaal hard op die auto pikken. Meerdere auto's hebben hier in de buurt al schade opgelopen! Ik zag dat beest gisteren nog wel helemaal hard gaan op zo'n busje hier in de straat...
Hé, die auto die ken ikquote:Op maandag 18 juni 2007 01:57 schreef Jojoortje het volgende:!! Best wel een lachwekkend gezicht als je dat beest zo tekeer ziet gaan
Stomme roek
Ohooh boefje!quote:Op maandag 18 juni 2007 02:01 schreef Bravebart het volgende:
Hé, die auto die ken ikDaar heb ik volgens mij nog eens een deuk ingeschoten
![]()
Tevens, OP geupdatetiet
quote:Op maandag 18 juni 2007 02:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ohooh boefje!![]()
OP geupdate? Sinds net? Sinds vanmiddag?
Ja, echt te slechtquote:Op maandag 18 juni 2007 02:11 schreef Jojoortje het volgende:
Ah zo
Ja onze klassenfoto's waren ook niet heel erg goed. Bij 1 klassenfoto kwam de zon van de zijkant dus je ziet hele lelijke schaduwen op iedereen zn gezicht en iedereen die half met zn ogen dicht zit![]()
Dan houden we het voorlopig op Piet's Pasfoto'squote:Op maandag 18 juni 2007 02:16 schreef Jojoortje het volgende:
Jup, ik laat mijn pasfoto's ook niet meer bij hem maken, maar bij die ene vlakbij 't stadhuis. Ik werd geholpen door een hele lieve oude manEn zijn zoon was nu de eigenaar ofzo... Weet de naam ff niet meer... Komt omdat het 2 uur 's nachts is geweest
Ik ga ook nu naar mijn bedje... Lekker slapen![]()
![]()
Tot mogguh!
Middagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |