Hoest weer nou in Hengeloquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:31 schreef Jojoortje het volgende:
Hey!het moet wel over 'Hengelo' gaan hoor slowchatters!
![]()
Moet ik nodig zeggen![]()
Dan is het beter dan in Delftquote:
Ik moest net met de hond wandelenquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan is het beter dan in DelftWat een tyvesweer zeg
Geen onweer enzo nog ?quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:04 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik moest net met de hond wandelen
Maar het viel wel mee, maar als ik zo uit het raam kijk, lijkt 't vet hard te regenen![]()
Nop, gewoon regen!quote:
Als jij voor mij voor een droge vrijdagnacht in Duitsland wil duimen.. duim ik voor een droge zondag in Nijmegen!quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:24 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nop, gewoon regen!
Hopen dat 't in Friesland íéts beter wordt, maar aan de weersverwachting te zien gebeurt dat niet.. Nu maar hopen dat er niet ook nog eens onweer bij komt.. En zondag moet de zon in Nijmegen schijnen![]()
![]()
Oké, gelijk oversteken?quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:23 schreef bierbart het volgende:
[..]
Als jij voor mij voor een droge vrijdagnacht in Duitsland wil duimen.. duim ik voor een droge zondag in Nijmegen!
Ook een mooi ideequote:Op donderdag 21 juni 2007 18:37 schreef Bravebart het volgende:
Beter blijft het gewoon de komende 3 maanden droog
Jaquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:18 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ook een mooi idee![]()
Mét zon, dus hè!![]()
Ik ben wel uitgeleerd onderhandquote:
quote:
Jij ookquote:
ach.. geschiedenisquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:21 schreef Bakakame het volgende:
Moggûh.
Ik heb geschiedenis niet zo goed gemaakt
Maar nu ben ik wel van m'n toetsweek af! Straks naar Friesland en zondag lekker RHCP![]()
Merci, merci.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:32 schreef bierbart het volgende:
[..]
ach.. geschiedenis![]()
jij hebt lekker vakantie ja...ik moet nog 2 weken!
maar ik mag vanmiddag wel naar huis
en vanavond lekker visjes vangen!
nu een lekker kopje koffie.. en dan ga ik wel wallpapers zoeken ofzo![]()
have fun bij RHCP!
vakantie..quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:42 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Merci, merci.![]()
Maar echt vakantie is het nog niet, maandag van 8 tot 10 cijfers ophalen.. 8 tot 10!![]()
![]()
En 3 juli m'n boeken inleveren![]()
Maar afgezien daarvan, ja, dan heb ik vakantie![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |