pwndquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:25 schreef bierbart het volgende:
goedemorgen mede hengeloërs!![]()
Ik zit op stage.. nog iemand ideeën om op zakelijke wijze de mond te snoeren van vervelende administratief medewerkers?word hier gek! vooral ook omdat ik koppijn heb (eigen schuld, gisterenavond heeel gezellig) maar dat geeft hun het recht nog niet om mij nog meer koppijn te bezorgen..
![]()
Ik ga eens verder!![]()
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:44 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Anyway, nee geen ideeën en ik kreeg een frisbee!
Waar de ingang van Grand Café XL zat, staat nu een groot Orange-ding, met koptelefoons eruit.
Kan je muziek luisteren en toen ik dat deed, kwamen er twee Orange-mensen aan, of ik iets in wilde vullen en kans wilde maken op gratis naar het Live Earth concert ofzo. Gedaan (vergeet het "Ik wil niet op de hoogte gehouden worden van acties van Orange"-hokje niet aan te vinken), moesten we het blaadje inleveren bij de Orange-winkel, kregen we een frisbee!
![]()
![]()
Hij is best lelijk, eigenlijk. Maar het is een frisbee!![]()
Er was afgelopen zaterdag bij Genux geen strenge controle. Ondanks dit was het was er vrij rustig en saai.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:
en ben je nog bij Genux geweest? was d'r nog weer controle of lieten ze het afweten?
ahh kut.. echt zonde van genux..quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:52 schreef tomttt het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
[..]
Er was afgelopen zaterdag bij Genux geen strenge controle. Ondanks dit was het was er vrij rustig en saai.
Alle mensen van 16 en 17 jaar hoeven zich dus geen zorgen meer te maken![]()
genux was heel leuk! goede dj enzo... maar de laatste tijd lopen er zoveel 16 jarigen dat alle ouderen em gesmeert zijn.. niet echt gezellig..quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:33 schreef Bakakame het volgende:
Is het zo erg ja?
Ik ga er nooit heen, maar ik hoor wel van mensen die er heen gaan dat 't leuk is
Niet wederzijds?
Vind Goodfellows ook altijd wel goed te doen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
dan houden we dus nog merlijn (23+) en de 3 (geen minimum leeftijd volgens mij? maar veel ouderen) over... pfff![]()
hehequote:Op woensdag 20 juni 2007 17:46 schreef tomttt het volgende:
[..]
Vind Goodfellows ook altijd wel goed te doen.![]()
Wtfquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:09 schreef Jojoortje het volgende:
Bohh heb van 12.30 tot 17.00 geslapen
En zometeen mooi Jong Oranje kijken... wohooo! Daar knap ik toch wel iets van op
oeh! ik woon best dichtbij Jojoortje en Bravebartquote:
Eng hequote:Op woensdag 20 juni 2007 18:26 schreef bierbart het volgende:
[..]
oeh! ik woon best dichtbij Jojoortje en Bravebart
Goed! Ik heb nu officieel vakantiequote:
Jaaaquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:26 schreef bierbart het volgende:
oeh! ik woon best dichtbij Jojoortje en Bravebart
Nicequote:Op woensdag 20 juni 2007 18:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Goed! Ik heb nu officieel vakantieMijn opleider zei dat ze erg tevreden was over mijn ontwikkeling
Ik moet nog wel wat portfolio's inleveren, maar dat komt wel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |