Doe je toch iets flink verkeerdquote:Op zondag 17 juni 2007 14:06 schreef Poit het volgende:
Pff, is toch godver niet normaal meer.. Ben ik pas om half vijf thuis heb ik nog maar 1 biertje op!!!
Gratz Bernie, je ziet er potverdrie een partij goed uit voor iemand van bijna 30
Jah.. Boppen..quote:
Heerlijk spel is het hequote:
Best vermakelijk opgezet iddquote:Op zondag 17 juni 2007 20:30 schreef Ipho het volgende:
[..]
Heerlijk spel is het he
Heb al 3 keer uitgespeeld, en episode one ook 3 keer
Dat is het nadeel van bier, het houd je niet echt lang bezig maar de tijd dat je bezig bent geniet je met volle teugen. Grafisch zeer realistich, met name de kleuren en de deiningen van het vocht zelf tegen het glas wat er ook mooi uitziet.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:06 schreef Game_Error het volgende:
NEt tomb raider anniversery (hoe de fuck spel je dat?) uitgespeeld, het is zeker een vermakelijk spel wat je zo'n 13 uur zoet houdt, zeker waar voor je geld
ik heb gister nog stevig aan het bier gezeten andersquote:Op zondag 17 juni 2007 22:10 schreef mordradead het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van bier, het houd je niet echt lang bezig maar de tijd dat je bezig bent geniet je met volle teugen. Grafisch zeer realistich, met name de kleuren en de deiningen van het vocht zelf tegen het glas wat er ook mooi uitziet.
De gameplay ben ik ook niet ontevreden over hoewel er bij de flesversie wat langzamer wordt gereageerd op de beweginingen die je de (net als wii, met motion sensors enzo) controller meegeeft. De glas en blikversie hebben hier minder last van.
Desondanks zeker de moeite waard om eens te proberen.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:08 schreef Kimmie_16 het volgende:
eerste keer ik dronken ging wat andersgoed dronken dan he ;p
was 14 en mijn vriend gaf een feestje
hij was toen ouder dan mij, en ik kreeg echt alles aangeboden
enorm veel breezers op
enorm veel bodyshot bij mij
enja de ochtend daarna werd ik wakker netjes in bedalleen wel in die van mijn vriends.
en daar lig je dan.. 14 jaar , je voelt je ziek, ligt daar helemaal naakt, naast je ligt je vriend ook helemaal naakt
en gebruikte condoom in de prullenbak
wat is daar nou gebeurt denk je dan
quote:Op woensdag 9 mei 2007 02:05 schreef Sjibble het volgende:
ik een tijdje terug, denk vorige week donderdag..
We gingen naar een griek met wat mensen uit ons niveau (3 klassen dus) als etentje.
Nja, iedereen zeggen dat Malibu Cola erg lekker is, en k had nooit alcohol gedronken, behalve sinds mn 3de, toen mocht ik wel ff bier proeven.
Maar goed, Malibu Cola was idd lekker, en was best snel achterover.
Ik was toen later naar een vriend toe gegaan omdat ik die dag hoorde dat ie ging verhuizen, ik wist nergens vanZe dachten allemaal dat ik het wist.. nou lekker... (van Noord holland naar Groningen). Dus ik kom daar een avondje langs, en die Malibu begon toch te werken..
Ik voelde me draaierig, slaperig, best raar, en kan me alsnog wel dingen herinneren (duh).
Nja, ik weet nu wel hoe ik er op reageer enzo, want ik moet vaak op de scoot, die keer ook toen ging het ook van kantje naar kantje (nja, heeeeel klein beetje).
Niet teveel drinken dusIs trouwens wel lekker als je ergens blijft overnachten, dan val je volgens mij heerlijk in slaap als je een beetje dizzy bent
Wat bunt u trouwens actief bezig op deze vroege maandag morgen!quote:
Als je dat precies weet ben je volgens mij niet zo dronkenquote:Op maandag 18 juni 2007 09:56 schreef BroesWillems het volgende:
Mensen die precies weten hoeveel glazen bier ze hebben gehad....![]()
Ik zet altijd streepjes op mijn viltje. Vertrouw serveersters van de kroeg voor geen meter bij het afrekenen.quote:Op maandag 18 juni 2007 09:56 schreef BroesWillems het volgende:
Mensen die precies weten hoeveel glazen bier ze hebben gehad....![]()
Weekend was wel ok, vrijdagavond leuke feestjes gehad, zaterdag weer staan mixen, echt leuk om te doen. Dj Poit in da house!!quote:Op maandag 18 juni 2007 10:23 schreef ijsmeis het volgende:
Goedemorgen Heren (en dames?).
Ik heb een heerlijk weekend gehad en gelukkig vandaag vrij, want ik voel me nog steeds best brak.
Hoe was jullie weekend?
Oeh, cool! Wat draai je dan zoal?quote:Op maandag 18 juni 2007 10:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Weekend was wel ok, vrijdagavond leuke feestjes gehad, zaterdag weer staan mixen, echt leuk om te doen. Dj Poit in da house!!
Alleen extreem weinig geslapen. Vroeg wakker enzo..
Daarop doen ze bij mij nooit happy hour.quote:Op maandag 18 juni 2007 10:25 schreef BroesWillems het volgende:
Ik haal altijd pitchers...
[[afbeelding]]
Ja, lijkt me ook leuk om dat een keer te mixen, even wat branden op CD. Lekker kneiterhard beuken.quote:Op maandag 18 juni 2007 10:36 schreef ijsmeis het volgende:
Dat is met CD's toch?
Ah, Techno is wel okay. Ik ben meer van de hardcore (oldskool dan vooral) en hardstyle
.
Absoluut, maar dat mixt niet leuk met die meuk johquote:
ziek gegeten in taart of van taart?quote:Op maandag 18 juni 2007 11:34 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb een leuk weekend gehadGisteren lekker gewokt
En me ziek gegeten in de taart, en nu moet ik gaan stressen om de trein te halen
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 11:50 schreef ijsmeis het volgende:
Ik wil mijn weekend ook wel laten zien, maar ik durf de huidige URL nog niet te geven. Té persoonlijk enzo.
Morgen wordt alles overgezet, dus laat ik het dan wel zien.
Haha, beetje ons lekker maken hier he!! Boefje!!quote:Op maandag 18 juni 2007 11:50 schreef ijsmeis het volgende:
Ik wil mijn weekend ook wel laten zien, maar ik durf de huidige URL nog niet te geven. Té persoonlijk enzo.
Morgen wordt alles overgezet, dus laat ik het dan wel zien.
Die @home url met jouw of iemands anders achternaam er in?quote:Op maandag 18 juni 2007 11:52 schreef ijsmeis het volgende:
Ik wel.
De url is zeg maar privé. Morgen heb ik een leukere. gamerchick.nl
![]()
![]()
.
Die is niet van mijquote:Op maandag 18 juni 2007 11:54 schreef ach het volgende:
[..]
Die @home url met jouw of iemands anders achternaam er in?![]()
Ik zal zo m'n PM box wel even inkijkenquote:Op maandag 18 juni 2007 11:52 schreef ijsmeis het volgende:
Ik wel.
De url is zeg maar privé. Morgen heb ik een leukere. gamerchick.nl
![]()
![]()
.
Naar die post was ik me bed weer ingekropenquote:Op maandag 18 juni 2007 09:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat bunt u trouwens actief bezig op deze vroege maandag morgen!
quote:Op maandag 18 juni 2007 13:25 schreef Ipho het volgende:
[..]
Naar die post was ik me bed weer ingekropen
World Of Warcraft.quote:Op maandag 18 juni 2007 13:27 schreef Game_Error het volgende:
Pfff, ik heb dus net die nieuwe tomb raider uitgespeeld he, en nu verveel ik me weer de tering. heeft iemand enige idee wat een leuk PC spel is wat laatst is uitgekomen (CnC3 heb ik al)
Half Life 2quote:Op maandag 18 juni 2007 13:28 schreef Game_Error het volgende:
heb ik al te lang gespeeld, en ik wil mn verslaving niet terug aub
quote:Op maandag 18 juni 2007 13:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Luie donderEn ik maar denken dat je je leven gebeterd hebt... Gemiste kans m'n jong
* Ipho Disconnected by user.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 13:39 schreef Ipho het volgende:
Ik ga zo een tosti bouwen dus ik denk nou ik zoek een recept op internetZojuist een hele geniale gevonden.
http://www.kokenopdecamping.nl/articles.php?lng=nl&pg=989&prt=1
Dus je dagelijkse portie fruit heb je alweer gehad...quote:Op maandag 18 juni 2007 13:59 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb als ontbijt een stuk aardbeienvlaai op. Wat zijn we weer gezond bezig
.
Zometeen maar even 'lunchen'.
Oh echt?quote:Op maandag 18 juni 2007 13:46 schreef Roi het volgende:
Dat is een normaal recept hoor, natuurlijk niet 16 boterhammen maar gewoon 4 lekker insmeren met boter en een zooi (jonge) kaas erop gooien.
Als ik een avondje te veel gezopen heb komt het er bij mij met liters uit ipv kilos.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:12 schreef Sharkdoggie het volgende:
Activia werkt verdomd goed, vooral de krenten variant. Je spettert op de plee er zo kilo's mee vanaf. Niet meteen maar in een paar weken.
Jawohl.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:37 schreef Poit het volgende:
Bier en afvallen
Gaat niet lukken ben ik bang
Klopt vreet er dagelijk 2 á 3quote:Op maandag 18 juni 2007 14:12 schreef Sharkdoggie het volgende:
Activia werkt verdomd goed, vooral de krenten variant. Je spettert op de plee er zo kilo's mee vanaf. Niet meteen maar in een paar weken.
Er is een heel foto forum hier op Fok! voor het geval dat.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:32 schreef BroesWillems het volgende:
Iemand ervaring met Digitale Spiegel reflex camera's?
Het is ook verboden om te chatten.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:18 schreef Ipho het volgende:
Het is verboden over games te praten in GAM SC
ja maar, ja maar.... daar ken ik niemand....quote:Op maandag 18 juni 2007 17:23 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Er is een heel foto forum hier op Fok! voor het geval dat.
Stap de grote boze wereld in en maak nieuwe vrienden!quote:Op maandag 18 juni 2007 17:29 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ja maar, ja maar.... daar ken ik niemand....![]()
Done....quote:Op maandag 18 juni 2007 17:39 schreef Ipho het volgende:
[..]
Stap de grote boze wereld in en maak nieuwe vrienden!![]()
wtf? Waar kan je de grote boze wereld unlocken?quote:Op maandag 18 juni 2007 17:39 schreef Ipho het volgende:
[..]
Stap de grote boze wereld in en maak nieuwe vrienden!![]()
waar wil je het dan over hebben?quote:Op maandag 18 juni 2007 16:18 schreef Ipho het volgende:
Het is verboden over games te praten in GAM SC
Dan heb je hax nodigquote:Op maandag 18 juni 2007 18:58 schreef Tain het volgende:
[..]
wtf? Waar kan je de grote boze wereld unlocken?
mogguhquote:Op dinsdag 19 juni 2007 07:42 schreef Ipho het volgende:
Goedenmorgens.
:yquote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:11 schreef mordradead het volgende:
tering kater
Je moest Shaun of the dead kijkenquote:Op maandag 18 juni 2007 20:27 schreef Roi het volgende:
Vanavond Dumb and dumberer op TV! Ik ga het mezelf aandoen die te kijken [afbeelding] [afbeelding] ! (Na eerst top model te hebben gekeken natuurlijk![]()
)
Die heb ik ook gekekenquote:
iddquote:
in combinatie met het nummer Don't Stop me Nowquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:01 schreef AQuila360 het volgende:
In het cafe was mooi hoe ze met zijn drieen met biljartkeu's aan het inhakken waren op 1 zombie. Dat leek meer op een vage dans.
Hip autootje. Maar heb je zelf niet gereden? Aangezien ik denk dat jij de vrouwelijke passagier bent op de foto.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:46 schreef ijsmeis het volgende:
Ik kan eindelijk laten zien wat ik afgelopen weekend heb gedaan.
http://gamerchick.nl/?p=15
Nee, ik had geen auto bij. En om eerlijk te zijn rij ik liever mee dan dat ik zelf rijquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:49 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hip autootje. Maar heb je zelf niet gereden? Aangezien ik denk dat jij de vrouwelijke passagier bent op de foto.
Ah, dus dat gele bakkie is niet van jou? Ik dacht stiekem dat die auto tot jou behoorde. Vriendlief dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, ik had geen auto bij. En om eerlijk te zijn rij ik liever mee dan dat ik zelf rij. Als je zelf rijdt ben je echt bezig met constant om je heen kijken. Want als er iets snellers aankomt (wat meestal zo het geval is met motoren, vipers, ferrari's en porches) moet je ff aan de kant. Ook in een bocht
.
Nope, die is niet van mij neequote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ah, dus dat gele bakkie is niet van jou? Ik dacht stiekem dat die auto tot jou behoorde. Vriendlief dan?
Gaaaf ijsmeisquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:46 schreef ijsmeis het volgende:
Ik kan eindelijk laten zien wat ik afgelopen weekend heb gedaan.
http://gamerchick.nl/?p=15
Dat is ie zekerquote:
Dan zal er wel flinke file zijn ehquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gaaaf ijsmeis![]()
In 2,5 uur daar is ook nog wel te doenIk ga er altijd heen als de Formule 1 GP er is maar dan doe je er heel wat meer uur over
![]()
Mega file jaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan zal er wel flinke file zijn eh!
Ik wil er denk ik ook wel een keer heen met de F1. Toch dichtbij, dus hoeven we er niet per se te overnachten.
Alleen de kaartjes zelf zijn best duur eh?
Nee, ik vond die ene dag ook te weinig. Want ik wilde nog wel op dat ene circuit gaan kijken met die tribunes. En het museum bezoeken.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mega file ja![]()
Het is wel supertof maar opzich wel duur ja maar je kunt je er wel een hele dag vermaken. Wij zijn er altijd rond 7 uur ochtends tot 6 in de avond. Het is dus niet alleen de race van 1,5 uur![]()
Ook heel tofquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, ik vond die ene dag ook te weinig. Want ik wilde nog wel op dat ene circuit gaan kijken met die tribunes. En het museum bezoeken.
Maar het enige wat we dus hebben gedaan is 2 rondes over de ring en daar een beetje rondgehangen.
jajaj, was druk manquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:29 schreef Mr_Baus het volgende:
IJs! waarom heb je dit topic niet gelinkt?
Beffen/vingeren, How to ?
Kenne we weer ff lachen
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:16 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
nou, hier maar verder dan![]()
[..]
jajaj, was druk man![]()
ff ons clubbie promoten hier!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:22 schreef ursel het volgende:
[..]Houden jullie je goed vast.. we gaan hier in sneltrein vaart verder..
Vanaf nu alleen maar over BF2 !!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:26 schreef mordradead het volgende:
He, we praten hier verdomme niet over games he.
BIER & TIETEN FTWquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:26 schreef mordradead het volgende:
He, we praten hier verdomme niet over games he.
suikermais!!quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:28 schreef mordradead het volgende:
Bier Frituur 2?
ik was er net, maar ik HAAAT die =GC= gastenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:29 schreef Suikermais het volgende:
Gaan we van 't weekend nog knallen ?
Op de Band of *******-server ?
Op de band-server..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:29 schreef Suikermais het volgende:
Gaan we van 't weekend nog knallen ?
Op de Band of *******-server ?
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:29 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
![]()
![]()
3 jaar BoF en nog nooit iemand die deze grap heeft gemaakt![]()
![]()
How, hij kent me naamquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:29 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
hoi robin en perry![]()
went het al een beetje hier??![]()
ik stalk je al jarenquote:
kloon van jamaiquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:33 schreef Sharkdoggie het volgende:
RaymanNL = Bernie.
Durf je niet?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:37 schreef Suikermais het volgende:
Wie maakt er een Band Of Fristi Drinkers topic aan ?
quote:
Zorg dan dat we onze BoF BF2 topic reeks terug krijgen, zo niet dan komen wij hier verder slow chatten ala bof stijl. en houd je vast dat kan super snel gaan. Soms een topic of 2 per dag.quote:
Misschien kunnen ze helpen ons record te verbreken.. Zal toch wel een tvp of 20 extra worden..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Zorg dan dat we onze BoF BF2 topic reeks terug krijgen, zo niet dan komen wij hier verder slow chatten ala bof stijl. en houd je vast dat kan super snel gaan. Soms een topic of 2 per dag.
Jullie allen zijn gewaarschuwd, wees snel met tvp's anders mis je een heleboel.
Ik denk minder, want wij jagen allemaal fokkers weg volgens ijsmeis. Nou we zullen zienquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:52 schreef ursel het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze helpen ons record te verbreken.. Zal toch wel een tvp of 20 extra worden..
Ik zou inderdaad zeggen, wen er maar vast aan.. minstens 150 posts per dag enzoquote:
Minstens 150 je zult bedoelen minimaal 250quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:54 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad zeggen, wen er maar vast aan.. minstens 150 posts per dag enzo
Met vriendelijke groet van het Fok! GAM bestuur![]()
Kus!
I WANNA LOVE YOU!!
BIER EN TIETEN!!!
AIRSOFT FTW!!!
FoD LANPARTY FTW!!! http://forum.fightordie.com/viewtopic.php?t=538
PIK OMHOOG!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Koppie cappuccino!
Kevin Spauwe!
SERVER VULLEN!!!
HOMOOOOOOS!!!!!
JOEHOE!!!!!
Baus, je account is gakaapt door Cardinal en IJs geloof ik..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:54 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad zeggen, wen er maar vast aan.. minstens 150 posts per dag enzo
Met vriendelijke groet van het Fok! GAM bestuur![]()
Kus!
I WANNA LOVE YOU!!
BIER EN TIETEN!!!
AIRSOFT FTW!!!
PIK OMHOOG!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Koppie cappuccino!
Kevin Spauwe!
SERVER VULLEN!!!
HOMOOOOOOS!!!!!
JOEHOE!!!!!
Dat was het al sinds jij hier kwam.quote:
Kan iemand Cardinal ff wijzen op dit topicquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:54 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
-knip
-knip-
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:06 schreef Viro het volgende:
Jongens hier verder : Het grote Band Of Fristi Drinkers BF2 topic
kut net te laatquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:06 schreef Viro het volgende:
Jongens hier verder : Het grote Band Of Fristi Drinkers BF2 topic
merci, alleen zit ik nog te F5en in het feedbacktopicquote:
fatsoenrakkerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:18 schreef mordradead het volgende:
nerds
wij van BoF rukken vooral veel! ook bijelkaar enzoquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:20 schreef Game_Error het volgende:
PFf, ik heb dus mn VWO gehaald, en nu heb ik zeeën van tijd, wtf moet ik in hemelsnaam de komende 3 maanden gaan doen behalve dan een beetje werken
Battlefield 2 spelen op de Band of Fok!kers server! Want BoF is cool en pwned keihard de SC pan uit!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:20 schreef Game_Error het volgende:
PFf, ik heb dus mn VWO gehaald, en nu heb ik zeeën van tijd, wtf moet ik in hemelsnaam de komende 3 maanden gaan doen behalve dan een beetje werken
Tuurlijk manquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:19 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ff voor de record, mag je hier gewoon kanker naar elkaar roepen?
Is BF2 al te koop voor 5 euro? en is het nog te leren als mensen al jaren ervaring hebben in de spel?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:22 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Battlefield 2 spelen op de Band of Fok!kers server! Want BoF is cool en pwned keihard de SC pan uit!![]()
WOOHOO!!!
Weltrustequote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:25 schreef Suikermais het volgende:
Potver..ik had allang in m'n nest moeten liggen !!
ik had mijzelf ook vergenomen om zo rond 2200 uur te gaan liggen.. Want het is druk op mijn werk en tevens erg slaapverwekkend.. Morgen dus een zware dag en vertiefd thuis komen, dankje wel Anne!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:25 schreef Suikermais het volgende:
Potver..ik had allang in m'n nest moeten liggen !!
Hup naar bed danquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:37 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
ik had mijzelf ook vergenomen om zo rond 2200 uur te gaan liggen.. Want het is druk op mijn werk en tevens erg slaapverwekkend.. Morgen dus een zware dag en vertiefd thuis komen, dankje wel Anne!![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:48 schreef BugWorks het volgende:
[afbeelding]
Keltie, idee voor jouw voor een nieuwe tattoe![]()
Het ligt aan mij dat jij laat naar bed gaatquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:37 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
ik had mijzelf ook vergenomen om zo rond 2200 uur te gaan liggen.. Want het is druk op mijn werk en tevens erg slaapverwekkend.. Morgen dus een zware dag en vertiefd thuis komen, dankje wel Anne!![]()
ik hoop hetquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:29 schreef ursel het volgende:
Goede morgen..
Het beloofd weer een mooie dag te worden..
ook al wakkerquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:29 schreef ursel het volgende:
Goede morgen..
Het beloofd weer een mooie dag te worden..
das waarquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:31 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik zat voor 7-en alweer hier te posten.. kunnen we van jou niet zeggen..![]()
![]()
![]()
Sinds BoF bestaatquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:36 schreef ursel het volgende:
[..]. heb je mij wel eens onwaarheden zien vertellen dan..
![]()
![]()
quote:
Welke? Ga je nieuwe opleiding doen?quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:58 schreef RaymanNL het volgende:
Zo, vandaag is ff naar me nieuwe school gaan, kijken of ik daar nog kans maak
Idd wat hij zegt en bedankt voor jullie gastvrijheid aangezien wij jullie topic volgens sommigen bruut hebben verkracht.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:06 schreef ursel het volgende:
[..]homo
Hey, mensen, bedankt voor de gastvrijheid.. Jullie mogen het topic zelf ff volmaken.. Ik ben weer naar ons "thuis"
Jaquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat mag niet he..
En ben je nou weer boos dat we weggaan??![]()
Met een beetje zoeken stuit je wel op een aanbieding met een camera en abbo. Zou nu ff geen winkel kunnen bedenken met een goede aanbieding.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:38 schreef hollander172 het volgende:
Dunno of ik hier goed zit.Moet binnenkort Xbox Live abbo verlengen, zijn daar nog wat leuke aanbiedingen in?
Leuk prijsje of pakketje met een game of hardware?
Ik heb mijn ouders daar ook al vaker over horen klagenquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:13 schreef ach het volgende:
Ik kreeg te horen dat mijn xboxlive geschreeuw door heel het huis te horen isIk schreeuw niet eens zo vaak
![]()
Jep, ik ga stoppen met de opleiding Multimedia Vormgever, omdat ik geen kantoortype ben, maar een wat socialer persoon, dus ik ga de opleiding 1e verkoper doen, en vervolgens Filiaal beheerder/ondernemerquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Welke? Ga je nieuwe opleiding doen?
Ik krijg altijd te horen dat het geschreeuw van mijn vriendin over heel live te horen is.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:13 schreef ach het volgende:
Ik kreeg te horen dat mijn xboxlive geschreeuw door heel het huis te horen isIk schreeuw niet eens zo vaak
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:24 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik krijg altijd te horen dat het geschreeuw van mijn vriendin over heel live te horen is.
Hoe lang was je er mee bezig?quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jep, ik ga stoppen met de opleiding Multimedia Vormgever, omdat ik geen kantoortype ben, maar een wat socialer persoon, dus ik ga de opleiding 1e verkoper doen, en vervolgens Filiaal beheerder/ondernemer![]()
*meldtquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Pff.. Heb zin in een koele ruimte met een warm bedje.. En een sexy "knuffelbeertje".
Zelfs koffie haalt me niet uit m'n semi slaap stand
Roarrrrrquote:
Thanks, helemaal overheen gekeken door die minions in de TT.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:58 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Met een beetje zoeken stuit je wel op een aanbieding met een camera en abbo. Zou nu ff geen winkel kunnen bedenken met een goede aanbieding.
Vraag het eens in:
[Xbox360 centraal] # 234 Waar minions terreur zaaien!
Oooooooooooooooooohh.. I want to touch you!quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:59 schreef BroesWillems het volgende:
ik heb ook een clan pagina [CS] The S]-[itters!!![]()
Je clan loopt niet echt hard he...quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:59 schreef BroesWillems het volgende:
ik heb ook een clan pagina [CS] The S]-[itters!!![]()
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:56 schreef Sharkdoggie het volgende:
Heb mijn diploma![]()
eindelijk van de opleiding af.
Ik wou gaan pitten en toen las ik dat je het topic op slot had gegooid.. Ja, dan kan ik niet lekker gaan liggen hoorquote:Op woensdag 20 juni 2007 08:20 schreef ijsmeis het volgende:
Het ligt aan mij dat jij laat naar bed gaat?
Ja, kerel! Is er nog wat boeiends uit gekomen of wat??quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:54 schreef Tain het volgende:
Zo ook weer achter de rug, ging nog vrij normaal alleen koppig natuurlijk maar dat ben ik ook
quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:34 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik wou gaan pitten en toen las ik dat je het topic op slot had gegooid.. Ja, dan kan ik niet lekker gaan liggen hoor![]()
En toen kwam er ook nog een goede discussie los... het was leuk!![]()
![]()
MERCI! (<-- dat zijn chocolaatjes!)
Waar zat je gay, ik had kaartjes 415 maar zat op een betere plek natuurlijkquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:54 schreef Ipho het volgende:
Net terug uit herenveen godsklere wat was dat vet
Dank je schat.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:16 schreef ijsmeis het volgende:
GefeliciteerdSharkdoggie
!
[..]
.
En een goedemorgen GAMertjes.
416quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:39 schreef mordradead het volgende:
[..]
Waar zat je gay, ik had kaartjes 415 maar zat op een betere plek natuurlijk
Zo goedemorgen, ben nu lekker aan het bijkomen van een lichte voedselvergiftiging, maar het was op zich wel een geslaagde dag gisteren. Zijn teminste concrete dingen uitgekomen en ik heb uitgevonden dat ik de advocaat van T-A echt een ongelooflijke eikel vindquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, kerel! Is er nog wat boeiends uit gekomen of wat??
Misschien stiekem eindelijk wat schot in alles??
Nee ik ging gewoon met de auto. En gepakkeerd voor 10 euro, heb wel een rexona bus ingehaald.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:58 schreef mordradead het volgende:
Bwehehe, dat was dichtbijwas je er ook met een Rexona bus
Haha, maar of dat nou een goed ding is??quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:26 schreef Tain het volgende:
[..]
Zo goedemorgen, ben nu lekker aan het bijkomen van een lichte voedselvergiftiging, maar het was op zich wel een geslaagde dag gisteren. Zijn teminste concrete dingen uitgekomen en ik heb uitgevonden dat ik de advocaat van T-A echt een ongelooflijke eikel vind
Vanavond eerste aflevering op nederlandse buis toch?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:36 schreef Gamedemon het volgende:
[[url=http://b.ads1.msn.com/ads/50574/0000050574_000000000000000420266.gif]afbeelding][/url]
Ando!
BBQ van mijn werkquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, maar of dat nou een goed ding is??
Maaruuh, ik zou hem gelijk aanklagen denk ik, je komt daar vandaan en hebt gelijk een voedselvergiftiging, kan geen toeval zijn natuurlijk
M'n dag gaat snel vandaag.. lijkt net of ik echt aan het werk ben!!!
Idd ja, die rexona bussen waren wel chill.... lekker gratis en je kon er binnenin gekoeld bier kopenquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:34 schreef Ipho het volgende:
[..]
Nee ik ging gewoon met de auto. En gepakkeerd voor 10 euro, heb wel een rexona bus ingehaald.
Waarom ging je niet even zeggen dan dat je in de buurt zat van te vorenkonden we in dat cafe waar je door komt meeten
quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:06 schreef mordradead het volgende:
[..]
Idd ja, die rexona bussen waren wel chill.... lekker gratis en je kon er binnenin gekoeld bier kopen
Op de heenweg was dat op de helft alleen al op
Ik was er afgelopen zaterdag ook... nu heb ik 2 pakketten gekregendus 4 potten pindakaas met hesjes, die knuffels en deo
Ik heb 3 Dutchy knuffles hihiquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:57 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik wil ook die knuffels
Maar dat bier is wel relax dat miste ik in het stadium. Alleen gore warme frisdrank omdat de koeling het 'slecht deed'
Zonder bier is het ook niet lekkerquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:13 schreef Gamedemon het volgende:
Vroegah waren de mannen bikkels, die aten wat de pot schafte! ookal was het niet te vreten!
Mooie reacties krijg ik opeens zegquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:54 schreef Roi het volgende:
Ja ik heb de samenvatting gezien, super spannend!
Wat ik vandaag heb meegemaakt
Agressieve Marokaan
En in het orginele topic:quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:40 schreef Skic. het volgende:
Dit is zeker je 'Maar-ik-ben-écht-geen-racist!'-topic?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
alleen een jood kan zo´n topic openen
ben je jood?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:49 schreef Roi het volgende:
[..]
Mooie reacties krijg ik opeens zeg![]()
In een topic waar ik zei dat ik iets bij een turk had gekocht:
[..]
En in het orginele topic:
[..]
![]()
![]()
Ja. Mafkees is mijn posthistory blijkbaar gaan doorspittenquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:51 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ben je jood?![]()
verder goed topic [afbeelding]
is msn nou ook al een soort youtube...quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:13 schreef Gamedemon het volgende:
Vroegah waren de mannen bikkels, die aten wat de pot schafte! ookal was het niet te vreten!
quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:52 schreef Roi het volgende:
[..]
Ja. Mafkees is mijn posthistory blijkbaar gaan doorspitten.
pas je wel op? Meisje raakt haar voeten kwijt in achtbaanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:26 schreef RaymanNL het volgende:
GoedenmorgenIk ga vandaag naar Walibi World
![]()
....quote:Namens de toelatingscommissie kan ik je, naar aanleiding van je deelname aan de toelatingsprocedure voor de afstudeerrichting Game Design and Development, berichten dat je bent toegelaten....
Netjes BMH. Maar je bent niet echt enthousiast, niet blij?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:53 schreef BMH het volgende:
[..]
....
Beoordelingsformulier:
....
Totaalindruk: 4.5 van de 5 punten.
BMH kennende had hij een 6/5 verwacht want alles wat hij doet is goed en de rest kan het nietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:58 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Netjes BMH. Maar je bent niet echt enthousiast, niet blij?
Klinkt een beetje zoals mij.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:14 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
BMH kennende had hij een 6/5 verwacht want alles wat hij doet is goed en de rest kan het niet
Ik had niet verwacht dat ik toegelaten zou worden. Ik realiseer me nog niet dat ik straks iedere dag 5 uur met de trein moet.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:58 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Netjes BMH. Maar je bent niet echt enthousiast, niet blij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |