Oooooooooooooooooohh.. I want to touch you!quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:59 schreef BroesWillems het volgende:
ik heb ook een clan pagina [CS] The S]-[itters!!![]()
Je clan loopt niet echt hard he...quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:59 schreef BroesWillems het volgende:
ik heb ook een clan pagina [CS] The S]-[itters!!![]()
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:56 schreef Sharkdoggie het volgende:
Heb mijn diploma![]()
eindelijk van de opleiding af.
Ik wou gaan pitten en toen las ik dat je het topic op slot had gegooid.. Ja, dan kan ik niet lekker gaan liggen hoorquote:Op woensdag 20 juni 2007 08:20 schreef ijsmeis het volgende:
Het ligt aan mij dat jij laat naar bed gaat?
Ja, kerel! Is er nog wat boeiends uit gekomen of wat??quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:54 schreef Tain het volgende:
Zo ook weer achter de rug, ging nog vrij normaal alleen koppig natuurlijk maar dat ben ik ook
quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:34 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik wou gaan pitten en toen las ik dat je het topic op slot had gegooid.. Ja, dan kan ik niet lekker gaan liggen hoor![]()
En toen kwam er ook nog een goede discussie los... het was leuk!![]()
![]()
MERCI! (<-- dat zijn chocolaatjes!)
Waar zat je gay, ik had kaartjes 415 maar zat op een betere plek natuurlijkquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:54 schreef Ipho het volgende:
Net terug uit herenveen godsklere wat was dat vet
Dank je schat.quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:16 schreef ijsmeis het volgende:
GefeliciteerdSharkdoggie
!
[..]
.
En een goedemorgen GAMertjes.
416quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:39 schreef mordradead het volgende:
[..]
Waar zat je gay, ik had kaartjes 415 maar zat op een betere plek natuurlijk
Zo goedemorgen, ben nu lekker aan het bijkomen van een lichte voedselvergiftiging, maar het was op zich wel een geslaagde dag gisteren. Zijn teminste concrete dingen uitgekomen en ik heb uitgevonden dat ik de advocaat van T-A echt een ongelooflijke eikel vindquote:Op woensdag 20 juni 2007 23:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, kerel! Is er nog wat boeiends uit gekomen of wat??
Misschien stiekem eindelijk wat schot in alles??
Nee ik ging gewoon met de auto. En gepakkeerd voor 10 euro, heb wel een rexona bus ingehaald.quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:58 schreef mordradead het volgende:
Bwehehe, dat was dichtbijwas je er ook met een Rexona bus
Haha, maar of dat nou een goed ding is??quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:26 schreef Tain het volgende:
[..]
Zo goedemorgen, ben nu lekker aan het bijkomen van een lichte voedselvergiftiging, maar het was op zich wel een geslaagde dag gisteren. Zijn teminste concrete dingen uitgekomen en ik heb uitgevonden dat ik de advocaat van T-A echt een ongelooflijke eikel vind
Vanavond eerste aflevering op nederlandse buis toch?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:36 schreef Gamedemon het volgende:
[[url=http://b.ads1.msn.com/ads/50574/0000050574_000000000000000420266.gif]afbeelding][/url]
Ando!
BBQ van mijn werkquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, maar of dat nou een goed ding is??
Maaruuh, ik zou hem gelijk aanklagen denk ik, je komt daar vandaan en hebt gelijk een voedselvergiftiging, kan geen toeval zijn natuurlijk
M'n dag gaat snel vandaag.. lijkt net of ik echt aan het werk ben!!!
Idd ja, die rexona bussen waren wel chill.... lekker gratis en je kon er binnenin gekoeld bier kopenquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:34 schreef Ipho het volgende:
[..]
Nee ik ging gewoon met de auto. En gepakkeerd voor 10 euro, heb wel een rexona bus ingehaald.
Waarom ging je niet even zeggen dan dat je in de buurt zat van te vorenkonden we in dat cafe waar je door komt meeten
quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:06 schreef mordradead het volgende:
[..]
Idd ja, die rexona bussen waren wel chill.... lekker gratis en je kon er binnenin gekoeld bier kopen
Op de heenweg was dat op de helft alleen al op
Ik was er afgelopen zaterdag ook... nu heb ik 2 pakketten gekregendus 4 potten pindakaas met hesjes, die knuffels en deo
Ik heb 3 Dutchy knuffles hihiquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:57 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik wil ook die knuffels
Maar dat bier is wel relax dat miste ik in het stadium. Alleen gore warme frisdrank omdat de koeling het 'slecht deed'
Zonder bier is het ook niet lekkerquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:13 schreef Gamedemon het volgende:
Vroegah waren de mannen bikkels, die aten wat de pot schafte! ookal was het niet te vreten!
Mooie reacties krijg ik opeens zegquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:54 schreef Roi het volgende:
Ja ik heb de samenvatting gezien, super spannend!
Wat ik vandaag heb meegemaakt
Agressieve Marokaan
En in het orginele topic:quote:Op donderdag 21 juni 2007 00:40 schreef Skic. het volgende:
Dit is zeker je 'Maar-ik-ben-écht-geen-racist!'-topic?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
alleen een jood kan zo´n topic openen
ben je jood?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:49 schreef Roi het volgende:
[..]
Mooie reacties krijg ik opeens zeg![]()
In een topic waar ik zei dat ik iets bij een turk had gekocht:
[..]
En in het orginele topic:
[..]
![]()
![]()
Ja. Mafkees is mijn posthistory blijkbaar gaan doorspittenquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:51 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ben je jood?![]()
verder goed topic [afbeelding]
is msn nou ook al een soort youtube...quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:13 schreef Gamedemon het volgende:
Vroegah waren de mannen bikkels, die aten wat de pot schafte! ookal was het niet te vreten!
quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:52 schreef Roi het volgende:
[..]
Ja. Mafkees is mijn posthistory blijkbaar gaan doorspitten.
pas je wel op? Meisje raakt haar voeten kwijt in achtbaanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:26 schreef RaymanNL het volgende:
GoedenmorgenIk ga vandaag naar Walibi World
![]()
....quote:Namens de toelatingscommissie kan ik je, naar aanleiding van je deelname aan de toelatingsprocedure voor de afstudeerrichting Game Design and Development, berichten dat je bent toegelaten....
Netjes BMH. Maar je bent niet echt enthousiast, niet blij?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:53 schreef BMH het volgende:
[..]
....
Beoordelingsformulier:
....
Totaalindruk: 4.5 van de 5 punten.
BMH kennende had hij een 6/5 verwacht want alles wat hij doet is goed en de rest kan het nietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:58 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Netjes BMH. Maar je bent niet echt enthousiast, niet blij?
Klinkt een beetje zoals mij.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:14 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
BMH kennende had hij een 6/5 verwacht want alles wat hij doet is goed en de rest kan het niet
Ik had niet verwacht dat ik toegelaten zou worden. Ik realiseer me nog niet dat ik straks iedere dag 5 uur met de trein moet.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:58 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Netjes BMH. Maar je bent niet echt enthousiast, niet blij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |