Is BF2 al te koop voor 5 euro? en is het nog te leren als mensen al jaren ervaring hebben in de spel?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:22 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Battlefield 2 spelen op de Band of Fok!kers server! Want BoF is cool en pwned keihard de SC pan uit!![]()
WOOHOO!!!
Weltrustequote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:25 schreef Suikermais het volgende:
Potver..ik had allang in m'n nest moeten liggen !!
ik had mijzelf ook vergenomen om zo rond 2200 uur te gaan liggen.. Want het is druk op mijn werk en tevens erg slaapverwekkend.. Morgen dus een zware dag en vertiefd thuis komen, dankje wel Anne!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:25 schreef Suikermais het volgende:
Potver..ik had allang in m'n nest moeten liggen !!
Hup naar bed danquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:37 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
ik had mijzelf ook vergenomen om zo rond 2200 uur te gaan liggen.. Want het is druk op mijn werk en tevens erg slaapverwekkend.. Morgen dus een zware dag en vertiefd thuis komen, dankje wel Anne!![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:48 schreef BugWorks het volgende:
[afbeelding]
Keltie, idee voor jouw voor een nieuwe tattoe![]()
Het ligt aan mij dat jij laat naar bed gaatquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:37 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
ik had mijzelf ook vergenomen om zo rond 2200 uur te gaan liggen.. Want het is druk op mijn werk en tevens erg slaapverwekkend.. Morgen dus een zware dag en vertiefd thuis komen, dankje wel Anne!![]()
ik hoop hetquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:29 schreef ursel het volgende:
Goede morgen..
Het beloofd weer een mooie dag te worden..
ook al wakkerquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:29 schreef ursel het volgende:
Goede morgen..
Het beloofd weer een mooie dag te worden..
das waarquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:31 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik zat voor 7-en alweer hier te posten.. kunnen we van jou niet zeggen..![]()
![]()
![]()
Sinds BoF bestaatquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:36 schreef ursel het volgende:
[..]. heb je mij wel eens onwaarheden zien vertellen dan..
![]()
![]()
quote:
Welke? Ga je nieuwe opleiding doen?quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:58 schreef RaymanNL het volgende:
Zo, vandaag is ff naar me nieuwe school gaan, kijken of ik daar nog kans maak
Idd wat hij zegt en bedankt voor jullie gastvrijheid aangezien wij jullie topic volgens sommigen bruut hebben verkracht.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:06 schreef ursel het volgende:
[..]homo
Hey, mensen, bedankt voor de gastvrijheid.. Jullie mogen het topic zelf ff volmaken.. Ik ben weer naar ons "thuis"
Jaquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Dat mag niet he..
En ben je nou weer boos dat we weggaan??![]()
Met een beetje zoeken stuit je wel op een aanbieding met een camera en abbo. Zou nu ff geen winkel kunnen bedenken met een goede aanbieding.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:38 schreef hollander172 het volgende:
Dunno of ik hier goed zit.Moet binnenkort Xbox Live abbo verlengen, zijn daar nog wat leuke aanbiedingen in?
Leuk prijsje of pakketje met een game of hardware?
Ik heb mijn ouders daar ook al vaker over horen klagenquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:13 schreef ach het volgende:
Ik kreeg te horen dat mijn xboxlive geschreeuw door heel het huis te horen isIk schreeuw niet eens zo vaak
![]()
Jep, ik ga stoppen met de opleiding Multimedia Vormgever, omdat ik geen kantoortype ben, maar een wat socialer persoon, dus ik ga de opleiding 1e verkoper doen, en vervolgens Filiaal beheerder/ondernemerquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Welke? Ga je nieuwe opleiding doen?
Ik krijg altijd te horen dat het geschreeuw van mijn vriendin over heel live te horen is.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:13 schreef ach het volgende:
Ik kreeg te horen dat mijn xboxlive geschreeuw door heel het huis te horen isIk schreeuw niet eens zo vaak
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:24 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik krijg altijd te horen dat het geschreeuw van mijn vriendin over heel live te horen is.
Hoe lang was je er mee bezig?quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jep, ik ga stoppen met de opleiding Multimedia Vormgever, omdat ik geen kantoortype ben, maar een wat socialer persoon, dus ik ga de opleiding 1e verkoper doen, en vervolgens Filiaal beheerder/ondernemer![]()
*meldtquote:Op woensdag 20 juni 2007 11:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Pff.. Heb zin in een koele ruimte met een warm bedje.. En een sexy "knuffelbeertje".
Zelfs koffie haalt me niet uit m'n semi slaap stand
Roarrrrrquote:
Thanks, helemaal overheen gekeken door die minions in de TT.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:58 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Met een beetje zoeken stuit je wel op een aanbieding met een camera en abbo. Zou nu ff geen winkel kunnen bedenken met een goede aanbieding.
Vraag het eens in:
[Xbox360 centraal] # 234 Waar minions terreur zaaien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |