die was ook beter ja maar die past net niet en kon die zin niet anders goed krijgenquote:Op maandag 18 juni 2007 14:47 schreef Heintje het volgende:
Ik vond die andere TT beter hoor.
En dan moet er natuurlijk wel het plaatje bij.
quote:Op maandag 18 juni 2007 14:54 schreef Un4 het volgende:
Minions zijn tof!
Ga maar een TT change request indienen bij een modje dan.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
die was ook beter ja maar die past net niet en kon die zin niet anders goed krijgen![]()
quote:[X360 centraal] #234 Waar minion's een chickie lastig vallen
Maar als die zin niet past dan heeft dat toch geen nut ofwelquote:Op maandag 18 juni 2007 14:56 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ga maar een TT change request indienen bij een modje dan.
[..]
Haha, ja dat wel!quote:Op maandag 18 juni 2007 14:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jij ookWij zitten vaak wel op 1 lijn wat spellen betreft
![]()
Heb jij het spel dan al?quote:Op maandag 18 juni 2007 14:58 schreef =HellFire= het volgende:
Minions zonder '.En het spel is leuk ja, zij wat herhalend. Plus, zonder je minions ben je niets.
Zoals die in mijn quote staat past hij wel.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar als die zin niet past dan heeft dat toch geen nut ofwel![]()
En ze vallen niet alleen chickie's lastig. Dus deze TT omvat het takenpakket van een minion wat beter![]()
Allang. Ander kon ik dit ook niet schrijven he (m'n Overlord preview)..quote:
Iedereen die ook maar een beetje van een grimmige actiethriller houdt, zal door The Darkness weggeblazen wordenquote:Op maandag 18 juni 2007 14:59 schreef Un4 het volgende:
[..]
Haha, ja dat wel!De demo van Overlord verraste me wel in ieder geval.
Ben ook benieuwd naar The Darkness!![]()
Heb die review wel gelezen maar wist niet dat die van jou wasquote:Op maandag 18 juni 2007 15:02 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Allang. Ander kon ik dit ook niet schrijven he (m'n Overlord preview)..Geen retail overigens, maar 99% compleet.
Meen het wel ja, komt wel goed uit dan ben ik wel ongeveer klaar met forza!quote:
quote:[X360 centraal] #234 Waar minions een chickie lastig vallen
Schijnt het beeld wel wat te verbeteren ja dus opzich zijn geld wel waard.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:22 schreef steeg het volgende:
heeft iemand ervaring met die avanced rgb kabel, is het een aanradertje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |