mogguhquote:Op dinsdag 19 juni 2007 07:42 schreef Ipho het volgende:
Goedenmorgens.
:yquote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:11 schreef mordradead het volgende:
tering kater
Je moest Shaun of the dead kijkenquote:Op maandag 18 juni 2007 20:27 schreef Roi het volgende:
Vanavond Dumb and dumberer op TV! Ik ga het mezelf aandoen die te kijken [afbeelding] [afbeelding] ! (Na eerst top model te hebben gekeken natuurlijk![]()
)
Die heb ik ook gekekenquote:
iddquote:
in combinatie met het nummer Don't Stop me Nowquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:01 schreef AQuila360 het volgende:
In het cafe was mooi hoe ze met zijn drieen met biljartkeu's aan het inhakken waren op 1 zombie. Dat leek meer op een vage dans.
Hip autootje. Maar heb je zelf niet gereden? Aangezien ik denk dat jij de vrouwelijke passagier bent op de foto.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:46 schreef ijsmeis het volgende:
Ik kan eindelijk laten zien wat ik afgelopen weekend heb gedaan.
http://gamerchick.nl/?p=15
Nee, ik had geen auto bij. En om eerlijk te zijn rij ik liever mee dan dat ik zelf rijquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:49 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hip autootje. Maar heb je zelf niet gereden? Aangezien ik denk dat jij de vrouwelijke passagier bent op de foto.
Ah, dus dat gele bakkie is niet van jou? Ik dacht stiekem dat die auto tot jou behoorde. Vriendlief dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, ik had geen auto bij. En om eerlijk te zijn rij ik liever mee dan dat ik zelf rij. Als je zelf rijdt ben je echt bezig met constant om je heen kijken. Want als er iets snellers aankomt (wat meestal zo het geval is met motoren, vipers, ferrari's en porches) moet je ff aan de kant. Ook in een bocht
.
Nope, die is niet van mij neequote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:53 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ah, dus dat gele bakkie is niet van jou? Ik dacht stiekem dat die auto tot jou behoorde. Vriendlief dan?
Gaaaf ijsmeisquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:46 schreef ijsmeis het volgende:
Ik kan eindelijk laten zien wat ik afgelopen weekend heb gedaan.
http://gamerchick.nl/?p=15
Dat is ie zekerquote:
Dan zal er wel flinke file zijn ehquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gaaaf ijsmeis![]()
In 2,5 uur daar is ook nog wel te doenIk ga er altijd heen als de Formule 1 GP er is maar dan doe je er heel wat meer uur over
![]()
Mega file jaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan zal er wel flinke file zijn eh!
Ik wil er denk ik ook wel een keer heen met de F1. Toch dichtbij, dus hoeven we er niet per se te overnachten.
Alleen de kaartjes zelf zijn best duur eh?
Nee, ik vond die ene dag ook te weinig. Want ik wilde nog wel op dat ene circuit gaan kijken met die tribunes. En het museum bezoeken.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mega file ja![]()
Het is wel supertof maar opzich wel duur ja maar je kunt je er wel een hele dag vermaken. Wij zijn er altijd rond 7 uur ochtends tot 6 in de avond. Het is dus niet alleen de race van 1,5 uur![]()
Ook heel tofquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, ik vond die ene dag ook te weinig. Want ik wilde nog wel op dat ene circuit gaan kijken met die tribunes. En het museum bezoeken.
Maar het enige wat we dus hebben gedaan is 2 rondes over de ring en daar een beetje rondgehangen.
jajaj, was druk manquote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:29 schreef Mr_Baus het volgende:
IJs! waarom heb je dit topic niet gelinkt?
Beffen/vingeren, How to ?
Kenne we weer ff lachen
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:16 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
nou, hier maar verder dan![]()
[..]
jajaj, was druk man![]()
ff ons clubbie promoten hier!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:22 schreef ursel het volgende:
[..]Houden jullie je goed vast.. we gaan hier in sneltrein vaart verder..
Vanaf nu alleen maar over BF2 !!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:26 schreef mordradead het volgende:
He, we praten hier verdomme niet over games he.
BIER & TIETEN FTWquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:26 schreef mordradead het volgende:
He, we praten hier verdomme niet over games he.
suikermais!!quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:28 schreef mordradead het volgende:
Bier Frituur 2?
ik was er net, maar ik HAAAT die =GC= gastenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:29 schreef Suikermais het volgende:
Gaan we van 't weekend nog knallen ?
Op de Band of *******-server ?
Op de band-server..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:29 schreef Suikermais het volgende:
Gaan we van 't weekend nog knallen ?
Op de Band of *******-server ?
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:29 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
![]()
![]()
3 jaar BoF en nog nooit iemand die deze grap heeft gemaakt![]()
![]()
How, hij kent me naamquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:29 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
hoi robin en perry![]()
went het al een beetje hier??![]()
ik stalk je al jarenquote:
kloon van jamaiquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:33 schreef Sharkdoggie het volgende:
RaymanNL = Bernie.
Durf je niet?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:37 schreef Suikermais het volgende:
Wie maakt er een Band Of Fristi Drinkers topic aan ?
quote:
Zorg dan dat we onze BoF BF2 topic reeks terug krijgen, zo niet dan komen wij hier verder slow chatten ala bof stijl. en houd je vast dat kan super snel gaan. Soms een topic of 2 per dag.quote:
Misschien kunnen ze helpen ons record te verbreken.. Zal toch wel een tvp of 20 extra worden..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Zorg dan dat we onze BoF BF2 topic reeks terug krijgen, zo niet dan komen wij hier verder slow chatten ala bof stijl. en houd je vast dat kan super snel gaan. Soms een topic of 2 per dag.
Jullie allen zijn gewaarschuwd, wees snel met tvp's anders mis je een heleboel.
Ik denk minder, want wij jagen allemaal fokkers weg volgens ijsmeis. Nou we zullen zienquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:52 schreef ursel het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze helpen ons record te verbreken.. Zal toch wel een tvp of 20 extra worden..
Ik zou inderdaad zeggen, wen er maar vast aan.. minstens 150 posts per dag enzoquote:
Minstens 150 je zult bedoelen minimaal 250quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:54 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad zeggen, wen er maar vast aan.. minstens 150 posts per dag enzo
Met vriendelijke groet van het Fok! GAM bestuur![]()
Kus!
I WANNA LOVE YOU!!
BIER EN TIETEN!!!
AIRSOFT FTW!!!
FoD LANPARTY FTW!!! http://forum.fightordie.com/viewtopic.php?t=538
PIK OMHOOG!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Koppie cappuccino!
Kevin Spauwe!
SERVER VULLEN!!!
HOMOOOOOOS!!!!!
JOEHOE!!!!!
Baus, je account is gakaapt door Cardinal en IJs geloof ik..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:54 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad zeggen, wen er maar vast aan.. minstens 150 posts per dag enzo
Met vriendelijke groet van het Fok! GAM bestuur![]()
Kus!
I WANNA LOVE YOU!!
BIER EN TIETEN!!!
AIRSOFT FTW!!!
PIK OMHOOG!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Koppie cappuccino!
Kevin Spauwe!
SERVER VULLEN!!!
HOMOOOOOOS!!!!!
JOEHOE!!!!!
Dat was het al sinds jij hier kwam.quote:
Kan iemand Cardinal ff wijzen op dit topicquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:54 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
-knip
-knip-
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:06 schreef Viro het volgende:
Jongens hier verder : Het grote Band Of Fristi Drinkers BF2 topic
kut net te laatquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:06 schreef Viro het volgende:
Jongens hier verder : Het grote Band Of Fristi Drinkers BF2 topic
merci, alleen zit ik nog te F5en in het feedbacktopicquote:
fatsoenrakkerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:18 schreef mordradead het volgende:
nerds
wij van BoF rukken vooral veel! ook bijelkaar enzoquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:20 schreef Game_Error het volgende:
PFf, ik heb dus mn VWO gehaald, en nu heb ik zeeën van tijd, wtf moet ik in hemelsnaam de komende 3 maanden gaan doen behalve dan een beetje werken
Battlefield 2 spelen op de Band of Fok!kers server! Want BoF is cool en pwned keihard de SC pan uit!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:20 schreef Game_Error het volgende:
PFf, ik heb dus mn VWO gehaald, en nu heb ik zeeën van tijd, wtf moet ik in hemelsnaam de komende 3 maanden gaan doen behalve dan een beetje werken
Tuurlijk manquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:19 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ff voor de record, mag je hier gewoon kanker naar elkaar roepen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |