ik stalk je al jarenquote:
kloon van jamaiquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:33 schreef Sharkdoggie het volgende:
RaymanNL = Bernie.
Durf je niet?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:37 schreef Suikermais het volgende:
Wie maakt er een Band Of Fristi Drinkers topic aan ?
quote:
Zorg dan dat we onze BoF BF2 topic reeks terug krijgen, zo niet dan komen wij hier verder slow chatten ala bof stijl. en houd je vast dat kan super snel gaan. Soms een topic of 2 per dag.quote:
Misschien kunnen ze helpen ons record te verbreken.. Zal toch wel een tvp of 20 extra worden..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Zorg dan dat we onze BoF BF2 topic reeks terug krijgen, zo niet dan komen wij hier verder slow chatten ala bof stijl. en houd je vast dat kan super snel gaan. Soms een topic of 2 per dag.
Jullie allen zijn gewaarschuwd, wees snel met tvp's anders mis je een heleboel.
Ik denk minder, want wij jagen allemaal fokkers weg volgens ijsmeis. Nou we zullen zienquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:52 schreef ursel het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze helpen ons record te verbreken.. Zal toch wel een tvp of 20 extra worden..
Ik zou inderdaad zeggen, wen er maar vast aan.. minstens 150 posts per dag enzoquote:
Minstens 150 je zult bedoelen minimaal 250quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:54 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad zeggen, wen er maar vast aan.. minstens 150 posts per dag enzo
Met vriendelijke groet van het Fok! GAM bestuur![]()
Kus!
I WANNA LOVE YOU!!
BIER EN TIETEN!!!
AIRSOFT FTW!!!
FoD LANPARTY FTW!!! http://forum.fightordie.com/viewtopic.php?t=538
PIK OMHOOG!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Koppie cappuccino!
Kevin Spauwe!
SERVER VULLEN!!!
HOMOOOOOOS!!!!!
JOEHOE!!!!!
Baus, je account is gakaapt door Cardinal en IJs geloof ik..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:54 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad zeggen, wen er maar vast aan.. minstens 150 posts per dag enzo
Met vriendelijke groet van het Fok! GAM bestuur![]()
Kus!
I WANNA LOVE YOU!!
BIER EN TIETEN!!!
AIRSOFT FTW!!!
PIK OMHOOG!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Koppie cappuccino!
Kevin Spauwe!
SERVER VULLEN!!!
HOMOOOOOOS!!!!!
JOEHOE!!!!!
Dat was het al sinds jij hier kwam.quote:
Kan iemand Cardinal ff wijzen op dit topicquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:54 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
-knip
-knip-
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:06 schreef Viro het volgende:
Jongens hier verder : Het grote Band Of Fristi Drinkers BF2 topic
kut net te laatquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:06 schreef Viro het volgende:
Jongens hier verder : Het grote Band Of Fristi Drinkers BF2 topic
merci, alleen zit ik nog te F5en in het feedbacktopicquote:
fatsoenrakkerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:18 schreef mordradead het volgende:
nerds
wij van BoF rukken vooral veel! ook bijelkaar enzoquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:20 schreef Game_Error het volgende:
PFf, ik heb dus mn VWO gehaald, en nu heb ik zeeën van tijd, wtf moet ik in hemelsnaam de komende 3 maanden gaan doen behalve dan een beetje werken
Battlefield 2 spelen op de Band of Fok!kers server! Want BoF is cool en pwned keihard de SC pan uit!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:20 schreef Game_Error het volgende:
PFf, ik heb dus mn VWO gehaald, en nu heb ik zeeën van tijd, wtf moet ik in hemelsnaam de komende 3 maanden gaan doen behalve dan een beetje werken
Tuurlijk manquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:19 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
ff voor de record, mag je hier gewoon kanker naar elkaar roepen?
Is BF2 al te koop voor 5 euro? en is het nog te leren als mensen al jaren ervaring hebben in de spel?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:22 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Battlefield 2 spelen op de Band of Fok!kers server! Want BoF is cool en pwned keihard de SC pan uit!![]()
WOOHOO!!!
Weltrustequote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:25 schreef Suikermais het volgende:
Potver..ik had allang in m'n nest moeten liggen !!
ik had mijzelf ook vergenomen om zo rond 2200 uur te gaan liggen.. Want het is druk op mijn werk en tevens erg slaapverwekkend.. Morgen dus een zware dag en vertiefd thuis komen, dankje wel Anne!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:25 schreef Suikermais het volgende:
Potver..ik had allang in m'n nest moeten liggen !!
Hup naar bed danquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:37 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
ik had mijzelf ook vergenomen om zo rond 2200 uur te gaan liggen.. Want het is druk op mijn werk en tevens erg slaapverwekkend.. Morgen dus een zware dag en vertiefd thuis komen, dankje wel Anne!![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:48 schreef BugWorks het volgende:
[afbeelding]
Keltie, idee voor jouw voor een nieuwe tattoe![]()
Het ligt aan mij dat jij laat naar bed gaatquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:37 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
ik had mijzelf ook vergenomen om zo rond 2200 uur te gaan liggen.. Want het is druk op mijn werk en tevens erg slaapverwekkend.. Morgen dus een zware dag en vertiefd thuis komen, dankje wel Anne!![]()
ik hoop hetquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:29 schreef ursel het volgende:
Goede morgen..
Het beloofd weer een mooie dag te worden..
ook al wakkerquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:29 schreef ursel het volgende:
Goede morgen..
Het beloofd weer een mooie dag te worden..
das waarquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:31 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik zat voor 7-en alweer hier te posten.. kunnen we van jou niet zeggen..![]()
![]()
![]()
Sinds BoF bestaatquote:Op woensdag 20 juni 2007 09:36 schreef ursel het volgende:
[..]. heb je mij wel eens onwaarheden zien vertellen dan..
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |