http://www.telegraaf.nl/b(...)_naar_Duitsland.htmlquote:Haselhoef weggepest naar Duitsland
AMSTERDAM - Imam Abdullah Haselhoef uit Krabbendijke emigreert naar Duitsland. Alle treiterijen in Nederland zijn hem teveel geworden.
Hij heeft dat vrijdagochtend bevestigd tegen Omroep Zeeland.
Na 25 incidenten zijn Haselhoef en zijn gezin het beu. De ramen van zijn boerderijstallen werden ingegooid en banden werden lekgestoken.
Haselhoef verhuist naar Duitsland, het geboorteland van zijn echtgenote.
De in Suriname geboren Haselhoef werd landelijk bekend na de aanslagen van 11 september 2001. Hij sprak tijdens een herdenkingsdienst, waarbij onder andere het Nederlandse kabinet, kroonprins Willem-Alexander en Máxima aanwezig waren. De Nederlandse premier Wim Kok was zeer te spreken over zijn bijdrage. Daarna was Haselhoef regelmatig op de Nederlandse televisie te zien als officieuze woordvoerder van de moslims in Nederland.
Haselhoef kwam in opspraak toen bleek dat hij nooit een imam-opleiding had gevolgd, terwijl koranlessen die hij had gevolgd wel als zodanig op zijn cv werden omschreven. Zijn uitspraak rond dezelfde tijd, dat volgens de koran praktiserende homoseksuelen de doodstraf moeten krijgen als zij worden betrapt door minstens vier getuigen, wekte grote opschudding. Haselhoef bood later zijn excuses aan tegenover het COC voor deze opmerking. Een aanklacht wegens belediging werd ingetrokken omdat de uitspraak onder de vrijheid van godsdienst viel.
Beter nog: maak van Hasselhoef maar Imam. Dat zal een hoop misverstanden voorkomenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:03 schreef Biggs. het volgende:
Bah fout in de ttKan een mod het aanpassen?
Zogenaamde tolerantie noemen we dat...of tolerantie, totdat je mening wat afwijkt van de ander.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:38 schreef Fides het volgende:
Vond het wel een amusante kerel op TV met zn chagerijnige kop. Jammer dat hij zwicht voor deze terreur en niet gewoon blijft.
Hij had zich anders beter aangepast dan de gemiddelde autochtoon! Kan je nagaan.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Schandalig om zo een leugenachtige homohatende intolerante onaangepaste godsdienstwaanzinnige zo te treiteren!
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij had zich anders beter aangepast dan de gemiddelde autochtoon! Kan je nagaan.
Er leven honderden zware criminelen in ons land, en jij vindt iemand die op het randje van vrijheid van meningsuiting heeft gezeten het beste slachtoffer? Blijkbaar hecht je weinig waarde aan die vrijheid.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:59 schreef Biggs. het volgende:
Ik keur terreur als dit absoluut af en vind dat er hard tegen opgetreden moet worden, maar ze hadden geen beter slachtoffer kunnen verzinnen.
ga jij ff een steen door een ruit van een seriemoordenaar gooienquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:53 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Er leven honderden zware criminelen in ons land, en jij vindt iemand die op het randje van vrijheid van meningsuiting heeft gezeten het beste slachtoffer? Blijkbaar hecht je weinig waarde aan die vrijheid.
Ja, een haatzaaier als deze vind ik een heel goed slachtoffer. Deze man is onder andere verantwoordelijk voor dit soort ellende. Andere zware criminelen zouden ook prima slachtoffers zijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:53 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Er leven honderden zware criminelen in ons land, en jij vindt iemand die op het randje van vrijheid van meningsuiting heeft gezeten het beste slachtoffer? Blijkbaar hecht je weinig waarde aan die vrijheid.
Zoals Wilders verantwoordelijk is voor discriminatie, moskeebranden en geweld richting moslims door zijn radicale teksten?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:57 schreef Biggs. het volgende:
[..]
Ja, een haatzaaier als deze vind ik een heel goed slachtoffer. Deze man is onder andere verantwoordelijk voor dit soort ellende.
Wilders roept niet op tot geweld. Hij wil gewoon alle moslims het land uitzetten als ze zich niet aanpassen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:19 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Zoals Wilders verantwoordelijk is voor discriminatie, moskeebranden en geweld richting moslims door zijn radicale teksten?
Hij wilde de doodstraf. Dus mensen die pleiten voor de doodstraf roepen eigenlijk op tot moord en geweld?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wilders roept niet op tot geweld. Hij wil gewoon alle moslims het land uitzetten als ze zich niet aanpassen.
En Haselhoef? Wilde die homo's het land uitzetten of van flatgebouwen gooien?
Je kan er voor of tegen zijn maar de doodstraf valt binnen het staats-monopolie op geweld. Dus dat is niet oproepen tot partikuliere initiatieven. Voor zover ik het kan beoordelen is Wilders binnen de wet bezig (hoewel die erg ver ging met zijn schieten op relschoppers)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:32 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Hij wilde de doodstraf. Dus mensen die pleiten voor de doodstraf roepen eigenlijk op tot moord en geweld?
Van flatgebouwen gooien kwam uit een of ander boekje. Wel bij de les blijven he?![]()
Zolang er nog ruim 1.000.000 vergelijkbare figuren hier rondlopen is het nauwelijks de moeite waard te gaan juichen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik denk niet dat ie gemist zal worden.
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je kan er voor of tegen zijn maar de doodstraf valt binnen het staats-monopolie op geweld. Dus dat is niet oproepen tot partikuliere initiatieven. Voor zover ik het kan beoordelen is Wilders binnen de wet bezig (hoewel die erg ver ging met zijn schieten op relschoppers)
Je bent wel erg voorspelbaar hequote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:19 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Zoals Wilders verantwoordelijk is voor discriminatie, moskeebranden en geweld richting moslims door zijn radicale teksten?
En een beruchte Fok-user: http://zoeken.fok.nl/index.php?q=&match=&ts=Abdullah.R.F.Haselhoef+&sort=rel&type=alle&van=&tot=quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:46 schreef Mr_Memory het volgende:
Is dat die man die ook altijd meedeed in het nieuwe lagerhuis?
En jij roept op tot genocide van allochtonen, achter gesloten deuren.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:10 schreef Biggs. het volgende:
Ennuh als je denkt dat deze imam binnen de moskee niet oproept tot geweld tegen homo's ben je erg naïef.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:41 schreef Sidekick het volgende:
[..]
En jij roept op tot genocide van allochtonen, achter gesloten deuren.
Je ontkent het niet!quote:
Mag ik ook zeggen dat moslims (bij voldoende getuigen) de doostraf verdienen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:04 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je ontkent het niet!
Maar goed, het gaat hier om iemand die vertelde dat volgens de Koran homo's de doodstraf verdienen bij genoeg getuigen; later bood hij zijn excuses aan en bleek het binnen de grenzen van vrijheid van meningsuiting te zitten, en voor de rest heeft Haselhoef een goede reputatie. Ja, een beter slachtoffer kan je niet verzinnen.
Nooit geweten.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:38 schreef Sidekick het volgende:
[..]
En een beruchte Fok-user: http://zoeken.fok.nl/index.php?q=&match=&ts=Abdullah.R.F.Haselhoef+&sort=rel&type=alle&van=&tot=
Geert Wilders mag zeker blijven he.quote:
Dat is wel zo gemakkelijk; als je het niet meer weet gewoon Wilders of Verdonk zeggen en dan doet de rest er niet meer toe.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:19 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Moet ik kiezen? Dan is het antwoord: Ja.quote:
Alles wat tegen de allochtonen en de islam is ... mag blijvenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Moet ik kiezen? Dan is het antwoord: Ja.
Wilders haat tegen de islam komt door haatzaaiers zoals jij.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:47 schreef Meki het volgende:
[..]
Alles wat tegen de allochtonen en de islam is ... mag blijven
Hij heeft zeker mijn naam gezegd...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wilders haat tegen de islam komt door haatzaaiers zoals jij.
Lijkt me logisch, het is een Nederlander.quote:
Ben je weer op jodenjacht? Was je daar al niet een keer voor gebanned?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Hij heeft zeker mijn naam gezegd...
Wilders is een Jood die zijn taken uitvoert wat hij opgedragen krijgt van Talmoed etc.
Ik ben niet op jachtquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:55 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ben je weer op jodenjacht? Was je daar al niet een keer voor gebanned?
Dat is allemaal legaal.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:57 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ben niet op jacht
ik heb al voor de derde keer gezegd dat hij het zelf heeft toegegeven... dat hij een Jood is en dat hij elke week een bezoek brengt aan de Ambassade van Israel. plus dat zijn vrouw een Hongaarse is
Wel bij de les blijven! Mohammed B. was verantwoordelijk voor de 'moskeebranden'.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:19 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Jah hoor . alles wat tegen Moslims is is voor jou legaal.quote:
En Theo voor zijn dood ??quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:00 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Wel bij de les blijven! Mohammed B. was verantwoordelijk voor de 'moskeebranden'.
Wat is daar mis mee dan? Misschien hebben ze daar wel goeie falafels.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:57 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ben niet op jacht
ik heb al voor de derde keer gezegd dat hij het zelf heeft toegegeven... dat hij een Jood is en dat hij elke week een bezoek brengt aan de Ambassade van Israel. plus dat zijn vrouw een Hongaarse is
wat er is mis is natuurlijk dat hij zijn functie beoefent vanwege het boek TALMOED.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee dan? Misschien hebben ze daar wel goeie falafels.![]()
En Hongaarse wijven zijn geil.![]()
Mohammed B is alleen verantwoordelijk voor de moord die die heeft gepleegt. De reactie van sommigen (moskeeëen in de fik steken) is niet de schuld van Mohammed B. maar van de daders.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:00 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Wel bij de les blijven! Mohammed B. was verantwoordelijk voor de 'moskeebranden'.
Jij bent ook sowieso schuldig aan haatzaaien richting moslimsquote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mohammed B is alleen verantwoordelijk voor de moord die die heeft gepleegt. De reactie van sommigen (moskeeëen in de fik steken) is niet de schuld van Mohammed B. maar van de daders.
Ik heb niemand vermoord en niks in de fik gestoken, dus ik ben onschuldig en ga naar de hemel.
Meki is schuldig aan haatzaaien en Allah zal hem tot verantwoording roepen.
Ik haat geen moslims, ik haat alleen jou.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:08 schreef Meki het volgende:
[..]
Jij bent ook sowieso schuldig aan haatzaaien richting moslims
Vanwege mijn afkomst zekerquote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik haat geen moslims, ik haat alleen jou.
Omdat je een haatzaaier bentquote:
Let even op waarop ik reageer.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mohammed B is alleen verantwoordelijk voor de moord die die heeft gepleegt. De reactie van sommigen (moskeeëen in de fik steken) is niet de schuld van Mohammed B. maar van de daders.
Ik heb niemand vermoord en niks in de fik gestoken, dus ik ben onschuldig en ga naar de hemel.
Meki is schuldig aan haatzaaien en Allah zal hem tot verantwoording roepen.
Jegens Wilders wel.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Omdat je een haatzaaier bent
Niemand is mijn leider, ik heb mijn eigen mening. Ik heb net zo veel respect voor jou als jij voor mij.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:19 schreef Meki het volgende:
[..]
Jegens Wilders wel.
Maar aangezien dat je leider is kan ik je punt begrijpen
Kan je mij die bron even aanwijzen?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:57 schreef Meki het volgende:
dat hij een Jood is en dat hij elke week een bezoek brengt aan de Ambassade van Israel.
Ik las FOK!kersquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:38 schreef Marseille het volgende:
Ach hij zal er toch geen spijt van krijgen weg te gaan uit dit land van pedofielen, racisten en asociale tokkies.
Waar ben je geboren dan?quote:
Oeh, je probeert een zinnetje van mij te kopieeren (doet me denken aan het sugababesforum waar jij als moderator mijn usericoon en sticky topics kopieerdequote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:00 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Het is pas een echt vergelijkbare situatie als jij als Wilders-kenner vertelt dat volgens het partijprogramma moslims de doodstraf verdienen. Vervolgens ga jij je excuses aanbieden aan een moslimorganisatie. Ja, dat mag je doen. Je krijgt terecht kritiek, maar het zou nooit aanleiding mogen zijn tot bedreiging en vernieling.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mag ik ook zeggen dat moslims (bij voldoende getuigen) de doostraf verdienen?
Maar hij heeft wel een baard, en een kleurtje. En een soort gewaad. Ofzo.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:10 schreef kLowJow het volgende:
Ik zou Haselhoef nou niet direct een toonbeeld van intollerantie, extremisme en haatzaaierij noemen. De man was doorgaans erg redelijk.
Abdullah.R.F.Haselhoefquote:Incidenten
In het Zeeuwse Krabbendijke, waar hij twaalf jaar woont, heeft hij sinds 2001 te maken met vernielingen, brandstichting en mishandeling van dieren. Er zijn al 25 incidenten geweest, zegt hij, variërend van het ingooien van ruiten tot het breken van poten van kippen.
,,Ik weet niet waarom het gebeurt. Misschien vinden ze dat ik een rotkop heb of wijzen ze me af om wie ik ben. Maar het is ook niet meer van belang. We vertrekken.''
Mensen wegpesten om hun mening?quote:
Paardenstallen in de fik steken en paarden zo mishandelen dat ze aan hun verwondingen overlijden lijkt mij toch vrij ernstig, vreemd dat dat soort dingen in een dorpje als Krabbedijke plaatsvinden zoder dat iemand weet wie de dader(s) zijn. Brand bij ex-imam Haselhoef mogelijk gestichtquote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:30 schreef Floripas het volgende:
[..]
Mensen wegpesten om hun mening?
En hoe is dit anders dan Pim Fortuyn taarten of deuren van veehouders met rode verf besmeuren?
Ik heet geen Meki, maar sta me toe te antwoorden: inderdaad.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:32 schreef golfer het volgende:
Overigens triest dat Haselhoef weggepest werd.
Bijna vergelijkbaar met bepaalde gezinnen in Amsterdam, nietwaar Meki?
Als jij dat zeker weet moet je aangifte doen. Dan handelt het OM het af.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:10 schreef Biggs. het volgende:
Ennuh als je denkt dat deze imam binnen de moskee niet oproept tot geweld tegen homo's ben je erg naïef.
Ik vraag mij af wat het verschil is tussen het TelegraafVoorpaginaPaard die dood is gegaan door idiote vandalen en deze incidenten...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:30 schreef Floripas het volgende:
[..]
Mensen wegpesten om hun mening?
En hoe is dit anders dan Pim Fortuyn taarten of deuren van veehouders met rode verf besmeuren?
quote:2002;
De afgelopen acht maanden werd al twee keer ingebroken in de paardenstal. De laatste keer werd daarbij een paard zo mishandeld dat het overleed. De politie heeft nog geen spoor van de daders, aldus een woordvoerster van het korps in Zeeland. Het technisch onderzoek is nog gaande. De opgenomen aangifte is nog niet verwerkt.
Haselhoef krijgt naar eigen zeggen regelmatig hatemail toegestuurd, maar wordt verder niet bedreigd. Vooralsnog is de brand geen reden extra te surveilleren rond huis en weiland, aldus de politie.
Haselhoef is volgens mij geen paard. Correct me if i'm wrong.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:43 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wat het verschil is tussen het TelegraafVoorpaginaPaard die dood is gegaan door idiote vandalen en deze incidenten...
[..]
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:03 schreef Sidekick het volgende:
[..]
maar slaat de plank vervolgens mis.
Homo's van flatgebouwen gooien komt uit een of ander boekje, moskeeen in brand steken komt niet bij Mohammed B vandaan. Les -> blijven, etc.quote:
De moord op van Gogh had ook een aanleiding. Dude je bent echt goed in alles recht praten wat krom is.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:18 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Let even op waarop ik reageer.
Daarnaast kan niet ontkend worden dat deze moord een zware wissel heeft getrokken (en nog steeds trekt) in de Nederlandse samenleving. Het in brand steken van de islamitische school had een aanleiding en nog immer is het debat rondom integratie en allochtonen heel erg heftig en verhard.
Dat heb ik niet ter berde gebracht. Ik vind het verschil tussen homo's die de doodstraf moeten krijgen wanneer er vier getuigen zijn en bij een soortgelijke situatie met heteroseksuelen toch geen blijk geven van respect voor het gelijkheidsbeginsel en respect voor mensen met een bepaalde seksuele geaardheid.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:15 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Homo's van flatgebouwen gooien komt uit een of ander boekje, moskeeen in brand steken komt niet bij Mohammed B vandaan. Les -> blijven, etc.
Ik heb het niet over de moord op Theo van Gogh, an sich.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De moord op van Gogh had ook een aanleiding. Dude je bent echt zeer slecht in alles recht praten wat krom is.
Nee, je hebt het over een "aanleiding". Dat maakt het nog krommer.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:27 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de moord op Theo van Gogh, an sich.
Hierover zei hij het volgende:quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:26 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet ter berde gebracht. Ik vind het verschil tussen homo's die de doodstraf moeten krijgen wanneer er vier getuigen zijn en bij een soortgelijke situatie met heteroseksuelen toch geen blijk geven van respect voor het gelijkheidsbeginsel en respect voor mensen met een bepaalde seksuele geaardheid.
Daarnaast valt niet te ontkennen, dat de actie van Mohammed B. zijn weerslag heeft gekend (en nog steeds kent) in de Nederlandse samenleving.
De school in Uden is naar aanleiding van de moord op Theo van Gogh in brand gestoken.
Dus ik kopieer in dit geval jouw beredenatie.
quote:-----------------------------------------------------------------------------------
Moslims dienen in Nederland de Nederlandse wet en de democratische rechtstaat waarin allen ongeacht geloof, sekse, geaardheid of geslacht, voor de wet gelijk zijn te erkennen en hier overeenkomstig na te handelen.
-----------------------------------------------------------------------------------
Sommige moslims die uit eerwraak hun vrouwen vermoorden, beroepen zich op de Islam. Dit is echter een grove leugen. De profeet Moehammed, vrede zij met hem, heeft het volgende hierover gezegd:
"Hilal bin Umaiya beschuldigde zijn vrouw van het hebben van een buitenechtelijke seksuele relatie met Sharik bin Sahma, hij zei dit met eigen ogen te hebben gezien en gehoord. De profeet zei tegen Hilal: "Breng jouw 4 getuigen of jij krijgt 80 slagen op je rug, (wegens een beschuldiging van iemands eer, die je niet kan onderbouwen) op basis van de volgende Koran vers:
Hoofdstuk 24:4. "En zij, die kuise vrouwen beschuldigen en geen vier getuigen brengen - geselt hen met tachtig slagen en aanvaardt hun getuigenis nooit meer, want dezen zijn overtreders".
Hilal zei: "Oh Boodschapper van Allah, als iemand een man over zijn vrouw zag liggen, zou hij dan op zoek gaan naar getuigen? De profeet bleef herhalen, of je brengt 4 getuigen of jij krijgt de voorgeschreven straf op je rug. " Toen werd de volgende Koran vers geopenbaard.
Hoofdstuk 24.6. "En betreffende degenen die hun vrouwen beschuldigen en die buiten zich geen getuigen hebben, - laat ieder hunner vier maal in de naam van Allah zweren dat hij voorzeker de waarheid spreekt. 7. En de vijfde maal zal hij zeggen: dat Allah's vloek op hem ruste als hij tot de leugenaars behoort. 8. Maar het zal de straf van haar afwenden indien zij viermaal in de naam van Allah getuigt en zegt, dat hij tot de leugenaars behoort. 9. En de vijfde maal zal zij zeggen: dat de toorn van Allah over haar zij als hij (haar man) de waarheid spreekt. 10. En ware het niet door Allah's genade en Zijn barmhartigheid voor u (dan waart gij verloren gegaan). Voorzeker Allah is Berouwaanvaardend, Alwijs".
De profeet liet de echtgenote halen. Hilal werd gevraagd om 5x te zweren in de naam van God. De profeet zei: "Allah weet dat een van jullie, een leugenaar is, zo wil een van jullie berouw tonen? Toen stond de vrouw op en zwoor 4x. Toen zij de 5e x wilde zweren, stopte de mensen haar en zeiden als je nog een 5e keer gaat zweren, zul je zeer zeker Gods vloek over je afroepen als je schuldig bent. Zij aarzelde, zoveel dat wij dachten dat zij zou stoppen. Maar toen zij ze:"Ik wil mijn familie-eer niet beschamen en zwoor voor de 5e keer dat zij de waarheid sprak.
De profeet zei: Als zij bevalt van een kind met zwarten ogen, met grote heupen en dan is het Sharik bin Sham's kind. Later beval de vrouw van een kind wat er precies zo uit zag als de profeet had beschreven. Waarop de profeet zei: "Als deze zaak niet door geregeld was door de wetten van God, dan zou ik haar streng straffen."( Sahih
Al-Bukhari Hadith, Hadith 6.271 overleverd door Ibn Abbas)
Op basis van bovenstaande uitspraken van de profeet kun je dus begrijpen dat:
1) Overspel maar ook Eerwraak, bloedwraak zijn volgens de Islam ABSOLUUT verboden is.
2) Dat de getuigenis van de vrouw, in deze zaak volledig gelijk is aan dat van de man.
3) Dat achteraf VEROORDELEN op basis van 'nieuw' verkregen bewijs (de bevalling of in analogie een video film, medische onderzoeken, o.i.d.) mijn inziens niet gebruikt mogen worden.
Waarom ?
A) Het islamitisch rechtssysteem is een zeer diep psychologisch en spiritueel rechtssysteem. Een voorbeeld voor spiritualiteit is dat het essentiele van een boom nl. de wortels niet zichtbaar zijn. Echter zonder wortels is een boom gedoemd te verdwijnen. Zo ook met het islamitisch rechtssysteem, kijk niet alleen naar hetgeen wat zichtbaar is.
B) Door de nadruk te leggen op 4 getuigen -die nooit gelogen hebben- is dit een hypothetische straf. Bedoelt om kwaadwillende lasteraars te straffen met 80 stokslagen als zij hun 'getuigenis' niet kunnen waarmaken. En hiermee de goede naam, eer en de stabiliteit van het familieverband aantasten.
C) (Homo)seksualiteit is ten allen tijde een prive aangelegenheid. Is iets waar anderen mensen zich buiten dienen te houden. De nadruk op 4 getuigen is de nadruk dat seksuele intimiteit niemand iets aangaat behalve de betrokken personen zelf.
D) Als Islam werkelijk erop uit zou zijn om een heksenjacht te openen op buitenechtelijke actieve (homo)seksuelen dan had zij kunnen volstaan met 1 getuige. Zoals bij een verkrachting de getuigenis van slechts 1 verkrachtte vrouw voldoende is om de dader ter dood te veroordelen.
E) Overspel verboden is omdat het kan leiden tot het ontwrichten van complete gezinnen. Het gevoel van zekerheid en vertrouwen binnen relaties aantast. Negatieve gevoelens als haat, verdriet, rancunes en depressies worden opgewekt. Kinderen vaak het slachtoffer worden als ouders vanwege overspel uit elkaar gaan.
Maar ondanks al deze slechte gevolgen van overspel; wordt door de onmogelijkheid van 4 getuigen die de daad van penetratie gezien moeten hebben, overspel overgelaten in de handen van God en niet in de handen van mensen.
Abdullah Haselhoef
Ik zie dat niet zo. Het is bedoeld als een pendant van de opmerking van SK.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, je hebt het over een "aanleiding". Dat maakt het nog krommer.
Ik geloof wel, dat hij gematigd is en ik vind dat je beter tien Haselhoefs in Nederland kan hebben dan één Ahmed Salam.quote:
Nee, jij brengt alleen maar onzin hier.quote:
quote:
Zo zwart -wit hoeft het helemaal niet gesteld worden. En zeker niet als een voorwaarde die jij stelt.quote:Je zal eerst moeten bewijzen dat een uitspraak van Haselhoef van een paar jaar geleden de aanleiding is van het jagen op homo's. Uiteraard kan je dat niet.
Ja, dat zeg ik. Gewoon Wilders en Verdonk roepen, het drinken ze een glas, het doen van een plas en alles blijft weer zoals het was.quote:Mijn redenatie is dat wanneer anti-homo teksten verantwoordelijk zijn voor het jagen op homo's, anti-Islam teksten verantwoordelijk zijn voor oa moskeebranden. Je moet de originele post van Biggs nog maar eens teruglezen, voordat je met gevatte opmerkingen komt.
Oh ja?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De moord op van Gogh had ook een aanleiding. Dude je bent echt goed in alles recht praten wat krom is.
Dat klopt, maar dat was nooit de discussie. Het ging om verantwoordelijkheid voor geweld (en mijn voorbeeld van Wilders wordt hiermee alleen maar versterkt).quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:54 schreef damian5700 het volgende:
Ik ben ervan overtuigd, dat een uitspraak zoals die gemaakt is door Haselhoef geen constructieve bijdrage levert voor het respect van moslims voor mensen met een bepaalde seksuele geaardheid.
Je reageert ook als een stier op een rode lap zeg. Laat je toch niet zo kennen.quote:[..]
Ja, dat zeg ik. Gewoon Wilders en Verdonk roepen, het drinken ze een glas, het doen van een plas en alles blijft weer zoals het was.![]()
Nee, dat vind ik ook niet. Maar je stelt OF zoiets strafbaar en regelt het via het OM, OF je gaat er met woorden tegenin.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:26 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet ter berde gebracht. Ik vind het verschil tussen homo's die de doodstraf moeten krijgen wanneer er vier getuigen zijn en bij een soortgelijke situatie met heteroseksuelen toch geen blijk geven van respect voor het gelijkheidsbeginsel en respect voor mensen met een bepaalde seksuele geaardheid.
Weer een dimlicht die vrolijk over een hele discussie stapt om low content onzin te posten.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:28 schreef CoT het volgende:
Wat een fantastisch nieuws
oprotten, extremistje
Nee, zeg, gelukkig gaan individuen niet over de allocatie van andere individuen met een afwijkende mening.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:39 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik geloof wel, dat hij gematigd is en ik vind dat je beter tien Haselhoefs in Nederland kan hebben dan één Ahmed Salam.
Dat hij gematigd is bleek al uit de excuses die hij maakte tegenover het COC.
Dus, nee van mij hoeft-ie niet per sé weg.
Dat dus, maar het is een begin.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:41 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Zolang er nog ruim 1.000.000 vergelijkbare figuren hier rondlopen is het nauwelijks de moeite waard te gaan juichen.
Als wegpesten de nieuwe methode van de anti-islamitische beweging is, dan heb ik niet veel hoop voor voornoemde beweging.quote:
...de anti-islamitische beweging?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:00 schreef Floripas het volgende:
[..]
Als wegpesten de nieuwe methode van de anti-islamitische beweging is, dan heb ik niet veel hoop voor voornoemde beweging.
altijd lopen zeiken over haat en discriminatie van moslims maar zodra je Israel of de joden of hun geloof ergens bij kan betrekken ....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Hij heeft zeker mijn naam gezegd...
Wilders is een Jood die zijn taken uitvoert wat hij opgedragen krijgt van Talmoed etc.
Nou mooi, nu de rest nog. 1 down a lot to goquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:59 schreef Biggs. het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)_naar_Duitsland.html
Ik keur terreur als dit absoluut af en vind dat er hard tegen opgetreden moet worden, maar ze hadden geen beter slachtoffer kunnen verzinnen. Opgeruimd staat netjes meneer de homohaterDat de Duitsers er maar veel plezier aan mogen beleven.
Jij bent echt de voorvechter van vrijheden.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nou mooi, nu de rest nog. 1 down a lot to go
Voor MIJN vrijheden ja. Niet voor vrijheden van onze vijanden, naief wezentje.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:13 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jij bent echt de voorvechter van vrijheden.
Omdat ik niet stom genoeg ben om in een godje te geloven.quote:Waarom bekeer jij je eigenlijk niet tot de radicale islam?
Ja dat zijn voetballers ook, dus voetballers zijn radicale moslims?quote:Macho - check
Geweld is soms zelfs broodnodig. Maar dat doet de politie ook, dus agenten zijn radicale moslims?quote:Geweld goed praten - check
Ik duld wel kritiek. Dat jouw kritiek vaak te stom en onsamenhangend voor woorden is, doet daar niets aan af.quote:Geen kritiek dulden - check
Whehehe, je bent gewoon te n00b om dat onderschrift te snappen, kakkertje.quote:Geen gevoel voor humor, gezien je onderschrift - check
Nou nee, maar je had hopelijk zelf ook al door dat je weer uit je nek lulde, zo niet dan raad ik je aan zelf die burqa aan te doen en je eens flink te laten spanken door je vrinden van de Hamas of zo.quote:Je past er precies tussen.
Als ik dat echt deed, dan was ik ook een prima slachtoffer geweest. Helaas voor jou doe ik dit niet. Buiten dit ben ik een homohater als Haselhoef gewoon liever kwijt dan rijk. Dat jij dan meteen weer Wilders gaat lopen schreeuwen is bijzonder laag.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:04 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je ontkent het niet!
Maar goed, het gaat hier om iemand die vertelde dat volgens de Koran homo's de doodstraf verdienen bij genoeg getuigen; later bood hij zijn excuses aan en bleek het binnen de grenzen van vrijheid van meningsuiting te zitten, en voor de rest heeft Haselhoef een goede reputatie. Ja, een beter slachtoffer kan je niet verzinnen.
de gewoonlijke slinkse linkse wegquote:Op zondag 17 juni 2007 20:47 schreef Biggs. het volgende:
[..]
Als ik dat echt deed, dan was ik ook een prima slachtoffer geweest. Helaas voor jou doe ik dit niet. Buiten dit ben ik een homohater als Haselhoef gewoon liever kwijt dan rijk. Dat jij dan meteen weer Wilders gaat lopen schreeuwen is bijzonder laag.
Dus jij acht het legitiem dat als iemand een andere mening heeft dan jij dat je zijn vee en huisdieren mag mishandelen of in de hens mag stekenquote:Op zondag 17 juni 2007 20:47 schreef Biggs. het volgende:
[..]
Als ik dat echt deed, dan was ik ook een prima slachtoffer geweest. Helaas voor jou doe ik dit niet. Buiten dit ben ik een homohater als Haselhoef gewoon liever kwijt dan rijk. Dat jij dan meteen weer Wilders gaat lopen schreeuwen is bijzonder laag.
Het is geen toeval dat Wilders-aanhangers in dit topic pleiten voor knokploegen, en geweld goedkeuren wanneer het hen uitkomt. Er is weinig verschil tussen hen en Marokkaanse straatschoffies qua intolerantie. Dat jij net als Damian een waas van frustratie voor je ogen krijgt bij het zien van de naam Wilders is jammer aangezien je daarmee inhoudelijk geen tegenreactie kan geven, en mijn Wilders voorbeeld alleen maar sterker wordt gemaakt. Voor de neutrale lurker is het duidelijk dat ik Wilders geen verantwoordelijkheid voor geweld in de schoenen schuif; het was het terugkaatsen van de stelling dat Haselhoef verantwoordelijk zou zijn voor geweld tegen homo's.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:47 schreef Biggs. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 juni 2007 20:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Voor MIJN vrijheden ja. Niet voor vrijheden van onze vijanden, naief wezentje.
[..]
Omdat ik niet stom genoeg ben om in een godje te geloven.
En omdat baarden pyamas mij niet staan, hoofddoeken lelijk vind staan op vrouwen en Arabisch 1 vd lelijkste talen ooit is.
[..]
Ja dat zijn voetballers ook, dus voetballers zijn radicale moslims?(Even floritje d'r logica toepassen).
[..]
Geweld is soms zelfs broodnodig. Maar dat doet de politie ook, dus agenten zijn radicale moslims?
[..]
Ik duld wel kritiek. Dat jouw kritiek vaak te stom en onsamenhangend voor woorden is, doet daar niets aan af.
[..]
Whehehe, je bent gewoon te n00b om dat onderschrift te snappen, kakkertje.
[..]
Nou nee, maar je had hopelijk zelf ook al door dat je weer uit je nek lulde, zo niet dan raad ik je aan zelf die burqa aan te doen en je eens flink te laten spanken door je vrinden van de Hamas of zo.
De groeten aan Anja he?
Hulde voor een sterk staaltje selectief lezen. Lees mijn OP nogmaals, maar dit keer aandachtig.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:06 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dus jij acht het legitiem dat als iemand een andere mening heeft dan jij dat je zijn vee en huisdieren mag mishandelen of in de hens mag steken
Dáár gaat het volgens mij over, de man uit de OP is weggepest via mishandeling van zijn dieren.
Nee, Wilders hoef je idd geen geweld in de schoenen te schuiven. Daar heb je absoluut gelijk in. Voor Haselhoef ligt dit echter volledig anders. Dat je Wilders dan in deze discussie betrekt is op zijn minst vreemd te noemen. Jammer dat veel mensen vaak het ongelijk van een ander aan denken te kunnen tonen door uit het niets Wilders in de discussie te betrekken.quote:Op zondag 17 juni 2007 21:10 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het is geen toeval dat Wilders-aanhangers in dit topic pleiten voor knokploegen, en geweld goedkeuren wanneer het hen uitkomt. Er is weinig verschil tussen hen en Marokkaanse straatschoffies qua intolerantie. Dat jij net als Damian een waas van frustratie voor je ogen krijgt bij het zien van de naam Wilders is jammer aangezien je daarmee inhoudelijk geen tegenreactie kan geven, en mijn Wilders voorbeeld alleen maar sterker wordt gemaakt. Voor de neutrale lurker is het duidelijk dat ik Wilders geen verantwoordelijkheid voor geweld in de schoenen schuif; het was het terugkaatsen van de stelling dat Haselhoef verantwoordelijk zou zijn voor geweld tegen homo's.
Voor Haselhoef ligt dit echter volledig anders. En toen verwachte ik een ijzersterke onderbouwing, maar er komt niks. De rechter heeft geoordeeld dat Haselhoef binnen de vrijheid van meningsuiting bleef hoe intolerant het ook was, maar tegen alle logica en feiten in verklaar je hem gewoon verantwoordelijk voor geweld zonder enige onderbouwing. Een verrotte basis om geweld te bagetaliseren als je het mij vraagt.quote:Op maandag 18 juni 2007 09:39 schreef Biggs. het volgende:
[..]
Nee, Wilders hoef je idd geen geweld in de schoenen te schuiven. Daar heb je absoluut gelijk in. Voor Haselhoef ligt dit echter volledig anders. Dat je Wilders dan in deze discussie betrekt is op zijn minst vreemd te noemen. Jammer dat veel mensen vaak het ongelijk van een ander aan denken te kunnen tonen door uit het niets Wilders in de discussie te betrekken.
Het is een juist pavlovreactie bij gebrek aan beter.quote:Op maandag 18 juni 2007 09:39 schreef Biggs. het volgende:
[..]
Nee, Wilders hoef je idd geen geweld in de schoenen te schuiven. Daar heb je absoluut gelijk in. Voor Haselhoef ligt dit echter volledig anders. Dat je Wilders dan in deze discussie betrekt is op zijn minst vreemd te noemen. Jammer dat veel mensen vaak het ongelijk van een ander aan denken te kunnen tonen door uit het niets Wilders in de discussie te betrekken.
En juist het feit dat hij zo intolerant was maakt hem een slachtoffer van terreur waar ik geen traan om zal laten. Overigens heeft het feit dat de rechter zo heeft geoordeeld toch niets te maken met het feit dat ik van mening ben dat deze man met zijn gedachtegoed niet in Nederland (en in elk ander westers land) thuis hoort. Als jij het verband niet ziet tussen een imam die duidelijk zijn haat richting homo’s zaait en homo’s die systematisch door moslims worden mishandeld ben je gek. Het is een simpele oorzaakgevolg analyse.quote:Op maandag 18 juni 2007 09:53 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Voor Haselhoef ligt dit echter volledig anders. En toen verwachte ik een ijzersterke onderbouwing, maar er komt niks. De rechter heeft geoordeeld dat Haselhoef binnen de vrijheid van meningsuiting bleef hoe intolerant het ook was, maar tegen alle logica en feiten in verklaar je hem gewoon verantwoordelijk voor geweld zonder enige onderbouwing. Een verrotte basis om geweld te bagetaliseren als je het mij vraagt.
Het is in ieder geval een hele lage manier van debatterenquote:Op maandag 18 juni 2007 09:59 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Het is een juist pavlovreactie bij gebrek aan beter.
Vrijheid van meningsuiting hoort niet thuis in de Westerse wereld? Wat voor achterlijke fundamentalist ben jij wel niet?quote:Op maandag 18 juni 2007 11:28 schreef Biggs. het volgende:
[..]
En juist het feit dat hij zo intolerant was maakt hem een slachtoffer van terreur waar ik geen traan om zal laten. Overigens heeft het feit dat de rechter zo heeft geoordeeld toch niets te maken met het feit dat ik van mening ben dat deze man met zijn gedachtegoed niet in Nederland (en in elk ander westers land) thuis hoort.
Ik zie het verband (het slaat nergens op, maar ok), en ik zie het bij veel meer invloedrijke/bekende mensen. Maar oh wee als ik namen noem, want dan wordt het te confronterend. Dat ik daarbij jouw hypocrisie aantoon schijn je niet door te hebben. Beetje hetzelfde als Marcel van Dam en Fortuyn; de uitspraak minderwaardig mens zou hebben bijgedragen aan de moord, terwijl het ging om een uitspraak 5 jaar voor de moord en een uitzending die allang weer vergeten was, totdat het weer werd opgerakeld. Hetzelfde gebeurt hier weer: het oprakelen van een allang vergeten incident jaren geleden wordt nu promopt tot de schuldige aangewezen voor recent geweld tegen homo's. Dat is geen oorzaak-gevolg, dat is net zolang graven voor een stok om mee te slaan.quote:Als jij het verband niet ziet tussen een imam die duidelijk zijn haat richting homo’s zaait en homo’s die systematisch door moslims worden mishandeld ben je gek. Het is een simpele oorzaakgevolg analyse.
Jij vind onschuldig tot het tegendeel wordt bewezen zeker ook niet passen in de westerse wereld? Je rekent het hem nu aan wat enkele van zijn collega's doen. Dit heeft niets meer met logica te maken, maar alles met generalisatie. Een wijs man zei ooit "generalisatie ter rechtvaardiging van fascisme", en in dit geval is het geweld en intimidatie.quote:Deze man heeft al duidelijk in zijn kaarten laten kijken. Wat hij publiekelijk heeft verkondigd is slechts het topje van de ijsberg. Hier kun je onder andere zien hoe dit soort imams zich achter gesloten deuren uitspreken. Dit heeft niks meer met vrijheid van meningsuiting te maken. Helaas loop je met een bord voor je kop en denk je blijkbaar dat de uitspraak van Haselhoef een eenmalig slippertje was. Ik weet echter wel beter en ben blij dat hij nu opgerot is. Dat er maar veel intolerante imams mogen volgen.
“Ik vind dat jij dood moet” Wat een meningquote:Op maandag 18 juni 2007 11:57 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting hoort niet thuis in de Westerse wereld? Wat voor achterlijke fundamentalist ben jij wel niet?
Ik zie het ook wel bij meer mensen (niet bij Wilders echter), maar die hebben hier geen zak mee te maken. Het gaat hier om Haselhoef en om niemand anders. Als je trouwens denkt dat er ten tijden van de uitspraken van Haselhoef geen geweld tegen homo’s plaatsvond ben je erg naïef. Uiteraard heeft Haselhoef zijn toon gematigd na de dubieuze uitspraken, maar zijn gedachtegoed is echt wel behouden hoor. Wees maar niet bang.quote:Ik zie het verband (het slaat nergens op, maar ok), en ik zie het bij veel meer invloedrijke/bekende mensen. Maar oh wee als ik namen noem, want dan wordt het te confronterend. Dat ik daarbij jouw hypocrisie aantoon schijn je niet door te hebben. Beetje hetzelfde als Marcel van Dam en Fortuyn; de uitspraak minderwaardig mens zou hebben bijgedragen aan de moord, terwijl het ging om een uitspraak 5 jaar voor de moord en een uitzending die allang weer vergeten was, totdat het weer werd opgerakeld. Hetzelfde gebeurt hier weer: het oprakelen van een allang vergeten incident jaren geleden wordt nu promopt tot de schuldige aangewezen voor recent geweld tegen homo's. Dat is geen oorzaak-gevolg, dat is net zolang graven voor een stok om mee te slaan.
Hij heeft zich toch al schuldig gemaakt aan homohaat. Als je niet met een bord voor je kop zou lopen kan je ook wel inschatten dat Haselhoef op het gebied van homo intolerantie nog steeds niet veel onderdoet voor andere extremistische collega's. Hij begrijpt echter ook wel dat hij die visie niet meer publiekelijk kan verkondigen. Het heeft niets met generalisatie te maken. Eerder een realistische kijk op de zaken. Bovendien is het al voldoende bewezen.quote:Jij vind onschuldig tot het tegendeel wordt bewezen zeker ook niet passen in de westerse wereld? Je rekent het hem nu aan wat enkele van zijn collega's doen. Dit heeft niets meer met logica te maken, maar alles met generalisatie. Een wijs man zei ooit "generalisatie ter rechtvaardiging van fascisme", en in dit geval is het geweld en intimidatie.
roflquote:Op maandag 18 juni 2007 17:21 schreef desiredbard het volgende:
Veel polulairder daar die man, heeft zijn web/fansite al: http://wwww.hasselhoef.de
Damn, ik schoot in de lach.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:45 schreef Biggs. het volgende:
In de westerse wereld zijn wij tolerant ten opzichte van homo’s.
Vreemde is dat Geert Wilders, Ali etc bij een steentje door de ruit opf een haatcampagne niet verdwijnen....deze huilie welquote:Op dinsdag 19 juni 2007 08:51 schreef dyslexie_man het volgende:
Belachelijk, ik vind dat die man gewoon in Nederland moet kunnen blijven. Ja hij heeft dingen gezegd die sommige Nederlanders, waaronder mijzelf, niet aan staan. Doen Femke Halsema, Geert Wilders en Wouter Bos ook.
Aan de vrijheid van meningsuiting wordt al heel lang geknabbelt. Geert Wilders moet kunnen eggen wat ie denkt zonder bedreigt te worden, dan deze baardmans ook. Gelijke monniken (imams), gelijke kappen (tulbands).
Als ie over de schreef gaat, doe dan aangegifte tegen hem. Wordt ie dan veroordeeld, heb je je zin. Anders heb je hem op zn minst nog besmeurd... Kijk hoe anti-discriminatie bureaus dat doen, waarom richten de mensen die er behoefte aan hebben er zelf niet een op om te kunnen katten op moslims.
dat idee heb ik dus ook .quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:45 schreef CANARIS het volgende:
. Ik geloof dat dit nu een voorgeschoven verhaal is.
Het rare is dat die twee die jij nu noemt de overheid klauwen vol geld hebben gekost aan beveiliging en verhuizingen naar diverse onderkomens omdat ze door eigen provocaties een beroep moesten doen op superhoge beveiligingsmaatregelen, het is te prijzen dat Haselhoef dat niet heeft gedaan.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:52 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Vreemde is dat Geert Wilders, Ali etc bij een steentje door de ruit opf een haatcampagne niet verdwijnen....deze huilie wel
Die mensen zijn er:quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:23 schreef robh het volgende:
[..]
Damn, ik schoot in de lach.
Ga je me nu ook nog vertellen dat de PVV geen one-issue partij is ?
Partij Voor de Vrijheid kamervragen...quote:Op maandag 18 juni 2007 21:45 schreef ExTec het volgende:
En wat je zeker vast kan stellen is dat de media het heel selectief voor het licht brengen. Als je Wilders z'n site kijkt, zie je dat daar keurig bijgehouden wordt welke vraag wanneer gesteld is.
En die vragen gaan overal over, niet alleen over de excessen van de islam.
Maar die "linkse intellectuelen" hierzo komen dan met: "One issue partij"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |