abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50480710
quote:
Allochtonen jagen op homo's
door Gijsbert Termaat en Tjerk de Vries
AMSTERDAM - Allochtone jongeren, voornamelijk Marokkanen, struinen in Amsterdam regelmatig homo-ontmoetingsplaatsen af om daar mannen te beroven van hun geld. Ook maken ze soms via chatrooms afspraakjes om hun slachtoffers thuis te kunnen bestelen.

De gedupeerden durven veelvuldig uit schaamte geen aangifte te doen. "Het gaat vaak om biseksuele mannen die getrouwd zijn", zegt Pierre van der Steen van het homomeldpunt van de Amsterdamse politie, Roze in Blauw (RIB).

Ook sommige parken in de hoofdstad vormen een risicogebied, terwijl daders hun slachtoffers ook soms opwachten bij de vele homokroegen die Amsterdam telt.

"Recent hebben we bij de Oeverlanden Marokkaanse en Pakistaanse verdachten aangehouden. Zij bekenden zes mannen te hebben beroofd, terwijl wij maar één aangifte binnen hadden gekregen", vult Marja Lust van RIB aan.

Represailles
Afgelopen zaterdag werd in het Vondelpark opnieuw een homoseksuele man in elkaar geslagen door zes Marokkanen. Zijn verhaal wilde hij wel aan de krant kwijt, maar uit angst voor represailles zag hij later af van publicatie. "Ik werd zomaar geslagen en in mijn gezicht geschopt", liet hij weten. "Er heerst een enorme boosheid bij deze groep jongeren en ik heb geen idee waar dat vandaan komt."

De politie wil meer zicht krijgen op de omvang van het probleem en gaat daarom soms undercover locaties langs waar homo's elkaar ontmoeten. "Op die manier willen we de mannen op het hart drukken vooral aangifte te doen", zegt Van der Steen. "Dat kan anoniem, want we begrijpen dat er een grote drempel is om naar de politie te stappen. Maar als Mohammed niet naar de berg komt..."

Mogelijk gaat de politie zelfs undercover en zal het agenten in burger inzetten op de homo-ontmoetingsplaatsen om zodoende daders op heterdaad te kunnen arresteren. "Wij hebben een speciaal telefoonnummer geopend (020-5595385, red.) waar slachtoffers zich 24 uur per dag kunnen melden en we bespeuren een enorm verschil met het COC. Slechts twintig procent van de melders bij het COC komt ook naar ons toe", zegt Lust.

Topje van ijsberg
"Die angst moet eruit, want als wij iets niet weten, kunnen wij er ook niets aan doen. Vooralsnog constateren we dat er ieder jaar meer klachten bij ons binnenkomen, maar we denken nog steeds dat het om het topje van de ijsberg gaat", aldus Lust.
http://www.telegraaf.nl/b(...)op_homo_s.html?p=2,1

Erg triest om te lezen dit. Homo's worden blijkbaar mishandeld door groepen die het hardst schreeuwen dat ze gediscrimineerd worden, al ben ik er van overtuigd dat ook autochtonen zich hier aan schuldig maken. Gelukkig heeft het plaatjesboek dat ook wel het beleidsprogramma heet behalve oplossingen voor fietsendiefstal ook oplossingen voor dit soort problemen.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 11:36:02 #2
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_50480808
Direct het land uitzetten die parasieten. NO MERCY
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_50480904
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:33 schreef Biggs. het volgende:
al ben ik er van overtuigd dat ook autochtonen zich hier aan schuldig maken.
Daar ben ik het niet mee eens!
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
pi_50480942
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:39 schreef Vierkantblokje het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens!
Ignorant

Alsof allochtonen de enige zijn die homo's discrimeneren.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 11:40:39 #5
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_50480947
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:36 schreef LENUS het volgende:
...en wat als die homo's hier nou gewoon geboren zijn?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_50480969
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:40 schreef DaFan het volgende:

[..]

Ignorant

Alsof allochtonen de enige zijn die homo's discrimeneren.
nee zo bedoel ik het niet, maar de meeste autochtonen die dat doen zijn zo ver heen dat je ze beter allochtonen kan noemen. dus ze ik tel ze niet mee bij de autochtonen!
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
pi_50480979
Mannen die thuis een vrouw en kinderen hebben en dan met andere mannen afspraakjes maken
Jonge mannen die mannen die thuis een vrouw en kinderen hebben en dan met andere mannen afspraakjes maken beroven
  vrijdag 15 juni 2007 @ 11:42:01 #8
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_50480984
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:40 schreef Verbal het volgende:

[..]

...en wat als die homo's hier nou gewoon geboren zijn?

V.
Ik bedoel die voorbipsberbers natuurlijk smartass
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  vrijdag 15 juni 2007 @ 11:43:14 #9
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_50481033
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:36 schreef LENUS het volgende:
Die homo's bedoel je?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_50481043
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:41 schreef Vierkantblokje het volgende:

[..]

nee zo bedoel ik het niet, maar de meeste autochtonen die dat doen zijn zo ver heen dat je ze beter allochtonen kan noemen. dus ze ik tel ze niet mee bij de autochtonen!
Oh die types! Dan ben ik het wel met je eens
pi_50481144
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:41 schreef Vierkantblokje het volgende:

[..]

Neo-nazi's en ander paupertuig (incl. pauper Mocro's) heeft t niet zo op heaumeaux.
pi_50481221
homo's plagen, zoentjes vragen
pi_50481228
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:42 schreef LENUS het volgende:

[..]

Ik bedoel die voorbipsberbers natuurlijk smartass
linkse ignorant kneuzen lokken altijd uit met de vraag:"maar ze zijn toch Nederlanders/ ze zijn toch hier geboren?"
dan zeg ik :" ze hebben toch dubbele pasporten?"
pi_50481265
En als er alleen allochtone homo's overvallen worden, waddan
  vrijdag 15 juni 2007 @ 11:51:09 #15
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_50481286
Je zou als politie-agent daar maar undercover moeten staan.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_50481304
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:46 schreef Fides het volgende:

[..]

Neo-nazi's en ander paupertuig (incl. pauper Mocro's) heeft t niet zo op heaumeaux.
neo nazi's zijn in mijn ogen dan ook gewoon duitsers.
"Als het niet verzamelen van postzegels een hobby is, dan is atheisme een geloof"
"A computer is like airconditioning, as soon as you open Windows, it becomes useless!"
pi_50481332
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:50 schreef opgebaarde het volgende:
En als er alleen allochtone homo's overvallen worden, waddan[afbeelding]
Dan moet er net zo hard opgetreden worden tegen de overvallers. Of vind je van niet soms??
"Als het niet verzamelen van postzegels een hobby is, dan is atheisme een geloof"
"A computer is like airconditioning, as soon as you open Windows, it becomes useless!"
  vrijdag 15 juni 2007 @ 11:52:47 #18
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_50481336
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Die homo's bedoel je?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_50481368
Ach, de meeste mocro's die in dat soort activiteiten verstrikt raakt hebben vaak het beroep van hoer als bijbaantje.
pi_50481376
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:48 schreef Iago het volgende:
homo's plagen, zoentjes vragen
Nou, het zou best kunnen dat de daders homosexuele marokkanen zijn, maar omdat dat in die cultuur absoluut niet kan, zijn ze jaloers op de nederlandse homo's die vrij kunnen doen wat zij zouden willen.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 11:54:27 #21
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_50481381
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:53 schreef HiZ het volgende:
Ach, de meeste mocro's die in dat soort activiteiten verstrikt raakt hebben vaak het beroep van hoer als bijbaantje.
dus?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 15 juni 2007 @ 11:54:48 #22
17205 Profesor
I have a dream!
pi_50481392
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:51 schreef LasTeR het volgende:
Je zou als politie-agent daar maar undercover moeten staan.
Meesten hebben al een snor, dus dat scheelt!
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
pi_50481412
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Die homo's bedoel je?
Want die parasiteren de nederlandse samenleving hoe precies?
pi_50481423
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:52 schreef Sisko het volgende:

[..]

Dan moet er net zo hard opgetreden worden tegen de overvallers. Of vind je van niet soms??
Nou, die overvallers staan ergens voor blijkbaar, ze vinden dat je homo's mag overvallen en aangezien we in een maatschappij wonen waar een vrijheids van meningsuiting geldt, we elkaar moeten respecteren denk ik dat we die arme allochtone boefjes niet moeten demoniseren
pi_50481469
walgelijk, maarja die lui hebben dan ook geen fatsoen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')