http://www.telegraaf.nl/b(...)op_homo_s.html?p=2,1quote:Allochtonen jagen op homo's
door Gijsbert Termaat en Tjerk de Vries
AMSTERDAM - Allochtone jongeren, voornamelijk Marokkanen, struinen in Amsterdam regelmatig homo-ontmoetingsplaatsen af om daar mannen te beroven van hun geld. Ook maken ze soms via chatrooms afspraakjes om hun slachtoffers thuis te kunnen bestelen.
De gedupeerden durven veelvuldig uit schaamte geen aangifte te doen. "Het gaat vaak om biseksuele mannen die getrouwd zijn", zegt Pierre van der Steen van het homomeldpunt van de Amsterdamse politie, Roze in Blauw (RIB).
Ook sommige parken in de hoofdstad vormen een risicogebied, terwijl daders hun slachtoffers ook soms opwachten bij de vele homokroegen die Amsterdam telt.
"Recent hebben we bij de Oeverlanden Marokkaanse en Pakistaanse verdachten aangehouden. Zij bekenden zes mannen te hebben beroofd, terwijl wij maar één aangifte binnen hadden gekregen", vult Marja Lust van RIB aan.
Represailles
Afgelopen zaterdag werd in het Vondelpark opnieuw een homoseksuele man in elkaar geslagen door zes Marokkanen. Zijn verhaal wilde hij wel aan de krant kwijt, maar uit angst voor represailles zag hij later af van publicatie. "Ik werd zomaar geslagen en in mijn gezicht geschopt", liet hij weten. "Er heerst een enorme boosheid bij deze groep jongeren en ik heb geen idee waar dat vandaan komt."
De politie wil meer zicht krijgen op de omvang van het probleem en gaat daarom soms undercover locaties langs waar homo's elkaar ontmoeten. "Op die manier willen we de mannen op het hart drukken vooral aangifte te doen", zegt Van der Steen. "Dat kan anoniem, want we begrijpen dat er een grote drempel is om naar de politie te stappen. Maar als Mohammed niet naar de berg komt..."
Mogelijk gaat de politie zelfs undercover en zal het agenten in burger inzetten op de homo-ontmoetingsplaatsen om zodoende daders op heterdaad te kunnen arresteren. "Wij hebben een speciaal telefoonnummer geopend (020-5595385, red.) waar slachtoffers zich 24 uur per dag kunnen melden en we bespeuren een enorm verschil met het COC. Slechts twintig procent van de melders bij het COC komt ook naar ons toe", zegt Lust.
Topje van ijsberg
"Die angst moet eruit, want als wij iets niet weten, kunnen wij er ook niets aan doen. Vooralsnog constateren we dat er ieder jaar meer klachten bij ons binnenkomen, maar we denken nog steeds dat het om het topje van de ijsberg gaat", aldus Lust.
Daar ben ik het niet mee eens!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:33 schreef Biggs. het volgende:
al ben ik er van overtuigd dat ook autochtonen zich hier aan schuldig maken.
Ignorantquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:39 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens!
...en wat als die homo's hier nou gewoon geboren zijn?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:36 schreef LENUS het volgende:
Direct het land uitzetten die parasieten. NO MERCY
nee zo bedoel ik het niet, maar de meeste autochtonen die dat doen zijn zo ver heen dat je ze beter allochtonen kan noemen. dus ze ik tel ze niet mee bij de autochtonen!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:40 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ignorant
Alsof allochtonen de enige zijn die homo's discrimeneren.
Ik bedoel die voorbipsberbers natuurlijk smartassquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:40 schreef Verbal het volgende:
[..]
...en wat als die homo's hier nou gewoon geboren zijn?
V.
Die homo's bedoel je?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:36 schreef LENUS het volgende:
Oh die types! Dan ben ik het wel met je eensquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:41 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
nee zo bedoel ik het niet, maar de meeste autochtonen die dat doen zijn zo ver heen dat je ze beter allochtonen kan noemen. dus ze ik tel ze niet mee bij de autochtonen!
Neo-nazi's en ander paupertuig (incl. pauper Mocro's) heeft t niet zo op heaumeaux.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:41 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
nee zo bedoel ik het niet, maar de meeste autochtonen die dat doen zijn zo ver heen dat je ze beter allochtonen kan noemen. dus ze ik tel ze niet mee bij de autochtonen!
linkse ignorant kneuzen lokken altijd uit met de vraag:"maar ze zijn toch Nederlanders/ ze zijn toch hier geboren?"quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:42 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ik bedoel die voorbipsberbers natuurlijk smartass![]()
neo nazi's zijn in mijn ogen dan ook gewoon duitsers.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:46 schreef Fides het volgende:
[..]
Neo-nazi's en ander paupertuig (incl. pauper Mocro's) heeft t niet zo op heaumeaux.
Dan moet er net zo hard opgetreden worden tegen de overvallers. Of vind je van niet soms??quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:50 schreef opgebaarde het volgende:
En als er alleen allochtone homo's overvallen worden, waddan[afbeelding]
Nou, het zou best kunnen dat de daders homosexuele marokkanen zijn, maar omdat dat in die cultuur absoluut niet kan, zijn ze jaloers op de nederlandse homo's die vrij kunnen doen wat zij zouden willen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:48 schreef Iago het volgende:
homo's plagen, zoentjes vragen
dus?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:53 schreef HiZ het volgende:
Ach, de meeste mocro's die in dat soort activiteiten verstrikt raakt hebben vaak het beroep van hoer als bijbaantje.
Meesten hebben al een snor, dus dat scheelt!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:51 schreef LasTeR het volgende:
Je zou als politie-agent daar maar undercover moeten staan.
Want die parasiteren de nederlandse samenleving hoe precies?quote:
Nou, die overvallers staan ergens voor blijkbaar, ze vinden dat je homo's mag overvallen en aangezien we in een maatschappij wonen waar een vrijheids van meningsuiting geldt, we elkaar moeten respecteren denk ik dat we die arme allochtone boefjes niet moeten demoniserenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:52 schreef Sisko het volgende:
[..]
Dan moet er net zo hard opgetreden worden tegen de overvallers. Of vind je van niet soms??![]()
Een leuke sarcastisch opmerking hoor, maar heeft totaal geen relatie tot waar ik het over had.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou, die overvallers staan ergens voor blijkbaar, ze vinden dat je homo's mag overvallen en aangezien we in een maatschappij wonen waar een vrijheids van meningsuiting geldt, we elkaar moeten respecteren denk ik dat we die arme allochtone boefjes niet moeten demoniseren
Ik weettoch niet waarom jij homo's parasieten vind.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:55 schreef Sisko het volgende:
[..]
Want die parasiteren de nederlandse samenleving hoe precies?
Dit wordt nu allemaal wel erg hypothetisch, itt het topic, wat de harde werkelijkheid is.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:04 schreef Sisko het volgende:
[..]
Een leuke sarcastisch opmerking hoor, maar heeft totaal geen relatie tot waar ik het over had.
Jij vraagt of overvallers die allochtone homo's overvallen op een andere manier gestraft horen te worden, daar geef ik antwoord op. En hoe sarcatisch je ook was. Een mening wordt voorals nog enkel woordlijk geuit. Zodra er fysiek geweld wordt gebruikt is het geen meningsuiting meer, eerder een uiting van kortzichtigheid en een gebrek aan inlevingsvermogen.
net zo walgelijk? ben je authistisch?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:07 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Die homo's zijn net zo walgelijk. Een beetje afspraakjes maken met andere kerels terwijl vrouwlief thuis met kinders op de bank zit. Te smerig voor woorden.
Nu is stelen ook niet goed en mishandelen al helemaal niet. Ik walg dus van allebei de groepen.
Waar gaat het heen met deze wereld...... doe toch is normaal zeg.
En de staat, kunnen er mooi duizenden euro's aan zn behandeling verspild worden.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:12 schreef Mikrosoft het volgende:
Ik hoop dat zo'n slachtoffer een keer een hiv-naald bij zich heeft. Krijgt zo'n onverbeterlijke Marokkaan eens wat die verdient: levenslang.
het beroven van iemand van het geld dat hij bij zich heeft vind ik persoonlijk minder erg dan het verraden van het vertrouwen van je vrouw en kinderen wie je eeuwige trouw beloofd hebt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
net zo walgelijk? ben je authistisch?
met het risico dat de met aidsbesmette homobasher met zijn volgende vuistlagen het virus doorgeeft aan een nog niet besmette biseksuele of homoseksuele man. die het dan op zijn beurt weer doorgeeft aan de vrouw, en ga zo maar door.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:12 schreef Mikrosoft het volgende:
Ik hoop dat zo'n slachtoffer een keer een hiv-naald bij zich heeft. Krijgt zo'n onverbeterlijke Marokkaan eens wat die verdient: levenslang.
Het gaat volgens mij niet om marokkaanse mannen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:18 schreef Epsix het volgende:
[..]
het beroven van iemand van het geld dat hij bij zich heeft vind ik persoonlijk minder erg dan het verraden van het vertrouwen van je vrouw en kinderen wie je eeuwige trouw beloofd hebt.
het geldt natuurlijk niet voor iedereen, maar in de worst en kaas scenario zal die man een xenofoob worden... maargoed, dan kan hij zich hier bij fok gewoon registreren en de club joinen. Indien het geen stoephoer is zal die vrouw echter worstelen met relaties en vertrouwen, omdat "haar" man, de man die haar eeuwige trouw beloofd heeft, haar met een marrokaanse man bedrogen heeft!
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:18 schreef Epsix het volgende:
[..]
het beroven van iemand van het geld dat hij bij zich heeft vind ik persoonlijk minder erg dan het verraden van het vertrouwen van je vrouw en kinderen wie je eeuwige trouw beloofd hebt.
het geldt natuurlijk niet voor iedereen, maar in de worst en kaas scenario zal die man een xenofoob worden... maargoed, dan kan hij zich hier bij fok gewoon registreren en de club joinen. Indien het geen stoephoer is zal die vrouw echter worstelen met relaties en vertrouwen, omdat "haar" man, de man die haar eeuwige trouw beloofd heeft, haar met een marrokaanse man bedrogen heeft!
Levenslang kost nu eenmaal geld en verspillen moeten we wel anders roept hij diskrimminazi.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:16 schreef Repeat het volgende:
[..]
En de staat, kunnen er mooi duizenden euro's aan zn behandeling verspild worden.
De mens is nou eenmaal een sexueel wezen, sommigen zelfs bisexueel. Dat is geen reden om geweld tegen ze te gebruiken. Helaas misbruiken sommige mensen hun verknipte religieuze ideëen om hun agressie op homo's of mensen met een ander geloof/afkomst bot te vieren.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:07 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Die homo's zijn net zo walgelijk. Een beetje afspraakjes maken met andere kerels terwijl vrouwlief thuis met kinders op de bank zit. Te smerig voor woorden.
Nu is stelen ook niet goed en mishandelen al helemaal niet. Ik walg dus van allebei de groepen.
ik vind de kordate aanpak van de politie in amsterdam anders wel een pluimpje waard. ben ik niet van ze gewend eik. gewoon veel meer undercover en die groep pakken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:21 schreef Zwansen het volgende:
Alsof dit nieuws is. Dit is toch algemeen bekend.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:26 schreef HiZ het volgende:
[..]
Gewoon een willekeurig feitje ertussendoor gooien![]()
Heb ik gezegd dat ik dat vind dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik weettoch niet waarom jij homo's parasieten vind.
Omdat ze te weinig kindjes krijgen brengen ze ons pensioen/aow stelsel in gevaar, maar profiteren daar wel van?
Ooit gedacht aan homo's ZONDER vrouw, die worden ook afgetuigd.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:07 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
prima plan lijkt me. zeg maar undercover agenten.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:11 schreef minkuukel het volgende:
Ik las net dat Wilders "lokhomo's" wil inzetten om dit te bestrijden.![]()
Klopt: hier even het bericht van nu.nlquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:11 schreef minkuukel het volgende:
Ik las net dat Wilders "lokhomo's" wil inzetten om dit te bestrijden.![]()
Eigenlijk is het lachwekkend dat juist deze medelanders zorgen voor een nieuwe emancipatie-fase van Homo'squote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:19 schreef Unrealist- het volgende:
[..]
Klopt: hier even het bericht van nu.nl
AMSTERDAM - Om het geweld tegen homo's door allochtonen een halt toe te roepen, moet de politie undercoveragenten inzetten die zich voordoen als homoseksuelen.
Daarvoor pleit de Partij voor de Vrijheid vrijdag in Kamervragen aan de ministers van Justitie en Binnenlandse Zaken.
Volgens De Telegraaf struinen allochtone jongeren in Amsterdam regelmatig homo-ontmoetingsplaatsen af om daar mannen te beroven van hun geld. Ook zouden sommige daders hun slachtoffers regelmatig opwachten bij homokroegen.
Volgens de krant doen veel slachtoffers uit schaamte geen aangifte.
Die hetero's zijn net zo walgelijk. Een beetje afspraakjes maken met andere wijven terwijl vrouwlief thuis onwetend met kinders op de bank zit. Te smerig voor woorden.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:07 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Hohoquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:41 schreef patricia27 het volgende:
[..]
Die hetero's zijn net zo walgelijk. Een beetje afspraakjes maken met andere wijven terwijl vrouwlief thuis onwetend met kinders op de bank zit. Te smerig voor woorden.![]()
Goh waarom zouden die homo's toch naar zulk soort uitvluchten zoeken? Komt het misschien omdat de maatschappij het nog steeds niet accepteert en dat met name onze Christen- en moslimvrienden waar het wordt afgedaan als een zonde of ziekte.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:41 schreef patricia27 het volgende:
[..]
Die hetero's zijn net zo walgelijk. Een beetje afspraakjes maken met andere wijven terwijl vrouwlief thuis onwetend met kinders op de bank zit. Te smerig voor woorden.![]()
Mensen die anderen BEROVEN of MISHANDELEN, zijn geen hangjongeren. Zulke misbaksels noemen we criminelen. Illegale prostitutie, drugsgebruik en pedofilie zijn net zo hetero als homo. De samenleving wordt pas echt een grote dienst bewezen wanneer mensen als jij zijn opgehoepeld. Daar wordt het in Nederland een stuk aangenamer van.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:03 schreef Super7fighter het volgende:
Toen ik de titel van deze thread zag staan, dacht ik aan het scenario van de film Hard Target, waarin mannen worden opgejaagd in de bossen en door jagers afgeschoten worden met geweren. Maar het blijkt hier om een wissewasje te gaan.
Sterker nog, deze Marokkaanse hangjongeren ruimen onbedoeld de rotzooi op die de maatschappij weigert aan te pakken, zoals de homo-ontmoetingsplaatsen waarbij illegale prostitutie, drugsgebruik, pedofilie of criminele activiteiten zoals geslachtsziektes en Aids verspreiden, plaatsvinden. Deze jongens bewijzen dus onbedoeld een grote dienst aan de maatschappij door deze homoplaatsen te ontruimen en de homo's uit een te drijven en te ontzetten van het plaats delict, maar vooral aan de vrouwen die thuis besmet raken door hun biseksuele banger.
Ik hoef niks te doen. Moslims maken zich vanzelf wel onmogelijk in dit land, met hun eigen gedrag. Dat Marokkanen in Nederland zo 'goed' aan een baan kunnen komen, dat Amsterdamse politiechefs en wijkchefs vaststellen dat een aanzienlijk deel van de Marokkaanse jongeren 'ontspoord' is, hebben ze toch echt aan zichzelf te danken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Kill kill kill, de homo-hater versus de moslim hater. Go for it boys!![]()
Elk voordeel heeft zijn nadeel. Wat heb ik liever? Een park waar gewone mensen rustig kunnen recreeren en wandelen? Of een park dat door bepaalde radicale homo's en biseksuelen tot hun domein wordt geclaimd en een vrijplaats wordt voor pedofilie, moord en doodslag, GHB-zuigers, cocaine-gebruikers en milieuvervuiling (door condooms e.d)? Doe mij de eerste.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mensen die anderen BEROVEN of MISHANDELEN, zijn geen hangjongeren.
Daar hebben we S7F. Onze eigen echte moslimfundiquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:03 schreef Super7fighter het volgende:
Toen ik de titel van deze thread zag staan, dacht ik aan het scenario van de film Hard Target, waarin mannen worden opgejaagd in de bossen en door jagers afgeschoten worden met geweren. Maar het blijkt hier om een wissewasje te gaan.
Sterker nog, deze Marokkaanse hangjongeren ruimen onbedoeld de rotzooi op die de maatschappij weigert aan te pakken, zoals de homo-ontmoetingsplaatsen waarbij illegale prostitutie, drugsgebruik, pedofilie of criminele activiteiten zoals geslachtsziektes en Aids verspreiden, plaatsvinden. Deze jongens bewijzen dus onbedoeld een grote dienst aan de maatschappij door deze homoplaatsen te ontruimen en de homo's uit een te drijven en te ontzetten van het plaats delict, maar vooral aan de vrouwen die thuis besmet raken door hun biseksuele banger.
Homo zijn is nog altijd legaal in nederland, vreemdgaan is nog altijd legaal in nederland. De mishandelde homo's zijn gee pedo's (dat staat niet in het bericht en je bent onschuldig tot schuldig bewezen is) en het is nog altijd ILLEGAAL om het recht in eigen hand te nemen (en als je daarbij mensen berooft is er ook weinig van dat recht over.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:19 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Elk voordeel heeft zijn nadeel. Wat heb ik liever? Een park waar gewone mensen rustig kunnen recreeren en wandelen? Of een park dat door bepaalde radicale homo's en biseksuelen tot hun domein wordt geclaimd en een vrijplaats wordt voor pedofilie, moord en doodslag, GHB-zuigers, cocaine-gebruikers en milieuvervuiling (door condooms e.d)? Doe mij de eerste.
Algemeen belang gaat bij mij voorop.
De politie zal eerst de criminele activiteiten van homo- en biseksuelen in parken en parkeerplaatsen aan moeten pakken, want je kant geen krant meer openslaan of een park binnengaan waar je deze vieze gasten tegenkomt. Als er geen criminele homo-enclaves zijn, zijn er ook geen mishandelingen, berovingen en ontzettingen.
Ik heb niks tegen homo's, wel tegen radicale homo's. Dus hou op met opstoken en zogenaamd cheerleaden.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Kill kill kill, de homo-hater versus de moslim hater. Go for it boys!![]()
Een radicale homo is een pedo homo of een bewust aidsverspreidende homo.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:27 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen homo's, wel tegen radicale homo's. Dus hou op met opstoken en zogenaamd cheerleaden.
Toppertjequote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:41 schreef patricia27 het volgende:
[..]
Er bestaan geen radicale homo's. Een homo is een homo. Ze kunnen er hooguit voor kiezen om het verborgen te houden of om er verder niets mee te doen. Iemand die vindt dat je homo's niet vanwege hun geaardheid in elkaar mag trimmen, intimideren of wat dan ook, is niet radicaal.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:27 schreef Super7fighter het volgende:
Ik heb niks tegen homo's, wel tegen radicale homo's.
Alsof het een religie isquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:27 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen homo's, wel tegen radicale homo's. Dus hou op met opstoken en zogenaamd cheerleaden.
En laten we het maar niet hebben over radicale hetero's, vooral vrouwen willen nog wel eens een stuk blote huid laten zien. Dat zijn natuurlijk ook allemaal misdadige pedo's die beroofd moeten worden door onze tolerante medelanders.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:40 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, er zijn best radicale homo;s hoor.
Ik ben hetero,. maar ik dans niet op een boot in mijn blote reet om dat te laten zien.
Ik heb er verder geen moeite mee, maar ik kan me best voorstellen dat er mensen zijn die dat niet nodig vinden.
Doet totaal niet terzake wat jij liever hebt. Ik heb liever een moslim-vrij Nederland. Nee, nog beter gezegd: een compleet geloofs-vrij Nederland. Wordt het namelijk stukken vreedzamer en gemoedelijker van in dit land, is MIJN mening. Maar dat geeft mij nog niet het recht om religieuzen in elkaar te meppen, te bedreigen of te beroven. Leven en laten leven is mijn motto.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:19 schreef Super7fighter het volgende:
Elk voordeel heeft zijn nadeel. Wat heb ik liever?
Er zijn ook gebouwen in Nederland die door radicale moslims tot hun domein worden geclaimd. Ze zijn een vrijplaats voor intolerantie, haatzaaierij en afzetten tegen onze samenleving. De vervuiling die er plaatsheeft, is nog vele malen erger.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:19 schreef Super7fighter het volgende:
Een park waar gewone mensen rustig kunnen recreeren en wandelen? Of een park dat door bepaalde radicale homo's en biseksuelen tot hun domein wordt geclaimd en een vrijplaats wordt voor pedofilie, moord en doodslag, GHB-zuigers, cocaine-gebruikers en milieuvervuiling (door condooms e.d)? Doe mij de eerste.
Bullshit. Zoals je zelf kunt lezen, worden slachtoffers namelijk ook gewoon opgewacht bij kroegen. De politie zal eerst de criminele activiteiten van criminelen moeten tegengaan. Tuig dat andere mensen bedreigt, berooft, mishandelt, enzovoort - ongeacht het motief daarvoor!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:19 schreef Super7fighter het volgende:
De politie zal eerst de criminele activiteiten van homo- en biseksuelen in parken en parkeerplaatsen aan moeten pakken, want je kant geen krant meer openslaan of een park binnengaan waar je deze vieze gasten tegenkomt. Als er geen criminele homo-enclaves zijn, zijn er ook geen mishandelingen, berovingen en ontzettingen.
kerel, ik ben zelf 2 keer beroofd van m'n bezittingen, EN HET DOET ME NIKS. ik zou het een ander nooit aan doen. ik weet niet wat de motieven zijn van de twee mensen die m'n bezittingen afpakten, en ik heb er ook geen goed woord aan over. maar ergens heel erg ver in een klein duister hoekje in m'n hoofd kan ik me wel voorstellen dat die gasten MISSCHIEN gedacht hebben, die kerel met z'n nieuwe kleren kan het toch wel missen. zelfs dan is het nog fout, want je moet met je flikken van m'n geld afblijven. ik ben geen standaard hollander die een bedelende man geld weigert, ik ben niet te beroerd een vijfje uit m'n zak te vissen en weg te geven. ja noem me maar naif, dan noem ik jouw een wereldverkrachter. het komt erop neer dat er teveel waarde aan materiele bezittingen gehecht wordt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
que? volgens mij ben je niet helemaal lekker in de bol
Jouw moslimreflex wordt kostelijker met de dag.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:27 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Dan wordt het toch denk ik tijd dat wij op de groepsverkrachtende moslims gaan jagen, want zij verspreiden ook geslachtsziekten, daarbij trekken ze jonge meisjes de prostitutie in, hetgeen zeer onwenselijk is. Opruimen die handel!!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:03 schreef Super7fighter het volgende:
Zoals ik niks tegen moslims heb, alleen tegen criminele en radicale moslims?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:27 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Zoals nu in Islamitische landen gebeurt bedoel je?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:51 schreef TheMagnificent het volgende:
Bij het lezen van de topictitel dacht ik aan de heksenjachten.![]()
Nee jij?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
net zo walgelijk? ben je authistisch?
@ zoalshetisquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:18 schreef Epsix het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:41 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Nee, geweld gebruiken is niet goed.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De mens is nou eenmaal een sexueel wezen, sommigen zelfs bisexueel. Dat is geen reden om geweld tegen ze te gebruiken.
De meeste homo's zijn niet getrouwd (het zijn niet altijd hypocriete moslims of christenen) maar die worden ook geterroriseerd.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:20 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
Nee, geweld gebruiken is niet goed.
Een andere kerel naaien buiten je huwelijk om ook niet. Vandaar dat ik walg van beiden.
Echt.... dit bestaatquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:19 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Elk voordeel heeft zijn nadeel. Wat heb ik liever? Een park waar gewone mensen rustig kunnen recreeren en wandelen? Of een park dat door bepaalde radicale homo's en biseksuelen tot hun domein wordt geclaimd en een vrijplaats wordt voor pedofilie, moord en doodslag, GHB-zuigers, cocaine-gebruikers en milieuvervuiling (door condooms e.d)? Doe mij de eerste.
Algemeen belang gaat bij mij voorop.
Moslims he? Isch vrede en verrijking.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Echt.... dit bestaat![]()
Kan er met mijn kop niet bij
Wat nou! In Grun doen ze dat gewoon per injectie, hoppa.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
met het risico dat de met aidsbesmette homobasher met zijn volgende vuistlagen het virus doorgeeft aan een nog niet besmette biseksuele of homoseksuele man. die het dan op zijn beurt weer doorgeeft aan de vrouw, en ga zo maar door.
Dan loop ik ook risicoquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat nou! In Grun doen ze dat gewoon per injectie, hoppa.
Enne:
De gedupeerden durven veelvuldig uit schaamte geen aangifte te doen. "Het gaat vaak om biseksuele mannen die getrouwd zijn", zegt Pierre van der Steen van het homomeldpunt van de Amsterdamse politie, Roze in Blauw (RIB).
de user waar ik op reageerde reageerde voor zover ik kon lezen niet vanuit het moslim zijn. Of begrijp ik jou nu verkeerd?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Moslims he? Isch vrede en verrijking.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan loop ik ook risico![]()
Ik lig regelmatig in bed met een verwaarloosde vrouw van zo'n hobby-homo
homo's?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:36 schreef LENUS het volgende:
quote:eigen schuld dat mens heeft daar niets te zoeken. Op kosten van de belastingbetaler ergens de zaak op stelten zetten, had haar maar een paar maanden in een Russische cel gegooid dan was ze meteen genezen!
Wat, 1 iemand van een bepaalde statistische groep doet iets, maar iemand van diezelfde statistische groep heeft een andere mening daarover, en je snapt niet hoe dat kan?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:34 schreef -DeJaap- het volgende:
En in Eindhoven lieten Marokkaantjes zich nog in hun kont neuken door zakenmannen.
Ik snap dat volk echt niet he!
En laast hebben Nederlandse pedofielen met jonge kinderen verkrachtquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:34 schreef -DeJaap- het volgende:
En in Eindhoven lieten Marokkaantjes zich nog in hun kont neuken door zakenmannen.
Ik snap dat volk echt niet he!
Het heeft met hypocrisie te maken. Maar dat is een moeilijk woord.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:56 schreef Meki het volgende:
[..]
En laast hebben Nederlandse pedofielen met jonge kinderen verkracht
ik snap dat volk echt niet
Vraag me af , geld dit principe ook voor marrokanen die steeds heftig te keer gaan in "homo" topics op fok?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het heeft met hypocrisie te maken. Maar dat is een moeilijk woord.
Het komt erop neer dat die pedo's niet s'nachts de straat op gaan om marrokaanse pedo's in elkaar te slaan en te beroven.
Maar marrokanen die homo's in elkaar slaan hebben vaak zelf homosexuele ervaringen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |