abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50480710
quote:
Allochtonen jagen op homo's
door Gijsbert Termaat en Tjerk de Vries
AMSTERDAM - Allochtone jongeren, voornamelijk Marokkanen, struinen in Amsterdam regelmatig homo-ontmoetingsplaatsen af om daar mannen te beroven van hun geld. Ook maken ze soms via chatrooms afspraakjes om hun slachtoffers thuis te kunnen bestelen.

De gedupeerden durven veelvuldig uit schaamte geen aangifte te doen. "Het gaat vaak om biseksuele mannen die getrouwd zijn", zegt Pierre van der Steen van het homomeldpunt van de Amsterdamse politie, Roze in Blauw (RIB).

Ook sommige parken in de hoofdstad vormen een risicogebied, terwijl daders hun slachtoffers ook soms opwachten bij de vele homokroegen die Amsterdam telt.

"Recent hebben we bij de Oeverlanden Marokkaanse en Pakistaanse verdachten aangehouden. Zij bekenden zes mannen te hebben beroofd, terwijl wij maar één aangifte binnen hadden gekregen", vult Marja Lust van RIB aan.

Represailles
Afgelopen zaterdag werd in het Vondelpark opnieuw een homoseksuele man in elkaar geslagen door zes Marokkanen. Zijn verhaal wilde hij wel aan de krant kwijt, maar uit angst voor represailles zag hij later af van publicatie. "Ik werd zomaar geslagen en in mijn gezicht geschopt", liet hij weten. "Er heerst een enorme boosheid bij deze groep jongeren en ik heb geen idee waar dat vandaan komt."

De politie wil meer zicht krijgen op de omvang van het probleem en gaat daarom soms undercover locaties langs waar homo's elkaar ontmoeten. "Op die manier willen we de mannen op het hart drukken vooral aangifte te doen", zegt Van der Steen. "Dat kan anoniem, want we begrijpen dat er een grote drempel is om naar de politie te stappen. Maar als Mohammed niet naar de berg komt..."

Mogelijk gaat de politie zelfs undercover en zal het agenten in burger inzetten op de homo-ontmoetingsplaatsen om zodoende daders op heterdaad te kunnen arresteren. "Wij hebben een speciaal telefoonnummer geopend (020-5595385, red.) waar slachtoffers zich 24 uur per dag kunnen melden en we bespeuren een enorm verschil met het COC. Slechts twintig procent van de melders bij het COC komt ook naar ons toe", zegt Lust.

Topje van ijsberg
"Die angst moet eruit, want als wij iets niet weten, kunnen wij er ook niets aan doen. Vooralsnog constateren we dat er ieder jaar meer klachten bij ons binnenkomen, maar we denken nog steeds dat het om het topje van de ijsberg gaat", aldus Lust.
http://www.telegraaf.nl/b(...)op_homo_s.html?p=2,1

Erg triest om te lezen dit. Homo's worden blijkbaar mishandeld door groepen die het hardst schreeuwen dat ze gediscrimineerd worden, al ben ik er van overtuigd dat ook autochtonen zich hier aan schuldig maken. Gelukkig heeft het plaatjesboek dat ook wel het beleidsprogramma heet behalve oplossingen voor fietsendiefstal ook oplossingen voor dit soort problemen.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 11:36:02 #2
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_50480808
Direct het land uitzetten die parasieten. NO MERCY
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_50480904
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:33 schreef Biggs. het volgende:
al ben ik er van overtuigd dat ook autochtonen zich hier aan schuldig maken.
Daar ben ik het niet mee eens!
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
pi_50480942
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:39 schreef Vierkantblokje het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens!
Ignorant

Alsof allochtonen de enige zijn die homo's discrimeneren.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 11:40:39 #5
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_50480947
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:36 schreef LENUS het volgende:
...en wat als die homo's hier nou gewoon geboren zijn?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_50480969
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:40 schreef DaFan het volgende:

[..]

Ignorant

Alsof allochtonen de enige zijn die homo's discrimeneren.
nee zo bedoel ik het niet, maar de meeste autochtonen die dat doen zijn zo ver heen dat je ze beter allochtonen kan noemen. dus ze ik tel ze niet mee bij de autochtonen!
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
pi_50480979
Mannen die thuis een vrouw en kinderen hebben en dan met andere mannen afspraakjes maken
Jonge mannen die mannen die thuis een vrouw en kinderen hebben en dan met andere mannen afspraakjes maken beroven
  vrijdag 15 juni 2007 @ 11:42:01 #8
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_50480984
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:40 schreef Verbal het volgende:

[..]

...en wat als die homo's hier nou gewoon geboren zijn?

V.
Ik bedoel die voorbipsberbers natuurlijk smartass
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  vrijdag 15 juni 2007 @ 11:43:14 #9
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_50481033
quote:
Die homo's bedoel je?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_50481043
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:41 schreef Vierkantblokje het volgende:

[..]

nee zo bedoel ik het niet, maar de meeste autochtonen die dat doen zijn zo ver heen dat je ze beter allochtonen kan noemen. dus ze ik tel ze niet mee bij de autochtonen!
Oh die types! Dan ben ik het wel met je eens
pi_50481144
quote:

[..]

Neo-nazi's en ander paupertuig (incl. pauper Mocro's) heeft t niet zo op heaumeaux.
pi_50481221
homo's plagen, zoentjes vragen
pi_50481228
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:42 schreef LENUS het volgende:

[..]

Ik bedoel die voorbipsberbers natuurlijk smartass
linkse ignorant kneuzen lokken altijd uit met de vraag:"maar ze zijn toch Nederlanders/ ze zijn toch hier geboren?"
dan zeg ik :" ze hebben toch dubbele pasporten?"
pi_50481265
En als er alleen allochtone homo's overvallen worden, waddan
  vrijdag 15 juni 2007 @ 11:51:09 #15
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_50481286
Je zou als politie-agent daar maar undercover moeten staan.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_50481304
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:46 schreef Fides het volgende:

[..]

Neo-nazi's en ander paupertuig (incl. pauper Mocro's) heeft t niet zo op heaumeaux.
neo nazi's zijn in mijn ogen dan ook gewoon duitsers.
"Als het niet verzamelen van postzegels een hobby is, dan is atheisme een geloof"
"A computer is like airconditioning, as soon as you open Windows, it becomes useless!"
pi_50481332
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:50 schreef opgebaarde het volgende:
En als er alleen allochtone homo's overvallen worden, waddan[afbeelding]
Dan moet er net zo hard opgetreden worden tegen de overvallers. Of vind je van niet soms??
"Als het niet verzamelen van postzegels een hobby is, dan is atheisme een geloof"
"A computer is like airconditioning, as soon as you open Windows, it becomes useless!"
  vrijdag 15 juni 2007 @ 11:52:47 #18
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_50481336
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Die homo's bedoel je?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_50481368
Ach, de meeste mocro's die in dat soort activiteiten verstrikt raakt hebben vaak het beroep van hoer als bijbaantje.
pi_50481376
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:48 schreef Iago het volgende:
homo's plagen, zoentjes vragen
Nou, het zou best kunnen dat de daders homosexuele marokkanen zijn, maar omdat dat in die cultuur absoluut niet kan, zijn ze jaloers op de nederlandse homo's die vrij kunnen doen wat zij zouden willen.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 11:54:27 #21
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_50481381
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:53 schreef HiZ het volgende:
Ach, de meeste mocro's die in dat soort activiteiten verstrikt raakt hebben vaak het beroep van hoer als bijbaantje.
dus?
  vrijdag 15 juni 2007 @ 11:54:48 #22
17205 Profesor
I have a dream!
pi_50481392
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:51 schreef LasTeR het volgende:
Je zou als politie-agent daar maar undercover moeten staan.
Meesten hebben al een snor, dus dat scheelt!
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
pi_50481412
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Die homo's bedoel je?
Want die parasiteren de nederlandse samenleving hoe precies?
pi_50481423
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:52 schreef Sisko het volgende:

[..]

Dan moet er net zo hard opgetreden worden tegen de overvallers. Of vind je van niet soms??
Nou, die overvallers staan ergens voor blijkbaar, ze vinden dat je homo's mag overvallen en aangezien we in een maatschappij wonen waar een vrijheids van meningsuiting geldt, we elkaar moeten respecteren denk ik dat we die arme allochtone boefjes niet moeten demoniseren
pi_50481469
walgelijk, maarja die lui hebben dan ook geen fatsoen.
pi_50481679
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:55 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Nou, die overvallers staan ergens voor blijkbaar, ze vinden dat je homo's mag overvallen en aangezien we in een maatschappij wonen waar een vrijheids van meningsuiting geldt, we elkaar moeten respecteren denk ik dat we die arme allochtone boefjes niet moeten demoniseren
Een leuke sarcastisch opmerking hoor, maar heeft totaal geen relatie tot waar ik het over had.
Jij vraagt of overvallers die allochtone homo's overvallen op een andere manier gestraft horen te worden, daar geef ik antwoord op. En hoe sarcatisch je ook was. Een mening wordt voorals nog enkel woordlijk geuit. Zodra er fysiek geweld wordt gebruikt is het geen meningsuiting meer, eerder een uiting van kortzichtigheid en een gebrek aan inlevingsvermogen.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 12:06:12 #27
pi_50481732
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:55 schreef Sisko het volgende:

[..]

Want die parasiteren de nederlandse samenleving hoe precies?
Ik weettoch niet waarom jij homo's parasieten vind.

Omdat ze te weinig kindjes krijgen brengen ze ons pensioen/aow stelsel in gevaar, maar profiteren daar wel van?
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  vrijdag 15 juni 2007 @ 12:07:34 #28
134963 danny91184
Waaaaaaaaaah
pi_50481784
Ach... Toevallig omdat enkele allochtonen dit doen, worden ze er allemaal op aangekeken en is er weer nieuws..

Maar of autochtonen of allochtonen dit doen is niet van belang vind ik.. Dit is gewoon geen normaal gedrag!!
pi_50481787
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 12:04 schreef Sisko het volgende:

[..]

Een leuke sarcastisch opmerking hoor, maar heeft totaal geen relatie tot waar ik het over had.
Jij vraagt of overvallers die allochtone homo's overvallen op een andere manier gestraft horen te worden, daar geef ik antwoord op. En hoe sarcatisch je ook was. Een mening wordt voorals nog enkel woordlijk geuit. Zodra er fysiek geweld wordt gebruikt is het geen meningsuiting meer, eerder een uiting van kortzichtigheid en een gebrek aan inlevingsvermogen.
Dit wordt nu allemaal wel erg hypothetisch, itt het topic, wat de harde werkelijkheid is.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 12:07:55 #30
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_50481798
Die homo's zijn net zo walgelijk. Een beetje afspraakjes maken met andere kerels terwijl vrouwlief thuis met kinders op de bank zit. Te smerig voor woorden.

Nu is stelen ook niet goed en mishandelen al helemaal niet. Ik walg dus van allebei de groepen.
Waar gaat het heen met deze wereld...... doe toch is normaal zeg.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 12:09:17 #31
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_50481831
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 12:07 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Die homo's zijn net zo walgelijk. Een beetje afspraakjes maken met andere kerels terwijl vrouwlief thuis met kinders op de bank zit. Te smerig voor woorden.

Nu is stelen ook niet goed en mishandelen al helemaal niet. Ik walg dus van allebei de groepen.
net zo walgelijk? ben je authistisch?
pi_50481921
Ik hoop dat zo'n slachtoffer een keer een hiv-naald bij zich heeft. Krijgt zo'n onverbeterlijke Marokkaan eens wat die verdient: levenslang.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
pi_50482047
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 12:12 schreef Mikrosoft het volgende:
Ik hoop dat zo'n slachtoffer een keer een hiv-naald bij zich heeft. Krijgt zo'n onverbeterlijke Marokkaan eens wat die verdient: levenslang.
En de staat, kunnen er mooi duizenden euro's aan zn behandeling verspild worden.
pi_50482104
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 12:09 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

het beroven van iemand van het geld dat hij bij zich heeft vind ik persoonlijk minder erg dan het verraden van het vertrouwen van je vrouw en kinderen wie je eeuwige trouw beloofd hebt.

het geldt natuurlijk niet voor iedereen, maar in de worst en kaas scenario zal die man een xenofoob worden... maargoed, dan kan hij zich hier bij fok gewoon registreren en de club joinen. Indien het geen stoephoer is zal die vrouw echter worstelen met relaties en vertrouwen, omdat "haar" man, de man die haar eeuwige trouw beloofd heeft, haar met een marrokaanse man bedrogen heeft!
wazza!
  vrijdag 15 juni 2007 @ 12:19:01 #35
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_50482141
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 12:12 schreef Mikrosoft het volgende:
met het risico dat de met aidsbesmette homobasher met zijn volgende vuistlagen het virus doorgeeft aan een nog niet besmette biseksuele of homoseksuele man. die het dan op zijn beurt weer doorgeeft aan de vrouw, en ga zo maar door.
pi_50482157
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 12:18 schreef Epsix het volgende:

[..]

het beroven van iemand van het geld dat hij bij zich heeft vind ik persoonlijk minder erg dan het verraden van het vertrouwen van je vrouw en kinderen wie je eeuwige trouw beloofd hebt.

het geldt natuurlijk niet voor iedereen, maar in de worst en kaas scenario zal die man een xenofoob worden... maargoed, dan kan hij zich hier bij fok gewoon registreren en de club joinen. Indien het geen stoephoer is zal die vrouw echter worstelen met relaties en vertrouwen, omdat "haar" man, de man die haar eeuwige trouw beloofd heeft, haar met een marrokaanse man bedrogen heeft!
Het gaat volgens mij niet om marokkaanse mannen.
En over je eerste punt, dat gaat je geen hol aan, het is misschien moreel verwerpelijk, maar niet strafbaar itt het aftuigen van homo's.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 12:20:20 #37
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_50482174
quote:

[..]

que? volgens mij ben je niet helemaal lekker in de bol
pi_50482206
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 12:16 schreef Repeat het volgende:

[..]

En de staat, kunnen er mooi duizenden euro's aan zn behandeling verspild worden.
Levenslang kost nu eenmaal geld en verspillen moeten we wel anders roept hij diskrimminazi.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 12:21:30 #39
pi_50482223
quote:

De mens is nou eenmaal een sexueel wezen, sommigen zelfs bisexueel. Dat is geen reden om geweld tegen ze te gebruiken. Helaas misbruiken sommige mensen hun verknipte religieuze ideëen om hun agressie op homo's of mensen met een ander geloof/afkomst bot te vieren.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 12:21:51 #40
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_50482238
Alsof dit nieuws is. Dit is toch algemeen bekend.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 12:24:06 #41
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_50482308
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 12:21 schreef Zwansen het volgende:
Alsof dit nieuws is. Dit is toch algemeen bekend.
ik vind de kordate aanpak van de politie in amsterdam anders wel een pluimpje waard. ben ik niet van ze gewend eik. gewoon veel meer undercover en die groep pakken.
pi_50482364
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 11:54 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dus?
Gewoon een willekeurig feitje ertussendoor gooien
  vrijdag 15 juni 2007 @ 12:27:05 #43
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_50482394
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 12:26 schreef HiZ het volgende:

[..]

Gewoon een willekeurig feitje ertussendoor gooien
pi_50482553
Het is de schuld van Israel, Amerika, Pim Fortuyn, Wilders en Rita Verdonk.

Oh en van dizzzzcriminatie.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 12:34:05 #45
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_50482636
Respect, man!

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_50483101
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 12:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik weettoch niet waarom jij homo's parasieten vind.

Omdat ze te weinig kindjes krijgen brengen ze ons pensioen/aow stelsel in gevaar, maar profiteren daar wel van?
Heb ik gezegd dat ik dat vind dan?

homo's mogen ook adopteren hoor, plus hebben ze zelf betaald voor het pensioen /aow van de ouderen nu
pi_50483307
quote:

Ooit gedacht aan homo's ZONDER vrouw, die worden ook afgetuigd.
En over normaal gesproken, als iets al sinds de prehistorie gebeurt zonder problemen, dan is dat normaal. Hoe krom jij ook in je hoofd bent doet er dan niet toe. Het feit dat er mensen als jij zijn zorgt er juist voor dat er homo's zijn die er niet voor uit durven komen en trouwen met een vrouw om de "familie eer" te redden.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 14:11:29 #48
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_50486288
Ik las net dat Wilders "lokhomo's" wil inzetten om dit te bestrijden.
Mij mag je er voor wakker maken.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 14:13:15 #49
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_50486368
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 14:11 schreef minkuukel het volgende:
prima plan lijkt me. zeg maar undercover agenten.
pi_50486588
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 14:11 schreef minkuukel het volgende:
Klopt: hier even het bericht van nu.nl

AMSTERDAM - Om het geweld tegen homo's door allochtonen een halt toe te roepen, moet de politie undercoveragenten inzetten die zich voordoen als homoseksuelen.

Daarvoor pleit de Partij voor de Vrijheid vrijdag in Kamervragen aan de ministers van Justitie en Binnenlandse Zaken.

Volgens De Telegraaf struinen allochtone jongeren in Amsterdam regelmatig homo-ontmoetingsplaatsen af om daar mannen te beroven van hun geld. Ook zouden sommige daders hun slachtoffers regelmatig opwachten bij homokroegen.

Volgens de krant doen veel slachtoffers uit schaamte geen aangifte.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 14:25:31 #51
pi_50486861
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 14:19 schreef Unrealist- het volgende:

[..]

Klopt: hier even het bericht van nu.nl

AMSTERDAM - Om het geweld tegen homo's door allochtonen een halt toe te roepen, moet de politie undercoveragenten inzetten die zich voordoen als homoseksuelen.

Daarvoor pleit de Partij voor de Vrijheid vrijdag in Kamervragen aan de ministers van Justitie en Binnenlandse Zaken.

Volgens De Telegraaf struinen allochtone jongeren in Amsterdam regelmatig homo-ontmoetingsplaatsen af om daar mannen te beroven van hun geld. Ook zouden sommige daders hun slachtoffers regelmatig opwachten bij homokroegen.

Volgens de krant doen veel slachtoffers uit schaamte geen aangifte.
Eigenlijk is het lachwekkend dat juist deze medelanders zorgen voor een nieuwe emancipatie-fase van Homo's
pi_50487451
quote:
Die hetero's zijn net zo walgelijk. Een beetje afspraakjes maken met andere wijven terwijl vrouwlief thuis onwetend met kinders op de bank zit. Te smerig voor woorden.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 14:48:59 #53
pi_50487735
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 14:41 schreef patricia27 het volgende:

[..]

Die hetero's zijn net zo walgelijk. Een beetje afspraakjes maken met andere wijven terwijl vrouwlief thuis onwetend met kinders op de bank zit. Te smerig voor woorden.
Hoho

Er zijn ook vrijgezelle hetero's hoor!

pi_50488070
quote:

[..]

Goh waarom zouden die homo's toch naar zulk soort uitvluchten zoeken? Komt het misschien omdat de maatschappij het nog steeds niet accepteert en dat met name onze Christen- en moslimvrienden waar het wordt afgedaan als een zonde of ziekte.
pi_50488286
De leefbaarheid in Nederland brokkelt steeds verder af, de polarisatie neemt steeds verder toe. Groepen Marokkaanse jongeren maken zich steeds vaker en in steeds grotere getale onmogelijk in dit land.

Theorieën dat het zou gaan om slechts een kleine minderheid, worden steeds vaker weerlegd. Een grote groep Marokkaanse jongeren in Nederland ontspoort. Homo's in elkaar slaan en beroven (ze zijn per slot van rekening relatief makkelijke slachtoffers) is daar slechts één uiting van.

Gelukkig worden de geluiden vanuit de politiek voor een hardere aanpak van dit tuig, steeds luider. En de politiek zal wel moeten, willen ze niet nog veel meer kiezers naar Wilders zien overstappen. Ik vrees dat het uiteindelijk ook in Nederland tot een Parijs-achtige clash gaat komen, maar we moeten volharden. Zero tolerance en keiharde straffen, waaronder ook het afpakken van de Nederlandse nationaliteit. Kun je je niet aanpassen aan Nederlandse waarden en normen? Prima, maar dan hoepel je maar op naar Marokko. Je wordt van tevoren gewaarschuwd, dus je mag het zelf weten.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 15:03:37 #56
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_50488296
Toen ik de titel van deze thread zag staan, dacht ik aan het scenario van de film Hard Target, waarin mannen worden opgejaagd in de bossen en door jagers afgeschoten worden met geweren. Maar het blijkt hier om een wissewasje te gaan.
Sterker nog, deze Marokkaanse hangjongeren ruimen onbedoeld de rotzooi op die de maatschappij weigert aan te pakken, zoals de homo-ontmoetingsplaatsen waarbij illegale prostitutie, drugsgebruik, pedofilie of criminele activiteiten zoals geslachtsziektes en Aids verspreiden, plaatsvinden. Deze jongens bewijzen dus onbedoeld een grote dienst aan de maatschappij door deze homoplaatsen te ontruimen en de homo's uit een te drijven en te ontzetten van het plaats delict, maar vooral aan de vrouwen die thuis besmet raken door hun biseksuele banger.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_50488449
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 15:03 schreef Super7fighter het volgende:
Toen ik de titel van deze thread zag staan, dacht ik aan het scenario van de film Hard Target, waarin mannen worden opgejaagd in de bossen en door jagers afgeschoten worden met geweren. Maar het blijkt hier om een wissewasje te gaan.
Sterker nog, deze Marokkaanse hangjongeren ruimen onbedoeld de rotzooi op die de maatschappij weigert aan te pakken, zoals de homo-ontmoetingsplaatsen waarbij illegale prostitutie, drugsgebruik, pedofilie of criminele activiteiten zoals geslachtsziektes en Aids verspreiden, plaatsvinden. Deze jongens bewijzen dus onbedoeld een grote dienst aan de maatschappij door deze homoplaatsen te ontruimen en de homo's uit een te drijven en te ontzetten van het plaats delict, maar vooral aan de vrouwen die thuis besmet raken door hun biseksuele banger.
Mensen die anderen BEROVEN of MISHANDELEN, zijn geen hangjongeren. Zulke misbaksels noemen we criminelen. Illegale prostitutie, drugsgebruik en pedofilie zijn net zo hetero als homo. De samenleving wordt pas echt een grote dienst bewezen wanneer mensen als jij zijn opgehoepeld. Daar wordt het in Nederland een stuk aangenamer van.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 15:13:24 #58
pi_50488627
Kill kill kill, de homo-hater versus de moslim hater. Go for it boys!
pi_50488799
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 15:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik hoef niks te doen. Moslims maken zich vanzelf wel onmogelijk in dit land, met hun eigen gedrag. Dat Marokkanen in Nederland zo 'goed' aan een baan kunnen komen, dat Amsterdamse politiechefs en wijkchefs vaststellen dat een aanzienlijk deel van de Marokkaanse jongeren 'ontspoord' is, hebben ze toch echt aan zichzelf te danken.

Er is niks crimineels aan homo-zijn. Mensen beroven of in elkaar slaan (ongeacht hun huidskleur, geslacht, sexuele geaardheid, leeftijd, whatever) is WEL crimineel. Gewoon een simpel feit.

Overigens ben ik geen moslim-hater. Ik ben alleen een tegenstander van tolerantie, wanneer het aankomt op haat die uit religie voortkomt. Religie (of het nu christendom of islam is) als dekmantel voor het bedreigen, intimideren, beledigen, aanvallen, verwonden, beroven of vermoorden van andere mensen!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-06-2007 15:19:03 ]
  vrijdag 15 juni 2007 @ 15:19:15 #60
126836 Super7fighter
pi_50488823
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 15:08 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Mensen die anderen BEROVEN of MISHANDELEN, zijn geen hangjongeren.
Elk voordeel heeft zijn nadeel. Wat heb ik liever? Een park waar gewone mensen rustig kunnen recreeren en wandelen? Of een park dat door bepaalde radicale homo's en biseksuelen tot hun domein wordt geclaimd en een vrijplaats wordt voor pedofilie, moord en doodslag, GHB-zuigers, cocaine-gebruikers en milieuvervuiling (door condooms e.d)? Doe mij de eerste.
Algemeen belang gaat bij mij voorop.
De politie zal eerst de criminele activiteiten van homo- en biseksuelen in parken en parkeerplaatsen aan moeten pakken, want je kant geen krant meer openslaan of een park binnengaan waar je deze vieze gasten tegenkomt. Als er geen criminele homo-enclaves zijn, zijn er ook geen mishandelingen, berovingen en ontzettingen.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_50488955
quote:
Daar hebben we S7F. Onze eigen echte moslimfundi Hoever ben jij al met je bomgordel? Laat het ons wel ff weten, ik zou je afscheidsbrief op fok niet willen missen
pi_50489049
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 15:19 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Elk voordeel heeft zijn nadeel. Wat heb ik liever? Een park waar gewone mensen rustig kunnen recreeren en wandelen? Of een park dat door bepaalde radicale homo's en biseksuelen tot hun domein wordt geclaimd en een vrijplaats wordt voor pedofilie, moord en doodslag, GHB-zuigers, cocaine-gebruikers en milieuvervuiling (door condooms e.d)? Doe mij de eerste.
De politie zal eerst de criminele activiteiten van homo- en biseksuelen in parken en parkeerplaatsen aan moeten pakken, want je kant geen krant meer openslaan of een park binnengaan waar je deze vieze gasten tegenkomt. Als er geen criminele homo-enclaves zijn, zijn er ook geen mishandelingen, berovingen en ontzettingen.
Homo zijn is nog altijd legaal in nederland, vreemdgaan is nog altijd legaal in nederland. De mishandelde homo's zijn gee pedo's (dat staat niet in het bericht en je bent onschuldig tot schuldig bewezen is) en het is nog altijd ILLEGAAL om het recht in eigen hand te nemen (en als je daarbij mensen berooft is er ook weinig van dat recht over.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 15:27:45 #63
126836 Super7fighter
pi_50489135
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 15:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb niks tegen homo's, wel tegen radicale homo's. Dus hou op met opstoken en zogenaamd cheerleaden.
pi_50489248
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 15:27 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Ik heb niks tegen homo's, wel tegen radicale homo's. Dus hou op met opstoken en zogenaamd cheerleaden.
Een radicale homo is een pedo homo of een bewust aidsverspreidende homo.
Waar lees jij dat de slachtoffers tot deze categorie behoren(want je juicht dit toe)
  vrijdag 15 juni 2007 @ 15:32:43 #65
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_50489312
quote:

[..]

Toppertje
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_50489516
quote:
Ik heb niks tegen homo's, wel tegen radicale homo's.
Er bestaan geen radicale homo's. Een homo is een homo. Ze kunnen er hooguit voor kiezen om het verborgen te houden of om er verder niets mee te doen. Iemand die vindt dat je homo's niet vanwege hun geaardheid in elkaar mag trimmen, intimideren of wat dan ook, is niet radicaal.

Radicalisme komt vooral voor onder religieuzen en onder nationalisten. Mensen die zichzelf bepaalde overtuigingen/denkbeelden hebben laten aanpraten. Niemand wordt als vreemdelingenhater geboren. Je wordt zo gevormd. Geldt precies zo voor religieuze mensen. Keuzes die mensen zelf maken. Zit echt niet in de genen ofzo.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 15:40:04 #67
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50489599
Mwah, er zijn best radicale homo;s hoor.

Ik ben hetero,. maar ik dans niet op een boot in mijn blote reet om dat te laten zien .

Ik heb er verder geen moeite mee, maar ik kan me best voorstellen dat er mensen zijn die dat niet nodig vinden .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 15 juni 2007 @ 15:40:54 #68
pi_50489628
quote:

[..]

Alsof het een religie is

You are so confused
  vrijdag 15 juni 2007 @ 15:45:06 #69
pi_50489764
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 15:40 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, er zijn best radicale homo;s hoor.

Ik ben hetero,. maar ik dans niet op een boot in mijn blote reet om dat te laten zien .

Ik heb er verder geen moeite mee, maar ik kan me best voorstellen dat er mensen zijn die dat niet nodig vinden .
En laten we het maar niet hebben over radicale hetero's, vooral vrouwen willen nog wel eens een stuk blote huid laten zien. Dat zijn natuurlijk ook allemaal misdadige pedo's die beroofd moeten worden door onze tolerante medelanders.
pi_50490014
quote:
Elk voordeel heeft zijn nadeel. Wat heb ik liever?
Doet totaal niet terzake wat jij liever hebt. Ik heb liever een moslim-vrij Nederland. Nee, nog beter gezegd: een compleet geloofs-vrij Nederland. Wordt het namelijk stukken vreedzamer en gemoedelijker van in dit land, is MIJN mening. Maar dat geeft mij nog niet het recht om religieuzen in elkaar te meppen, te bedreigen of te beroven. Leven en laten leven is mijn motto.
quote:
Een park waar gewone mensen rustig kunnen recreeren en wandelen? Of een park dat door bepaalde radicale homo's en biseksuelen tot hun domein wordt geclaimd en een vrijplaats wordt voor pedofilie, moord en doodslag, GHB-zuigers, cocaine-gebruikers en milieuvervuiling (door condooms e.d)? Doe mij de eerste.
Er zijn ook gebouwen in Nederland die door radicale moslims tot hun domein worden geclaimd. Ze zijn een vrijplaats voor intolerantie, haatzaaierij en afzetten tegen onze samenleving. De vervuiling die er plaatsheeft, is nog vele malen erger.
quote:
Bullshit. Zoals je zelf kunt lezen, worden slachtoffers namelijk ook gewoon opgewacht bij kroegen. De politie zal eerst de criminele activiteiten van criminelen moeten tegengaan. Tuig dat andere mensen bedreigt, berooft, mishandelt, enzovoort - ongeacht het motief daarvoor!
pi_50492054
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 12:20 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

que? volgens mij ben je niet helemaal lekker in de bol
kerel, ik ben zelf 2 keer beroofd van m'n bezittingen, EN HET DOET ME NIKS. ik zou het een ander nooit aan doen. ik weet niet wat de motieven zijn van de twee mensen die m'n bezittingen afpakten, en ik heb er ook geen goed woord aan over. maar ergens heel erg ver in een klein duister hoekje in m'n hoofd kan ik me wel voorstellen dat die gasten MISSCHIEN gedacht hebben, die kerel met z'n nieuwe kleren kan het toch wel missen. zelfs dan is het nog fout, want je moet met je flikken van m'n geld afblijven. ik ben geen standaard hollander die een bedelende man geld weigert, ik ben niet te beroerd een vijfje uit m'n zak te vissen en weg te geven. ja noem me maar naif, dan noem ik jouw een wereldverkrachter. het komt erop neer dat er teveel waarde aan materiele bezittingen gehecht wordt.
en trek me de bek niet open over dat het om het principe ervan gaat want dan blaf ik je helemaal kapot.

de belangrijke zaken zijn de mensen om je heen. en als je je naaste op zo'n manier zo ongelooflijk besodemietert, dan heb ik daar ook geen goed woord aan over. dus wat mij betreft zijn mensen die elkaars vertrouwen verkrachten en mensen die bezittingen van anderen afpakken (eigenlijk hetzelfde idee) NET ZO FOCKIN CRIMINEEL.
wazza!
pi_50492099
Bij het lezen van de topictitel dacht ik aan de heksenjachten.

pi_50493046
Zie het fenomeen overal in de West EU opduiken, mocro's die in groep (hoe anders) homo's aftuigen, zelden één bevolkingsgroep zoveel tuig weten baren.
pi_50493125
quote:

[..]

Jouw moslimreflex wordt kostelijker met de dag.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 18:28:31 #75
3542 Gia
User under construction
pi_50494943
quote:
Dan wordt het toch denk ik tijd dat wij op de groepsverkrachtende moslims gaan jagen, want zij verspreiden ook geslachtsziekten, daarbij trekken ze jonge meisjes de prostitutie in, hetgeen zeer onwenselijk is. Opruimen die handel!!
  vrijdag 15 juni 2007 @ 18:30:31 #76
3542 Gia
User under construction
pi_50494992
quote:

[..]

Zoals ik niks tegen moslims heb, alleen tegen criminele en radicale moslims?
pi_50495048
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 16:51 schreef TheMagnificent het volgende:
Bij het lezen van de topictitel dacht ik aan de heksenjachten.

Zoals nu in Islamitische landen gebeurt bedoel je?
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 19:14:29 #78
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_50496333
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 12:09 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Nee jij?
  vrijdag 15 juni 2007 @ 19:16:45 #79
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_50496398
quote:

[..]

@ zoalshetis

Wat hij zegt dus.... lezen makker, niet zo snel met stoornissen gaan smijten. Eerst even nadenken. Stelen en mishandelen is ernstig, maar al die homo's met hun buitenechtelijke avontuurtjes zijn helemaal om te
pi_50496520
quote:

[..]

Dus allochtoon is in jouw ogen een synoniem voor ver heen zijn?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  vrijdag 15 juni 2007 @ 19:20:38 #81
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_50496541
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 12:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

De mens is nou eenmaal een sexueel wezen, sommigen zelfs bisexueel. Dat is geen reden om geweld tegen ze te gebruiken.
Nee, geweld gebruiken is niet goed.

Een andere kerel naaien buiten je huwelijk om ook niet. Vandaar dat ik walg van beiden.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 19:23:44 #82
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_50496649

[ Bericht 100% gewijzigd door ThaGuitarmaistro op 15-06-2007 19:28:06 ]
  vrijdag 15 juni 2007 @ 19:29:14 #83
pi_50496834
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 19:20 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:

[..]

Nee, geweld gebruiken is niet goed.

Een andere kerel naaien buiten je huwelijk om ook niet. Vandaar dat ik walg van beiden.
De meeste homo's zijn niet getrouwd (het zijn niet altijd hypocriete moslims of christenen) maar die worden ook geterroriseerd.
pi_50496854
quote:

[..]

Echt.... dit bestaat
Kan er met mijn kop niet bij
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_50498350
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 19:29 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Echt.... dit bestaat
Kan er met mijn kop niet bij
Moslims he? Isch vrede en verrijking.
  Admin vrijdag 15 juni 2007 @ 20:24:09 #86
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_50498784
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 12:19 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

met het risico dat de met aidsbesmette homobasher met zijn volgende vuistlagen het virus doorgeeft aan een nog niet besmette biseksuele of homoseksuele man. die het dan op zijn beurt weer doorgeeft aan de vrouw, en ga zo maar door.
Wat nou! In Grun doen ze dat gewoon per injectie, hoppa.
Enne:

De gedupeerden durven veelvuldig uit schaamte geen aangifte te doen. "Het gaat vaak om biseksuele mannen die getrouwd zijn", zegt Pierre van der Steen van het homomeldpunt van de Amsterdamse politie, Roze in Blauw (RIB).
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 20:30:39 #87
pi_50499017
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 20:24 schreef yvonne het volgende:

[..]

Wat nou! In Grun doen ze dat gewoon per injectie, hoppa.
Enne:

Dan loop ik ook risico

Ik lig regelmatig in bed met een verwaarloosde vrouw van zo'n hobby-homo
pi_50499110
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 20:10 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Moslims he? Isch vrede en verrijking.
de user waar ik op reageerde reageerde voor zover ik kon lezen niet vanuit het moslim zijn. Of begrijp ik jou nu verkeerd?

En die jongeren zijn dan wel moslim, maar dan ook vooral wanneer het hen uitkomt.
Dat soort gedrag is gewoon doorgeslagen randgroepjongeren gedrag dat bij die specifieke groep voorkomt, maar ook bij autochtone tokkiegroepen.
En ook die hangen rond op die plekken met scooters en al om eens lekker te gaan potenrammen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_50499152
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 20:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dan loop ik ook risico

Ik lig regelmatig in bed met een verwaarloosde vrouw van zo'n hobby-homo
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 15 juni 2007 @ 21:46:31 #90
104543 Marseille
Allons enfants de la patrie...
pi_50501701
quote:
homo's?
.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 22:24:41 #91
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_50503136
Doet me ergens denken aan dit bericht: Neo-nazi's vrijuit bij neerslaan homodemonstratie Moskou
Hmmm...

Een voorbeeld van een Telegraaf-reactie toendertijd:
quote:
eigen schuld dat mens heeft daar niets te zoeken. Op kosten van de belastingbetaler ergens de zaak op stelten zetten, had haar maar een paar maanden in een Russische cel gegooid dan was ze meteen genezen!
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_50503489
En in Eindhoven lieten Marokkaantjes zich nog in hun kont neuken door zakenmannen.

Ik snap dat volk echt niet he!
  vrijdag 15 juni 2007 @ 22:38:19 #93
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_50503631
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 22:34 schreef -DeJaap- het volgende:
En in Eindhoven lieten Marokkaantjes zich nog in hun kont neuken door zakenmannen.

Wat, 1 iemand van een bepaalde statistische groep doet iets, maar iemand van diezelfde statistische groep heeft een andere mening daarover, en je snapt niet hoe dat kan?

Ok. .
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  vrijdag 15 juni 2007 @ 22:45:57 #94
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_50503888
Waar is SCH eigenlijk om dit allemaal te vergoeielijken?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_50506423
Media jaagt op Allochtonen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_50506460
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 22:34 schreef -DeJaap- het volgende:

En laast hebben Nederlandse pedofielen met jonge kinderen verkracht

ik snap dat volk echt niet
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_50506501
mannen die homo's niet mogen en in elkaar slaan zijn zelf homo!
Maar willen en durven daar niet vooruit te komen
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 16 juni 2007 @ 00:00:52 #98
pi_50506630
Ah, Meki!

* pakt bier en chips
  zaterdag 16 juni 2007 @ 00:11:39 #99
pi_50506992
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 23:56 schreef Meki het volgende:

[..]

En laast hebben Nederlandse pedofielen met jonge kinderen verkracht

ik snap dat volk echt niet
Het heeft met hypocrisie te maken. Maar dat is een moeilijk woord.

Het komt erop neer dat die pedo's niet s'nachts de straat op gaan om marrokaanse pedo's in elkaar te slaan en te beroven.

Maar marrokanen die homo's in elkaar slaan hebben vaak zelf homosexuele ervaringen.
pi_50507800
quote:
Op zaterdag 16 juni 2007 00:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Het heeft met hypocrisie te maken. Maar dat is een moeilijk woord.

Het komt erop neer dat die pedo's niet s'nachts de straat op gaan om marrokaanse pedo's in elkaar te slaan en te beroven.

Maar marrokanen die homo's in elkaar slaan hebben vaak zelf homosexuele ervaringen.
Vraag me af , geld dit principe ook voor marrokanen die steeds heftig te keer gaan in "homo" topics op fok?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')