http://www.telegraaf.nl/b(...)_naar_Duitsland.htmlquote:Haselhoef weggepest naar Duitsland
AMSTERDAM - Imam Abdullah Haselhoef uit Krabbendijke emigreert naar Duitsland. Alle treiterijen in Nederland zijn hem teveel geworden.
Hij heeft dat vrijdagochtend bevestigd tegen Omroep Zeeland.
Na 25 incidenten zijn Haselhoef en zijn gezin het beu. De ramen van zijn boerderijstallen werden ingegooid en banden werden lekgestoken.
Haselhoef verhuist naar Duitsland, het geboorteland van zijn echtgenote.
De in Suriname geboren Haselhoef werd landelijk bekend na de aanslagen van 11 september 2001. Hij sprak tijdens een herdenkingsdienst, waarbij onder andere het Nederlandse kabinet, kroonprins Willem-Alexander en Máxima aanwezig waren. De Nederlandse premier Wim Kok was zeer te spreken over zijn bijdrage. Daarna was Haselhoef regelmatig op de Nederlandse televisie te zien als officieuze woordvoerder van de moslims in Nederland.
Haselhoef kwam in opspraak toen bleek dat hij nooit een imam-opleiding had gevolgd, terwijl koranlessen die hij had gevolgd wel als zodanig op zijn cv werden omschreven. Zijn uitspraak rond dezelfde tijd, dat volgens de koran praktiserende homoseksuelen de doodstraf moeten krijgen als zij worden betrapt door minstens vier getuigen, wekte grote opschudding. Haselhoef bood later zijn excuses aan tegenover het COC voor deze opmerking. Een aanklacht wegens belediging werd ingetrokken omdat de uitspraak onder de vrijheid van godsdienst viel.
Beter nog: maak van Hasselhoef maar Imam. Dat zal een hoop misverstanden voorkomenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:03 schreef Biggs. het volgende:
Bah fout in de ttKan een mod het aanpassen?
Zogenaamde tolerantie noemen we dat...of tolerantie, totdat je mening wat afwijkt van de ander.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:38 schreef Fides het volgende:
Vond het wel een amusante kerel op TV met zn chagerijnige kop. Jammer dat hij zwicht voor deze terreur en niet gewoon blijft.
Hij had zich anders beter aangepast dan de gemiddelde autochtoon! Kan je nagaan.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Schandalig om zo een leugenachtige homohatende intolerante onaangepaste godsdienstwaanzinnige zo te treiteren!
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij had zich anders beter aangepast dan de gemiddelde autochtoon! Kan je nagaan.
Er leven honderden zware criminelen in ons land, en jij vindt iemand die op het randje van vrijheid van meningsuiting heeft gezeten het beste slachtoffer? Blijkbaar hecht je weinig waarde aan die vrijheid.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:59 schreef Biggs. het volgende:
Ik keur terreur als dit absoluut af en vind dat er hard tegen opgetreden moet worden, maar ze hadden geen beter slachtoffer kunnen verzinnen.
ga jij ff een steen door een ruit van een seriemoordenaar gooienquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:53 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Er leven honderden zware criminelen in ons land, en jij vindt iemand die op het randje van vrijheid van meningsuiting heeft gezeten het beste slachtoffer? Blijkbaar hecht je weinig waarde aan die vrijheid.
Ja, een haatzaaier als deze vind ik een heel goed slachtoffer. Deze man is onder andere verantwoordelijk voor dit soort ellende. Andere zware criminelen zouden ook prima slachtoffers zijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:53 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Er leven honderden zware criminelen in ons land, en jij vindt iemand die op het randje van vrijheid van meningsuiting heeft gezeten het beste slachtoffer? Blijkbaar hecht je weinig waarde aan die vrijheid.
Zoals Wilders verantwoordelijk is voor discriminatie, moskeebranden en geweld richting moslims door zijn radicale teksten?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:57 schreef Biggs. het volgende:
[..]
Ja, een haatzaaier als deze vind ik een heel goed slachtoffer. Deze man is onder andere verantwoordelijk voor dit soort ellende.
Wilders roept niet op tot geweld. Hij wil gewoon alle moslims het land uitzetten als ze zich niet aanpassen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:19 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Zoals Wilders verantwoordelijk is voor discriminatie, moskeebranden en geweld richting moslims door zijn radicale teksten?
Hij wilde de doodstraf. Dus mensen die pleiten voor de doodstraf roepen eigenlijk op tot moord en geweld?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wilders roept niet op tot geweld. Hij wil gewoon alle moslims het land uitzetten als ze zich niet aanpassen.
En Haselhoef? Wilde die homo's het land uitzetten of van flatgebouwen gooien?
Je kan er voor of tegen zijn maar de doodstraf valt binnen het staats-monopolie op geweld. Dus dat is niet oproepen tot partikuliere initiatieven. Voor zover ik het kan beoordelen is Wilders binnen de wet bezig (hoewel die erg ver ging met zijn schieten op relschoppers)quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:32 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Hij wilde de doodstraf. Dus mensen die pleiten voor de doodstraf roepen eigenlijk op tot moord en geweld?
Van flatgebouwen gooien kwam uit een of ander boekje. Wel bij de les blijven he?![]()
Zolang er nog ruim 1.000.000 vergelijkbare figuren hier rondlopen is het nauwelijks de moeite waard te gaan juichen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik denk niet dat ie gemist zal worden.
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je kan er voor of tegen zijn maar de doodstraf valt binnen het staats-monopolie op geweld. Dus dat is niet oproepen tot partikuliere initiatieven. Voor zover ik het kan beoordelen is Wilders binnen de wet bezig (hoewel die erg ver ging met zijn schieten op relschoppers)
Je bent wel erg voorspelbaar hequote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:19 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Zoals Wilders verantwoordelijk is voor discriminatie, moskeebranden en geweld richting moslims door zijn radicale teksten?
En een beruchte Fok-user: http://zoeken.fok.nl/index.php?q=&match=&ts=Abdullah.R.F.Haselhoef+&sort=rel&type=alle&van=&tot=quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:46 schreef Mr_Memory het volgende:
Is dat die man die ook altijd meedeed in het nieuwe lagerhuis?
En jij roept op tot genocide van allochtonen, achter gesloten deuren.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:10 schreef Biggs. het volgende:
Ennuh als je denkt dat deze imam binnen de moskee niet oproept tot geweld tegen homo's ben je erg naïef.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:41 schreef Sidekick het volgende:
[..]
En jij roept op tot genocide van allochtonen, achter gesloten deuren.
Je ontkent het niet!quote:
Mag ik ook zeggen dat moslims (bij voldoende getuigen) de doostraf verdienen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:04 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je ontkent het niet!
Maar goed, het gaat hier om iemand die vertelde dat volgens de Koran homo's de doodstraf verdienen bij genoeg getuigen; later bood hij zijn excuses aan en bleek het binnen de grenzen van vrijheid van meningsuiting te zitten, en voor de rest heeft Haselhoef een goede reputatie. Ja, een beter slachtoffer kan je niet verzinnen.
Nooit geweten.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:38 schreef Sidekick het volgende:
[..]
En een beruchte Fok-user: http://zoeken.fok.nl/index.php?q=&match=&ts=Abdullah.R.F.Haselhoef+&sort=rel&type=alle&van=&tot=
Geert Wilders mag zeker blijven he.quote:
Dat is wel zo gemakkelijk; als je het niet meer weet gewoon Wilders of Verdonk zeggen en dan doet de rest er niet meer toe.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:19 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Moet ik kiezen? Dan is het antwoord: Ja.quote:
Alles wat tegen de allochtonen en de islam is ... mag blijvenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Moet ik kiezen? Dan is het antwoord: Ja.
Wilders haat tegen de islam komt door haatzaaiers zoals jij.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:47 schreef Meki het volgende:
[..]
Alles wat tegen de allochtonen en de islam is ... mag blijven
Hij heeft zeker mijn naam gezegd...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wilders haat tegen de islam komt door haatzaaiers zoals jij.
Lijkt me logisch, het is een Nederlander.quote:
Ben je weer op jodenjacht? Was je daar al niet een keer voor gebanned?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Hij heeft zeker mijn naam gezegd...
Wilders is een Jood die zijn taken uitvoert wat hij opgedragen krijgt van Talmoed etc.
Ik ben niet op jachtquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:55 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ben je weer op jodenjacht? Was je daar al niet een keer voor gebanned?
Dat is allemaal legaal.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:57 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ben niet op jacht
ik heb al voor de derde keer gezegd dat hij het zelf heeft toegegeven... dat hij een Jood is en dat hij elke week een bezoek brengt aan de Ambassade van Israel. plus dat zijn vrouw een Hongaarse is
Wel bij de les blijven! Mohammed B. was verantwoordelijk voor de 'moskeebranden'.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:19 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Jah hoor . alles wat tegen Moslims is is voor jou legaal.quote:
En Theo voor zijn dood ??quote:Op zaterdag 16 juni 2007 02:00 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Wel bij de les blijven! Mohammed B. was verantwoordelijk voor de 'moskeebranden'.
Wat is daar mis mee dan? Misschien hebben ze daar wel goeie falafels.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:57 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ben niet op jacht
ik heb al voor de derde keer gezegd dat hij het zelf heeft toegegeven... dat hij een Jood is en dat hij elke week een bezoek brengt aan de Ambassade van Israel. plus dat zijn vrouw een Hongaarse is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |