quote:Triest dat je in dit land niet meer kunt zeggen wat je wilt. Na Fortuyn hebben sommige mensen blijkbaar niks geleerd.
Brand bij ex-imam mogelijk gesticht
Van onze verslaggever Toine HeijmansBij een brand op het terrein van Abdullah Haselhoef in het Zeeuwse dorp Krabbendijke is afgelopen weekeinde een paardenstalling volledig verwoest. Volgens de voormalige imam is het vuur aangestoken. Daarmee zou het de derde keer zijn in acht maanden dat Haselhoef en zijn gezin slachtoffer worden van vandalisme.
Over een motief is niets bekend, maar Haselhoef vermoedt dat de brandstichting te maken heeft met zijn optreden in de media.
Sinds de terreuraanslagen van 11 september in Amerika was hij geregeld in het nieuws als woordvoerder van Nederlandse moslims.
'Deze brand kan normale baldadigheid zijn, maar wij wonen nu zes jaar in dit dorp en vijf jaar lang is er niets gebeurd. Het feit dat de stal van ons is, verlaagt mogelijk de drempel om zoiets te doen.'
Haselhoef werd na 11 september landelijk bekend als televisie-imam, die controversiële uitspraken niet schuwt. Zijn opvattingen over homoseksualiteit leidden tot opschudding en een uiteindelijk vertrek bij de Haagse instelling Parnassia, waar hij geestelijk verzorger was. Inmiddels noemt Haselhoef zich geen imam meer, omdat hij beroepshalve niet meer voorgaat in het gebed.
Haselhoef woont in het dorp Krabbendijke, en heeft verderop een weiland waar hij paarden houdt. Zondagnacht werd hij gewekt door agenten, die hem meldden dat de grote paardenstal op het terrein in lichterlaaie stond. De paarden konden op tijd wegkomen, een aantal kippen is levend verbrand.
'Het is een complete puinhoop', zegt Haselhoef, 'het lijkt wel een oorlogsgebied. Alleen de golfplaten van het dak liggen er nog.'
De afgelopen acht maanden werd al twee keer ingebroken in de paardenstal. De laatste keer werd daarbij een paard zo mishandeld dat het overleed. De politie heeft nog geen spoor van de daders, aldus een woordvoerster van het korps in Zeeland. Het technisch onderzoek is nog gaande. De opgenomen aangifte is nog niet verwerkt.
Haselhoef krijgt naar eigen zeggen regelmatig hatemail toegestuurd, maar wordt verder niet bedreigd. Vooralsnog is de brand geen reden extra te surveilleren rond huis en weiland, aldus de politie.
Haselhoef: 'Krabbendijke is een klein dorp met vierduizend inwoners. Van hen stemt 80 procent SGP. Dat maakt het wat mij betreft alleen maar onbegrijpelijker dat zoiets kan gebeuren.'
Maar niettemin triest en zo vreselijk laf ook.
Bah
quote:
Op dinsdag 30 juli 2002 21:04 schreef Bazooka-Eend het volgende:'Krabbendijke is een klein dorp met vierduizend inwoners. Van hen stemt 80 procent SGP. Dat maakt het wat mij betreft alleen maar onbegrijpelijker dat zoiets kan gebeuren.'
Meer iets voor ANM trouwens dit onderwerp/
quote:Inderdaad triest. Demoniseren noemt men dat. Terroriseren noem ik het.
Op dinsdag 30 juli 2002 21:04 schreef Bazooka-Eend het volgende:[..]
Triest dat je in dit land niet meer kunt zeggen wat je wilt. Na Fortuyn hebben sommige mensen blijkbaar niks geleerd.
quote:Valt me wel op dat links nu moord en brand schreeuwt. Maar bij de talloze bedreigingen aan het adres van Fortuyn gaven ze niet thuis ...
Op dinsdag 30 juli 2002 21:13 schreef Meneer_Aart het volgende:
Heel triest. Vandaag nog een reportage op Netwerk over bedreigingen, die zo lijkt het eerder regel dan uitzondering worden.
quote:Wat snap je niet aan dit bericht?
Op dinsdag 30 juli 2002 21:09 schreef R@b het volgende:
quote:Vind ik ook, even binnen vist in AN&M
Meer iets voor ANM trouwens dit onderwerp
quote:Indertijd hoorde je er ook niet zoveel over R@b. En het is hoe dan ook een schande, wie er ook bedreigd wordt. Ga nou niet lopen vissen.
Op dinsdag 30 juli 2002 21:15 schreef R@b het volgende:[..]
Valt me wel op dat links nu moord en brand schreeuwt. Maar bij de talloze bedreigingen aan het adres van Fortuyn gaven ze niet thuis ...
Het motief is niet bekend, alleen Haselhoef zelf.
quote:Links? ook de VVD en CDA hoorde ik daar niet over, domweg omdat moord niet voorkwam in Nederland. En dat heeft niks met links of rechts te maken, maar als je jouw hetze tegen links zelfs wil doorzetten in dit topic, ga je gang. Maar er is nog altijd maar 1 moordenaar van Fortuyn. En nu graag *weer* een schuldvraagdiscussie in een ander topic. (ja, ik vind ook dat o.a. Verkamman en Van Dam te ver zijn gegaan, maar daar gaat het nu even niet om.)
Op dinsdag 30 juli 2002 21:15 schreef R@b het volgende:[..]
Valt me wel op dat links nu moord en brand schreeuwt. Maar bij de talloze bedreigingen aan het adres van Fortuyn gaven ze niet thuis ...
quote:Het gedeelte dat ik quotte:
Op dinsdag 30 juli 2002 21:16 schreef golfer het volgende:[..]
Wat snap je niet aan dit bericht?
'Krabbendijke is een klein dorp met vierduizend inwoners. Van hen stemt 80 procent SGP. Dat maakt het wat mij betreft alleen maar onbegrijpelijker dat zoiets kan gebeuren.'
SGP'ers kunnen géén brand stichten ofzo
quote:Hij ziet SGP'ers blijkbaar als brave burgers. Het wegpesten van een Turkse slager in Urk zou hij toch ook moeten weten.
Op dinsdag 30 juli 2002 21:19 schreef R@b het volgende:
quote:Niet op Zondag
[b]Op dinsdag 30 juli 2002 21:19 schreef R@b het volgende:
quote:Krijgen we die discussie weer... Je bent weer lekker bezig R@b. Voor het gemak vergeet je effe dat er nu daadwerkelijk ook wat gebeurt is. Bij PF waren het, tot de moord, alleen dreigementen die die zelf ook niet altijd even serieus nam. En hulp van de overheid heeft die zelf afgeslagen...
Op dinsdag 30 juli 2002 21:15 schreef R@b het volgende:Valt me wel op dat links nu moord en brand schreeuwt. Maar bij de talloze bedreigingen aan het adres van Fortuyn gaven ze niet thuis ...
Maar goed, jij maar lekker verder hypocriet wezen in je LPF wereldje, discusieren met jou over dit soort dingen blijkt steeds meer tijdverspilling te zijn...
quote:Precies ja, met Fortuyn, en nu kennelijk met Haselhoef. Alhoewel bij dat laatste nog niet vast staat waar het mee te maken heeft.
Op dinsdag 30 juli 2002 21:24 schreef calvobbes het volgende:Krijgen we die discussie weer... Je bent weer lekker bezig R@b. Voor het gemak vergeet je effe dat er nu daadwerkelijk ook wat gebeurt is.
Lieden die dierenmishandelen kunnen sowieso op weinig sympathie rekenen, en Haselhoef geeft verder ook niet aan of er een verband is met deze of gene groepering, danwel politieke/religieuze gedachtengang.
quote:Nou ja ik reageerde omdat ik net ook Halsema in Netwerk had gezien.
Op dinsdag 30 juli 2002 21:16 schreef Meneer_Aart het volgende:[..]
Indertijd hoorde je er ook niet zoveel over R@b. En het is hoe dan ook een schande, wie er ook bedreigd wordt. Ga nou niet lopen vissen.
quote:PF nam die bedreigingen zeer serieus , de laatste weken van zijn leven was hij ronduit bang.
Op dinsdag 30 juli 2002 21:24 schreef calvobbes het volgende:[..]
Krijgen we die discussie weer... Je bent weer lekker bezig R@b. Voor het gemak vergeet je effe dat er nu daadwerkelijk ook wat gebeurt is. Bij PF waren het, tot de moord, alleen dreigementen die die zelf ook niet altijd even serieus nam. En hulp van de overheid heeft die zelf afgeslagen...
Maar goed, jij maar lekker verder hypocriet wezen in je LPF wereldje, discusieren met jou over dit soort dingen blijkt steeds meer tijdverspilling te zijn...
En toen is er dus ook daadwerkelijk wat gebeurd, alleen is er niet direct een specifieke link te leggen tussen eerdere dreigementen en de daad.
Heeft Volkert hem ooit eerder bedreigd (mail/telefoon)?
Zoals nu bij Haselhoef ook niet direct de link te leggen is tussen de brandstichting en bedreigingen.
Het is wel een feit dat Haselhoef niet altijd even positief in de publiciteit gekomen is (mede dankzij hem zelf), hij niet altijd even fair afgeschilderd is.
Bedreigingen moeten we van nu af aan serieus nemen helaas.
Alleen zou het misschien verstandig zijn als de media er niet zoveel aandacht aan besteed.
Monkey See Monkey Do.
quote:De media zijn wat dat betreft alle vrije ruimte kwijt, als ze het niet melden kan dat ook als subjectief gezien worden.
Op dinsdag 30 juli 2002 21:43 schreef milagro het volgende:
Alleen zou het misschien verstandig zijn als de media er niet zoveel aandacht aan besteed.
quote:Ik denk dat het steeds melden van bedreigingen weer bedreigingen uitlokt.
Op dinsdag 30 juli 2002 21:45 schreef Bazooka-Eend het volgende:[..]
De media zijn wat dat betreft alle vrije ruimte kwijt, als ze het niet melden kan dat ook als subjectief gezien worden.
Dat is waarom ik denk dat het verstandig is het niet iedere keer breed uit te meten.
quote:Totaal mee eens. Ik verbaas me er iedere keer weer over hoe stom de media zich gedraagt. Voor de mensen daar geldt dat stommiteit geen grenzen kent. Je kunt toch nagaan dat je andere idioten zo op ideeën kunt brengen..
Op dinsdag 30 juli 2002 21:47 schreef milagro het volgende:[..]
Ik denk dat het steeds melden van bedreigingen weer bedreigingen uitlokt.
Dat is waarom ik denk dat het verstandig is het niet iedere keer breed uit te meten.
quote:Aha, liever censuur dus en ook maar niet meer melden als iemand wordt vermoord?
Op dinsdag 30 juli 2002 23:07 schreef Disorder het volgende:Totaal mee eens. Ik verbaas me er iedere keer weer over hoe stom de media zich gedraagt. Voor de mensen daar geldt dat stommiteit geen grenzen kent. Je kunt toch nagaan dat je andere idioten zo op ideeën kunt brengen..
je zou anderen eens op en idee kunnen brengen?
of waren het homo-kippen
quote:Het politieke-orakel van het Noorden, VVD-coryfee Hans Wiegel, zei vanavond op tv dat hij vroeger ook wel bedreigd werd, en dat zijn vrouw telefoontjes ontving dat er een bom in huis lag. Alleen zocht hij er de publiciteit niet mee: Dat soort zaken lokken alleen maar andere gekken uit die ook publiciteit willen zei hij.
Op dinsdag 30 juli 2002 23:11 schreef golfer het volgende:[..]
Aha, liever censuur dus en ook maar niet meer melden als iemand wordt vermoord?
De media moeten terughoudend zijn met berichtgeving over allerelei handen bedreigingen zei de wijze heer Wiegel, wiens mening ik hoger acht dan een moderator die dat zelf nog nooit bij de hand heeft gehad.
[Dit bericht is gewijzigd door R@b op 30-07-2002 23:23]
quote:Doe dat dan ook en bewaar je verdere zogenaamnde pogingen tot humor maar voor andere fora.
Op dinsdag 30 juli 2002 23:15 schreef dagizmo het volgende:
Mja... dat is speculeren, we moeten eerst maar het rapport afwachtten.
quote:Ach, u kent mij en weet alles van mij en de eventuele bedreigingen die ik in de loop van mijn politieke leven en als moderator zoal heb mogen ontvangen?
Op dinsdag 30 juli 2002 23:22 schreef R@b het volgende:De media moeten terughouden zijn met berichtgeving over allerelei handen bedreigingen zei de wijze heer Wiegel, wiens mening ik hoger acht dan een moderator die dat zelf nog nooit bij de hand heeft gehad.
quote:Dit slaat weer helemaal nergens op.
Op dinsdag 30 juli 2002 23:11 schreef golfer het volgende:[..]
Aha, liever censuur dus en ook maar niet meer melden als iemand wordt vermoord?
Een poos terug was er zo'n wave van ouders die hun kids ombrachten en daarna de hand aan zichzelf sloegen.
Toen is ook besloten om er minder publiciteit aan te geven omdat het vermoeden bestond dat het andere labiele mensen net dat zetje gaf om hetzelfde te doen.
Femke Halsema opperde dit ook net bij Netwerk en dit was een van de weinige keren dat ik het volkomen met haar eens was.
Je moet het niet negeren, wel een bericht plaasten in de krant, maar het niet zo breed uitmeten iedere keer weer op voorpagina's en op televisie.
De daad van bedreiging gaat dan lonen!
quote:Ah, het mag wel in de krant, maar niet op de voorpagina en ook niet op TV?
Op dinsdag 30 juli 2002 23:28 schreef milagro het volgende:
Je moet het niet negeren, wel een bericht plaasten in de krant, maar het niet zo breed uitmeten iedere keer weer op voorpagina's en op televisie.De daad van bedreiging gaat dan lonen!
quote:Het mag in de krant en ook op de voorpagina voor mijn part, maar ik denk ook, net als Wiegel en Halsema, dat het mogelijk meer bedreigingen uitlokt.
Op dinsdag 30 juli 2002 23:32 schreef golfer het volgende:[..]
Ah, het mag wel in de krant, maar niet op de voorpagina en ook niet op TV?
Het is namelijk heel simpel te doen (mail/telefoon), en vooral anoniem dus geen of weinig pakkans.
Je hoeft geen wapen aan te schaffen persé, je gezicht niet te laten zien, je hoeft er zelfs in sommige gevallen de deur niet voor uit en het effect is meer dan de moeite waard. Een politicus stapt op.
Doe nu niet alsof ik vind dat het in de doofpot moet om dubieuze redenen.
quote:Ja iedere keer als iemand een dreig telefoontje heeft ontvangen moet het op de voorpagina staan en moet het NOS-journaal ermee openen.
Op dinsdag 30 juli 2002 23:32 schreef golfer het volgende:[..]
Ah, het mag wel in de krant, maar niet op de voorpagina en ook niet op TV?
Wat iedere keer dat jij of ik een dreig mailtje ontvingen/ontvangen van users of bedreigd worden op het forum danwel uitgedaagd, dan maken we daar ook een groot nieuwsbericht van op de frontpage? Toch
quote:Ik denk dat er toch wel een verschil is tussen een anonieme moderator/niet zo heel bekende Nederlander en een bekende Nederlander die volop in de publiciteit staat.
Op dinsdag 30 juli 2002 23:47 schreef R@b het volgende:Ja iedere keer als iemand een dreig telefoontje heeft ontvangen moet het op de voorpagina staan en moet het NOS-journaal ermee openen.
Wat iedere keer dat jij of ik een dreig mailtje ontvingen/ontvangen van users of bedreigd worden op het forum danwel uitgedaagd, dan maken we daar ook een groot nieuwsbericht van op de frontpage? Toch
Als een bekende Nederlander/politicus/geestelijke leider bedreigt wordt is het in mijn ogen nieuws en heeft het nieuwswaarde.
quote:hear hear...
Op dinsdag 30 juli 2002 21:24 schreef calvobbes het volgende:[..]
Krijgen we die discussie weer... Je bent weer lekker bezig R@b. Voor het gemak vergeet je effe dat er nu daadwerkelijk ook wat gebeurt is. Bij PF waren het, tot de moord, alleen dreigementen die die zelf ook niet altijd even serieus nam. En hulp van de overheid heeft die zelf afgeslagen...
Alles, maar dan ook alles wordt er met de haren bijgesleept als het om Pimmeke gaat, maar bij dreigementen of vandalisme aan de andere kant is het 'eigen schuld dikke bult' of 'gniffel' of is er ineens ruimte te over voor twijfel over de daders
'Links' had tenminste wel het hart en het gevoel om geschokt te zijn over de aanslag op Fortuyn.
Het zou je enigszins sieren, R@b, als je in al je hypocriete rechtschapenheid je prioriteiten eens op orde zou proberen te krijgen.
V.
quote:Het heeft zeker nieuwswaarde, maar dat ontken ik ook niet.
Op dinsdag 30 juli 2002 23:54 schreef golfer het volgende:[..]
Ik denk dat er toch wel een verschil is tussen een anonieme moderator/niet zo heel bekende Nederlander en een bekende Nederlander die volop in de publiciteit staat.
Als een bekende Nederlander/politicus/geestelijke leider bedreigt wordt is het in mijn ogen nieuwe en heeft het nieuwswaarde.
Maar ik denk dat het helaas zo werkt nu, dat hoe meer publiciteit eraan gegeven wordt, hoe meer effect het heeft..
Als er nu gemeld wordt dat een politicus opstapt vanwege dreigementen aan zijn adres dan is de reactie "oh het loont dus, ik doe het ook" ipv "oh wat erg, ik doe het niet".
Melkert heeft dreigementen ontvangen en stapt vervolgens op, Jorritsma vindt de sfeer verziekt en stapt op.
Als je die link duidelijk naar voren blijft brengen....
dan beloon je dit wangedrag.
quote:Om Melkert moet je zeker niet gniffelen, maar doe nu niet of jij destijds ook zo bezorgd was om PF toen er melding gemaakt werd van dreigementen aan zijn adres.
Op dinsdag 30 juli 2002 23:55 schreef Verbal het volgende:[..]
hear hear...
Alles, maar dan ook alles wordt er met de haren bijgesleept als het om Pimmeke gaat, maar bij dreigementen of vandalisme aan de andere kant is het 'eigen schuld dikke bult' of 'gniffel' of is er ineens ruimte te over voor twijfel over de daders
'Links' had tenminste wel het hart en het gevoel om geschokt te zijn over de aanslag op Fortuyn.
Het zou je enigszins sieren, R@b, als je in al je hypocriete rechtschapenheid je prioriteiten eens op orde zou proberen te krijgen.
V.
Pot/ketel.
quote:Het wachten is op de -edit- niet inhoudelijk en op de man -edit- van bovenstaande en deze post..... toch?
hear hear...
V.
PS. Hoe jij die laatste zin je mond uit krijgt is mij, en de rest vd wereld waarschijnlijk, een compleet raadsel. Zelden een groter geval van pot-ketel gezien.
quote:Tut tut tut, je moet de pot/ketel-kaart nooit spelen op een drogredenatie...
Op woensdag 31 juli 2002 00:06 schreef milagro het volgende:[..]
Om Melkert moet je zeker niet gniffelen, maar doe nu niet of jij destijds ook zo bezorgd was om PF toen er melding gemaakt werd van dreigementen aan zijn adres.
Pot/ketel.
V.
quote:Maar die lijn doortrekkend gaat dat natuurlijk ook op voor allochtonen/asielzoekers-problematiek?
Op dinsdag 30 juli 2002 23:59 schreef milagro het volgende:Het heeft zeker nieuwswaarde, maar dat ontken ik ook niet.
Maar ik denk dat het helaas zo werkt nu, dat hoe meer publiciteit eraan gegeven wordt, hoe meer effect het heeft..
Hoe meer publiciteit er aan gegeven wordt, hoe meer effect het heeft?
Ook maar weer doodzwijgen en niet meer over berichten?
Of ben jij juist niet blij dat er nu tegenwoordig (vrij veel) aandacht aan gegeven wordt?
waar leg je de grens van berichtgeving?
quote:Mod-wannabe
Op woensdag 31 juli 2002 00:11 schreef X-Ray het volgende:[..]
Het wachten is op de -edit- niet inhoudelijk en op de man -edit- van bovenstaande en deze post..... toch?
quote:Dan kom je niet vaak van je kamer af, zeker?
PS. Hoe jij die laatste zin je mond uit krijgt is mij, en de rest vd wereld waarschijnlijk, een compleet raadsel. Zelden een groter geval van pot-ketel gezien.
V.
quote:Kijk aan wie we daar hebben, Flipje flamboliant!
hear hear...
V.
Was jij niet die persoon die stelde dat de dood van Fortuyn allemaal niet uitmaakte ?
Wat een schijnheiligheid! brrrrrrrrrrr!
quote:Nogmaals:
Op woensdag 31 juli 2002 00:17 schreef qbus het volgende:[..]
Kijk aan wie we daar hebben, Flipje flamboliant!
Was jij niet die persoon die stelde dat de dood van Fortuyn allemaal niet uitmaakte ?
Wat een schijnheiligheid! brrrrrrrrrrr!
De hypocrisie-kaart nooit spelen op basis van een drogreden...
V.
Inhoudelijk: Brand bij Haselhoef en ook inhoudelijk: melden van bedreigingen in de pers of niet?
quote:De eerlijkheid in het leven is een nobel streven!
Op woensdag 31 juli 2002 00:19 schreef Verbal het volgende:[..]
Nogmaals:
De hypocrisie-kaart nooit spelen op basis van een drogreden...
V.
Bespaar me alsjeblieft je (foute) wijsheden uit grootmoeders tijd !
Ik vind het vanuit jou gezien al bijzonder hypocriet dat je jezelf ook maar op minieme raakvlakken durft te identificeren met het gedeelte van de linkse kerk dat wel! respect had voor de situatie omtrend Fortuyn.
quote:Probeer jezelf dan niets wijs te maken...
Op woensdag 31 juli 2002 00:25 schreef qbus het volgende:[..]
De eerlijkheid in het leven is een nobel streven!
quote:Kijk eens naar je eerste zin, wandelende drogredenering.
Bespaar me alsjeblieft je (foute) wijsheden uit grootmoeders tijd !
quote:Begrijpend lezen, oelewapper: niet lullen over hypocrisie als je geen idee hebt waarover je lult.
Ik vind het vanuit jou gezien al bijzonder hypocriet dat je jezelf ook maar op minieme raakvlakken durft te identificeren met het gedeelte van de linkse kerk dat wel respect had voor de situatie omtrend Fortuyn.
V.
quote:Die kan je ook niet leggen idd.
Op woensdag 31 juli 2002 00:14 schreef golfer het volgende:[..]
Maar die lijn doortrekkend gaat dat natuurlijk ook op voor allochtonen/asielzoekers-problematiek?
Hoe meer publiciteit er aan gegeven wordt, hoe meer effect het heeft?
Ook maar weer doodzwijgen en niet meer over berichten?
Of ben jij juist niet blij dat er nu tegenwoordig (vrij veel) aandacht aan gegeven wordt?waar leg je de grens van berichtgeving?
Maar in dit geval LIJKT het of breeduit meten alleen maar aanzet tot meer... (zelfs een Rijkaard kreeg een dreigbrief).
Ik kan het niet bewijzen natuurlijk, maar ik denk dat minder aandacht, dus niet totaal geen aandacht, zal helpen.
We zien nu alleen maar dat het loont.
Ik denk ook dat die bedreigingen niet eens persé persoonlijk gericht zijn, maar dat het effect van het bedreigen van juist een Melkert of Herben of Rosenmoller de boel lekker polariseert en het maakt mensen wantrouwig en bang.
Het ontwricht, daar is het om te doen, denk ik.
Zoiets als bomaanslagen en zelfmoordacties...
quote:Hoevaak heeft je vriendin dat vannacht tegen je gezegt ?
Op woensdag 31 juli 2002 00:28 schreef Verbal het volgende:[..]
Probeer jezelf dan niets wijs te maken...
quote:Ga eerst de definitie van sarcasme maar eens opzoeken, struikelende bollenpeller!
Kijk eens naar je eerste zin, wandelende drogredenering.
quote:180 graden omdraaien is een beetje jouw levensmotto als ik het zo allemaal lees. Rest mij de vraag hoe vaak je al om je eigen as bent gedraaid ?
Begrijpend lezen, oelewapper: niet lullen over hypocrisie als je geen idee hebt waarover je lult.V.
Het is natuurlijk gewoon absurd! dat mensen tot een dergelijk niveau dalen. Woorden moeten altijd met woorden bestreden worden en absoluut niet met dit soort (wan)daden!
quote:Denk wat je wilt denken...
Op woensdag 31 juli 2002 00:36 schreef qbus het volgende:180 graden omdraaien is een beetje jouw levensmotto als ik het zo allemaal lees. Rest mij de vraag hoe vaak je al om je eigen as bent gedraaid ?
Zal toch al niet te veel zijn.
Of anders zouden bewijzen leuk zijn...
V.
[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 31-07-2002 00:46]
quote:
Op woensdag 31 juli 2002 00:21 schreef golfer het volgende:
Misschien een mogelijkheid om het weer inhoudelijk en wat minder op de persoon gericht te laten gaan?Inhoudelijk: Brand bij Haselhoef en ook inhoudelijk: melden van bedreigingen in de pers of niet?
quote:
Op woensdag 31 juli 2002 00:21 schreef golfer het volgende:
Misschien een mogelijkheid om het weer inhoudelijk en wat minder op de persoon gericht te laten gaan?Inhoudelijk: Brand bij Haselhoef en ook inhoudelijk: melden van bedreigingen in de pers of niet?
quote:
Op woensdag 31 juli 2002 00:28 schreef Verbal het volgende:Probeer jezelf dan niets wijs te maken...
Kijk eens naar je eerste zin, wandelende drogredenering.
Begrijpend lezen, oelewapper: niet lullen over hypocrisie als je geen idee hebt waarover je lult.V.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |