Laat dat -je maar weg, het stond op 1 toen ik werd geborenquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:44 schreef MadMaster het volgende:
'I Think I Love You', afkomstig uit die serie, was zelfs nog een hit(je) ...
Openstaande vraag:quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:54 schreef MadMaster het volgende:
Werken en Fokken en 2 vragen tegelijk open hebben staan gaat soms niet samen...
geen Partridge Familyquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:27 schreef ranja het volgende:
Welke band/groep had leden met de volgende initialen?
DP
DP
DP
LP
SP
Deniece Pearsonquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Pearsons? Five Star?
Very goodquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:51 schreef MadMaster het volgende:
John Ewbank
Optelsom van de vorige 2 vragen...quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Jaap Eggermont
quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:46 schreef MadMaster het volgende:
Leo Sayer?
Uiteraard. Zelfs z'n "echte" naam is al 1 van z'n vele aliassen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:32 schreef knars het volgende:
Da's Norman Cook oftewel Fatboy Slim?
Die wilde ik ook al eens vragen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:51 schreef bukgeit het volgende:
Echt nooit geweten van Norman Cook.
Die ben ik wel eens in de pub tegengekomen want hij woont hier niet echt heel ver vandaan.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:46 schreef MadMaster het volgende:
Leo Sayer?
Ze staan samen op een fotoquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:16 schreef ranja het volgende:
Morrissey en Kirsty MacCollwat hebben die met elkaar te maken?
opgezocht, wist ik nietquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:42 schreef Berkery het volgende:
You just haven't earned it yet baby.
Bij wijze van vervolg-vraag antwoord
I stuck around st. petersburgquote:Op donderdag 14 juni 2007 22:24 schreef bartrid het volgende:
bombay en st petersburg
(met dank aan Laibach...)
quote:Mike Patton must laugh at rock bands that take extended periods between albums and complain of time restraints. Since the dissolution of Faith No More in 1998, Patton has worked like a man possessed — unleashing a steady stream of releases by the numerous groups he fronts — among them Mr. Bungle, Fantomas, and(not to mention that he founded his own label, Ipecac). Joining Mr. Patton in
is a star-studded cast that includes former Jesus Lizard/Hank Williams III guitarist Duane Denison, former Mark of Cain/Helmet drummer John Stanier, and Melvins bassist Kevin Rutmanis, which proves to be quite similar musically to FNM's latter-day output (circa Angel Dust, King for a Day, and Album of the Year).
quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:50 schreef ranja het volgende:
Tzadik.
ofzo. spelling...eerst posten daarna commentaar geven. leer dat nou.
John Zorn. Door Seborik, Vork en Zander heeft zo'n beetje elke fokker (fok! muzzer) wel een Zorn in z'n platenkast staan
Dat zijn gewoon ordinaire brittenquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:03 schreef Neleos het volgende:
Pigeon Detectives?
Schotten zijn ook Britten.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:06 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon ordinaire britten![]()
Nee hoor. Zelfs nooit enigszins in verdiept ook.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:50 schreef ranja het volgende:
...eerst posten daarna commentaar geven. leer dat nou.
John Zorn. Door Seborik, Vork en Zander heeft zo'n beetje elke fokker (fok! muzzer) wel een Zorn in z'n platenkast staan
Dat dacht ik al. We hadden laatst een vraag of Nico Haak, die kan ik hier ook wel aan linken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:08 schreef Neleos het volgende:
[..]
Oh, eeh. Ik lees de vraag heel slecht. Sorry.
Noppe, dat zijn wel Amerikanen, alleen niet de goede!quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:14 schreef Neleos het volgende:
Five O'Clock Heroes?
maar dat zullen ook wel ordinarie britten zijn..
Maar Pigeon Detectives komen uit Leeds, dus geen Schottenquote:
Nee, ik weet ook niet precies wat ik dacht toen ik die opmerking plaatste.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:19 schreef bartrid het volgende:
[..]
Maar Pigeon Detectives komen uit Leeds, dus geen Schotten
Haquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:30 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Foxy Brown
John Foxx
Fox The Fox
Luc de Vos
Foxy
quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:37 schreef bukgeit het volgende:
Wolfmother
Patrick Wolf
Peter Wolf
Howlin' Wolf
Guitar Wolf
Bemoedigend schouderklopje dan.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:53 schreef knars het volgende:
Oh, mínstens 3 woorden. Ik las méér dan...![]()
Hallo alleen!!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:01 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Eenmaal kom jij terugDat was volgens mij een hit....
Goeiemorgen allemaal
Nee, volgens peaceman niet en ook niet volgens de Top 40.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:31 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
dus............krijg ik een punt?
quote:Vinyl-single (6)
C.N.R. 1985
Tracks:
1- Enkele reis
2- Jij ziet mij niet staan
Hitnotering: (nog) onbekend
quote:It's time we should talk about it
there's no secrets kept in here
forgive me for asking
now wipe away your tears
Da's prettig wakker worden!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:56 schreef Berkery het volgende:
Vanochtend mee wakker geworden in de auto![]()
Welk nummer en van wie?quote:Alone between the sheets
Only brings exasperation
Its time to walk the streets
Smell the desperation
quote:Train comes and I don't know its destination
It's a one-way ticket to a madman's situaton
quote:"I can't tell you how much I've been looking forward to getting out there to perform for y'all. In the craziness of the music business, performing is what I look forward to doing the most, so it really is disappointing for me to have to tell you that I won't be coming out to tour this summer. The fact is that touring is just too much too soon.
But I promise you that we're going to get back out there as soon as is humanly possible to give you a show that will be even better.
Thanks for all of your love and continued support."
Ze zong het vanmorgen op 3fmquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:33 schreef MadMaster het volgende:
Roxanne, you don't have to put on the red light...![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:28 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Da's Overkill van Men At Work. Zag ik toevallig nog van de week uitgevoerd worden door Colin als patiënt/lijk in een ziekenhuisserie op Comedy Central
Ik hoorde het via Shownieuws vandeweek of zo...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:34 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Ze zong het vanmorgen op 3fm![]()
MadMaster +1
Dit dusquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:28 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Da's Overkill van Men At Work. Zag ik toevallig nog van de week uitgevoerd worden door Colin als patiënt/lijk in een ziekenhuisserie op Comedy Central
Goe-oed!quote:
Geen idee: maar ik doe gewoon een gooi naar The Boys Are Back In Town?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Momenteel wordt de nieuwe Shrek 3 film behoorlijk gepromoot op TV.
Welke song van wie is voor een deel te horen in de TV-promo?
Ook niet als je de laatste zin in mijn vorige posting probeert te ontcijferen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:24 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik heb 'm wel gezien, maar kan het me niet herinneren..
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:32 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Led Zeppelin - Immigrant Song?
quote:Shit als dit kan mijn dag bederven als ik langs een vrouw loop en ik zie haar dr tas verbergen
Maar mijn vader had het vast nog erger, hij was een Berber; een gast uit de bergen.
Maar ik ben hier geboren dat kan je vast aan me horen
Je kijkt me vies aan van achter en eerlijk van voren
Mijn eerlijke woorden doen zeer aan je oren
Met zo'n mentaliteit gaat de wereld verloren
Dus zal ik doorgaan of zal ik kappen ermee
Ik bedoel met elke boot komen er wel een paar ratten mee
Da's een behoorlijk sterke gok!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:41 schreef knars het volgende:
Gokje op Raymzter - Kutmarokkanen
Schaap noemt de titel, maar dit is iets completer. Voor de Peugeot 207 geloof ik.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:59 schreef Berkery het volgende:
Duh-duh-duhduh wordt gebruikt in een of andere autoreclame
Here comes the summerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:50 schreef ranja het volgende:
Undertones? weet niet meer waar die reclame voor was
Wie isquote:The usual critical standards of progress and evolution are hard to apply to a band that is so rigorously dedicated to certain simple principles. “Something that we love about the band is that there’s a huge portion of it that will never change,”said. “It will always be restricted and constricted and stuck in this box.” While many artists trumpet their artistic growth from project to project, he proudly notes that “there are songs on this album that could easily have been on our first album.”
said that the Beatles set a near-impossible expectation that rock bands need continually to change to remain creative, and that Madonna upped the ante by making perpetual reinvention the very point of her work. “I told someone that one of these new songs could be an old 45 of ours,” he said. “And they said, would you want the Beatles to have ‘I Want to Hold Your Hand’ on the White Album? And I said, yeah, I would love that — what would be wrong with that?”
Dat was (samen met Lemmy) mijn andere gok.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:52 schreef schaap001 het volgende:
Angus Young?
quote:One song,began life as an onstage, improvised riff: something the band often did in the past, but which
worries is no longer viable. “They’d be out within the hour on YouTube or whatever,” he said. “Then at the end of the night, do I have to go get a publishing record of that song? Give it a name? I don’t know what happens.”
Lijkt me op basis van het laatste citaat stug, want hij en Black Crowes zijn pro-open taping.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:33 schreef schaap001 het volgende:
Chris Robinson?
quote:In addition to their big shows in urban areas,will spend a few weeks this summer touring the outer Canadian provinces: barely-on-the-map locations like Nunavut and Yellowknife. It’s these gigs, like the South American jaunt on their last tour, that get
most revved up.
They have no idea whether anyone in the Yukon Territory even knows who they are, or if people will just wander into their community theater, grateful to see any music at all; they say that the challenge of the latter scenario appeals to them the most. The tour is a typicalmove. The major-market dates help pay for the little shows, and they get to be both big-league rock stars and experimental artists. It’s gimmicky to some and laudably ambitious to others.
Haha: was jij dat ook weer? Ik stond daar ook bij het balkon: maar dan meer richting de barquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:49 schreef MadMaster het volgende:
Lijkt me op basis van het laatste citaat stug, want hij en Black Crowes zijn pro-open taping.
Vorig jaar kregen we zelfs toestemming om de microfoon-standaards in Paradiso te plaatsen midden-voor op het balkon, voordat Paradiso open ging voor het overige publiek.
quote:He expressed deep skepticism at the promotional approach of the MySpace era. A Chicago radio station recently played an advance copy ofin its entirety. It was instantly recorded by a listener and posted as low-quality MP3 files, prompting a furious phone call to the D.J. from
.
Kan ook Michael Stipe zijn ofzo...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:56 schreef Mark het volgende:
De hints resumerend:
ze gaan al een tijdje mee, want er wordt gesproken over 45's
ze veranderen amper van muziekstijl
ze zijn big-league rockstars
ze doen grote concerten en hele kleintjes
RHCP?
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:58 schreef Mark het volgende:
Dat belooft dan weinig goeds
Off topic:quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:51 schreef schaap001 het volgende:
Haha: was jij dat ook weer? Ik stond daar ook bij het balkon: maar dan meer richting de bar [afbeelding].
Heb ze wel zien staan, al die statieven.
Ben by the way nog steeds erg blij met de DMB opnames: die opmerkingen in het Afrikaans zijn ook goed!
Maar je hebt gelijk qua Chris...
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En Kate Hudson mocht er ook zijn...![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:09 schreef knars het volgende:
Mwah, ik ben er niet zo bekend mee (want ik vind er geen ruk aan), maar ik denk dat een hoop Triv'ers hier wel wat van in huis hebben. Bij mij komt het zo heel af en toe eens voorbij op last.fm, en dan druk ik vaak zo snel mogelijk op skip.
Nee, die dichter was er niet meer bij, ik was alleen bij het laatste van de 3 concerten aanwezig.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:16 schreef schaap001 het volgende:
Dat heb je dan maar even mooi meegepikt nog, want ze zijn nog niet zo lang geleden uit elkaar gegaan!
![]()
Leuk dat je ze even ontmoet hebt: stond die psychedelische drugs-dichter er ook nog bij? Zal een lekker sky-high gesprek geweest zijn, haha!
Wat hebben de boefjes gedaan?quote:Velvet Revolver members to be fined for?
Velvet Revolver members Slash and Scott Weiland could be fined foronstage.
The band members bothduring the concert at the International Arena in Cardiff, Wales, on Thursday (June 7).
Slash and Weiland reportedly, despite a ban on
that was passed by the Welsh legislature in April.
The two musicians could each face a fine of $100, while the venue itself could be fined up to $5,000 for not stopping the artists.
The Cardiff city council confirmed it would investigate the matter, reports iCWales.
Precies.. Dus Iggy +1quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:33 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Nee, volgens peaceman niet en ook niet volgens de Top 40.
quote:We ended up at the grand hotel
It was empty cold and bare
But with the rolling truck stones thing just outside
Making our music there
quote:Bono is onstage clapping slowly and sonorously declaring.....
'Every time I clap (pause) my hands (pause) a child dies in Africa.'
At which point an unusually intelligent person in the audience shouts 'Well, stop f**king clapping, you idiot!!'
Dat major slaat op het feit dat ze nu stadion concerten geven én dat ze bij een major label zitten.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:01 schreef belsen het volgende:
Het is een veel recentere band, dan waar tot nog toe aan gedacht is.
Major rock act?
Ze sloten een paar jaar terug Lowlands af, maar ik vind dit niets met major rock te maken hebben. Eerder alternative rock, maar goed.
Idemquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:15 schreef Berkery het volgende:
Ik heb 'm maar opgezocht, ik ken meneer niet maar snap de hint wel.
Mij ookquote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:14 schreef cafca het volgende:
Dat Mark hem niet kent, verbaast me enigszins.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:38 schreef belsen het volgende:
Jimmy Edge, natuurlijk.
quote:In terms of rock could-have-beens,is one of the best, as in Pete Best. In this case, the inevitably huge rock group that the fellow in question quit or was fired from too early to taste the big time was Australia's
"Internal conflicts" is the euphemistic description of the reason front-line vocalist
departed the group in 1974, only one year following the original formation of
. In plain talk, the singer seems to have violated Keith Richards' number one rule for achieving success: he failed to show up. His job went to the group's chauffeur....
Zie laatste foto....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:19 schreef knars het volgende:
okee. De band is AC/DC, de zangers naam is mij nog steeds niet bekend. Rebus?
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:03 schreef knars het volgende:
Okee, dan gok ik op Dave Evans.
Welke song van wie is hier vertaald?quote:In dat heldere licht zag ik
tienduizend mensen misschien meer,
Mensen die praatten zonder iets te zeggen,
Mensen die hoorden zonder te luisteren,
Mensen die liedjes schreven
Die nooit worden gezongen
En dat doorbrak hier de stilte...quote:Op zondag 17 juni 2007 13:58 schreef n0r het volgende:
Simon & Garfunkel - Sound Of Silence
Het is gecoverd door the Stranglers... 69 tears van ? and the Mysteriansquote:Op zondag 17 juni 2007 15:15 schreef Gambolputty het volgende:
Nog nooit van het nummer gehoord, eigenlijk...
quote:
quote:Op zondag 17 juni 2007 15:20 schreef cafca het volgende:
Het is gecoverd door the Stranglers... 69 tears van ? and the Mysterians
belsen +1quote:Op maandag 18 juni 2007 10:07 schreef belsen het volgende:
Art Brut - Emily Kane.
EA is Eddie Argos...
Jouw lijstje is ook beter. Van mij mag je het punt hebben. Wat denk jij belsen ?quote:Op maandag 18 juni 2007 10:57 schreef bukgeit het volgende:
He, flauw. Altijd die stomme voorzetjes.
quote:Op maandag 18 juni 2007 10:59 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Jouw lijstje is ook beter. Van mij mag je het punt hebben. Wat denk jij belsen ?
Precies. Ik las de vraag en Mark's voorzet tegelijk. Dan heb ik al geen zin meer. Moet ik 10 gaan bedenken die Mark niet heeft.quote:Op maandag 18 juni 2007 10:57 schreef bukgeit het volgende:
He, flauw. Altijd die stomme voorzetjes.
Wie het kleine niet eert.....quote:Op maandag 18 juni 2007 11:05 schreef ranja het volgende:
[..]
Precies. Ik las de vraag en Mark's voorzet tegelijk. Dan heb ik al geen zin meer. Moet ik 10 gaan bedenken die Mark niet heeft.
quote:Op maandag 18 juni 2007 11:37 schreef Berkery het volgende:
Lou stond onder stroom en Sterling trok de stekker eruit?
quote:Op drie september verschijnt een speciale uitgave van het album ‘’ van
, om te vieren dat het dit jaar
jaar geleden is dat die plaat werd uitgebracht.
In een speciale verpakking zitten behalve een fraai boekje drie cd’s en een 12 pagina’s tellende reproductie van een notitieboekje van wijlen.
Op schijfje 1 en 2 staan de geremasterde stereo- en monoversie van het album, op schijfje 3 een aantal exclusieve opnamen die voorheen lastig te vinden waren.
O ja, dat is sterk inderdaad.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:32 schreef ranja het volgende:
Ja, maar of er in 1982, 87 of 97 nog mono albums uitkwamen? Behalve van Dead Moon dan
57, 62, 67, 72 en 77 liggen het meest voor de hand.
Ik was even lunchenquote:Op maandag 18 juni 2007 12:31 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
ik weet 100 procent dat het
Piper At The Gates Of Dawn is van Pink Floyd...................
ik heb het een paar dagen geleden nog gelezen op pitchfork
en die wijlen is natuurlijk Syd Barret
en op cd 3 staan om precies te zijn de eerste 3? singles,een andere versie van Interstellar Overdrive (die voorheen op een of ander EP'tje stond) enz..
dat was 1969 dacht ik.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:02 schreef knars het volgende:
kralingse bos hippie festival?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |