Hallo alleen!!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:01 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Eenmaal kom jij terugDat was volgens mij een hit....
Goeiemorgen allemaal
Nee, volgens peaceman niet en ook niet volgens de Top 40.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:31 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
dus............krijg ik een punt?
quote:Vinyl-single (6)
C.N.R. 1985
Tracks:
1- Enkele reis
2- Jij ziet mij niet staan
Hitnotering: (nog) onbekend
quote:It's time we should talk about it
there's no secrets kept in here
forgive me for asking
now wipe away your tears
Da's prettig wakker worden!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:56 schreef Berkery het volgende:
Vanochtend mee wakker geworden in de auto![]()
Welk nummer en van wie?quote:Alone between the sheets
Only brings exasperation
Its time to walk the streets
Smell the desperation
quote:Train comes and I don't know its destination
It's a one-way ticket to a madman's situaton
quote:"I can't tell you how much I've been looking forward to getting out there to perform for y'all. In the craziness of the music business, performing is what I look forward to doing the most, so it really is disappointing for me to have to tell you that I won't be coming out to tour this summer. The fact is that touring is just too much too soon.
But I promise you that we're going to get back out there as soon as is humanly possible to give you a show that will be even better.
Thanks for all of your love and continued support."
Ze zong het vanmorgen op 3fmquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:33 schreef MadMaster het volgende:
Roxanne, you don't have to put on the red light...![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:28 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Da's Overkill van Men At Work. Zag ik toevallig nog van de week uitgevoerd worden door Colin als patiënt/lijk in een ziekenhuisserie op Comedy Central
Ik hoorde het via Shownieuws vandeweek of zo...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:34 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Ze zong het vanmorgen op 3fm![]()
MadMaster +1
Dit dusquote:Op vrijdag 15 juni 2007 10:28 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Da's Overkill van Men At Work. Zag ik toevallig nog van de week uitgevoerd worden door Colin als patiënt/lijk in een ziekenhuisserie op Comedy Central
Goe-oed!quote:
Geen idee: maar ik doe gewoon een gooi naar The Boys Are Back In Town?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Momenteel wordt de nieuwe Shrek 3 film behoorlijk gepromoot op TV.
Welke song van wie is voor een deel te horen in de TV-promo?
Ook niet als je de laatste zin in mijn vorige posting probeert te ontcijferen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:24 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik heb 'm wel gezien, maar kan het me niet herinneren..
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:32 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Led Zeppelin - Immigrant Song?
quote:Shit als dit kan mijn dag bederven als ik langs een vrouw loop en ik zie haar dr tas verbergen
Maar mijn vader had het vast nog erger, hij was een Berber; een gast uit de bergen.
Maar ik ben hier geboren dat kan je vast aan me horen
Je kijkt me vies aan van achter en eerlijk van voren
Mijn eerlijke woorden doen zeer aan je oren
Met zo'n mentaliteit gaat de wereld verloren
Dus zal ik doorgaan of zal ik kappen ermee
Ik bedoel met elke boot komen er wel een paar ratten mee
Da's een behoorlijk sterke gok!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:41 schreef knars het volgende:
Gokje op Raymzter - Kutmarokkanen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |