belsen +1quote:Op maandag 18 juni 2007 10:07 schreef belsen het volgende:
Art Brut - Emily Kane.
EA is Eddie Argos...
Jouw lijstje is ook beter. Van mij mag je het punt hebben. Wat denk jij belsen ?quote:Op maandag 18 juni 2007 10:57 schreef bukgeit het volgende:
He, flauw. Altijd die stomme voorzetjes.
quote:Op maandag 18 juni 2007 10:59 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Jouw lijstje is ook beter. Van mij mag je het punt hebben. Wat denk jij belsen ?
Precies. Ik las de vraag en Mark's voorzet tegelijk. Dan heb ik al geen zin meer. Moet ik 10 gaan bedenken die Mark niet heeft.quote:Op maandag 18 juni 2007 10:57 schreef bukgeit het volgende:
He, flauw. Altijd die stomme voorzetjes.
Wie het kleine niet eert.....quote:Op maandag 18 juni 2007 11:05 schreef ranja het volgende:
[..]
Precies. Ik las de vraag en Mark's voorzet tegelijk. Dan heb ik al geen zin meer. Moet ik 10 gaan bedenken die Mark niet heeft.
quote:Op maandag 18 juni 2007 11:37 schreef Berkery het volgende:
Lou stond onder stroom en Sterling trok de stekker eruit?
quote:Op drie september verschijnt een speciale uitgave van het album ‘’ van
, om te vieren dat het dit jaar
jaar geleden is dat die plaat werd uitgebracht.
In een speciale verpakking zitten behalve een fraai boekje drie cd’s en een 12 pagina’s tellende reproductie van een notitieboekje van wijlen.
Op schijfje 1 en 2 staan de geremasterde stereo- en monoversie van het album, op schijfje 3 een aantal exclusieve opnamen die voorheen lastig te vinden waren.
O ja, dat is sterk inderdaad.quote:Op maandag 18 juni 2007 12:32 schreef ranja het volgende:
Ja, maar of er in 1982, 87 of 97 nog mono albums uitkwamen? Behalve van Dead Moon dan
57, 62, 67, 72 en 77 liggen het meest voor de hand.
Ik was even lunchenquote:Op maandag 18 juni 2007 12:31 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
ik weet 100 procent dat het
Piper At The Gates Of Dawn is van Pink Floyd...................
ik heb het een paar dagen geleden nog gelezen op pitchfork
en die wijlen is natuurlijk Syd Barret
en op cd 3 staan om precies te zijn de eerste 3? singles,een andere versie van Interstellar Overdrive (die voorheen op een of ander EP'tje stond) enz..
dat was 1969 dacht ik.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:02 schreef knars het volgende:
kralingse bos hippie festival?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |