quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:50 schreef ranja het volgende:
Tzadik.
ofzo. spelling...eerst posten daarna commentaar geven. leer dat nou.
John Zorn. Door Seborik, Vork en Zander heeft zo'n beetje elke fokker (fok! muzzer) wel een Zorn in z'n platenkast staan
Dat zijn gewoon ordinaire brittenquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:03 schreef Neleos het volgende:
Pigeon Detectives?
Schotten zijn ook Britten.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:06 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon ordinaire britten![]()
Nee hoor. Zelfs nooit enigszins in verdiept ook.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:50 schreef ranja het volgende:
...eerst posten daarna commentaar geven. leer dat nou.
John Zorn. Door Seborik, Vork en Zander heeft zo'n beetje elke fokker (fok! muzzer) wel een Zorn in z'n platenkast staan
Dat dacht ik al. We hadden laatst een vraag of Nico Haak, die kan ik hier ook wel aan linken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:08 schreef Neleos het volgende:
[..]
Oh, eeh. Ik lees de vraag heel slecht. Sorry.
Noppe, dat zijn wel Amerikanen, alleen niet de goede!quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:14 schreef Neleos het volgende:
Five O'Clock Heroes?
maar dat zullen ook wel ordinarie britten zijn..
Maar Pigeon Detectives komen uit Leeds, dus geen Schottenquote:
Nee, ik weet ook niet precies wat ik dacht toen ik die opmerking plaatste.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:19 schreef bartrid het volgende:
[..]
Maar Pigeon Detectives komen uit Leeds, dus geen Schotten
Haquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:30 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Foxy Brown
John Foxx
Fox The Fox
Luc de Vos
Foxy
quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:37 schreef bukgeit het volgende:
Wolfmother
Patrick Wolf
Peter Wolf
Howlin' Wolf
Guitar Wolf
Bemoedigend schouderklopje dan.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:53 schreef knars het volgende:
Oh, mínstens 3 woorden. Ik las méér dan...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |