Het weg-Photoshoppen van de naam en titel duurde langer...quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:23 schreef ranja het volgende:
Cameo
Interesse wel, denk wel dat ik een hoop al heb (geldt voor zo'n beetje iedere 7" verzameling van 80s singles)quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:23 schreef MadMaster het volgende:
Het wordt sowieso tijd om mijn oude singles en 12-inches weer eens door te ploegen. Zit er aan te denken om een hoop weg te doen wegens ruimtegebrek. Iemand interesse?
Ik zet meestal maar gewoon een balkje met Paintquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:24 schreef MadMaster het volgende:
Het weg-Photoshoppen van de naam en titel duurde langer...
Als je nog jaren '80 italo hebt, laat maar wetenquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het wordt sowieso tijd om mijn oude singles en 12-inches weer eens door te ploegen. Zit er aan te denken om een hoop weg te doen wegens ruimtegebrek. Iemand interesse?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:27 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik had vroeger de 12'' van Passion van the Flirts, gouwe tijden waren dat. Laatst weer de 'extended version' gedownload voor in de auto.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:15 schreef ranja het volgende:
[..]
bekijk 'm maar eens goed, hij heet "The Rain'
Ik heb nog singles en 12-inches van o.a. Koto en Silver Pozzoli en een aantal verzamel-LP's, waaronder Italo Boot Mixen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:27 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Als je nog jaren '80 italo hebt, laat maar weten![]()
Die italo bootmixen zijn tof! Heb er ook vier liggen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog singles en 12-inches van o.a. Koto en Silver Pozzoli en een aantal verzamel-LP's, waaronder Italo Boot Mixen.
En ook de 12" van Il Veliero van de Chaplin Band...
Ik ga binnenkort wel even een lijstje maken met wat ik weg wil doen.
niet eens ofzoquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Georgio..ofzo..iig die van Bed rock
Over een familie die muziek maakt....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |