Dat is wel een centraal thema onder de Cos posters: die zwakke magen. Er wordt wat afgekotst.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:40 schreef rooie3 het volgende:
Gadver ga echt over me nek van die kop van Amanda.
Wat een vies wijf zeg.
En dat kind is pas 19.
Die heeft over een paar jaar echt al een verlopen kop.
Hep se nu al.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:40 schreef rooie3 het volgende:
Gadver ga echt over me nek van die kop van Amanda.
Wat een vies wijf zeg.
En dat kind is pas 19.
Die heeft over een paar jaar echt al een verlopen kop.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:42 schreef demins het volgende:
[..]
Gert, is dit niet banwaardig? Help me!!!![]()
Ike and Tina in lesser years...quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:47 schreef Prospera het volgende:
Ja nu nog een OP'te en zo
Gefeliciteerd![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:49 schreef Mokum020 het volgende:
Voor Disana.........![]()
http://www.goedkoopbier.nl/funbekijken.php?contentid=190&sort=&volgorde=&oudesort=
Jawel hoor....quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:48 schreef beequeen het volgende:
Geweldige TT en OP.Maar daar mogen we het niet meer over hebben.
![]()
Verander 'm dan even in mijn titel. Speciaal voor Disanaquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:49 schreef Gert het volgende:
[..]
alleen verzin de volgende keer ff een TT dan..
Deze wordt het dus: [COS # 1699] Vul in:
Ike beukte haar ook. Mooie vergelijking.quote:
Ja, dit is de toekomst: snelle jongetjes die hem er even in kwakken. Ik vond de TT van Frasier heel leuk.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:48 schreef beequeen het volgende:
Geweldige TT en OP.Maar daar mogen we het niet meer over hebben.
![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:43 schreef Prospera het volgende:
[..]
Je kan ze bestellen bij www.tien.tv/degoudenkooi![]()
kom op, niet zo hypocriet doen, huub houdt ook van stokenquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:49 schreef Kinga het volgende:
Natasia vieze gore stoker.. FUCK OFF
Die doet het tenminste met resultaat.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:51 schreef robert2006 het volgende:
[..]
kom op, niet zo hypocriet doen, huub houdt ook van stoken
God o god... ik zit ECHT WAAR 'beer and titties' en 'titties and beer' (Zappa) en weet ik wat te searchen op YouTube....quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:49 schreef Mokum020 het volgende:
Voor Disana.........![]()
http://www.goedkoopbier.nl/funbekijken.php?contentid=190&sort=&volgorde=&oudesort=
Na een nachtje slapen is alls weer vergeten.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:52 schreef Disana het volgende:
[..]
God o god... ik zit ECHT WAAR 'beer and titties' en 'titties and beer' (Zappa) en weet ik wat te searchen op YouTube....![]()
Ja dat zei je in dat topic ook al, goed dat je het nog even benadruktquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dit is de toekomst: snelle jongetjes die hem er even in kwakken. Ik vond de TT van Frasier heel leuk.
Ik heb dat refreintje al lang in mijn hoofd hoor... je reinste DGK verwording...quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Na een nachtje slapen is alls weer vergeten.![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:52 schreef Disana het volgende:
[..]
God o god... ik zit ECHT WAAR 'beer and titties' en 'titties and beer' (Zappa) en weet ik wat te searchen op YouTube....![]()
Ik hoop echt dat Huub normaal doet tegen Lieke, want dan heeft Bean er geen lol van.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:52 schreef Meganog het volgende:
[..]
Die doet het tenminste met resultaat.
Dit is zo'n suffe actie...
Eens, maar eerst moet ze dronken worden, loslippig worden en Brian gaan zoenen.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:55 schreef kissa het volgende:
Mag Elly weg?
Probeer 't is onder 'Wine and Tits'.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hebt me al een mes in de rug gestoken, gaan we het nu nog even ronddraaien???quote:
Trusten!quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:55 schreef beequeen het volgende:
Ik heb genoeg gezien, wat een ellende. Tot morgen, sterkte voor de nachtploeg. Trusten.![]()
Oh nee toch nietquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:56 schreef Frasier het volgende:
[..]
Probeer 't is onder 'Wine and Tits'.
Nope, niets te vinden. Maar ik weet nu wel hoe ze heten.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:56 schreef Frasier het volgende:
[..]
Probeer 't is onder 'Wine and Tits'.
Geweldige promoquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:58 schreef Prospera het volgende:
Whehehe nieuwste filmpje op www.kingjaap.nl![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:58 schreef Prospera het volgende:
Ik had het al gezien, maar het blijft een knap dingquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:58 schreef Prospera het volgende:
Oh ja zo'n dame die te dom is om te zien dat je inplaats van 50 cent 20 of 10 cent op dat schoteltje pleurt omdat ze alleen op het geluid af gaatquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:00 schreef Mokum020 het volgende:
Elly gaat erbij zitten........
een tafeltje met een schoteltje erop...drop en pepermunt en ze zit op haar plaats...![]()
Okquote:Op woensdag 13 juni 2007 23:56 schreef Prospera het volgende:
[..]
Eens, maar eerst moet ze dronken worden, loslippig worden en Brian gaan zoenen.
Wat vieren ze eigenlijk? Dat Huub dronken is?quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:01 schreef Mokum020 het volgende:
De gameroom is tijdelijk omgedoopt in The Golden Cockring.....![]()
Oh je moet buiten dus pissen... ---->quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En ze hadden toch een lol ......
[afbeelding]
Dus jij bent één van die gastjes die die paar cent al te veel vindtquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:02 schreef Frasier het volgende:
[..]
Oh ja zo'n dame die te dom is om te zien dat je inplaats van 50 cent 20 of 10 cent op dat schoteltje pleurt omdat ze alleen op het geluid af gaat![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:57 schreef demins het volgende:
[..]
Je hebt me al een mes in de rug gestoken, gaan we het nu nog even ronddraaien???![]()
Ik wens je een nieuwe verloofde, met zo'n sjaaltje!!! The wedding is OFF!!!![]()
![]()
![]()
wie?quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had het al gezien, maar het blijft een knap ding![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:57 schreef Mokum020 het volgende:
Ik ben zeker de enige die het naar zijn zin heeft met deze muziek?
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:00 schreef Mokum020 het volgende:
Elly gaat erbij zitten........
een tafeltje met een schoteltje erop...drop en pepermunt en ze zit op haar plaats...![]()
Gozerrrrrr........eurootje erop knallen...dropje pakken en twee muntjes van 50 eurocent wisselgeld eraf pakkenquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:02 schreef Frasier het volgende:
[..]
Oh ja zo'n dame die te dom is om te zien dat je inplaats van 50 cent 20 of 10 cent op dat schoteltje pleurt omdat ze alleen op het geluid af gaat![]()
Ja, echt beroepshouding, ik mis het tafeltje met het schoteltje nog .......quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:02 schreef Frasier het volgende:
[..]
Oh je moet buiten dus pissen... ---->
Dat ben ik ja, nadat ik al 10 euro entree heb betaald en 2 euro per biertje. Ze mogen nog blij wezen dat ik iets neer leg, als ik de kans krijg loop ik gewoon door.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:03 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Dus jij bent één van die gastjes die die paar cent al te veel vindt
Geweldig hé ! Mijn favoriete stuk is als Natasia wanhopig schreeuwt "WAAROM BEN JE ZOOOO"quote:
De uitsmijter krijgt zeker ook geen fooitje? Of heb je nog wel 30 cent voor 'm over?quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:05 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat ben ik ja, nadat ik al 10 euro entree heb betaald en 2 euro per biertje.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:05 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat ben ik ja, nadat ik al 10 euro entree heb betaald en 2 euro per biertje.
oeiquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij ook al? Hij is spijkerhard vanavond!![]()
zelfs als ze aan het dansen is kan ze niet van haar haar afblijven.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:04 schreef Prospera het volgende:
Sollicitatiegesprek:
My boobs are ok, im just a crazy girl.
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan blijf je aan de gangquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat vieren ze eigenlijk? Dat Huub dronken is?![]()
Onderhandelingen met Elly : 3 keer pissen en betalen en dan de 4e keer gratis .....quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:06 schreef Prospera het volgende:
Brian "Capone"
biggest pimp ever
[afbeelding]
Gaat onderhandelingen aan met Missy Elly.
Die wordt al betaald door z'n baas.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:06 schreef Soho het volgende:
[..]
De uitsmijter krijgt zeker ook geen fooitje? Of heb je nog wel 30 cent voor 'm over?
Amsterrddamm!!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Gozerrrrrr........eurootje erop knallen...dropje pakken en twee muntjes van 50 eurocent wisselgeld eraf pakken![]()
Begrijp ik nou goed uit al die emoticons dat je eigenlijk blij bent dat onze wegen zich scheiden???quote:
B I E R E N T I E T E N . . . . .quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:09 schreef kleinzusje het volgende:
Ik wil je, Ik bemin je...........deze nacht
tralalalalalala
Einde in zicht......
tralalalalala
![]()
![]()
![]()
Duurt wel lang ja... zal wel geen simpel snuifje zijn dan.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:08 schreef Prospera het volgende:
Zit Huub aan de joints achter?
Ik wil je, Ik bemin je...........deze nachtquote:
Ik wil je, Ik bemin je...........deze nachtquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:09 schreef demins het volgende:
[..]
Begrijp ik nou goed uit al die emoticons dat je eigenlijk blij bent dat onze wegen zich scheiden???
Daar geef ik dan de beste maanden van mijn leven aan!![]()
Dat is niet altijd zo. Vaak krijgen toiletdames geen loon, maar worden alleen de middelen zoals schoonmaakmiddel door het bedrijf betaald. De 50 centjes zijn dus haar loon.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:08 schreef Frasier het volgende:
[..]
Maar dame van WC, waarom vraagt u 50 cent voor pissen terwijl u gewoon loon ontvangt net als elke andere werkende burger?
Voor mijn gevoel ben je heel dichtbij....quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:08 schreef kleinzusje het volgende:
He dit voelt echt als een stukje thuiskomen![]()
![]()
![]()
Ja, bijna direct erna samen met Jaap. Nadat hij nog iets had gezegd dat er een gedeelte over Eric niet is uitgezonden voor zijn bescherming.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:11 schreef Day het volgende:
Werd Huub overigens gelijk na Jensen naar achteren geroepen?
Vrijwel direct jah...quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:11 schreef Day het volgende:
JAquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:11 schreef Day het volgende:
Ik denk dat achter zo verstandig is om Huub iets te laten ontnuchteren...quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:08 schreef Prospera het volgende:
Zit Huub aan de joints achter?
Ik maak alleen maar ruimte voor jou, darling!quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij ook al? Hij is spijkerhard vanavond!![]()
Rollators waren al besteld tenslotte..quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:10 schreef Mokum020 het volgende:
Shit...de Turkse buurman kwam vragen of ik een feestje had vanavond....
even volume wat zachter...
staat de rolstoeltaxi voor Elly al voor het hek?![]()
Ik vind die ook prachtigquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:12 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zou wel een mp3 willen van dat "Ik snap jou niet" wat Natasia schreeuwt in de promo en dan 500 keer afspelen..ik vind het geweldig..de wanhoop die daar uit klinkt.
Hebbuh jullie een pilletjuh op ?quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:11 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel ben je heel dichtbij....![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:13 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind het toch wel een beetje gezellig.![]()
Een bossie...een bossie...een bossie rooie rozennnnnnnnquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:13 schreef kleinzusje het volgende:
En allemaal...... tralalalala, hehehehehe, hooooo
jij bent de Son jij net de See......![]()
![]()
( jezus best vermoeiend)
Een beat eronder zetten gecombineerd met ook nog dat stukje van Jaap dat ie schreeuwt: "Ik snap mezelf niet" en je hebt een hit, gegarandeer.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:12 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zou wel een mp3 willen van dat "Ik snap jou niet" wat Natasia schreeuwt in de promo en dan 500 keer afspelen..ik vind het geweldig..de wanhoop die daar uit klinkt.
Ze moeten gewoon weer ff gaan knallen richting Eric!quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:13 schreef Flabberguest het volgende:
Damn hebben ze Huub op de pijnbank liggen achter. Als ik huub was zou ik het verkrachtingsveraal doorzetten en niet uit zijn kop laten lullen. Zetten ze hem daarvoor eruit dan gewoon naar de media stappen dat die verkracht is door die Smerik. Gewoon een eis van de FEBO, erik de toneelhaak of anders elke dag op de streams verkondigen wat erik allemaal flikt daar.
nee een meeting van het VIVA forum.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zo krijg je snel spijt van de streams ...... Is het daar een bejaardensoos geworden ?
[afbeelding]
Zo'n vermoeden had ik al.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:12 schreef Soho het volgende:
[..]
Ja, bijna direct erna samen met Jaap. Nadat hij nog iets had gezegd dat er een gedeelte over Eric niet is uitgezonden voor zijn bescherming.
Bespreek dat morgen maar met je behandelaars, als ze de moed nog niet hebben opgegeven...quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik wil je, Ik bemin je...........deze nacht
tralalalalalala
Einde in zicht......
tralalalalala![]()
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=d_YUVCHiwxkquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:12 schreef LoveProfusion het volgende:
Polonaise...............quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:14 schreef Peter6000 het volgende:
Een bossie, een bossie, een bossie rode rozen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij heeft kleinzusje je veel harder nodig, ik doe graag een stapje opzij.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:13 schreef demins het volgende:
[..]
Ik maak alleen maar ruimte voor jou, darling!![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:16 schreef demins het volgende:
[..]
Bespreek dat morgen maar met je behandelaars, als ze de moed nog niet hebben opgegeven...![]()
oprot nummerquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:14 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De tune van de Bergmankliniek, ingezongen door Dr. Klapband.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
holadiejee, holadiejo
laat de boel maar lekker hangen
hoooo, hoooo![]()
![]()
![]()
Laat me raden, ondertussen heeft ze al lang iedereen in the pocket en gaat ze de kooi winnen? Jij verbaast mij niet meer Peterquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:18 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda is echt geniaal in haar rol van dronken slet.
Nee....dat is Hazes met Het is tijd...de hoogste tijd....u word bedankt voor weer een avond gezelligheid...quote:
Hij kwam niet echt dronken over bij Jenssen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat achter zo verstandig is om Huub iets te laten ontnuchteren...
Wel grappig idd, maar ik had liever wat leuke Jaap quotes er in gezienquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:18 schreef PC eend het volgende:
Pom pom pom pom pom![]()
Deuntje is wel leuk![]()
quote:
Wind je niet zo op schatjequote:Op donderdag 14 juni 2007 00:19 schreef schatje het volgende:
Ze moeten die heks van een Natasia zo snel naar achteren roepen als ze weer eens een 'Jaap, niet bij Huub in de auto stappen, anders wordt je op geblazen' opmerking plaats.
Stelletje ratten bij de Febo.
Hij vind het niet goed genoegquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:19 schreef Haunter het volgende:
[..]
Wel grappig idd, maar ik had liever wat leuke Jaap quotes er in gezien![]()
Jaap ben jij het:Pquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:19 schreef Haunter het volgende:
[..]
Wel grappig idd, maar ik had liever wat leuke Jaap quotes er in gezien![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:20 schreef Day het volgende:
Er schiet me ineens iets te binnen!
Eric werd die nacht dat hij het met Amanda over zijn gigolo-leven had, ook naar achter geroepen en lang ook. Die avond zat hij ook uitgebreid te vertellen over wat er tussen hem en Huub was gebeurd (o.a. dat de streamers maar 1 keer hadden gezien, maar dat het vaker was gebeurd). Er werd vanuit gegaan dat hij op zijn kop kreeg vanwege zijn verhaal over de bejaarde politicus. Maar waarschijnlijk ging dat toen ook om Huub.
Of word ik nou para?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:20 schreef Day het volgende:
Eric werd die nacht dat hij het met Amanda over zijn gigolo-leven had, ook naar achter geroepen en lang ook. Die avond zat hij ook uitgebreid te vertellen over wat er tussen hem en Huub was gebeurd (o.a. dat de streamers maar 1 keer hadden gezien, maar dat het vaker was gebeurd). Er werd vanuit gegaan dat hij op zijn kop kreeg vanwege zijn verhaal over de bejaarde politicus. Maar waarschijnlijk ging dat toen ook om Huub.
Of word ik nou para?
Echt prachtig! prachtig!!!!! die eerste 20 seconden..geniale tvquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:16 schreef Kinga het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=d_YUVCHiwxk
Ik geloof nog steeds dat het ongewenst was bij Huub.. Waarom zou hij het anders niet hebben toegegeven aangezien Eric toen een vriend van hem was, toegeven heeft hij het nml nooit gedaan..quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:20 schreef Day het volgende:
Of word ik nou para?
Hmm, niet eens zo slecht. Ik mis alleen de ronde heupjes en het bolle kontje.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:20 schreef Pavement het volgende:
Eindelijk na amanda weet ik nu ook waar ik eric van ken
[afbeelding]
quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:20 schreef Pavement het volgende:
Eindelijk na amanda weet ik nu ook waar ik eric van ken
[afbeelding]
Natasia terwijl Brain haar vol goede moed van achter begon te berijden en tot ieder z'n ongeloof warempel dit keer wél wist klaar te komen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:20 schreef akveor het volgende:
Heeft Amanda al met Elly gezoend?
De ogen de mond die doen t m gewoonquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm, niet eens zo slecht. Ik mis alleen de ronde heupjes en het bolle kontje.
Zou werkelijk leuk zijn als dat zou gebeurenquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:19 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Laat me raden, ondertussen heeft ze al lang iedereen in the pocket en gaat ze de kooi winnen?
Ik dacht het toch welquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:22 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds dat het ongewenst was bij Huub.. Waarom zou hij het anders niet hebben toegegeven aangezien Eric toen een vriend van hem was, toegeven heeft hij het nml nooit gedaan..
Para? Toi?quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:20 schreef Day het volgende:
Of word ik nou para?
Nou weet je, ik ben nouw eg wel kapot gozert, na so'n gesselug naggiequote:
Ging dat toen ook niet over het anale gebeuren tussen Amanda en Brian, dat werd ook opeens onbespreekbaar.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:20 schreef Day het volgende:
Of word ik nou para?
NLP?quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:23 schreef Disana het volgende:
Brian tegen zichzelf: Ik ben okee. Niks aan de hand.
De rationeel emotieve verwerking van zijn matige tv-optreden?quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:23 schreef Disana het volgende:
Brian tegen zichzelf: Ik ben okee. Niks aan de hand.
Misschien dat Huub niet echt raar tegenover mannen staat/stond maar dat deze biseksualiteit hem gewoon opgedrongen is.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:22 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds dat het ongewenst was bij Huub.. Waarom zou hij het anders niet hebben toegegeven aangezien Eric toen een vriend van hem was, toegeven heeft hij het nml nooit gedaan..
Ja, maar dat bedoel ik dus ook. Ik heb heel lang getwijfeld over dat aanrandingsverhaal, maar begin er steeds meer in te geloven dat het waar is.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:22 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Komt nog wel. Fysiek geweld was eerst ook not done, tegenwoordig kan alles...quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Ging dat toen ook niet over het anale gebeuren tussen Amanda en Brian, dat werd ook opeens onbespreekbaar.
Wat Jaap zegt is in dat geval wel waar.. 1 eitje, IEDEREEN over de zeik, prachtigquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:21 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Echt prachtig! prachtig!!!!! die eerste 20 seconden..geniale tv
En ook wel een aardig mens... maar ze is zo saai, we hebben dit al zo vaak gezien, het prototype van de Amsterdamse joviale dame achter de tap.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:25 schreef Frasier het volgende:
Volgensmij is Ellie best een gezellig mens.
Ik hoop toch zo voor jou dat zij ooit een DGK miljonaire wordt...quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:23 schreef Peter6000 het volgende:
Elly heeft haar taak als avondbutler er weer op zitten.
Tot maandag Elly.
Of hij heeft zijn pilletje nog niet gehad. Al die spanning ook vandaag...quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De rationeel emotieve verwerking van zijn matige tv-optreden?
Heb je die date gezien van Eric en Michael... dat ging zo geraffineerd hoe hij hem tot seks over probeerde te halen. Gadver, ik walg echt van hem.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:26 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, maar dat bedoel ik dus ook. Ik heb heel lang getwijfeld over dat aanrandingsverhaal, maar begin er steeds meer in te geloven dat het waar is.
Ik bedoelde dus dat Eric waaarschijnlijk die nacht op z'n klote heeft gekregen, omdat hij het toch over dat incident had en er ook nog extra bij zat te liegen ook.
Daarvoor zou hij wel over ratio moeten beschikken...quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De rationeel emotieve verwerking van zijn matige tv-optreden?
Ja, dat werd toen ook besproken. Ze hadden het o.a. over:quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Ging dat toen ook niet over het anale gebeuren tussen Amanda en Brian, dat werd ook opeens onbespreekbaar.
Dat draait wel weer om als Jaap zo door gaat.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:26 schreef schatje het volgende:
[..]
Die vlieger gaat allang niet meer op Peter. Jaap is op FOK! populairder dan Huub.
Dat kan alleen de paus.Dus als men dat echt wil en dat lijkt er wel op, moet men een verzoek indienen in Rome.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:24 schreef Peter6000 het volgende:
Iemand die een verkrachtingsbeschuldiging als speltechniek gebruikt mag wat mij betreft trouwens a la minute oprotten.
Maar goed, Huub is heilig verklaard.
Nee hoor:) Jaap is weer gezakt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:26 schreef schatje het volgende:
[..]
Die vlieger gaat allang niet meer op Peter. Jaap is op FOK! populairder dan Huub.
Brain staat gelukkig heel erg in contact met zn sjaal gevoelquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:28 schreef demins het volgende:
[..]
Daarvoor zou hij wel over ratio moeten beschikken...
Of het plan om Michael dronken te voeren terwijl hij wist dat die niet tegen alcohol kon? Eric is gewoon een heel smerig mannetje. 4 maanden lang heeft ie niets toegevoegd aan het programma, z`n enige acties die hij uitgevoerd heeft zijn niet geschikt voor TV, of worden gewoon "taboo" verklaard door de redaktie. Dan heb je weinig aan hem, zelfs bij Jensen en L&C wordt er niet eens over Eric gesproken, als hij vandaag op zou stappen zal niemand dat doorhebbenquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:28 schreef Kinga het volgende:
Heb je die date gezien van Eric en Michael... dat ging zo geraffineerd hoe hij hem tot seks over probeerde te halen. Gadver, ik walg echt van hem.
En niet te vergeten het Natrasha incident bij Nicolaas.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:30 schreef Peter6000 het volgende:
Dus jullie denken echt dat weerloze Huub is aangerand door Eric, en zich niet heeft verweerd.
jawel hoorquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:30 schreef Peter6000 het volgende:
Dus jullie denken echt dat weerloze Huub is aangerand door Eric, en zich niet heeft verweerd.
Weet jij wat er in de streamlock gebeurd is?quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:30 schreef Peter6000 het volgende:
In contact komen met je innerlijke kont...quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:32 schreef SiRojK het volgende:
Zou dat homo stijl dansen zijn? Met je benen zij wijd uit elkaar en dan veel met je kont zwaaien?
Haal dat "levensgenieter" dan ook meteen even weg!quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:30 schreef sakeh het volgende:
*streamt mee!
De laatste zinssnede lijkt me een logisch gevolg van de eerste...quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:30 schreef Peter6000 het volgende:
Het lijkt er wel op ja. Net zoals met Nicolaas die meteen de hele dag daarna voor zogenaamd bankzaken weg was.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:30 schreef Peter6000 het volgende:
Dus jullie denken echt dat weerloze Huub is aangerand door Eric,
Harstikke welkom op het DGK subforum.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:30 schreef sakeh het volgende:
*streamt mee!
quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:32 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Shoarmaatje scoren...emmer knoflooksaus en naar huis...de slaapkamer uitstinken..![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:33 schreef demins het volgende:
[..]
Haal dat "levensgenieter" dan ook meteen even weg!![]()
en brain gaat uit z'n dak !!!!!!!!! naja heb ik ook wel maar niet op die muziekquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:34 schreef webextreme.nl het volgende:
muziek is niet om aan te horen!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Harstikke welkom op het DGK subforum.
We hebben hier helaas geen afdeling met voorstelrondjes voor nieuwe users, maar vandaar bij deze:
[afbeelding]
Amanda wast d'r kutje nog maar is goed. Is tenslotte ook alweer zo lang geleden...quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:33 schreef Mokum020 het volgende:
Amanda heeft voorkeur...Brain draait en ze gaat meteen douchen...![]()
Jah, dat denk ik echt, want ik kan er gewoon NIET inkomen waarom hij dat niet gewoon toe zou geven.. Waarom zou Huub zijn ogen dicht houden als ze toch met zijn 2-en in één kamer lagen? Waarom draait Huub zich weg, als hij andersom lag zou het makkelijker zijn EN was er wss minder te zien?quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:30 schreef Peter6000 het volgende:
Gaan we nou met zijn allen tegen mij?quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:29 schreef schatje het volgende:
Die witte polo staat Brian goed.
Hij moet wel nodig naar de kapper. Ik zou zeggen lekker kort.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:34 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Harstikke welkom op het DGK subforum.
We hebben hier helaas geen afdeling met voorstelrondjes voor nieuwe users, maar vandaar bij deze:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:30 schreef Peter6000 het volgende:
Huub sliep toch?quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:30 schreef Peter6000 het volgende:
Ze zijn nog maanden lang vrienden geweest en als men er over begon was Huub er trots op en zei dat hij bi was, wie zegt nou de waarheid.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:35 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Jah, dat denk ik echt, want ik kan er gewoon NIET inkomen waarom hij dat niet gewoon toe zou geven.. Waarom zou Huub zijn ogen dicht houden als ze toch met zijn 2-en in één kamer lagen? Waarom draait Huub zich weg, als hij andersom lag zou het makkelijker zijn EN was er wss minder te zien?
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 14 juni 2007 00:35 schreef demins het volgende:
[..]
Gaan we nou met zijn allen tegen mij?![]()
![]()
![]()
Zodra ik dronken ben ga ik naar bed! Bah!!!
Je ziet ook aan zijn DJ-stylo hoezeer hij een gevoelsmens is: hij gaat helemaal op in de muziek en draait puur intuïtief aan allerlei knoppen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:31 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Brain staat gelukkig heel erg in contact met zn sjaal gevoel![]()
Zijn verhaal is dan natuurlijk dat hij loyaal was aan zijn vriend Eric, en dat hij nu hij meer afstand heeft genomen met 'de waarheid' wil komen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:37 schreef maril het volgende:
[..]
Ze zijn nog maanden lang vrienden geweest en als men er over begon was Huub er trots op en zei dat hij bi was, wie zegt nou de waarheid.
ge-brainwashed dus.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:39 schreef Prospera het volgende:
Lieke zit buiten te wachten op Huub,
in welke staat krijgt ze hem terug.... ladderzat, stoned, gebrianwashed of straalnuchter![]()
Het wordt zo onthuld.
Hoe kan ik, met mijn muzieksmaak, dat nou wetenquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Je ziet ook aan zijn DJ-stylo hoezeer hij een gevoelsmens is: hij gaat helemaal op in de muziek en draait puur intuïtief aan allerlei knoppen.
Het líjkt alsof hij bekende DJ's nadoet, een soort luchtgitaar speelt eigenlijk, en er geen reet van snapt wat hij eigenlijk bewerkstelligt. Maar o wat een direct contact met zijn gevoel heeft deze kanjer.![]()
Dat was alleen maar voor het spel! Ik heb nog nooit gelachen om jou!quote:
Gelukkig ben jij er nog, want ik tuin er in.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:41 schreef schatje het volgende:
En ja hoor, lekker voorspelbaar. Verzin iets anders Febo.
Was hij erbij dan?quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:36 schreef Desii het volgende:
[..]
ja dat denk ik.
Hij sliep en snurkte (dit heeft zelfs Brian tegen Huub gezegd vanavond)
Nee, die is afgezet om Elly veilig naar huis te kunnen rijden.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:41 schreef webextreme.nl het volgende:
ik hoor een snelweg in de buurt van lieke en huub?
In het verleden heeft Huub al gezegd dat ie het niet erg zou vinden als ze Brian zou zoenen, zeker niet als het speltechnisch is. En dit was niet eens een echte zoen... Dus lijkt me vrij duidelijk wat er aan de hand isquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:41 schreef Kaleddis het volgende:
Huub doet wat raar nadat hij bij de FEBO vandaan is gekomen. Is afwezig en luistert amper naar Lieke. En nu doet hij ook raar naar Lieke. Moet hij van de FEBO boos worden op Lieke ???
Klopt, zoiets! Zoek em maar eens op in googlemapsquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:41 schreef webextreme.nl het volgende:
Het was alleen maar voor het spel! Ik gebruikte een citaat van jou!quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:42 schreef demins het volgende:
[..]
Dat was alleen maar voor het spel! Ik heb nog nooit gelachen om jou!![]()
Ja....de A1quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:41 schreef webextreme.nl het volgende:
Die door jou wordt verwend met honkbalballenquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:40 schreef Peter6000 het volgende:
Huub lijkt wat gepikeerd door het gezoen met Brian.
Het jaloerze dwergje.
Als je puur intuitief op knoppen staat te rammen, ben je wel heel gevoelsmatig bezig jaquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Je ziet ook aan zijn DJ-stylo hoezeer hij een gevoelsmens is: hij gaat helemaal op in de muziek en draait puur intuïtief aan allerlei knoppen.
Het líjkt alsof hij bekende DJ's nadoet, een soort luchtgitaar speelt eigenlijk, en er geen reet van snapt wat hij eigenlijk bewerkstelligt. Maar o wat een direct contact met zijn gevoel heeft deze kanjer.![]()
Tijdens het feestje van afgelopen weekend maakte hij al een statement. Er is 1 ding wat je niet mag doen, zoenen met Brian, dan is het over.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:42 schreef Mika25 het volgende:
[..]
In het verleden heeft Huub al gezegd dat ie het niet erg zou vinden als ze Brian zou zoenen, zeker niet als het speltechnisch is. En dit was niet eens een echte zoen... Dus lijkt me vrij duidelijk wat er aan de hand is
Rechtsbovenin vlak bij oranje dak staat de villa:quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:43 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Klopt, zoiets! Zoek em maar eens op in googlemaps
Ik begin wel te twifjelen, ja.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zijn verhaal is dan natuurlijk dat hij loyaal was aan zijn vriend Eric, en dat hij nu hij meer afstand heeft genomen met 'de waarheid' wil komen.
Ik vind het uitermate twijfelachtig, maar Day denkt het ook: dus misschien is het toch waar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |