Amsterrddamm!!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Gozerrrrrr........eurootje erop knallen...dropje pakken en twee muntjes van 50 eurocent wisselgeld eraf pakken![]()
Begrijp ik nou goed uit al die emoticons dat je eigenlijk blij bent dat onze wegen zich scheiden???quote:
B I E R E N T I E T E N . . . . .quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:09 schreef kleinzusje het volgende:
Ik wil je, Ik bemin je...........deze nacht
tralalalalalala
Einde in zicht......
tralalalalala
![]()
![]()
![]()
Duurt wel lang ja... zal wel geen simpel snuifje zijn dan.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:08 schreef Prospera het volgende:
Zit Huub aan de joints achter?
Ik wil je, Ik bemin je...........deze nachtquote:
Ik wil je, Ik bemin je...........deze nachtquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:09 schreef demins het volgende:
[..]
Begrijp ik nou goed uit al die emoticons dat je eigenlijk blij bent dat onze wegen zich scheiden???
Daar geef ik dan de beste maanden van mijn leven aan!![]()
Dat is niet altijd zo. Vaak krijgen toiletdames geen loon, maar worden alleen de middelen zoals schoonmaakmiddel door het bedrijf betaald. De 50 centjes zijn dus haar loon.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:08 schreef Frasier het volgende:
[..]
Maar dame van WC, waarom vraagt u 50 cent voor pissen terwijl u gewoon loon ontvangt net als elke andere werkende burger?
Voor mijn gevoel ben je heel dichtbij....quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:08 schreef kleinzusje het volgende:
He dit voelt echt als een stukje thuiskomen![]()
![]()
![]()
Ja, bijna direct erna samen met Jaap. Nadat hij nog iets had gezegd dat er een gedeelte over Eric niet is uitgezonden voor zijn bescherming.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:11 schreef Day het volgende:
Werd Huub overigens gelijk na Jensen naar achteren geroepen?
Vrijwel direct jah...quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:11 schreef Day het volgende:
Werd Huub overigens gelijk na Jensen naar achteren geroepen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |