Amsterrddamm!!!quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Gozerrrrrr........eurootje erop knallen...dropje pakken en twee muntjes van 50 eurocent wisselgeld eraf pakken![]()
Begrijp ik nou goed uit al die emoticons dat je eigenlijk blij bent dat onze wegen zich scheiden???quote:
B I E R E N T I E T E N . . . . .quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:09 schreef kleinzusje het volgende:
Ik wil je, Ik bemin je...........deze nacht
tralalalalalala
Einde in zicht......
tralalalalala
![]()
![]()
![]()
Duurt wel lang ja... zal wel geen simpel snuifje zijn dan.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:08 schreef Prospera het volgende:
Zit Huub aan de joints achter?
Ik wil je, Ik bemin je...........deze nachtquote:
Ik wil je, Ik bemin je...........deze nachtquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:09 schreef demins het volgende:
[..]
Begrijp ik nou goed uit al die emoticons dat je eigenlijk blij bent dat onze wegen zich scheiden???
Daar geef ik dan de beste maanden van mijn leven aan!![]()
Dat is niet altijd zo. Vaak krijgen toiletdames geen loon, maar worden alleen de middelen zoals schoonmaakmiddel door het bedrijf betaald. De 50 centjes zijn dus haar loon.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:08 schreef Frasier het volgende:
[..]
Maar dame van WC, waarom vraagt u 50 cent voor pissen terwijl u gewoon loon ontvangt net als elke andere werkende burger?
Voor mijn gevoel ben je heel dichtbij....quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:08 schreef kleinzusje het volgende:
He dit voelt echt als een stukje thuiskomen![]()
![]()
![]()
Ja, bijna direct erna samen met Jaap. Nadat hij nog iets had gezegd dat er een gedeelte over Eric niet is uitgezonden voor zijn bescherming.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:11 schreef Day het volgende:
Werd Huub overigens gelijk na Jensen naar achteren geroepen?
Vrijwel direct jah...quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:11 schreef Day het volgende:
JAquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:11 schreef Day het volgende:
Ik denk dat achter zo verstandig is om Huub iets te laten ontnuchteren...quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:08 schreef Prospera het volgende:
Zit Huub aan de joints achter?
Ik maak alleen maar ruimte voor jou, darling!quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij ook al? Hij is spijkerhard vanavond!![]()
Rollators waren al besteld tenslotte..quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:10 schreef Mokum020 het volgende:
Shit...de Turkse buurman kwam vragen of ik een feestje had vanavond....
even volume wat zachter...
staat de rolstoeltaxi voor Elly al voor het hek?![]()
Ik vind die ook prachtigquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:12 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zou wel een mp3 willen van dat "Ik snap jou niet" wat Natasia schreeuwt in de promo en dan 500 keer afspelen..ik vind het geweldig..de wanhoop die daar uit klinkt.
Hebbuh jullie een pilletjuh op ?quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:11 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel ben je heel dichtbij....![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:13 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind het toch wel een beetje gezellig.![]()
Een bossie...een bossie...een bossie rooie rozennnnnnnnquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:13 schreef kleinzusje het volgende:
En allemaal...... tralalalala, hehehehehe, hooooo
jij bent de Son jij net de See......![]()
![]()
( jezus best vermoeiend)
Een beat eronder zetten gecombineerd met ook nog dat stukje van Jaap dat ie schreeuwt: "Ik snap mezelf niet" en je hebt een hit, gegarandeer.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:12 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zou wel een mp3 willen van dat "Ik snap jou niet" wat Natasia schreeuwt in de promo en dan 500 keer afspelen..ik vind het geweldig..de wanhoop die daar uit klinkt.
Ze moeten gewoon weer ff gaan knallen richting Eric!quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:13 schreef Flabberguest het volgende:
Damn hebben ze Huub op de pijnbank liggen achter. Als ik huub was zou ik het verkrachtingsveraal doorzetten en niet uit zijn kop laten lullen. Zetten ze hem daarvoor eruit dan gewoon naar de media stappen dat die verkracht is door die Smerik. Gewoon een eis van de FEBO, erik de toneelhaak of anders elke dag op de streams verkondigen wat erik allemaal flikt daar.
nee een meeting van het VIVA forum.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zo krijg je snel spijt van de streams ...... Is het daar een bejaardensoos geworden ?
[afbeelding]
Zo'n vermoeden had ik al.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:12 schreef Soho het volgende:
[..]
Ja, bijna direct erna samen met Jaap. Nadat hij nog iets had gezegd dat er een gedeelte over Eric niet is uitgezonden voor zijn bescherming.
Bespreek dat morgen maar met je behandelaars, als ze de moed nog niet hebben opgegeven...quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik wil je, Ik bemin je...........deze nacht
tralalalalalala
Einde in zicht......
tralalalalala![]()
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=d_YUVCHiwxkquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:12 schreef LoveProfusion het volgende:
Polonaise...............quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:14 schreef Peter6000 het volgende:
Een bossie, een bossie, een bossie rode rozen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij heeft kleinzusje je veel harder nodig, ik doe graag een stapje opzij.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:13 schreef demins het volgende:
[..]
Ik maak alleen maar ruimte voor jou, darling!![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:16 schreef demins het volgende:
[..]
Bespreek dat morgen maar met je behandelaars, als ze de moed nog niet hebben opgegeven...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |